Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:34 uur
Het topper van vanavond is toch wel de treffen van Roda JC en Heerenveen. Beide clubs doen de niet verkeerd in het eredivisie.
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:37 uur
Gelukkig is er eindelijk weer bekervoetbal naar het FA Cup model.
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:47 uur
Kozakken Boys - PSV
Jong RKC - Ajax
DOTO - FC Twente
Argon - Vitesse
ONS Sneek - Jong AZ
Türkiyemspor - ADO Den Haag
EVV - NEC
De Treffers/Kegro - Sparta Rotterdam
Be Quick’28 - VVOG
Sv Meerssen - WHC
FC Groningen - TOP Oss
Roda JC - Heerenveen is donderdag pas, dacht ook dat het vanavond was.
Jong RKC - Ajax
DOTO - FC Twente
Argon - Vitesse
ONS Sneek - Jong AZ
Türkiyemspor - ADO Den Haag
EVV - NEC
De Treffers/Kegro - Sparta Rotterdam
Be Quick’28 - VVOG
Sv Meerssen - WHC
FC Groningen - TOP Oss
Roda JC - Heerenveen is donderdag pas, dacht ook dat het vanavond was.
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:48 uur
Reijersen schreef:
Idd. Dat plan om de grote 3 standaard in de halve finale te zetten en de rest om plek 4 te laten strijden was natuurlijk bespottelijk. Bovendien een mooie financiële meevaller voor de amateurclubs, die bij loting tegen een profclub altijd thuis spelen.
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:51 uur
Status Seeker schreef:
Idd. Dat plan om de grote 3 standaard in de halve finale te zetten en de rest om plek 4 te laten strijden was natuurlijk bespottelijk.
Idd. Dat plan om de grote 3 standaard in de halve finale te zetten en de rest om plek 4 te laten strijden was natuurlijk bespottelijk.
Maar daar zal het toch wel weer op neerkomen:
Ajax, PSV, AZ en Utrecht
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:56 uur
Conway Twitty schreef:
Ajax, PSV, AZ en Utrecht
(quote)
Ajax, PSV, AZ en Utrecht
denk dat een aantal 010-ers niet blij is met jouw interpretatie van de grote 3 (dat is nog iets teveel eer voor mijn club).
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:59 uur
Status Seeker schreef:
denk dat een aantal 010-ers niet blij is met jouw interpretatie van de grote 3 (dat is nog iets teveel eer voor mijn club).
(quote)
Tja als je eerlijk bent: Ajax en PSV komen altijd erg ver in de beker... Utrecht is natuurlijk een enorme cupfighter. Dan gaat het tussen AZ, Feyenoord en Heerenveen waarvan de eerste gewoon het beste voetbal speelt.
(Feyenoord komt ook vanzelf wel weer uit die dip, gewoon een keer geluk hebben met inkopen)
0
geplaatst: 20 september 2006, 19:09 uur
Conway Twitty schreef:
Tja als je eerlijk bent: Ajax en PSV komen altijd erg ver in de beker... Utrecht is natuurlijk een enorme cupfighter. Dan gaat het tussen AZ, Feyenoord en Heerenveen waarvan de eerste gewoon het beste voetbal speelt.
(Feyenoord komt ook vanzelf wel weer uit die dip, gewoon een keer geluk hebben met inkopen)
(quote)
En waar laat je Roda JC dan??
0
Omayyad
geplaatst: 20 september 2006, 22:22 uur
Iceman schreef:
Thuis... in Limburg.
0
geplaatst: 20 september 2006, 22:28 uur
Roda moet hopen dat het sterke tegenstanders treft. Anders verliest het weer van een Go Ahead Eagles.
0
geplaatst: 20 september 2006, 22:50 uur
Op Heracles na nog steeds geen echte verassingen.
Misschien morgen? Ik wens Veendam veel succes.
Misschien morgen? Ik wens Veendam veel succes.

