Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2006, 22:41 uur
Ik hoop dat je niet ernaast zit. Maar ik weet toch niet voor wie ik moet zijn op het EK, zolang Van Basten maar geen succes heeft.
0
geplaatst: 8 september 2006, 23:13 uur
In deze poule haalt Oranje het wel, maar op het EK hebben we niks te zoeken.
0
geplaatst: 9 september 2006, 00:01 uur
avdj schreef:
Och, er zit wel potentie in de ploeg, zeker als v. Bommel er weer bij komt.
0
geplaatst: 9 september 2006, 00:02 uur
Conway Twitty schreef:
(quote)
Potentie die door vBasten wordt weggehaald.
0
geplaatst: 9 september 2006, 00:03 uur
Conway Twitty schreef:
Och, er zit wel potentie in de ploeg.
Och, er zit wel potentie in de ploeg.

0
geplaatst: 9 september 2006, 00:08 uur
Denk ik zeker wel, een aanval met v. Persie, Robben en Huntelaar/v Nistelrooij vind ik zeker goed. Zijn ook allemaal spelers die (normaal gesproken) basisplekken hebben bij grote clubs.
Middenveld van Sneijder, v. Bommel en van der Vaart vind ik ook redelijk sterk, Sneijder speelt erg sterk dit seizoen (en blijft dit denk ik wel doorzetten), v. Bommel zal goed in vorm komen bij Bayern. En v. d. Vaart: tja als hij een tijd niet geblesseerd is zal gewoon weer blijken wat een prachtvoetballer het is.
Verdediging: Zeer goed centraal middenveld met Boulahrouz, en Ooijer of Mathijssen. verder Kromkamp en V. Bronckhorst, Opdam.
Ik kan niet ontevreden zijn over het team en heb er nog steeds wel vertrouwen in dat V. Basten dit om weet te smeden tot een goed elftal.
0
geplaatst: 9 september 2006, 00:12 uur
Ben het grotendeels met je eens, maar ik moet zo langzamerhand met pijn in mijn hart accepteren dat een goede voetballer nog geen goede trainer maakt. Bijna die hele generatie komt niet lekker voor de dag op dat gebied (Blind, Koeman, Gullit)
0
geplaatst: 9 september 2006, 00:30 uur
lebowski schreef:
Ben het grotendeels met je eens, maar ik moet zo langzamerhand met pijn in mijn hart accepteren dat een goede voetballer nog geen goede trainer maakt. Bijna die hele generatie komt niet lekker voor de dag op dat gebied (Blind, Koeman, Gullit)
Klopt, als je dit rijtje ziet besef je pas hoe goed de 'oudjes' het doen: (Hiddink, Foppe, Beenhakker)
Kan uiteraard ook een kwestie van tijd zijn. Rijkaard is niet geslaagd bij Oranje, maar als je ziet waar hij nu mee bezig is..
0
geplaatst: 9 september 2006, 09:59 uur
lebowski schreef:
Blind hoorde daar niet echt bij, maar je hebt ook Wouters en Rijkaard. Rijkaard heeft dan wel succes bij Barcelona, maar wat wil je met zo'n team. Bij Sparta is hij gedegradeerd en bij het NL-elftal heeft hij het ook niet super gedaan, terwijl we toen het beste elftal van Europa hadden (samen met Frankrijk).
0
geplaatst: 9 september 2006, 12:31 uur
Blijkbaar is iedereen alleen tevreden als we kampioen worden. Rijkaard heeft het gewoon goed gedaan bij het NL elftal.
0
titan (crew)
geplaatst: 9 september 2006, 12:32 uur
Inderdaad, alsof al die gemiste penaltys zijn schuld waren. Bij Sparta heeft hij het natuurlijk wel slecht gedaan.
0
geplaatst: 9 september 2006, 12:34 uur
Pff Rijkaard heeft het met Hiddink, na Michels, het beste gedaan met het Elftal..
0
geplaatst: 9 september 2006, 12:37 uur
Idd, Rijkaard heeft het goed gedaan. Hij had alleen vriendje Van Vossen er niet in moeten brengen.
0
geplaatst: 9 september 2006, 13:37 uur
Conway Twitty schreef:
Klopt, als je dit rijtje ziet besef je pas hoe goed de 'oudjes' het doen: (Hiddink, Foppe, Beenhakker)
Kan uiteraard ook een kwestie van tijd zijn. Rijkaard is niet geslaagd bij Oranje, maar als je ziet waar hij nu mee bezig is..
(quote)
Dat lijkt me ook. Foppe, Beenhakker in Hiddink waren ook niet direct succesvol. Als Gullit een jaar of 60 is, wordt ie ook wereldkampioen met Belgie. Verstand komt met de jaren.
0
geplaatst: 9 september 2006, 15:46 uur
titan schreef:
Inderdaad, alsof al die gemiste penaltys zijn schuld waren. Bij Sparta heeft hij het natuurlijk wel slecht gedaan.
Mwa, de jaren ervoor wist Sparta via de nacompetititie in de eredivisie te blijven dus het was al duidelijk dat ze ooit eens zouden degraderen. Dat gebeurde dus toevallig onder Rijkaard maar Van Gaal had die ploeg ook geen 12de gemaakt.
0
geplaatst: 9 september 2006, 16:35 uur
Conway Twitty schreef:
v. Bommel zal goed in vorm komen bij Bayern
v. Bommel zal goed in vorm komen bij Bayern
Hij mag nog zo goed in vorm komen die komt er echt niet meer bij. En mocht Van Basten hem selecteren zou ik weigeren als ik Van Bommel was.
0
geplaatst: 9 september 2006, 16:37 uur
Ward schreef:
En mocht Van Basten hem selecteren zou ik weigeren als ik Van Bommel was.
En mocht Van Basten hem selecteren zou ik weigeren als ik Van Bommel was.
Zou ik ook doen, onder die Ajax ~)@(#*!#09*@~ wil ik niet trainen.

