MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
titan (crew)
Ja, maar niet elke beslissing die zij nemen is objectief de juiste.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dus de grote 3 (dat zijn nog steeds Feyenoord, psv en ajax) worden niet bevoordeeld.

Gedeeltelijk mee eens. Ajax heeft de scheidsrechter niet bepaald vaak tegen.... Neem nou Heitinga zondag.

avdj schreef:
(quote)

Gedeeltelijk mee eens. Ajax heeft de scheidsrechter niet bepaald vaak tegen.... Neem nou Heitinga zondag.

Klopt, ik ben het eigenlijk ook niet eens met mijn eigen opmerking. ajax wordt vaak bevoordeeld, heb ik het idee. Maar goed, dat wordt een eindeloze discussie.

Maar het is wel zo....

titan schreef:
Ja, maar niet elke beslissing die zij nemen is objectief de juiste.

Dat klopt, maar dat kan net zo goed een onjuiste beslissing zijn ten voordeel van Sparta als van Feyenoord.. Om maar 2 clubs te noemen.

titan (crew)
Beetje ongelukkig voorbeeld

Succes nog met Sparta. Ze hebben alleen de verkeerde griek.

titan (crew)
Dat moet nog blijken, voorlopig heeft de onze meer doelpunten gemaakt

titan schreef:
Dat moet nog blijken, voorlopig heeft de onze meer doelpunten gemaakt

Hij heeft ook meer wedstrijden gespeeld. Man, ik ben blij dat we eindelijk gescoord hebben!!

titan (crew)
Een kinderhand is gauw gevuld

Daar moet je alles vanaf weten.

titan (crew)
Een Spartasupporter is niet gauw tevreden hoor, heb niet vaak zoveel zeikerds en negatievelingen bij elkaar gezien.

Ik heb de beelden nogmaals bekeken.

1) Sparta had een penal moeten krijgen
2) Die rode kaart was terecht (de 2e gele iig, 1e niet gezien).
3) Penal voor Feyenoord was terecht.

Kos
Wat een gezeur. Dit gebeurt ons (nec) minimaal 4 wedstrijden per seizoen.

Nicolage Rico schreef:

Voor de 1e had ie meteen rood kunnen hebben , tweede vond ik niet echt een zware overtreding.

Voor de 1e had hij zelfs rood moeten krijgen, als hij een penal toegekend zou hebben, want dat zijn nu eenmaal de regels. Ik zou dat wel te zwaar hebben gevonden, maar dat is een ander verhaal. Regels zijn regels.

Die 2e was gewoon een zuivere gele kaart. Charisteas was bijna los (ook al moest hij nog een helft overbruggen).

Ace
Nicolage Rico schreef:

Bedankt voor de analyse. Nu weet ik het ook zeker.

Gezeur over penalty of niet lijkt niet echt ergens toe te leiden. Laten we ons concentreren op de wedstrijden vanavond

Ace schreef:
(quote)

Bedankt voor de analyse. Nu weet ik het ook zeker.

Graag gedaan, Kees. Ik wist wel dat je een duwtje nodig had.

Ace
Conway Twitty schreef:
Gezeur over penalty of niet lijkt niet echt ergens toe te leiden. Laten we ons concentreren op de wedstrijden vanavond

Go Reds! Over 2 weken ga ik ze weer eens live aanschouwen. Laat ze nu maar even goed wat zelfvertrouwen opdoen tegen de boertjes, zodat ze er dan tegen Spurs een mooie show van kunnen maken!

Ace schreef:
(quote)

Go Reds! Over 2 weken ga ik ze weer eens live aanschouwen. Laat ze nu maar even goed wat zelfvertrouwen opdoen tegen de boertjes, zodat ze er dan tegen Spurs een mooie show van kunnen maken!

Ik denk dat ze wel zelfvertrouwen op kunnen doen na de blammage tegen Everton.

Ace
Ja, die 3-0 was een aaridge zeperd. Reken maar dat mannen als Carragher en Gerrard daar goed ziek van zijn en uit zijn op revanche.

Hopelijk in zo'n grote mate dat ze gefrustreerd en overconcentreerd gaan voetballen. Maar PSV speelt gelukkig thuis.

titan (crew)
Nicolage Rico schreef:

Uiteraard mee oneens, maar ik denk niet dat we het hier ooit eens over zullen worden.

Ben je het ook oneens over die 2e gele kaart? Die vond ik niet zo heel dubieus.

titan (crew)
Ja, daar zullen 9 op de 10 scheidsrechters geen geel voor geven (zeker als de speler al eerder geel heeft gehad). Ik kan er niet bij dat je de penalty voor Feyenoord terecht vind. Obodai speelde overduidelijk de bal.

Ace
Neem het vriendje kakkerlak niet kwalijk. Rico werkte ooit bij Specsavers. Toen hij daar afscheid nam krijg hij als dank een bril. Een fnoord-bril om precies te zijn.

PSV gaat winnen!

Laat ik maar niet serieus regearen op Kace, want zijn ajax-bril is groter dan de bril van Jacques D'Ancona.

Omayyad
Paalhaas schreef:
PSV gaat winnen!

Dat klopt... de vraag is alleen wanneer...

PSV - Liverpool
2 - 0

In de pan hakken die Engelsen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:19 uur

geplaatst: vandaag om 23:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.