Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 september 2006, 09:03 uur
Wat dacht je van AZ. Spelen in Turkije is spelen in een hel als je die verhalen hoort. Of ze halen het gewoon dik niet, of ze halen het gewoon ruim. Je weet het nooit met AZ.
0
Ace
geplaatst: 15 september 2006, 09:13 uur
Met wat geluk vliegen az en fnoord er even uit. Dat zou pas leuk zijn. Heerenveen en Groningen mogen van mij met alle liefde door, al zat dat voor Groningen nog lastig zat worden.
0
geplaatst: 15 september 2006, 09:59 uur
Met wat geluk vliegt ajax er nog uit... Altijd lastig, een scandinavische club thuis in de arena. 
Maar goed, ajax en Heerenveen zijn zeker door, Feyenoord maakt een grote kans, Az gaat het nog moeilijk krijgen en Groningen zal waarschijnlijk uitgeschakeld worden. Ik zie Groningen wel winnen thuis, maar niet met 2-0, helaas.

Maar goed, ajax en Heerenveen zijn zeker door, Feyenoord maakt een grote kans, Az gaat het nog moeilijk krijgen en Groningen zal waarschijnlijk uitgeschakeld worden. Ik zie Groningen wel winnen thuis, maar niet met 2-0, helaas.
0
geplaatst: 15 september 2006, 10:13 uur
Mijn voorspelling: alle 5 de clubs gaan door
. Groningen gaat thuis voor de grootste verrassing zorgen door met een dikke 3-0 te winnen. Ajax boekt een 2-0 zege, Feyenoord speelt zwaarbevochten 1-1 gelijk, AZ gaat ook door maar ik zei al eerder: met zeer veel moeite of zeer makkelijk, Heerenveen verliest met 0-1 maar gaat natuurlijk dan wel gewoon door. Wanneer zijn de returns eigenlijk?
. Groningen gaat thuis voor de grootste verrassing zorgen door met een dikke 3-0 te winnen. Ajax boekt een 2-0 zege, Feyenoord speelt zwaarbevochten 1-1 gelijk, AZ gaat ook door maar ik zei al eerder: met zeer veel moeite of zeer makkelijk, Heerenveen verliest met 0-1 maar gaat natuurlijk dan wel gewoon door. Wanneer zijn de returns eigenlijk?
0
geplaatst: 15 september 2006, 10:15 uur
Nicolage Rico schreef:
Met wat geluk vliegt ajax er nog uit... Altijd lastig, een scandinavische club thuis in de arena.

Dream on this time

Hopelijk gaan ze alle 5 door, is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.
Maar ik zie het somber in voor Groningen en AZ wordt ook nog een lastig verhaal door de omstandigheden ginds.
Feyenoord zou het toch wel moeten redden thuis.
Ajax en Heerenveen zijn inderdaad op zeker door.
0
geplaatst: 15 september 2006, 10:23 uur
Iceman schreef:
Prachtige goals van Alves zeg
Al zijn tot nu toe alleen Heerenveen en Ajax zeker van de volgende ronde. Feyenoord moet er nog voor werken en Groningen zeker.
Prachtige goals van Alves zeg

Al zijn tot nu toe alleen Heerenveen en Ajax zeker van de volgende ronde. Feyenoord moet er nog voor werken en Groningen zeker.
Ik heb alleen een korte samenvatting van de wedstrijden gezien (was een m.i. tegenvallend Riverside aan het bekijken), maar waar haalt die Alves het vandaan
. Gebeurt denk ik niet vaak dat iemand 3x of meer in een wedstrijd zo'n poeier met zo'n curve met veel precisie op het doel afvuurt.
0
geplaatst: 15 september 2006, 10:42 uur
Ik heb het helaas niet gezien, wel gelezen. Heerlijk, die poeiers. Aardige aankoop, nu al!
Heerenveen staat met anderhalve been in de finale, maar ik kan me - helaas - nog goed herinneren dat Feyenoord met 3-1 won bij Stuttgart en thuis verloor met 3-1. M.a.w. alles is mogelijk. Maar goed, laten we daar niet vanuit gaan.
Heerenveen staat met anderhalve been in de finale, maar ik kan me - helaas - nog goed herinneren dat Feyenoord met 3-1 won bij Stuttgart en thuis verloor met 3-1. M.a.w. alles is mogelijk. Maar goed, laten we daar niet vanuit gaan.
0
geplaatst: 15 september 2006, 13:00 uur
De Amsterdam Arena krijgt rode stoeltjes, dat mag ook weleens. Misschien krijgt de Arena wat meer uitstraling.
0
Jornaquin
geplaatst: 15 september 2006, 18:09 uur
Nicolage Rico schreef:

