Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 24 augustus 2006, 09:32 uur
Goed, ga lekker door met grappen maken, want dat zou ik andersom net zo goed doen... Wat een drama zeg. Na een best goede eerste helft met zoveel kansen kan je toch niet zo'n belabberde tweede helft spelen? Dat Vermaelen die bal in eigen doel schiet is stomme pech, maar alle aanvallende dreiging was weg en de hele organisatie viel in duigen. Goed, dan gaan we maar eens UEFA-cup spelen. Ik kan me niet meer heugen wat dat ook alweer is, maar wie weet is het wel hartstikke gezellig. 

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 09:43 uur
Ace schreef:
Goed, ga lekker door met grappen maken, want dat zou ik andersom net zo goed doen... Wat een drama zeg. Na een best goede eerste helft met zoveel kansen kan je toch niet zo'n belabberde tweede helft spelen? Dat Vermaelen die bal in eigen doel schiet is stomme pech, maar alle aanvallende dreiging was weg en de hele organisatie viel in duigen. Goed, dan gaan we maar eens UEFA-cup spelen. Ik kan me niet meer heugen wat dat ook alweer is, maar wie weet is het wel hartstikke gezellig.

Zoveel grappen heb ik nog niet gemaakt. Ik heb een beetje rekening gehouden met jou, Ace.

Ik kan me de uitschakeling tegen FC Kopenhagen nog heel goed herinneren. Jij niet meer?

0
Ace
geplaatst: 24 augustus 2006, 09:46 uur
Je bent lief 
Ja, erg goed zelfs maar dat is toch al snel alweer een jaar of 5 geleden. Ik was er zowel uit als thuis bij. Uit was het nog wel gezellig (mooie stad, mooie vrouwen, veel bier, beetje rellen, je kent dat wel), maar thuis ging het door een goal van een of andere houthakker genaamd Jensen helemaal mis.

Ja, erg goed zelfs maar dat is toch al snel alweer een jaar of 5 geleden. Ik was er zowel uit als thuis bij. Uit was het nog wel gezellig (mooie stad, mooie vrouwen, veel bier, beetje rellen, je kent dat wel), maar thuis ging het door een goal van een of andere houthakker genaamd Jensen helemaal mis.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 10:03 uur
avdj schreef:
Als dat zo is zal PSV wel van het niveau Sparta zijn (gezien de kansloze nederlaag om de JCS) en dat lijkt me toch niet.
Het is een fysiek/mentaal zeer sterke ploeg maar technisch gezien is het inderdaad een middenmotor.
(quote)
Als dat zo is zal PSV wel van het niveau Sparta zijn (gezien de kansloze nederlaag om de JCS) en dat lijkt me toch niet.

Het is een fysiek/mentaal zeer sterke ploeg maar technisch gezien is het inderdaad een middenmotor.
Zo kan je dat nooit vergelijken, natuurlijk. PSV had een off-day en gisteren had ajax een enorme off-2ehelft.
FC Kopenhagen gaat 0 punten halen in de CL.
Als ajax in de 1e helft had gescoord, was Kopenhagen nergens geweest. Desalniettemin had ajax veel geluk in de uitwedstrijd. Dus echt onterecht is het niet eens.
0
Ace
geplaatst: 24 augustus 2006, 10:07 uur
Wat betreft Ajax en Kopenhagen ben ik het met je eens. Wat betreft psv niet: die zijn gewoon niet beter. Had niets met een off day te maken.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 10:10 uur
Ace schreef:
Wat betreft Ajax en Kopenhagen ben ik het met je eens. Wat betreft psv niet: die zijn gewoon niet beter. Had niets met een off day te maken.
We zullen het dit seizoen zien, al hebben ze nu wel kwaliteit ingeleverd na het verlies van Ooijer en Vennegoor. Maar ik onderschat psv nooit, aangezien ze de laatste - weet ik niet hoeveel - jaren 1e of 2e zijn geïndigd.
0
Toine Rorije
geplaatst: 24 augustus 2006, 13:13 uur
avdj schreef:
maar technisch gezien is het inderdaad een middenmotor.
maar technisch gezien is het inderdaad een middenmotor.
Ah, eindelijk iemand die daar meer over weet. Ik denk er namelijk al een tijd over om een auto met een middenmotor te kopen, maar ik vraag me dus af of dat technisch gezien wel verstandig is. Stuur me maar even een PM anders.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 13:43 uur
Nicolage Rico schreef:
Niet als ze zo spelen.
Kopenhagen is van het niveau N.e.c, misschien Roda / Vitesse.
(quote)
Niet als ze zo spelen.

