MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:

Wat lees ik nu ergens? FC Groningen koploper?

musicfriek schreef:

Wat lees ik nu ergens? FC Groningen koploper?

Gedeeld met AZ en Roda JC

Pellie schreef:
(quote)

Vergeet niet dat ook PSV in de eerste helft een zuiver doelpunt scoorde die werd afgekeurd. En die penalty.... Hofs trok zelf aan het shirt van Alex....moet ie ook niet doen

Zo erg lijken Hofs en Boussabon niet op elkaar.. Maar goed, dat was een zuivere strafschop. En het doelpunt van Koné had ook goedgekeurd moeten worden, inderdaad.

Even de tussenstand van de Champions League toto:

AVDJ is de trotse koploper, met o.a. 5 exact goed voorspelde uitslagen. Tussen haakjes staan het aantal wedstrijden waarop voorspeld is.

1. avdj 23 (16)
2. herman 18 (16)
3. Nicolage Rico 16 (16)
4. ACole_20 12 (16)
5. hedkandi 11 (16)
5. klumpie 11 (16)
7. iceman 8 (16)
8. pellie 7 (8)
9. toon1 5 (8)
10. el ninjo 4 (8)
10. MJ_DA_MAN 4 (8)
12. lukas 3 (8)

herman schreef:
Even de tussenstand van de Champions League toto:

AVDJ is de trotse koploper, met o.a. 5 exact goed voorspelde uitslagen. Tussen haakjes staan het aantal wedstrijden waarop voorspeld is.

1. avdj 23 (16)
2. herman 18 (16)
3. nicolage rage 16 (16)
4. ACole_20 12 (16)
5. hedkandi 11 (16)
5. klumpie 11 (16)
7. iceman 8 (16)
8. pellie 7 (8)
9. toon1 5 (8)
10. el ninjo 4 (8)
10. MJ_DA_MAN 4 (8)
12. lukas 3 (8)

Who the fock is Nicolage Rage? Klinkt wel lekker, trouwens....

Zal het even edit'en.

[quote="avdj"Ajax en AZ verspillen allebei punten. Niet verkeerd.[/quote]

Roda bedankt

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
Aissati maakte misschien geen schwalbe, maar het was ook geen penal. Feyenoord scoorde een zuiver doelpunt en had wel een penal moeten krijgen. Maar laat ik maar ophouden, anders komt die Ace weer met de opmerking "Feyenoord-bril".

Volgens mij heb jij een hele brillen collectie. Specsavers is er niets bij.

Jornaquin schreef:
(quote)

Volgens mij heb jij een hele brillen collectie. Specsavers is er niets bij.

Ach, valt wel mee. Volgens mij is iedereen het hierover eens, behalve Ace en Ace junior.

Maar goed, Psv had ook een zuiver doelpunt die afgekeurd was.. Dat dan weer wel.

Jornaquin
Die Ali 'lauwe mocro' Boussabon trok zelf ook net zo hard mee. Dat jij nu een penalty wilt zien omdat er 11 zwakzinnigen bij 010 in de basisopstelling staan is wat anders . Maar ik wens je veel succes hoor Hansje Anders.

Nicolage Rico schreef:
Aissati maakte misschien geen schwalbe, maar het was ook geen penal. Feyenoord scoorde een zuiver doelpunt en had wel een penal moeten krijgen. Maar laat ik maar ophouden, anders komt die Ace weer met de opmerking "Feyenoord-bril".

Vink heeft haarfijn uitgelegd hoe het zat.

Zuiver doelpunt: Vink constateerde dat Kolkka aan het duwen was (tegen Salcido) en floot dus af. Dit allemaal ruim voordat de bal in het doel belandde (Door het duwen van Kolkka werd Gomes vervolgens door zijn eigen speler gehinderd).

Penalty: Boussaboun trok net zo goed aan het shirtje dus maken ze allebei een overtreding. Vink besloot dus om gewoon door te laten spelen.

Grappig trouwens hoe Gullit vervolgens het onnavolgbare commentaar gaf dat Vink hier correct had gehandeld maar dat-ie die pingel toch maar had moeten geven.

Jornaquin schreef:
Die Ali 'lauwe mocro' Boussabon trok zelf ook net zo hard mee. Dat jij nu een penalty wilt zien omdat er 11 zwakzinnigen bij 010 in de basisopstelling staan is wat anders . Maar ik wens je veel succes hoor Hansje Anders.

