Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 september 2006, 12:32 uur
herman schreef:
Nouja, misschien heeft ie Kaka gespaard, omdat die nog geen wedstrijdritme heeft?
Nouja, misschien heeft ie Kaka gespaard, omdat die nog geen wedstrijdritme heeft?
Nee hoor, hij was echt gepasseerd. Ik denk ook wel goed, zo weten ze tenminste dat niet iedereen van naam en faam zomaar in de basis komt

0
Ace
geplaatst: 4 september 2006, 14:01 uur
Kaka is imo de beste voetballer van de wereld. Die ga je toch niet op de bank zetten? :O Hij zal er wel meer verstand van hebben...
0
geplaatst: 4 september 2006, 14:10 uur
0
geplaatst: 4 september 2006, 14:13 uur
Achja met of zonder Kaka, Ronaldinho of Adriano, ze hebben zeer overtuigend gewonnen, nu nog wachten op Alex en Gomes.
0
geplaatst: 4 september 2006, 22:14 uur
Oh oke, is me niet opgevallen. In de samenvatting zag ik alleen de goals van Brazilie en toen ik een stuk live zag had Argentinie welsiwaar veel balbezit maar kwamen ze niet in de buurt van het Braziliaanse strafschopgebied.
0
geplaatst: 5 september 2006, 19:12 uur
Conway Twitty schreef:
Achja met of zonder Kaka, Ronaldinho of Adriano, ze hebben zeer overtuigend gewonnen, nu nog wachten op Alex en Gomes.
Alex vindt ik niet goed genoeg voor de basis. Gomes kan wel, al heb ik liever Ceni

0
geplaatst: 5 september 2006, 20:22 uur
0
geplaatst: 5 september 2006, 22:39 uur
IK HOU VAN MATERAZZI! Zo humor! Dat je met zo'n klein kut zinnetje Zidane gek kan maken he..
0
geplaatst: 5 september 2006, 23:34 uur
Ik weet niet hoe de zus van Zidane eruit ziet, maar misschien heeft ie wel gelijk.
0
geplaatst: 6 september 2006, 09:52 uur
Klumpie schreef:
Ik weet niet hoe de zus van Zidane eruit ziet, maar misschien heeft ie wel gelijk.
Z'n zus kan je herkennen aan een kale plek op d'r achterhoofd.
0
geplaatst: 6 september 2006, 15:56 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)

