MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Al kreeg die gister niet één fatsoendelijke bal waar ie iets mee zou kunnen.

Ace
Koné is één van die spelers waarvan ik zo blij ben dat hij uiteindelijk niet naar Ajax is gekomen. Bij Roda was het een behoorlijk goede voetballer, maar dit lijkt nergens naar. Daarbij hadden we wellicht Huntelaar niet in de gelederen gehad als de transfer van die pingelafrikaan doorgegaan was.

Farfan heeft een misselijke kop, maar is een erg goede speler. Zulke spelers moet je koesteren (als je tenminste psv-er bent), want volgend jaar ben je 'm sowieso kwijt.

Lyon was weer heerlijk aan het voetballen gister Vind het echt een prachtteam, goede individuele kwaliteiten, maar ook echt een team. Die mogen van mij wel de CL winnen dit jaar.

Reijersen schreef:
Lyon was weer heerlijk aan het voetballen gister Vind het echt een prachtteam, goede individuele kwaliteiten, maar ook echt een team. Die mogen van mij wel de CL winnen dit jaar.

Ze zijn zeker een grote kanshebber. Zou een x mooi zijn, weer eens iets anders.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ze zijn zeker een grote kanshebber. Zou een x mooi zijn, weer eens iets anders.

Kanshebber wil ik het niet noemen, dat zijn clubs als Real, Barca, Chelsea etc. Het is vooral een gevaarlijke outsider. Ze verdienen het ook, na zo vaak met leuk voetbal ver gekomen te zijn.

Ace
Lyon is net zo goed als de clubs die jij opnoemt, naar mijn mening. Dat is gewoon echt een Europese topclub geworden in een aantaal jaren. Toch wel leuk, al heb ik het niet zo op Fransen

Ace schreef:
Lyon is net zo goed als de clubs die jij opnoemt, naar mijn mening. Dat is gewoon echt een Europese topclub geworden in een aantaal jaren. Toch wel leuk, al heb ik het niet zo op Fransen

Kwalitatief wel, i totally agree. Maar vraag je aan mensen wie ze als favorieten voor de titel zien dan zal Lyon niet vaak tot nooit genoemd worden.

Dat maakt ze toch niet minder kanshebber??

Inderdaad. Haha. Dat zijn dan mensen die weinig van Lyon weten en nog steeds Madrid, etc. in hun hoofd hebben, omdat die clubs al jaren aan de top staan. Lyon is een grotere kanshebber dan Madrid op het moment, simpelweg omdat ze een beter TEAM hebben. Je zag het gister.

ACole_20 schreef:
Dat maakt ze toch niet minder kanshebber??

Sorry, haal hier kanshebber en favoriet even door elkaar.

Dat komt op hetzelfde neer, Reijersen.

Nicolage Rico schreef:
Dat komt op hetzelfde neer, Reijersen.

Dat denk ik toch echt niet. Je hebt altijd favorieten, vaak de grote namen. Maar daarnaast kan je ook een kanshebber hebben die als outsider gezien kunnen worden en dus niet onder de echte favorieten gerekend wordnen.

Ik bedoel dus: dat maakt ze toch niet minder kanshebber? Als veel mensen in je omgeving dat niet vinden?

Lyon is een grote naam én een grote kanshebber als je het mij vraagt. Een veel gevaarlijkere ploeg als Madrid. Daar komt bij dat ze vermakelijk voetbal spelen. Samen met Barca en Sevilla op dit moment m'n favoriete Europese ploeg.

Sevilla ben je over 5 jaar vergeten....

Misschien wel, maar het huidige team vindt ik heerlijk spelen.

Dat is dan weer lekker... Groningen verliest, AZ met een kleine overwinning, Feyenoord voorlopig gelijk en Heerenveen moet nog komen. Alleen Ajax weet voorlopig te overtuigen.

Ajax is de enige die door gaat, wat een zielige vertoningen...

AZ speelde erg sterk maar Schaars mistte voor open doel.

Tjaa avdj zo sterk is dan het Nederlandse clubvoetbal...

Iceman schreef:
Tjaa avdj zo sterk is dan het Nederlandse clubvoetbal...

Ik vind dat we aan een redelijke opmars bezig zijn met de prominente aanwezigheid van AZ in het europese voetbal en een steeds beter presterend Heerenveen.

Op het moment zijn we simpelweg niet sterker, ik vind dat we nog behoorlijk knappe prestaties hebben geleverd. AZ moet tegen de nr. 3 van Turkije. Groningen moet tegen de topploeg van Servië. Feyenoord is op het moment nou ff niet beter. En Ajax heeft het als enigste kwa uitslag na behoren gedaan. Heerenveen is op het moment bezig, maar die gewoon winnen.

Klumpie schreef:
Op het moment zijn we simpelweg niet sterker, ik vind dat we nog behoorlijk knappe prestaties hebben geleverd. AZ moet tegen de nr. 3 van Turkije.

1. Galatasary
2. Fenerbahce
3. Besiktas
4. Trabsonspor
5. Kayseris Spor

Zoiets dacht ik zelf.

Conway Twitty schreef:
(quote)

1. Galatasary
2. Fenerbahce
3. Besiktas
4. Trabsonspor
5. Kayseris Spor

Zoiets dacht ik zelf.

Huidige stand

1 Fenerbahçe 5 4 0 1 12 15 - 5
2 Manisaspor 5 3 2 0 11 10 - 4
3 Kayserispor 5 3 1 1 10 7 - 5

Ik weet wat je bedoeld, maar dit bedoelde ik.

Ja, we hebben allebei gelijk

maar 2 berichten achter elkaar is ook wel weer genoeg aandacht voor de Turkse competitie.

Conway Twitty schreef:
Ja, we hebben allebei gelijk

maar 2 berichten achter elkaar is ook wel weer genoeg aandacht voor de Turkse competitie.

Heerenveen staat weer op het punt van beginnen, gewoon 1 doelpunt maken en we hebben weer wat puntjes gesprokkeld.

0-0 is in principe ook niet verkeerd, thuis is H'veen beresterk.

avdj schreef:
0-0 is in principe ook niet verkeerd, thuis is H'veen beresterk.

0-3 Heerenveen

Alves!!!! Geweldige tweede goal!

AZ - Kayserispor (3-2)
IK Start - Ajax (2-5)
Lokomotive Sofia - Feyenoord (2-2)
Partizan Belgrado - Groningen (4-2)
Vitoria Setubal - Heerenveen (0-3)

Ik vind het best goed, maar goed ze zijn nog niet door.

Prachtige goals van Alves zeg
Al zijn tot nu toe alleen Heerenveen en Ajax zeker van de volgende ronde. Feyenoord moet er nog voor werken en Groningen zeker.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:57 uur

geplaatst: vandaag om 19:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.