Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 september 2006, 13:37 uur
Klumpie schreef:
Dat is zo waar.
Het wordt tijd dat 020-clan daar is gaat oprotten, als ik voetballers als Heitinga, Huntelaar, Babel of Emmanuelson wil zien dan kijk ik wel naar wedstrijd van Ajax. De enigste 2 die recht hebben op een selectie zijn Huntelaar en Sneijder.
(quote)
Dat is zo waar.
Het wordt tijd dat 020-clan daar is gaat oprotten, als ik voetballers als Heitinga, Huntelaar, Babel of Emmanuelson wil zien dan kijk ik wel naar wedstrijd van Ajax. De enigste 2 die recht hebben op een selectie zijn Huntelaar en Sneijder.
Ik zou Huntelaar dan inruilen voor Sneijder. Sneijder komt ook veel te veel te kort... En Huntelaar hoort wel bij Oranje. Die jongen komt er wel.
0
geplaatst: 3 september 2006, 13:49 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik zou Huntelaar dan inruilen voor Sneijder. Sneijder komt ook veel te veel te kort... En Huntelaar hoort wel bij Oranje. Die jongen komt er wel.
(quote)
Oh ja
, eigenlijk bedoelde ik Maduro. Die is er dan nu niet bij, maar daar werd ook de hele tijd de hand boven het hoofd gehouden.
0
geplaatst: 3 september 2006, 13:55 uur
Klumpie schreef:
Dat is zo waar.
Het wordt tijd dat 020-clan daar is gaat oprotten, als ik voetballers als Heitinga, Maduro, Babel of Emmanuelson wil zien dan kijk ik wel naar wedstrijd van Ajax. De enigste 2 die recht hebben op een selectie zijn Huntelaar en Sneijder.
(quote)
Dat is zo waar.
Het wordt tijd dat 020-clan daar is gaat oprotten, als ik voetballers als Heitinga, Maduro, Babel of Emmanuelson wil zien dan kijk ik wel naar wedstrijd van Ajax. De enigste 2 die recht hebben op een selectie zijn Huntelaar en Sneijder.
Spelers die nauwelijk of zelfs niet beter zijn dan Afellay, Aissati, Hofs, Van Bommel en je kunt er zo nog een paar bij noemen.
0
geplaatst: 3 september 2006, 14:11 uur
Iceman schreef:
Aissati, Hofs
(quote)
Aissati, Hofs
Van Bommel en Affelay misschien wel ja maar Hofs
, en die Aissati is lang niet goed genoeg.
0
geplaatst: 3 september 2006, 14:11 uur
Manchester United wil trouwens 9 miljoen betalen voor Heitinga in de winterstop 

0
geplaatst: 3 september 2006, 14:12 uur
Conway Twitty schreef:
, en die Aissati is lang niet goed genoeg.
(quote)
, en die Aissati is lang niet goed genoeg.Aissati is 3 maal beter dan Maduro en Sneijder bij elkaar.
0
geplaatst: 3 september 2006, 14:13 uur
De bondscoach maakte zichzelf geen verwijten. „Ik zou niet weten wat ik fout heb gedaan. Ik was tevreden over de voorbereiding van deze wedstrijd. Ik had niet verwacht dat we zo slecht zouden spelen.”

0
geplaatst: 3 september 2006, 14:25 uur
Aissati kan makkelijk in Oranje hoor! Als je bedenk dat de huidige groep een elftal timmerlieden/studenten en stucadoors niet eens het zwijgen kan opleggen is het wachten op een belletje.
0
geplaatst: 3 september 2006, 14:36 uur
Theo Jansen, Stijn Schaars, Danny Landzaat is ook wel het slechtse middenveld van Nederland ooit. Bovendien ga je toch niet met 4 verdedigers spelen die uit verveling kansen weggeven.
0
geplaatst: 3 september 2006, 15:24 uur
Conway Twitty schreef:

Zijn ze gek geworden daar? Dat gaat niet gebeuren....
0
geplaatst: 3 september 2006, 15:59 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
We moeten er bij Manchester zeker 12 miljoen voor kunnen krijgen

0
geplaatst: 3 september 2006, 16:05 uur
Conway Twitty schreef:
Theo Jansen, Stijn Schaars, Danny Landzaat is ook wel het slechtse middenveld van Nederland ooit. Bovendien ga je toch niet met 4 verdedigers spelen die uit verveling kansen weggeven.
Schaars komt idd nog niet echt uit de verf bij Oranje, maar bij AZ is hij toch echt wel belangrijk. Landzaat is alweer een tijdje over the hill en voegt niet toe. Ik zag vorig seizoen al liever De Zeeuw op de plek van Landzaat spelen.....
0
Ace
geplaatst: 3 september 2006, 16:07 uur
Goh, ik ben 3 dagen afwezig en het aantal berichten in dit topic zijn bijna verdubbeld. Vriendje Rico ga ik maar even ontzien. Die jongen heeft het zwaar genoeg. De erg verhelderende berichten van expert Klumpie hebben me in ieder geval weer een hoop lol bezorgd, waarvoor dan ook oprechte dank.
Vonden jullie Luxemburg gisteren ook zo goed?

