MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
El Ninjo schreef:
Kluivert boos weggelopen (weggestuurd) van training Valencia ... misschien een optie voor Feyenoord

Nee wij zoeken scorend vermogen en gaan bij Ajax na of Vermaelen los te weken is

El Ninjo schreef:
(quote)

Had 'm van nu.nl maar dat maakt niet uit. Zou het wel een stunt vinden als Feyenoord met Kluivert in zee zou gaan.
Maar denk dat Julio Ricardo Cruz uiteindelijk toch terug naar Feyenoord gaat.

Cruz is niet haalbaar > te duur. Ze zitten nu achter een spit aan van Lazio Roma.

VanDeGriend schreef:
(quote)

Nee wij zoeken scorend vermogen en gaan bij Ajax na of Vermaelen los te weken is

Of Gyan terughalen...

Dankzij Ajax op dit moment 2 tickets voor de Uefa Cup kwijt geraakt. Of ze moeten ver gaan komen in de Uefa Cup samen met AZ en... ohh nee Feyenoord niet

Omayyad
Iceman schreef:
Dankzij Ajax op dit moment 2 tickets voor de Uefa Cup kwijt geraakt. Of ze moeten ver gaan komen in de Uefa Cup samen met AZ en... ohh nee Feyenoord niet

Hoezo?

Dat heeft namelijk helemaal niets met Ajax of met het lopende seizoen te maken. Nederland was - ongeacht het resultaat van Ajax en FC Twente - die plaatsen sowieso kwijt. Dat komt omdat het jaar dat Feyenoord de UEFA-cup pakte vervallen is en dat kost Nederland dus nu de punten.

Omayyad schreef:
(quote)

Hoezo?

Dat heeft namelijk helemaal niets met Ajax of met het lopende seizoen te maken. Nederland was - ongeacht het resultaat van Ajax en FC Twente - die plaatsen sowieso kwijt. Dat komt omdat het jaar dat Feyenoord de UEFA-cup pakte vervallen is en dat kost Nederland dus nu de punten.

Dat Nederlands 2 plaatsen is gedaald, komt juist wel door (mede) de resultaten van ajax en Twente. Aan het eind van dit seizoen kan NL weer 7e staan.

Twente moet vanavond toch pas ?

Omayyad
Nicolage Rico schreef:
Dat Nederlands 2 plaatsen is gedaald, komt juist wel door (mede) de resultaten van ajax en Twente.

Nope... Nederland is nu twee plaatsen kwijt geraakt, maar dat was ook gebeurd wanneer Ajax en FC Twente twee keer hadden gewonnen.
De punten die beide clubs (hadden) kunnen pakken wegen namelijk niet op tegen de punten die Feyenoord pakte in het jaar dat het de UEFA-cup haalde.

Omayyad
VanDeGriend schreef:
Twente moet vanavond toch pas ?

Klopt..., maar Twente heeft bij de eerste wedstrijd al punten laten liggen.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Of Gyan terughalen...

Die scoorde tenminste wel binnen 10 minuten afgelopen weekend.

Ajax kan dit seizoen trouwens nog een hoop punten pakken in de UEFA Cup. Ik zie ze wel als een kanshebber die te winnen...

herman schreef:
(quote)

Die scoorde tenminste wel binnen 10 minuten afgelopen weekend.

Ajax kan dit seizoen trouwens nog een hoop punten pakken in de UEFA Cup. Ik zie ze wel als een kanshebber die te winnen...

Daarom zei ik het ook.

Feyenoord en AZ zijn ook kanshebbers om de UEFA-cup te winnen. Elke deelnemer, overigens. Dat maakt het tournooi enigzins leuk.

Wel jammer van de poules die zijn ingevoerd. Vind een algeheel KO-systeem toch spannender. Maar voor teams als Heerenveen en evt. Twente is dit wel lucratiever, denk ik.

Ace
Omayyad schreef:
Beetje leedvermaak moet toch kunnen, Ace... Aan het einde van het seizoen mag jij weer lachen...

Jawel hoor, ik had andersom niet anders gedaan Je zal mij hier nog veelvuldig grappen zien maken dit seizoen

Raar dat de 010 fans mijn mailbox juist vandaag veelvuldig weten te vinden....kreeg o.a. deze binnen.

(afbeelding)

Groep C
1. Liverpool (Eng)
2. PSV Eindhoven
3. Girondins Bordeaux (Fra)
4. Galatasaray (Tur)

voor de Belgen:

Groep H
1. AC Milan (Ita)
2. Lille OSC (Fra)
3. AEK Athene (Gri)
4. Anderlecht (Bel)

PSV heeft kansen om zich te plaatsen voor de 2e ronde, vooral de thuiswedstrijden zullen weer van essentieel belang zijn.

Anderlecht zou voor het eerst sinds jaren weer verder kunnen komen in de CL, vooral AEK Athene is hobbel die makkelijk genomen kan worden.

Wat een drama voor PSV.....
Anderlecht heeft meer kansen.

Nouja, Liverpool is met Valencia toch het minste team uit de eerste pot. En Bordeaux en Galatasaray zijn ook wel te kloppen.