Ja, dat moeten ze in 010 wel weten met ploegen uit het Oost-blok

0
geplaatst: 15 september 2006, 19:12 uur
Ajax en Heerenveen redden het zeker, Feyenoord mag absoluut niet verliezen en AZ/Groningen geef ik allebei 50% kans.
0
geplaatst: 15 september 2006, 20:03 uur
Groningen zeker niet, die vliegen er keihard uit. AZ zal toch wel goed moeten gaan spelen tegen die fanatieke turken.
Er zat trouwens wel een stel klootzakken in dat team dat een beetje na liep te schoppen, erg jammer ze konden zeker voetballen.
Er zat trouwens wel een stel klootzakken in dat team dat een beetje na liep te schoppen, erg jammer ze konden zeker voetballen.
0
geplaatst: 16 september 2006, 13:10 uur
Groningen wint thuis bijna alles, het moet alleen wel met 2 goals verschil gebeuren... Heerenveen verloor vorig jaar ook het eerste duel van de eerste ronde maar thuis werd het iets van 5-0.
0
geplaatst: 16 september 2006, 13:58 uur
Nicolage Rico schreef:
Heerenveen staat met anderhalve been in de finale
Heerenveen staat met anderhalve been in de finale
Is dat niet een beetje overoptimistisch?

0
geplaatst: 16 september 2006, 20:11 uur
Nee, natuurlijk niet.. Niet met Alves.

Sorry, ik zat weer eens te slapen. Je begrijpt wat ik bedoel!

0
geplaatst: 17 september 2006, 12:29 uur
Geweldig geinig:
Scorende ballenjongen houdt zijn club op kop
Het is een doelpunt dat meedingt om de titel meest bizarre goal ooit. In de slotfase van het duel Santacruzense-Atlético Sorocaba scoorde de ballenjongen.
Thuisploeg Santacruzense was in de 88ste minuut hard op zoek naar een goal om de 0-1 achterstand ongedaan te maken. Toen een poging van aanvaller Samuel net naast het doel verdween, besloot een ballenjongen in te grijpen.
Op het moment dat de keeper de naast geschoten bal van de gandula wilde pakken, besloot het manneke (José Carlos Vieira) heel eigenwijs de bal van de voeten van de doelman te plukken en in het doel te schieten.
Tot ergernis van de keeper, die zich helemaal wezenloos schrok toen hij de bal uit het doel pakte en scheidsrechter Silvia Regina de Oliveira aan zag komen stormen: doelpunt. Zij had niet gezien hoe de bal in het doel was gekomen, maar zag de bal wel in het doel liggen en besloot dus de treffer goed te keuren. Ondanks minutenlange protesten bleef zij (gesteund door haar grensrechter) achter haar beslissing staan: 1-1.
In Brazilië is de goal van Vieira groot nieuws, vooral omdat er videobeelden van zijn geschoten. Opmerkelijk genoeg heeft de bond van São Paulo (FPF) besloten de 1-1 uitslag te laten staan. Daardoor blijft Santacruzense op kop in Groep 3 van de competitie in São Paulo, met zestien punten. Het gedupeerde Sorocaba neemt met veertien punten de vijfde plaats in.
De FPF besloot wel om Santacruzense een boete op te leggen omdat de ballenjongen het veld had betreden. Bovendien staat scheidsrechter Regina een schorsing te wachten omdat zij de treffer goedkeurde
(bron vi.nl)
Hier het filmpje van de goal:
http://www.youtube.com/watch?v=Y-A-EnoxpJ8
Scorende ballenjongen houdt zijn club op kop
Het is een doelpunt dat meedingt om de titel meest bizarre goal ooit. In de slotfase van het duel Santacruzense-Atlético Sorocaba scoorde de ballenjongen.
Thuisploeg Santacruzense was in de 88ste minuut hard op zoek naar een goal om de 0-1 achterstand ongedaan te maken. Toen een poging van aanvaller Samuel net naast het doel verdween, besloot een ballenjongen in te grijpen.
Op het moment dat de keeper de naast geschoten bal van de gandula wilde pakken, besloot het manneke (José Carlos Vieira) heel eigenwijs de bal van de voeten van de doelman te plukken en in het doel te schieten.
Tot ergernis van de keeper, die zich helemaal wezenloos schrok toen hij de bal uit het doel pakte en scheidsrechter Silvia Regina de Oliveira aan zag komen stormen: doelpunt. Zij had niet gezien hoe de bal in het doel was gekomen, maar zag de bal wel in het doel liggen en besloot dus de treffer goed te keuren. Ondanks minutenlange protesten bleef zij (gesteund door haar grensrechter) achter haar beslissing staan: 1-1.
In Brazilië is de goal van Vieira groot nieuws, vooral omdat er videobeelden van zijn geschoten. Opmerkelijk genoeg heeft de bond van São Paulo (FPF) besloten de 1-1 uitslag te laten staan. Daardoor blijft Santacruzense op kop in Groep 3 van de competitie in São Paulo, met zestien punten. Het gedupeerde Sorocaba neemt met veertien punten de vijfde plaats in.
De FPF besloot wel om Santacruzense een boete op te leggen omdat de ballenjongen het veld had betreden. Bovendien staat scheidsrechter Regina een schorsing te wachten omdat zij de treffer goedkeurde
(bron vi.nl)
Hier het filmpje van de goal:
http://www.youtube.com/watch?v=Y-A-EnoxpJ8
0
geplaatst: 17 september 2006, 17:33 uur
Briljant. 
Trouwens weinig berichten over afgelopen middag? PSV klopt dus Feyenoord (die scheids moet geen toppers meer fluiten) en Ajax en AZ verspillen allebei punten. Niet verkeerd.