0
geplaatst: 3 september 2006, 16:48 uur
Ace schreef:
Goh, ik ben 3 dagen afwezig en het aantal berichten in dit topic zijn bijna verdubbeld. Vriendje Rico ga ik maar even ontzien. Die jongen heeft het zwaar genoeg. De erg verhelderende berichten van expert Klumpie hebben me in ieder geval weer een hoop lol bezorgd, waarvoor dan ook oprechte dank.

Helaas, hij is er ook weer

0
geplaatst: 3 september 2006, 16:53 uur
Bijna 3.000 berichten over voetbal 
Leuk he jongens, zo'n muzieksite
Ik had het gisteren nogal druk met school en andere dingen dus heb de wedstrijd niet gezien. Ik geloof dat ik daar blij om moet zijn

Leuk he jongens, zo'n muzieksite

Ik had het gisteren nogal druk met school en andere dingen dus heb de wedstrijd niet gezien. Ik geloof dat ik daar blij om moet zijn

0
geplaatst: 3 september 2006, 17:27 uur
Ik kan me niet herinneren ooit zo'n slechte wedstrijd van het Nederlands Elftal te hebben gezien. 

0
titan (crew)
geplaatst: 3 september 2006, 17:34 uur
De laatste van dat kaliber was uit tegen Wit Rusland.
0
geplaatst: 3 september 2006, 17:35 uur
Ik zat op een verjaardag/feestje dus ik heb er ook niet veel van gezien.... Geluk was het feestje er nog... Anders was ik in slaap gevallen.
0
geplaatst: 3 september 2006, 18:52 uur
Ik heb net zitten te kijken naar Brazilië - Argentinië, maar dat is toch wel een honderd keer beter dan Nederland - Luxemburg. En wat een klasse goal van Kaka, gewoon briljant. 

0
geplaatst: 3 september 2006, 19:52 uur
Klumpie schreef:
Ik heb net zitten te kijken naar Brazilië - Argentinië, maar dat is toch wel een honderd keer beter dan Nederland - Luxemburg. En wat een klasse goal van Kaka, gewoon briljant.

Jaa Brazilië speelde erg sterk
Maar waar komt die Elano opeens vandaan?? Nog nooit van hem gehoord.
0
geplaatst: 3 september 2006, 20:02 uur
Iceman schreef:
Maar waar komt die Elano opeens vandaan?? Nog nooit van hem gehoord.
(quote)
Maar waar komt die Elano opeens vandaan?? Nog nooit van hem gehoord.Ik weet niet, maar die was idd uitstekend. Het leek net of Argentinië een stelletje koekebakkers waren, maar nee, dat kan niet. Brazilië was gewoon geweldig. Als ze dit team gewoon hadden meegenomen naar het WK waren ze makkelijk wereldkampioen geworden.
0
geplaatst: 3 september 2006, 20:59 uur
Wat was hun opstelling dan?
Ik heb Nederland trouwens ook bij lange na niet afgekeken. En gelukkig maar, scheelt weer kostbare tijd.
Ik heb Nederland trouwens ook bij lange na niet afgekeken. En gelukkig maar, scheelt weer kostbare tijd.
0
geplaatst: 3 september 2006, 21:17 uur
Gomes
Cicinho, Lúcio, Juan, Gilberto
Edmilson, Gilberto, Elano, Carvalho
Robinho, Fred
Dacht ik.
Cicinho, Lúcio, Juan, Gilberto
Edmilson, Gilberto, Elano, Carvalho
Robinho, Fred
Dacht ik.
0
geplaatst: 3 september 2006, 23:05 uur
Ziet er heerlijk uit zonder de oudjes Cafú, Ronaldo en Roberto Carlos. Maar vergeet je niet Kaká?
0
geplaatst: 3 september 2006, 23:14 uur
Nouja, misschien heeft ie Kaka gespaard, omdat die nog geen wedstrijdritme heeft?
0
geplaatst: 3 september 2006, 23:16 uur
De beste man heeft gewoon verstand van voetbal, alhoewel Kaka een fantastische voetballer is en een nog genialere goal maakte.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.