Kopenhagen is van het niveau N.e.c, misschien Roda / Vitesse.
Eerder van het niveau Feyenoord...
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 13:45 uur
Toine Rorije schreef:
Ah, eindelijk iemand die daar meer over weet. Ik denk er namelijk al een tijd over om een auto met een middenmotor te kopen, maar ik vraag me dus af of dat technisch gezien wel verstandig is. Stuur me maar even een PM anders.
(quote)

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 13:51 uur
herman schreef:
(quote)
Als je reëel zou zijn, had je me gelijk gegeven.

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 13:59 uur
herman schreef:
Is Allback niets voor Feyenoord? Is wel een werkpaard...
Is Allback niets voor Feyenoord? Is wel een werkpaard...
Is een redelijke speler, maar denk niet dat hij goed genoeg is. Volgens mij is hij ook aardig op leeftijd.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:01 uur
Allback is niet op leeftijd en had een uitstekende speler voor Feyenoord geweest.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:03 uur
rayman schreef:
Allback is niet op leeftijd en had een uitstekende speler voor Feyenoord geweest.
Ja, hij is geen verkeerde speler. Maar ik denk dat hij daar goed zit. Feyenoord kon geen spelers kopen voordat Kuijt wegging.
Trouwens, als de stand in de UEFA-cuplijst zo blijft, heeft Nederland volgend jaar maar 2 UEFA-cupplaatsen. Eentje via de KNVB-beker en eentje via de competitie. Zeer slechte zaak dus. Komt mede door het verlies van Twente in de voorronde UEFA-CUP en het verlies van ajax gisteren.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:05 uur
Heerenveen heeft wat spitsen betreft toch een waanzinnig scherp oog in goeie spelers. Ze zitten er vrijwel nooit naast. Er hebben daar wat goeie spitsen rondgelopen zeg.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:06 uur
rayman schreef:
Heerenveen heeft wat spitsen betreft toch een waanzinnig scherp oog in goeie spelers. Ze zitten er vrijwel nooit naast. Er hebben daar wat goeie spitsen rondgelopen zeg.
Klopt, v. Nistelrooij, Hunterlaas, Samaras, Tomasson, Allback, etc.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:11 uur
Zonde van de 3 bonuspunten die je kon behalen als je de CL bereikt, maar in de Uefa Cup kunnen de ploegen net zoveel punten halen met een overwinning als in de CL.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:13 uur
Klumpie schreef:
Zonde van de 3 bonuspunten die je kon behalen als je de CL bereikt, maar in de Uefa Cup kunnen de ploegen net zoveel punten halen met een overwinning als in de CL.
Momenteel is Nederland 2 plaatsen gezakt ivm deze voorrondes (twente en ajax) Rusland en Roemenië zijn ons voorbij gestreven.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:15 uur
Nicolage Rico schreef:
Momenteel is Nederland 2 plaatsen gezakt ivm deze voorrondes (twente en ajax) Rusland en Roemenië zijn ons voorbij gestreven.
(quote)
Klopt, komt ook omdat het jaar waarin Feyenoord de Uefa Cup won is weggevallen. De komende jaren verliezen we de jaren waarin we slecht presteerden.
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2007.html
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:17 uur
Ja, en de laatste jaren hebben we aardige gepresteerd. Het komt allemaal goed, maar dit jaar moeten we wel goed presteren in Europa..
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:19 uur
Toine Rorije schreef:
(quote)

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:19 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja, en de laatste jaren hebben we aardige gepresteerd. Het komt allemaal goed, maar dit jaar moeten we wel goed presteren in Europa..
Uiteraard, als we dit jaar en komend jaar niet goed presteren. Dan zitten op het niveau van België, iets wat niet de bedoeling is.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:46 uur
Kluivert boos weggelopen (weggestuurd) van training Valencia ... misschien een optie voor Feyenoord

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:59 uur
El Ninjo schreef:
Kluivert boos weggelopen (weggestuurd) van training Valencia ... misschien een optie voor Feyenoord

Haha, nog een VI-lezer.
De kans de Kluivert bij Feyenoord gaat voetballen is net zo groot als de kans dat ik bij ajax ga voetballen.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 15:04 uur
Als je op de link klikt, kun je zien dat Mathijssen al mee heeft getraint met HSV.
0
Omayyad
geplaatst: 24 augustus 2006, 15:15 uur
Beetje leedvermaak moet toch kunnen, Ace... Aan het einde van het seizoen mag jij weer lachen... 

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 15:24 uur
De Nederlandse voetbalcompetitie dus minder dan de Roemeense
... Het niveau
d
a
a
l
t

... Het niveau d
a
a
l
t

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 15:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Haha, nog een VI-lezer.
De kans de Kluivert bij Feyenoord gaat voetballen is net zo groot als de kans dat ik bij ajax ga voetballen.
(quote)
Haha, nog een VI-lezer.
Had 'm van nu.nl maar dat maakt niet uit. Zou het wel een stunt vinden als Feyenoord met Kluivert in zee zou gaan.
Maar denk dat Julio Ricardo Cruz uiteindelijk toch terug naar Feyenoord gaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.