0
geplaatst: 20 september 2006, 22:53 uur
Ach ja, door is door. 
Hoe moeilijker de tegenstander hoe beter PSV zelf gaat spelen.

Hoe moeilijker de tegenstander hoe beter PSV zelf gaat spelen.
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:45 uur
Ik ben bang dat psv Barca niet tegenkomt in de strijd om de KNVB-beker (want dat blijft toch de échte naam).
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:58 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik ben bang dat psv Barca niet tegenkomt in de strijd om de KNVB-beker (want dat blijft toch de échte naam).
Yep, dat is de echte naam. Dat is toch ook weer de officiële naam sinds dit seizoen???
0
Ace
geplaatst: 21 september 2006, 12:00 uur
Ik zie het woord Gatorade anders nog veel te vaak voorbij komen. Al komt er bij Talpa wel af en toe en KNVB-beker door het beeld.
Je zal morgen maar naar Liverpool gaan en zaterdagmiddag op Anfield zitten om LFC tegen de Spurs te zien spelen...
Je zal morgen maar naar Liverpool gaan en zaterdagmiddag op Anfield zitten om LFC tegen de Spurs te zien spelen...
0
geplaatst: 21 september 2006, 12:01 uur
Ace schreef:
Ik zie het woord Gatorade anders nog veel te vaak voorbij komen. Al komt er bij Talpa wel af en toe en KNVB-beker door het beeld.
Ik kan maar 1 ding zeggen, veel plezier!!!

0
geplaatst: 21 september 2006, 13:29 uur
Kuijt heeft eindelijk z'n eerste treffer gemaakt. Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen bij Liverpool. Ëén ding is zeker; hij blijft ervoor knokken.
0
geplaatst: 21 september 2006, 15:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Kuijt heeft eindelijk z'n eerste treffer gemaakt. Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen bij Liverpool. Ëén ding is zeker; hij blijft ervoor knokken.
Vind het wel een speler die zo consistent is dat hij nergens echt zal 'falen'.
0
Ace
geplaatst: 21 september 2006, 15:29 uur
Als hij zaterdag maar niet scoort.
@Klumpie: dank u! Gaat goedkomen!
@Klumpie: dank u! Gaat goedkomen!
0
geplaatst: 21 september 2006, 15:52 uur
Ach, hij mag wel scoren, toch? Hij is er niet eentje van jullie, Ace!!!!!!
0
Ace
geplaatst: 21 september 2006, 15:53 uur
Als hij scoort moet ik juichen en daar pas ik voor. Hij is nu wel eentje van ons, want ik ben een groot LFC-fan.
0
geplaatst: 21 september 2006, 16:07 uur
Waarom pas je er dan voor? Tegenstrijdig berichtje van je.
Je kan niet meer om Kuijt heen!!!!
Je kan niet meer om Kuijt heen!!!!

0
Jornaquin
geplaatst: 21 september 2006, 16:12 uur
Ach, Ace heeft altijd al een voorliefde voor Kuijt gehad.
0
geplaatst: 21 september 2006, 16:14 uur
Jornaquin schreef:
En jij voor Tijjani Babangida, toch?
0
geplaatst: 21 september 2006, 16:14 uur
Jornaquin schreef:
Stiekem iedereen wel, maar door zijn Oranje-prestaties en Feyenoord verleden word het veel ontkend.
0
Jornaquin
geplaatst: 21 september 2006, 16:17 uur
Conway Twitty schreef:
Stiekem iedereen wel, maar door zijn Oranje-prestaties en Feyenoord verleden word het veel ontkend.
(quote)
Stiekem heb ik een ongelofelijke bloedhekel aan meneer Kuijt.
0
Jornaquin
geplaatst: 21 september 2006, 16:23 uur
Altijd dat dat politiek correcte gedrag van hem. Overal met zijn heilige gezicht op tv komen enz. Het komt gewoon erg nep over. Het gaat er niet eens om dat hij bij 010 speelde maar ik vind het gewoon een misselijk ventje. Verder kan hij wel goed voetballen natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.