MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Kluivert tekent voor 2 jaar en Kromkamp heeft voor 5 jaar getekent, daarnaast is komst van Tardelli vrijwel afgerond.

Klumpie schreef:
Kluivert tekent voor 2 jaar en Kromkamp heeft voor 5 jaar getekent, daarnaast is komst van Tardelli vrijwel afgerond.

Jup, die laatste wordt voor een jaar gehuurd, en Feyenoord presenteert zometeen zijn nieuwe spits. Vermoedelijk Vagner Love, Charisteas is het alternatief.

Conway Twitty schreef:
(quote)

Jup, die laatste wordt voor een jaar gehuurd, en Feyenoord presenteert zometeen zijn nieuwe spits. Vermoedelijk Vagner Love, Charisteas is het alternatief.

Kromkamp wordt toch verkocht. In 1e instantie zou Liverpool hem voor een jaar verhuren, maar hij wordt alsnog verkocht.

Denk dat het hier om Tardelli gaat i.p.v kromkamp,die inderdaad gekocht is door PSV

the viking schreef:
Denk dat het hier om Tardelli gaat i.p.v kromkamp,die inderdaad gekocht is door PSV

Inderdaad, Tardelli werd vorig jaar al een jaar aan een Spaanse club verhuurd.

Neeeeeee, het is Charisteas geworden!!!

Hoe kan Feyenoord hem in vredesnaam kopen???

Nicolage Rico schreef:
Neeeeeee, het is Charisteas geworden!!!

Hoe kan Feyenoord hem in vredesnaam kopen???

Nu kun je weer serieus doen hoor

Het is echt waar.........

Dat meen je niet. Ik heb medelijden met je.

En Feyenoord gaat volgend jaar voor het kampioenschap in de eerste divisie

Let op. Love gaat over 2 jaar voor 18 miljoen naar de Italiaanse of Engelse competitie......

Waarom geen 7 miljoen betalen voor die Love?? Die Charisteas kan niet voetballen! Ik was blij dat hij bij ajax zat.

Gaat die Timostsjoek nog door ?

Hahaha Charisteas.

gemaster schreef:
Charisteas.
Ach...zelfs de grootste eikel wint aan sympathie als hij het machtige Feyenoord shirt aantrekt. Ik heb altijd in die vogel geloofd . Ik was al bang dat het een tussenjaar zou worden maar nu is niets minder waar .

Nee, Timotjsek gaat niet door.. Ik had gehoopt op Timotjsek en Love, maar we krijgen Buijs en Charisteas!!!! Wat een drama. Maar als Feyenoordsupporter kon je dit van tevoren weten, het gebeurd immers altijd!

Er gaan geruchten dat hij 5 miljoen gekost heeft. Als dat zo is, vreet ik mijn Feyenoordpet op.

Ace lacht zich dood....

Gelijk heeft ie...

K*t bestuur bij Feyenoord!!

Toine Rorije
Topnieuws dit.

Charisteas naar Feyenoord Een echte Koeman aankoop

Dan kan PSV nog blij zijn met Kluivert

Omayyad
Nicolage Rico schreef:
K*t bestuur bij Feyenoord!!

Welk bestuur?

Iceman schreef:
Dan kan PSV nog blij zijn met Kluivert

Nou ik weet het niet, laat hem eerst maar is met z'n voeten spreken.

Klumpie schreef:
(quote)

Komt wel goed

Omayyad
Klumpie schreef:

Het liefst beide voeten, en niet alleen zijn rechtervoet, want daar kan een hoop narigheid van komen.

Iceman schreef:
(quote)

Komt wel goed

Ik had nog wel graag een centrale verdediger gezien. Maar het ziet er naar uit dat we het voorlopig met Addo of Da Costa moeten doen.

Ook over Tardelli, Zaki en Beasley is op het moment nog niks over bekend.

Omayyad
Klumpie schreef:
Ook over Tardelli, Zaki en Beasley is op het moment nog niks over bekend.

Beasley wordt toch verhuurd aan Manchester City?

Omayyad schreef:
(quote)

Beasley wordt toch verhuurd aan Manchester City?

Lijkt het wel op.

Erwin Koeman reageerde dolblij op het rondkomen. "Ik heb altijd aangedrongen op de komst van een spits, dat was belangrijk voor mij omdat we door het vertrek van Dirk en Salomon en de blessure van Romeo veel goals en assists hebben ingeleverd. Wij hebben een erg jonge ploeg zonder al te veel ervaring en hadden behoefte aan spelers met body en wél de nodige ervaring. Met de komst van Danny en Angelos en ook Philippe is dat nu goed ingevuld. Ik ben er erg blij mee."

Yep, het is rond. Ook Tardelli komt naar PSV, hij wordt voor 1 jaar gehuurd met een optie tot koop. Nu gaat Beasley dus naar ManC.

Mark my words...Angelos wordt een sensatie in de Kuip

VanDeGriend schreef:
Mark my words...Angelos wordt een sensatie in de Kuip

Alle gekheid op een stokje. Hij past in ieder geval beter bij Feyenoord dan bij Ajax. Ik geef eerlijk toe, dat ie best goed heeft gevoetbalt. Ik denk dat ie van waarde kan zijn voor Feyenoord.

Charisteas gaat nooit een eerlijke kans krijgen. Die wordt vanaf dag in verrot gescholden door zo'n 10.000 Feyenoorders. Ik doe dat niet (hij is ook één van de weinige j*den die ik een beetje mocht), maar ong. 5.000 Feyenoorder leveren hun seizoenskaart in, vermoed ik. En dan zullen nog een stuk of 10.000 Charisteas veel ziektes wensen.

Woerts, v/d Herik en Koeman onderschatten de rivaliteit tussen ajax en Feyenoord.

Dus toch een paniekaankoop van Feyenoord op de laatste transferdag. Ik dacht dat we dat niet zouden doen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:02 uur

geplaatst: vandaag om 14:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.