MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
ettettummu schreef:
ik ga nog op zoek naar eindoverwinnaar en topscorer.
Finale: O. Lyon - Valencia
winnaar: O. Lyon

topscorer: Drogba (en niet alleen sinds Woensdag )

Finale: PSV - Barcelona
Winnaar: PSV

Topscorer: Ruudje!

Klumpie schreef:
Ja, ik weet dat je voor de spetterende wedstrijden naar Ajax moet kijken.
Tot nu toe heb ik alleen genoten van Ajax-Kopenhagen

Ace
Rob, slappe zever hoort hier niet.

VanDeGriend schreef:
(quote)

Dat was idd puur genot. Zeer leuke avond plus nacht was dat .

Maar natuurlijk eigenlijk ook weer niet omdat het slecht is voor het Nederlands voetbal. Maarja ieder nadeel heeft zijn voordeel, dat blijkt hieruit wel weer.

VanDeGriend schreef:
(quote)

Ik krijg nu al zin in Ajax - Feyenoord

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

En hoeveel is het geworden? Ik ben nu wel Arsenal aan het kijken, overigens.

1-0 dacht ik, maar dat wist je vast al.

Ace schreef:
Die omhaal van vriendje Crouch zat er trouwens ook aardig in

Die was prachtig ja Hij was zelfs zelf verbaasd dat ie zat.

En over PSV. 3 punten daar gaat het nu toch wel om, zeker in zo'n belangrijke uitwedstrijd. Het spel is ronduit belabberd maar dat wist ik eigenlijk al voor de wedstrijd begon.

Koné speelde voor het eerst eigenlijk een goede wedstrijd. Deed heel weinig fout

Jawel hoor, als vanouds heel veel balverlies. Bovendien heeft hij absoluut geen inzicht. Hij doet altijd maar wat. KoNee.

Kone is geen slimmerik.
En die scheids mag nooit meer fluiten na die idiote rode kaart voor Lamey. Of hij gaf rood omdat ie slecht was. Dan is het een terechte rode kaart.

Zo weer een eclatant gelijkspel binnen gehengeld

VanDeGriend schreef:
Zo weer een eclatant gelijkspel binnen gehengeld

Wederom twee vingers in de neus voor het juiste resultaat Rob. Dat is alleen grote ploegen gegeven.

Groningen eruit, jammer van die gemiste penalty. Ajax 2 doet het ook niet slecht, trouwens!

Gemiste penalty?? Shit, flink balen.
Ik zag effe snel dat ook Schalke, Hertha en Marseille eruit liggen. Toch verrassend.

Ja, nog voor de poulefases stonden er al een aantal mooie duels op het programma. Het Duitse voetbal lijkt me sowieso een beetje op zijn retour, behalve Bremen en Munchen bakken ze er niet echt veel van dit seizoen...

Belgie verrast met Zulte. Die gooien Moskou eruit.

Ook wel opvallend is dat Rode Ster Belgrado eruit ligt. In de voorrondes van de Cl maakten ze het AC Milan knap lastig, maar Slovan Liberec was toch echt een paar maten te groot...

rayman schreef:
Belgie verrast met Zulte. Die gooien Moskou eruit.

Hoe zit het met de CL-toto overigens?

Ja, hoe zit het daarmee, Herman?

Ace
En Rico, beetje genoten gisteren?

Had ik het toch bijna goed, mijn voorspelling dat alle Nederlandse clubs door zouden gaan. Helaas moest Cornelisse zo nodig roet in het eten gooien.

Ace schreef:
En Rico, beetje genoten gisteren?

Wel van de sfeer en we zijn door. Dat is het belangrijkste. Dus........

MJ_DA_MAN schreef:
Had ik het toch bijna goed, mijn voorspelling dat alle Nederlandse clubs door zouden gaan. Helaas moest Cornelisse zo nodig roet in het eten gooien.

Ik had het wel helemaal goed. Ging die Cornelisse bijna roet in het eten gooien.

Wel erg sneu voor Groningen.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Wel van de sfeer en we zijn door. Dat is het belangrijkste. Dus........

Een kinderhand is snel gevuld.

Zo slecht speelde Feyenoord nou ook weer niet, vooral de combinatie Pardo, De Guzman vond ik uitstekend lopen. Nu nog iemand die een eindpass kan geven en iemand die kan scoren en Feyenoord staat er weer redelijk voor.

Precies....

Klumpie schreef:
Zo slecht speelde Feyenoord nou ook weer niet, vooral de combinatie Pardo, De Guzman vond ik uitstekend lopen. Nu nog iemand die een eindpass kan geven en iemand die kan scoren en Feyenoord staat er weer redelijk voor.

Er is wel iets meer nodig dan een man die kan scoren, maar Feyenoord speelde de eerste helft redelijk, alleen begonnen ze de 2e helft weer nerveus te voetballen. Nergens voor nodig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:58 uur

geplaatst: vandaag om 06:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.