0
titan (crew)
geplaatst: 9 september 2006, 17:02 uur
avdj schreef:
Mwa, de jaren ervoor wist Sparta via de nacompetititie in de eredivisie te blijven dus het was al duidelijk dat ze ooit eens zouden degraderen. Dat gebeurde dus toevallig onder Rijkaard maar Van Gaal had die ploeg ook geen 12de gemaakt.
(quote)
Klopt, maar hij was wel een trainer die zijn vriendjes liet spelen, ook al waren er betere alternatieven. Hij heeft een heleboel spelers gehaald destijds waarvan niemand het bestaan meer kent en die nu anoniem in de eerste divisie of in het amateurvoetbal spelen.
0
geplaatst: 9 september 2006, 17:26 uur
Beetje hetzelfde verhaal dus als momenteel bij het Nederlands elftal gebeurd. En dat kan ik niet goed accepteren. Vriendjespolitiek in de hoogste afdeling van het Nederlands voetbal is taboe.
0
Jornaquin
geplaatst: 9 september 2006, 19:22 uur
Klumpie schreef:
(quote)

Wees maar niet bang hoor, dat zal je ook nooit gebeuren.
0
geplaatst: 9 september 2006, 23:17 uur
Mendez lijkt me een mooie aanwinst en wat was Talpa weer lekker bezig.
0
geplaatst: 9 september 2006, 23:18 uur
... 
Behalve Mendez maakte Kromkamp ook een goed debuut.
Afijn de drie punten zijn binnen, morgen mooi ontspannen kijken.

Behalve Mendez maakte Kromkamp ook een goed debuut.
Afijn de drie punten zijn binnen, morgen mooi ontspannen kijken.
0
geplaatst: 9 september 2006, 23:20 uur
Dat weet je maar nooit bij Van Basten, wat die allemaal selecteert.
0
geplaatst: 9 september 2006, 23:20 uur
Achja, ik ging de Wedstrijden kijken (wat een verschrikkelijk foute naam btw) voor PSV, dat heb ik gezien. Bedankt Talpa! Eindhoven de gekste
(zoals dat hier altijd zo mooi wordt gezegd).
Ik hoop trouwens dat Cocu nog een jaartje doorgaat. Hij was vandaag weer heer en meester.
(zoals dat hier altijd zo mooi wordt gezegd).Ik hoop trouwens dat Cocu nog een jaartje doorgaat. Hij was vandaag weer heer en meester.
0
geplaatst: 9 september 2006, 23:21 uur
Klumpie schreef:
...of niet kijken, je weet het nooit met Talpa.
...of niet kijken, je weet het nooit met Talpa.
Ja haha, eerst zeggen dat je met supersonische apparatuur werkt, het beste van het beste, en dan dat de computer is vastgelopen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.