Raadseltje:

Ik heb zondag ook 11 zwakzinnigen gezien in Kerkrade en het was geen Roda JC. Ra ra, wie waren dat wel?

Maar goed, die van Ali had op de stip gemoeten, heeft niks met mijn Feyenoord-bril of jouw ajax-neus te maken.

Jornaquin
Maar ik geef ook gerust toe dat Ajax als een stelletje simpele figuren liep te voetballen. Maar goed dat jij gelijk over Ajax begint zegt al genoeg lijkt me.

Paalhaas schreef:
(quote)

Vink heeft haarfijn uitgelegd hoe het zat.

Zuiver doelpunt: Vink constateerde dat Kolkka aan het duwen was (tegen Salcido) en floot dus af. Dit allemaal ruim voordat de bal in het doel belandde (Door het duwen van Kolkka werd Gomes vervolgens door zijn eigen speler gehinderd).

Penalty: Boussaboun trok net zo goed aan het shirtje dus maken ze allebei een overtreding. Vink besloot dus om gewoon door te laten spelen.

Grappig trouwens hoe Gullit vervolgens het onnavolgbare commentaar gaf dat Vink hier correct had gehandeld maar dat-ie die pingel toch maar had moeten geven.

Alsjeblieft, zeg. De uitleg die Vink gaf over het afgekeurde doelpunt was lachwekkend en dan maakt het niet uit of hij 1 seconde voor of na het struikelen van Gomes en het dolpunt floot. Kolka maakt een beweging, maar volgens mij mag je bewegen in een duel. Lachwekkend om daarvoor af te fluiten. Gomes struikelde overigens over zijn eigen voeten.

Maar nogmaals, psv was de betere ploeg (1e helft) en heeft daardoor terecht gewonnen, maar dat wil niet zeggen dat Feyenoord niet benadeeld is in 2 situaties, want dat is wel zo.

Gullit kon zijn uitleg waarderen en begrijpen, maar vond het wel een penal.

Jornaquin schreef:
Maar ik geef ook gerust toe dat Ajax als een stelletje simpele figuren liep te voetballen. Maar goed dat jij gelijk over Ajax begint zegt al genoeg lijkt me.

Dat jij het over 11 zwakzinnigen had zegt ook genoeg, terwijl dat totaal niet ter sprake was.

Maar je hebt het raadsel wel goed.

Gelukkig heb ik het wedstrijd niet gezien.

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat jij het over 11 zwakzinnigen had zegt ook genoeg, terwijl dat totaal niet ter sprake was.
Maar je hebt de raadsel wel goed.

Dat is wel ter sprake aangezien 010 zo dramatisch speelt dat de scheidsrechter maar de schuld moet krijgen. (Je zegt wel dat psv verdiend gewonnen heeft maarja als je dat niet ziet ben je ook echt blind.) Overigens die goal die afgekeurd werd sloeg inderdaad nergens op, maar psv had ook zo'n moment en had WEL een penalty moeten krijgen. 2-1 staat beter dan 4-2, toch?

Jornaquin schreef:
(quote)

Dat is wel ter sprake aangezien 010 zo dramatisch speelt dat de scheidsrechter maar de schuld moet krijgen. (Je zegt wel dat psv verdiend gewonnen heeft maarja als je dat niet ziet ben je ook echt blind.) Overigens die goal die afgekeurd werd sloeg inderdaad nergens op, maar psv had ook zo'n moment en had WEL een penalty moeten krijgen. 2-1 staat beter dan 4-2, toch?

Dan was het nog niet ter sprake, omdat we het over de beslissingen van de scheidrechter hadden. En ik geef de scheids niet de schuld dat psv beter was. Je gaat nu weer verder op een onderwerp dat ik allang toegestemd had, nutteloos dus.

Dus jij vond dat psv wel een penal had moeten krijgen en Feyenoord niet? Dan kunnen we erover doorgaan, maar dan wordt het een eindeloze discussie.

Laat AZ maar kampioen worden.

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dan was het nog niet ter sprake, omdat we het over de beslissingen van de scheidrechter hadden. En ik geef de scheids niet de schuld dat psv beter was. Je gaat nu weer verder op een onderwerp dat ik allang toegestemd had, nutteloos dus.

