MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Het topper van vanavond is toch wel de treffen van Roda JC en Heerenveen. Beide clubs doen de niet verkeerd in het eredivisie.

Gelukkig is er eindelijk weer bekervoetbal naar het FA Cup model.

Kozakken Boys - PSV
Jong RKC - Ajax
DOTO - FC Twente
Argon - Vitesse
ONS Sneek - Jong AZ
Türkiyemspor - ADO Den Haag
EVV - NEC
De Treffers/Kegro - Sparta Rotterdam
Be Quick’28 - VVOG
Sv Meerssen - WHC
FC Groningen - TOP Oss

Roda JC - Heerenveen is donderdag pas, dacht ook dat het vanavond was.

Reijersen schreef:
Gelukkig is er eindelijk weer bekervoetbal naar het FA Cup model.

Idd. Dat plan om de grote 3 standaard in de halve finale te zetten en de rest om plek 4 te laten strijden was natuurlijk bespottelijk. Bovendien een mooie financiële meevaller voor de amateurclubs, die bij loting tegen een profclub altijd thuis spelen.

Status Seeker schreef:

Idd. Dat plan om de grote 3 standaard in de halve finale te zetten en de rest om plek 4 te laten strijden was natuurlijk bespottelijk.

Maar daar zal het toch wel weer op neerkomen:

Ajax, PSV, AZ en Utrecht

Conway Twitty schreef:
(quote)

Maar daar zal het toch wel weer op neerkomen:

Ajax, PSV, AZ en Utrecht

denk dat een aantal 010-ers niet blij is met jouw interpretatie van de grote 3 (dat is nog iets teveel eer voor mijn club).

Status Seeker schreef:
(quote)

denk dat een aantal 010-ers niet blij is met jouw interpretatie van de grote 3 (dat is nog iets teveel eer voor mijn club).

Tja als je eerlijk bent: Ajax en PSV komen altijd erg ver in de beker... Utrecht is natuurlijk een enorme cupfighter. Dan gaat het tussen AZ, Feyenoord en Heerenveen waarvan de eerste gewoon het beste voetbal speelt.
(Feyenoord komt ook vanzelf wel weer uit die dip, gewoon een keer geluk hebben met inkopen)

Conway Twitty schreef:
(quote)

Tja als je eerlijk bent: Ajax en PSV komen altijd erg ver in de beker... Utrecht is natuurlijk een enorme cupfighter. Dan gaat het tussen AZ, Feyenoord en Heerenveen waarvan de eerste gewoon het beste voetbal speelt.
(Feyenoord komt ook vanzelf wel weer uit die dip, gewoon een keer geluk hebben met inkopen)

En waar laat je Roda JC dan??

Omayyad
Iceman schreef:
En waar laat je Roda JC dan??

Thuis... in Limburg.

Roda moet hopen dat het sterke tegenstanders treft. Anders verliest het weer van een Go Ahead Eagles.

Op Heracles na nog steeds geen echte verassingen.
Misschien morgen? Ik wens Veendam veel succes.

PSV was weer toppie vandaag

Ach ja, door is door.
Hoe moeilijker de tegenstander hoe beter PSV zelf gaat spelen.

avdj schreef:
Ach ja, door is door.
Hoe moeilijker de tegenstander hoe beter PSV zelf gaat spelen.

Dat is waar. Kom maar op Barca.

Ik ben bang dat psv Barca niet tegenkomt in de strijd om de KNVB-beker (want dat blijft toch de échte naam).

Nicolage Rico schreef:
Ik ben bang dat psv Barca niet tegenkomt in de strijd om de KNVB-beker (want dat blijft toch de échte naam).

Yep, dat is de echte naam. Dat is toch ook weer de officiële naam sinds dit seizoen???

Ace
Ik zie het woord Gatorade anders nog veel te vaak voorbij komen. Al komt er bij Talpa wel af en toe en KNVB-beker door het beeld.

Je zal morgen maar naar Liverpool gaan en zaterdagmiddag op Anfield zitten om LFC tegen de Spurs te zien spelen...

Ace schreef:
Ik zie het woord Gatorade anders nog veel te vaak voorbij komen. Al komt er bij Talpa wel af en toe en KNVB-beker door het beeld.

Je zal morgen maar naar Liverpool gaan en zaterdagmiddag op Anfield zitten om LFC tegen de Spurs te zien spelen...

Ik kan maar 1 ding zeggen, veel plezier!!!

Kuijt heeft eindelijk z'n eerste treffer gemaakt. Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen bij Liverpool. Ëén ding is zeker; hij blijft ervoor knokken.

Nicolage Rico schreef:
Kuijt heeft eindelijk z'n eerste treffer gemaakt. Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen bij Liverpool. Ëén ding is zeker; hij blijft ervoor knokken.

Vind het wel een speler die zo consistent is dat hij nergens echt zal 'falen'.

Ace
Als hij zaterdag maar niet scoort.

@Klumpie: dank u! Gaat goedkomen!

Ach, hij mag wel scoren, toch? Hij is er niet eentje van jullie, Ace!!!!!!

Ace
Als hij scoort moet ik juichen en daar pas ik voor. Hij is nu wel eentje van ons, want ik ben een groot LFC-fan.

Waarom pas je er dan voor? Tegenstrijdig berichtje van je.

Je kan niet meer om Kuijt heen!!!!

Jornaquin
Ach, Ace heeft altijd al een voorliefde voor Kuijt gehad.

Jornaquin schreef:

En jij voor Tijjani Babangida, toch?

Jornaquin schreef:

Stiekem iedereen wel, maar door zijn Oranje-prestaties en Feyenoord verleden word het veel ontkend.

Jornaquin
Conway Twitty schreef:
(quote)

Stiekem iedereen wel, maar door zijn Oranje-prestaties en Feyenoord verleden word het veel ontkend.

Stiekem heb ik een ongelofelijke bloedhekel aan meneer Kuijt.

Onderbouw het eens, Jornaquin.

Jornaquin
Altijd dat dat politiek correcte gedrag van hem. Overal met zijn heilige gezicht op tv komen enz. Het komt gewoon erg nep over. Het gaat er niet eens om dat hij bij 010 speelde maar ik vind het gewoon een misselijk ventje. Verder kan hij wel goed voetballen natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:50 uur

geplaatst: vandaag om 13:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.