Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 11:39 uur
Status Seeker schreef:
PSV mist alleen wel heel veel creativiteit op het middenveld. Misschien is die De Guzman wel leuk voor PSV?
(quote)
PSV mist alleen wel heel veel creativiteit op het middenveld. Misschien is die De Guzman wel leuk voor PSV?
Ja, laten we één de weinige goede spelers, tevens groot talent, verkopen aan psv.... Dacht het niet!

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 14:56 uur
Nu ben je niet serieus Ace. Bosschaart is niet echt heel erg goed.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 18:40 uur
Status Seeker schreef:
(quote)
Afellay, Aissati dat vind ik betere spelers dan De Guzman.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 18:42 uur
Iceman schreef:
(quote)
Vind ik ook, en bij Feyenoord ben je tegenwoordig al snel goed.

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 18:51 uur
Iceman schreef:
Bij Van Basten ook als je voor Ajax voetbalt :S
Bij Van Basten ook als je voor Ajax voetbalt :S
Dat is zeer duidelijk. Gelukkig geeft ie het zelf ook toe dat ie een voorkeur heeft voor Ajax-spelers.
Nog wat geruchten:
* Kluivert vertrekt morgen naar PSV
* Zaki vertrekt morgen naar PSV
* PSV gaat Kromkamp huren voor een jaar.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 18:55 uur
Klumpie schreef:
Nog wat geruchten:
(quote)
Nog wat geruchten:
Zaki?? Kromkamp zou wel mooi zijn. En jaa Kluivert, misschien kan ie laten zien dat ie nog kan voetballen maar ik betwijfel het.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 19:00 uur
Iceman schreef:
Zaki?? Kromkamp zou wel mooi zijn. En jaa Kluivert, misschien kan ie laten zien dat ie nog kan voetballen maar ik betwijfel het.
(quote)
Zaki is spits van het Egyptisch nationale elftal, schijnt wel een goede te zijn. Alhoewel ik altijd mijn twijfels heb bij jonge Afrikaanse spitsen (zie Kone). Kromkamp is een dikke verbetering t.o.v. Lamey en Kluivert heb ik al genoeg over geschreven.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 22:18 uur
Danny Buys naar Feyenoord!? 
Wat een aankoop! De derde club dus die boven PSV gaat eindigen.

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 22:20 uur
avdj schreef:

Ze moeten toch eerst iemand hebben die de ballen erin gaat schoppen.

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 22:38 uur
PSV heeft met Lamey en Addo natuurlijk wel een top rechterkant.
0
Ace
geplaatst: 31 augustus 2006, 09:16 uur
rayman schreef:
Vriend Rayman, jij zou als geen ander moeten weten dat ik altijd bloedserieus ben.
Die Buijs is een patser. Hij komt bij mij uit de buurt en komt weleens bij ons op de voetbal kijken. En dan loopt ie daar een beetje van "zie mij de stoere man eens zijn". Dat zal nu wel helemaal gek worden...
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 09:35 uur
Ace schreef:
Vriend Rayman, jij zou als geen ander moeten weten dat ik altijd bloedserieus ben.
Die Buijs is een patser. Hij komt bij mij uit de buurt en komt weleens bij ons op de voetbal kijken. En dan loopt ie daar een beetje van "zie mij de stoere man eens zijn". Dat zal nu wel helemaal gek worden...
(quote)
Danny Buijs is volgens mij best bescheiden. Zo komt hij wel over op tv. Bij dat cluppie ben je natuurlijk al snel de stoere man.

Aardige aankoop, vooral omdat hij maar 750.000 euro heeft gekost. Als Feyenoord hem gewoon had gehouden vanuit de jeugd, was hij nog goedkoper geweest, maar dat terzijde.
Nou, nog 1 dag voor een spits! We hadden 60% kans op een spits, werd gezegd. Gister is de deal met die spits van Werder Bremen afgeketst, dus hoeveel procent is er nog over?????
0
Ace
geplaatst: 31 augustus 2006, 10:20 uur
Wij hebben ook eens een spits van Werder Brehmen gekocht. Is dat niets? Ik vind 'm persoonlijk niet eens zo slecht.
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 10:37 uur
Ace schreef:
Wij hebben ook eens een spits van Werder Brehmen gekocht. Is dat niets? Ik vind 'm persoonlijk niet eens zo slecht.
Daar zat ik al aan te denken. Is goed, ruilen voor Bosschaart? (ongeveer hetzelfde niveau).
0
Ace
geplaatst: 31 augustus 2006, 13:46 uur
Bosdinges gaat naar Ado wist mijn broeder me net te melden...
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 13:53 uur
Ace schreef:
Ik las het, inderdaad. Goed nieuws voor Feyenoord dus!

0
Ace
geplaatst: 31 augustus 2006, 14:04 uur
Ik vind het jammer. Kan hij de boel bij jullie niet meer verkloten. Bij Ado hebben ze er al zat die de boel in de war schoppen 

0
geplaatst: 31 augustus 2006, 14:08 uur
Ace schreef:
Ik vind het jammer. Kan hij de boel bij jullie niet meer verkloten. Bij Ado hebben ze er al zat die de boel in de war schoppen

Precies, daarom ben ik er heel blij mee. Buijs is ook een aardige aankoop. Komt het dan toch goed?

0
geplaatst: 31 augustus 2006, 16:04 uur
Love wordt vanavond gekeurd bij Feyenoord, hoor ik net. Ik ken hem niet zo goed, behalve dan van de wedstrijden voor de UEFA-cup voor CSKA Moskow.
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 16:40 uur
Meer een type Kluivert en een doelpuntenmachine is het ook niet bepaald! 

0
geplaatst: 31 augustus 2006, 16:43 uur
Ik denk dat we er heel blij mee moeten zijn, als het doorgaat.
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 16:58 uur
the viking schreef:
Pizarro mocht niet weg van Bayern of was hij te duur ?
Pizarro mocht niet weg van Bayern of was hij te duur ?
Beiden. Pizarro zelf wilde wel, maar er zijn zoveel factoren waarom zo'n speler niet naar de Nederlandse competitie kan komen.
- transferbedrag
- salaris
- mag een speler wel vertrekken van de club waar hij nog speelt
- wil een speler wel in de Nederlandse competitie spelen.
- wil een speler wel in die lelijke Arena spelen.
Etc.
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 17:05 uur
Oliveira ooit afgetest door Feyenoord tekent bij AC Milan voor 18 miljoen Euro ! 

0
geplaatst: 31 augustus 2006, 17:18 uur
En wat dacht je van Fred??? Laten we daar maar over ophouden. Feyenoord had toch ook ooit Howard afgetest?
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 17:24 uur
Bij Howard kon ik het mij nog voorstellen,komt toch wat kwaliteit te kort!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.