Ik geef PSV wel een kans van 33% om door te gaan, dat had nog minder kunnen zijn.

Anderlecht, die hebben toch al jaren niet meer gewonnen in de CL?

Ik, Feyenoord fan in hart en nieren, werk sinds enige tijd in 020. Ik moet zeggen dat die 020 'ers vandaag niet erg vrolijk waren. Vanmorgen op kantoor was de levensgrote Ajax vlag (tijdelijk ) verwijdert. Het leven is soms hard, ook voor Ajaxieden

Hans Brouwer schreef:
Ik, Feyenoord fan in hart en nieren, werk sinds enige tijd in 020. Ik moet zeggen dat die 020 ers vandaag niet erg vrolijk waren. Vanmorgen op kantoor was de levensgrote Ajax vlag (tijdelijk ) verwijdert. Het leven is soms hard, ook voor Ajaxieden

Zeer triest dat ze die vlag dan verwijderen.... Ik doe mijn Feyenoord-shirt juist aan als Feyenoord verliest (dus ik draag hem redelijk vaak, voordat anderen het zeggen... ).

Maar jongens.. Feyenoord heeft geïnformeerd naar Kluivert. Zijn ze gek bij Feyenoord? Dan heeft Feyenoord wel een spits, maar ook 25.000 man minder in de kuip. Dan krijg je dezelfde taferelen als met Cruijf in '84, toen de mensen ook thuisbleven vanwege Cruijf.

PSV - Liverpool 0-2
Liverpool - PSV 3-0
PSV - Girondins Bordeaux 1-1
Girondins Bordeaux - PSV 2-0
PSV - Galatasaray 2-0
Galatasaray - PSV 2-1

avdj schreef:
PSV - Liverpool 0-2
Liverpool - PSV 3-0
PSV - Girondins Bordeaux 1-1
Girondins Bordeaux - PSV 2-0
PSV - Galatasaray 2-0
Galatasaray - PSV 2-1

Niet zo negatief. Psv kan elke wedstrijd winnen en ze kunnen elke wedstrijd verliezen. Het is gewoon een spannende poule.

Nicolage Rico schreef:
(quote)
Dan krijg je dezelfde taferelen als met Cruijf in '84, toen de mensen ook thuisbleven vanwege Cruijf.
Met Cruyff won Feyenoord wel de dubbel. Dat zie ik met Kluivert niet gebeuren Als Kluivert komt geef ik mijn seizoenkaart aan een klein neefje

Laten we als het CL-gala eenmaal los is, hier ook maar een poule gaan doen idd.

Nicolage Rico schreef:
Maar jongens.. Feyenoord heeft geïnformeerd naar Kluivert. Zijn ze gek bij Feyenoord?

Feit blijft dat als Kluivert in vorm is, dat het een geweldige spits was. Helaas zal die deze vorm niet meer halen en zie ik ook niet in waarom Feyenoord geintresseerd is in Kluivert.

Hans Brouwer schreef:
(quote)
Met Cruyff won Feyenoord wel de dubbel. Dat zie ik met Kluivert niet gebeuren

Zeker niet, maar Feyenoord heeft wel een spits nodig en Koeman heeft niet van die Feyenoord-gevoelens en is wel gecharmeerd van Kluivert, denk ik. Erg dat Kluivert (en Valencia) strakt moet(en) beslissen of de deal doorgaat.

Klumpie schreef:
(quote)

Feit blijft dat als Kluivert in vorm is, dat het een geweldige spits was. Helaas zal die deze vorm niet meer halen en zie ik ook niet in waarom Feyenoord geintresseerd is in Kluivert.

Omdat Feyenoord nog maar anderhalve week heeft om een spits aan te trekken en Feyenoord verder geen toppers aan kan trekken. Kluivert is een goede voetballer (ben nooit echt gecharmeerd van hem geweest in het NL-elftal), maar ik heb hem liever niet bij Feyenoord! Hij is en blijft een ajacied.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Niet zo negatief. Psv kan elke wedstrijd winnen en ze kunnen elke wedstrijd verliezen. Het is gewoon een spannende poule.

Uit-Liverpool en uit-Bordeaux wordt niks, PSV móet dus zes punten halen tegen Galatasaray. Hopelijk een derde plaats.

Nicolage Rico schreef:
(quote)
en Koeman heeft niet van die Feyenoord-gevoelens.............
Daarom zouden ze die Koeman ook per direct moeten ontslaan .

Hans Brouwer schreef:
(quote)
Daarom zouden ze die Koeman ook per direct moeten ontslaan .

Vind ik niet. Koeman is wel een goede trainer voor Feyenoord, want hij heeft de juiste mentaliteit. Maar hij heeft niet zulke haatgevoelens tegenover ajax, zoals de meeste Feyenoorders. Ik weet zeker dat 9 v/d 10 Feyenoorders niet wil dat Kluivert komt.

Maar het is nog lang niet zover.... (behalve dat Feyenoord naar hem heeft geïnformeerd bij Valencia, maar dat hebben ze de afgelopen weken een stuk of 10 x gedaan bij een andere club).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:33 uur

geplaatst: vandaag om 01:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.