Trouwens weinig berichten over afgelopen middag? PSV klopt dus Feyenoord (die scheids moet geen toppers meer fluiten) en Ajax en AZ verspillen allebei punten. Niet verkeerd.
0
Allmusic
geplaatst: 17 september 2006, 17:35 uur
De ballenjongen is een 'dood' object en dus is het doelpunt terecht goedgekeurd!
0
geplaatst: 17 september 2006, 18:07 uur
Wanneer de bal in het veld gebleven was wel (zie ballenjongen Den Bosch een jaar of 3 geleden). Deze bal was toch al achter en dan doet die regel er toch niet meer toe?
0
geplaatst: 17 september 2006, 18:08 uur
Allmusic schreef:
De ballenjongen is een 'dood' object en dus is het doelpunt terecht goedgekeurd!
Yeah right.
Ongelooflijk, trouwens! Nou, Feyenoord moet maar snel goede ballenjongens scouten.
0
geplaatst: 17 september 2006, 18:20 uur
Geef Feyenoord de tijd tot 2008 zoals vHanegem opperde. Als ze op dat moment nog niet de aansluiting hebben gevonden, dan is het misschien de tijd om een nieuw bestuur aan te stellen. Maar eerlijk gezegd heb ik wel vertrouwen in de driehoek Jansen, Bosz en Koeman.
0
geplaatst: 17 september 2006, 18:34 uur
Zonder centen wordt het niks met Feyenoord. Greene en De Guzman moeten trouwens koste wat kost behouden blijven.
0
geplaatst: 17 september 2006, 18:39 uur
Alleen Ajax, PSV en misschien AZ hebben meer centen op het moment. Dus dat kan het probleem niet zijn. Het probleem zit hem in de puinhopen die Wotte en Gullit hebben achter gelaten. B-spelers met gigantisch hoge salarissen.
0
geplaatst: 17 september 2006, 20:59 uur
avdj schreef:
Of goede voetballers...
Of goede voetballers...
Dat was dus eigenlijk de grap al... Boeren zijn daar nooit zo goed in hé?
0
geplaatst: 17 september 2006, 21:04 uur
Stel je niet aan joh, tegen Ajax pakken jullie gewoon 6 punten.
0
geplaatst: 17 september 2006, 21:16 uur
Mwa, PSV heeft verdiend geworden. Jammer van de chaos die de scheids veroorzaakte. Aissati maakte trouwens géén swhalbe.
0
geplaatst: 17 september 2006, 21:17 uur
Aissati maakte misschien geen schwalbe, maar het was ook geen penal. Feyenoord scoorde een zuiver doelpunt en had wel een penal moeten krijgen. Maar laat ik maar ophouden, anders komt die Ace weer met de opmerking "Feyenoord-bril".
0
geplaatst: 17 september 2006, 22:58 uur
Nicolage Rico schreef:
Aissati maakte misschien geen schwalbe, maar het was ook geen penal. Feyenoord scoorde een zuiver doelpunt en had wel een penal moeten krijgen. Maar laat ik maar ophouden, anders komt die Ace weer met de opmerking "Feyenoord-bril".
Die week daarvoor had Feyenoord enorme mazzel tegen Sparta, dus heft dat elkaar weer mooi op

0
geplaatst: 17 september 2006, 23:47 uur
Nicolage Rico schreef:
Feyenoord scoorde een zuiver doelpunt en had wel een penal moeten krijgen. bril".
Feyenoord scoorde een zuiver doelpunt en had wel een penal moeten krijgen. bril".
Vergeet niet dat ook PSV in de eerste helft een zuiver doelpunt scoorde die werd afgekeurd. En die penalty.... Hofs trok zelf aan het shirt van Alex....moet ie ook niet doen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.