Dus jij vond dat psv wel een penal had moeten krijgen en Feyenoord niet? Dan kunnen we erover doorgaan, maar dan wordt het een eindeloze discussie.

Laat AZ maar kampioen worden.

Dat vond ik inderdaad, en dat heeft niks met mijn anti-010 houding of wat te maken want aan psv heb ik net zo'n hekel met als enige verschil dat die door niemand serieus worden genomen. Maar je hebt gelijk dat als we doorgaan het een eindeloze discussie gaat worden. Enne, laat Ajax maar gewoon kampioen worden, op AZ heb ik het ook niet, wat een nepclub is dat. Als Ajax het niet wordt doe dan maar Heracles Almelo ofzo .

Ace
Conway Twitty schreef:
Gelukkig heb ik het wedstrijd niet gezien.

Motivatie voor : Conway Twitty probeert hier door verdraaiing van het lidwoord een grapje te maken vanwege het verkeerde gebruik van lidwoorden van vriendje Rico.

Jornaquin schreef:
(quote)

Dat vond ik inderdaad, en dat heeft niks met mijn anti-010 houding of wat te maken want aan psv heb ik net zo'n hekel met als enige verschil dat die door niemand serieus worden genomen. Maar je hebt gelijk dat als we doorgaan het een eindeloze discussie gaat worden. Enne, laat Ajax maar gewoon kampioen worden, op AZ heb ik het ook niet, wat een nepclub is dat. Als Ajax het niet wordt doe dan maar Heracles Almelo ofzo .

Ik gun het die van Gaal ook niet, maar liever AZ dan psv of ajax. AZ is niet bij voorbaat een nepclub omdat Scheringa geld in de club pompt. Zo iemand is nou eenmaal nodig om een club naar de top te helpen. ajax, psv en Feyenoord hebben ook zo iemand nodig om aan de europese top te komen (Feyenoord momenteel zelfs aan de NL-top) en dan nog zullen we daar nooit meer komen.

Maar AZ is nog lang geen topclub. Ze zijn voor het laatst kampioen geweest in 1981 en 5 jaar geleden was het nog een middenmoter/degradatiekandidaat. De laatste 3 seizoenen hebben ze goed gepresteerd, als zijn ze een x 5, 4e (of 3e?) en pas 1x 2e geworden. Dus ik vind het onzin om AZ een topclub te noemen, zoals sommigen nu al doen.

Jornaquin
Zoals Perez al zei toen hij naar Ajax ging: ''Ik ga van een topteam naar een topclub''.

Nicolage Rico schreef:
en pas 1x 2e geworden. Dus ik vind het onzin om AZ een topclub te noemen, zoals sommigen nu al doen.
Helemaal eens Nicolage....Willem 2, Roda JC en Heerenveen zijn toch ook geen topclubs..ondanks dat ze t een keer ver geschopt hebben

Ace schreef:
(quote)

Motivatie voor : Conway Twitty probeert hier door verdraaiing van het lidwoord een grapje te maken vanwege het verkeerde gebruik van lidwoorden van vriendje Rico.

Stoer man... Erg grappig ook.

Jornaquin schreef:
Zoals Perez al zei toen hij naar Ajax ging: ''Ik ga van een topteam naar een topclub''.
Van de regen in de drup zeg maar

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Stoer man... Erg grappig ook.

Sorry Rico, ik zal je per pb even uitleggen waar dit over gaat

Ace schreef:
het verkeerde gebruik van lidwoorden van vriendje Rico.

Waar dan? Ik kijk er blijkbaar overheen...

Ace
Paalhaas schreef:
(quote)

Waar dan? Ik kijk er blijkbaar overheen...

Hij heeft het aangepast, maar het doet er verder ook niet echt toe of hij het goed of fout doet.

Ik word een beetje flauw. Het was me het dagje zwoegen en ploeteren dan ook wel en ik kan me goed voorstellen dat de mensen in dit topic die alle discussies niet helemaal gevolgd hebben denken: spoort die Ace wel met zijn rare post? Opzich terecht, ik spoor dan ook niet

Loopt er trouwens al iemand voor warm voor de bekerpartijen die ons vanavond voorgeschoteld worden? De hele top komt in actie dus zo saai als normaal zal het niet worden.

Ik heb wel zin in het bekerwedstrijden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:25 uur

geplaatst: vandaag om 15:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.