En Vagner Love heeft gescoord voor Brazilië tegen Wales

0
geplaatst: 6 september 2006, 20:47 uur
0
geplaatst: 6 september 2006, 22:31 uur
Mooie wedstrijd van Nederland, met goed spel van v. Persie, Sneijder en Kuyt!
0
geplaatst: 6 september 2006, 22:35 uur
Conway Twitty schreef:
Idd, ik heb genoten. Man van de wedstrijd:
Johnny Heitinga 
0
geplaatst: 6 september 2006, 22:37 uur
Klumpie schreef:
Johnny Heitinga 
(quote)
Johnny Heitinga 
Wanneer wordt die Heitinga eens buiten de selectie gehouden?? Pff, wat een drama.
Ik vond Kuyt niet zo heel sterk, eigenlijk. Natuurlijk stond hij voorop in de strijd, maar dat weet je van tevoren bij hem.
0
geplaatst: 6 september 2006, 22:39 uur
Nicolage Rico schreef:
Wanneer wordt die Heitinga eens buiten de selectie gehouden?? Pff, wat een drama.
Ik vond Kuyt niet zo heel sterk, eigenlijk. Natuurlijk stond hij voorop in de strijd, maar dat weet je van tevoren bij hem.
(quote)
De wetten van vBasten zijn van een onbegrijpelijk niveau.
0
geplaatst: 6 september 2006, 22:46 uur
Heb het ditmaal volgehouden. Plusjes voor Van Persie, Sneijder en Schaars. Definitief weg: Heitinga, Landzaat
0
geplaatst: 6 september 2006, 22:53 uur
Status Seeker schreef:
Heb het ditmaal volgehouden. Plusjes voor Van Persie, Sneijder en Schaars. Definitief weg: Heitinga, Landzaat
Kan ik me in vinden. Schaars de volgende keer voor Landzaat en het middenveld is redelijk in orde. Ik moet alleen nog zien of ze dit tegen Bulgarijë en Roemenië ook kunnen volhouden.
0
geplaatst: 6 september 2006, 23:30 uur
Geen onaardige wedstrijd, maar ik had toch liever de recordpoging (geslaagd) van de Duitsers gezien
.
.
0
geplaatst: 6 september 2006, 23:37 uur
Haha hoeveel is het geworden? 11-0 zag ik maar dat was een tussenstand?
0
Ace
geplaatst: 7 september 2006, 09:23 uur
Zowel bij Ajax als bij Oranje blijven ze Heitinga rechtsback zetten en het mag nu wel duidelijk zijn dat hij daar op zijn zachtst gezegd niet echt uitblinkt. Dus of centraal opstellen, of lekker thuislaten. Daarbij vond ik er één nog veel en veel slechter gisteren en dat was Landzaat. Wat een drama.
Sneijder en Van Persie waren de uitblinkers. De één vanwege zijn dominante spel, de ander vanwege zijn prachtige en soms geniale momenten. Het is dan wel een kakkerlak die Robin, maar voor dat soort mannen kom je naar het stadion
Kuijt liep aardig te sleuren en te werken, maar om nou te zeggen dat hij zo bijzonder goed speelde. Aan de andere kant kan hij motiverend werken richting de rest. Het is een voorbeeld als je ziet hoe hij erin en ervoor gaat.
Schaars is een jonge jongen die nog veel kan leren, maar nu al vaak erg goed speelt. Toen hij erin kwam begon het zowaar weer ergens op te lijken bij tijd en wijle.
Verder vond ik het over het algemeen gewoon een matige tot slechte wedstrijd. Kom op zeg, je speelt tegen Wit-Rusland. De eerste helft was ok, maar als je je vervolgens in het eerste deel van de tweede helft achteruit laat drukken, klopt er volgens mij ergens iets niet.
Die lul van SBS spreekt Sneijder overigens uit als Schneider
Sneijder en Van Persie waren de uitblinkers. De één vanwege zijn dominante spel, de ander vanwege zijn prachtige en soms geniale momenten. Het is dan wel een kakkerlak die Robin, maar voor dat soort mannen kom je naar het stadion

Kuijt liep aardig te sleuren en te werken, maar om nou te zeggen dat hij zo bijzonder goed speelde. Aan de andere kant kan hij motiverend werken richting de rest. Het is een voorbeeld als je ziet hoe hij erin en ervoor gaat.
Schaars is een jonge jongen die nog veel kan leren, maar nu al vaak erg goed speelt. Toen hij erin kwam begon het zowaar weer ergens op te lijken bij tijd en wijle.
Verder vond ik het over het algemeen gewoon een matige tot slechte wedstrijd. Kom op zeg, je speelt tegen Wit-Rusland. De eerste helft was ok, maar als je je vervolgens in het eerste deel van de tweede helft achteruit laat drukken, klopt er volgens mij ergens iets niet.
Die lul van SBS spreekt Sneijder overigens uit als Schneider

0
geplaatst: 7 september 2006, 12:11 uur
Ja, Landzaat speelde inderdaad ontzettend beroerd. Vraag me of De Zeeuw daar niet al moet staan. De Jong vond ik verder ook wel een van de uitblinkers, hij heeft toch maar mooi die Hleb onschadelijk gemaakt.
Verder een redelijke wedstrijd, op naar de serieuzere tegenstanders.
Verder een redelijke wedstrijd, op naar de serieuzere tegenstanders.
0
geplaatst: 7 september 2006, 12:15 uur
herman schreef:
Ja, Landzaat speelde inderdaad ontzettend beroerd. Vraag me of De Zeeuw daar niet al moet staan.
Ja, Landzaat speelde inderdaad ontzettend beroerd. Vraag me of De Zeeuw daar niet al moet staan.

0
geplaatst: 7 september 2006, 12:28 uur
Spanje en Italië zijn ook lekker van start gegaan in de kwalificatiereeks.
0
geplaatst: 7 september 2006, 12:31 uur
Status Seeker schreef:

(quote)

Het is jammer dat Simons van PSV een Belg is...
0
geplaatst: 7 september 2006, 15:49 uur

Heb ik me (ook) mateloos aan geërgerd! Schnaider dit, Schnaider dat ... de enige Nederlander die goed speelde stiekem toch een Duitser??
0
Ace
geplaatst: 7 september 2006, 16:09 uur
Het is ook jammer dat Gattuso van Italie een Italiaan is...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.