Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 29 september 2006, 13:22 uur
Je moet net als een aantal vrienden van mij of dat Sofia een goede ploeg is. Dan lijkt het nog best wat 
Nog naar Johan vanavond, Rico?

0
geplaatst: 29 september 2006, 14:20 uur
Ace schreef:
Je moet net als een aantal vrienden van mij of dat Sofia een goede ploeg is. Dan lijkt het nog best wat

Dat Sofia was helemaal niks gisteren. Daarom hadden we ruim moeten winnen. Maar Feyenoord was ook niet veel.
Is dat vanavond joh? Ik heb geen kaarten gekocht. Ik ga al naar Keane, Kashmir en Muse... Jij veel plezier bij Johan.
0
Ace
geplaatst: 29 september 2006, 14:32 uur
Ik ga ook naar muse en kashmir:)
Kaarten zijn aan de deur verkrijgbaar a 10 euri. Kom ook ff joh. Drinken we er even 1.
Kaarten zijn aan de deur verkrijgbaar a 10 euri. Kom ook ff joh. Drinken we er even 1.
0
Jornaquin
geplaatst: 29 september 2006, 14:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat Sofia was helemaal niks gisteren. Daarom hadden we ruim moeten winnen. Maar Feyenoord was ook niet veel.
Is dat vanavond joh? Ik heb geen kaarten gekocht. Ik ga al naar Keane, Kashmir en Muse... Jij veel plezier bij Johan.
(quote)
Dit is en blijft het voetbaltopic, dus als dit niet over Robbie of Roy Keane ging mag dit naar het slappe gezever.

0
geplaatst: 29 september 2006, 14:41 uur
Jornaquin schreef:
Dit is en blijft het voetbaltopic, dus als dit niet over Robbie of Roy Keane ging mag dit naar het slappe gezever.
(quote)

Haha, het ging over Roy Keane. Die ligt in het ziekenhuis wegens overdosis drugs.

Ik stuur je wel een pm, Ace. We mogen het hier niet eens over muziek hebben. Tsss.. en dat op een muzieksite.

0
Jornaquin
geplaatst: 29 september 2006, 15:08 uur
Nicolage Rico schreef:
Haha, het ging over Roy Keane. Die ligt in het ziekenhuis wegens overdosis drugs.
Ik stuur je wel een pm, Ace. We mogen het hier niet eens over muziek hebben. Tsss.. en dat op een muzieksite.
(quote)

Het mag wel over muziek gaan, maar dan zo. Ik ga naar Keane want dat vind Jonathan de Guzman ook heel goed

0
geplaatst: 29 september 2006, 15:09 uur
Jornaquin schreef:
Het mag wel over muziek gaan, maar dan zo. Ik ga naar Keane want dat vind Jonathan de Guzman ook heel goed
(quote)

Ik ga naar Roy Keane, want hij is het voorbeeld van Jonathan de Guzman. Zo goed? Of ...

0
geplaatst: 29 september 2006, 15:11 uur
Van Bommel terug in Oranje. Uithalen naar RVN van Marco of kan die laatstgenoemde weer eens niet zijn woord houden...
0
geplaatst: 29 september 2006, 21:26 uur
Ongelooflijk dit...
Wel goede resultaten van de Nederlandse clubs trouwens, jammer van FC Groningen.
Wel goede resultaten van de Nederlandse clubs trouwens, jammer van FC Groningen.
0
geplaatst: 30 september 2006, 10:14 uur
Huntelaar is 2 tot 4 weken geblesseerd, is ff kijken of vBasten nu vNistelrooij gaat oproepen.
0
geplaatst: 30 september 2006, 11:12 uur
Ik denk het niet. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij Ruud gaat oproepen. Dan nog eerder Makaay of Koevermans.
0
geplaatst: 30 september 2006, 17:02 uur
Ruud zal niet bedanken. Dat heeft hij ook aangegeven, misschien wordt v. Hooijdonk wel opgeroepen. 
v. Basten zal v. Nistelrooij wel op moeten roepen. Anders is hij niet geloofwaardig (voor zover hij dat nu al is).

v. Basten zal v. Nistelrooij wel op moeten roepen. Anders is hij niet geloofwaardig (voor zover hij dat nu al is).
0
geplaatst: 30 september 2006, 17:44 uur
Klumpie schreef:
Huntelaar is 2 tot 4 weken geblesseerd, is ff kijken of vBasten nu vNistelrooij gaat oproepen.

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 20:02 uur
Ik mag hopen van wel... Wel leuk dat Huntelaar juist nu geblesseerd moet raken. 
Of wordt het toch Collins John?

Of wordt het toch Collins John?

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 23:03 uur
Van Nistelrooy wil niet meer. En Van Bommel heeft ook bedankt voor Oranje...
Van Bommel en Van Nistelrooy bedanken voor Oranje
Datum: 1-okt 22:16
Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy hebben bedankt voor Oranje. De middenvelder van Bayern München was door Marco van Basten teruggehaald bij Oranje, maar bedankte de bondscoach zondagavond telefonisch. Van Basten had dit weekeinde ook telefonisch contact met Van Nistelrooy. Er was sprake van 'onvoldoende wederzijds vertrouwen'.
Van Bommel heeft de deur naar Oranje dichtgegooid zolang Van Basten bondscoach is. "Wij hebben kennis genomen van Van Bommels besluit en moeten dit respecteren", zei Van Basten zondag in een persbericht van de KNVB.
De bondscoach nam dit weekeinde zelf telefonisch contact op met Van Nistelrooy om hem te polsen als vervanger voor de geblesseerd geraakte Klaas-Jan Huntelaar. De KNVB meldt dat er na het telefonisch onderhoud "zowel van de kant van de technische leiding van het Nederlands Elftal als van de zijde van Van Nistelrooy onvoldoende wederzijds vertrouwen". Toch heeft de spits van Real Madrid de deur naar Van Basten nog niet definitief in het slot gegooid.
De bondscoach roept geen vervangers op voor Van Bommel en Huntelaar. "Het is zaak dat wij ons vanaf dinsdag volledig concentreren op de komende twee belangrijke interlands", aldus de bondscoach.
Van Bommel en Van Nistelrooy bedanken voor Oranje
Datum: 1-okt 22:16
Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy hebben bedankt voor Oranje. De middenvelder van Bayern München was door Marco van Basten teruggehaald bij Oranje, maar bedankte de bondscoach zondagavond telefonisch. Van Basten had dit weekeinde ook telefonisch contact met Van Nistelrooy. Er was sprake van 'onvoldoende wederzijds vertrouwen'.
Van Bommel heeft de deur naar Oranje dichtgegooid zolang Van Basten bondscoach is. "Wij hebben kennis genomen van Van Bommels besluit en moeten dit respecteren", zei Van Basten zondag in een persbericht van de KNVB.
De bondscoach nam dit weekeinde zelf telefonisch contact op met Van Nistelrooy om hem te polsen als vervanger voor de geblesseerd geraakte Klaas-Jan Huntelaar. De KNVB meldt dat er na het telefonisch onderhoud "zowel van de kant van de technische leiding van het Nederlands Elftal als van de zijde van Van Nistelrooy onvoldoende wederzijds vertrouwen". Toch heeft de spits van Real Madrid de deur naar Van Basten nog niet definitief in het slot gegooid.
De bondscoach roept geen vervangers op voor Van Bommel en Huntelaar. "Het is zaak dat wij ons vanaf dinsdag volledig concentreren op de komende twee belangrijke interlands", aldus de bondscoach.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 23:14 uur
Uitstekende beslissing van beide heren. Onder zo'n coach wil je gewoon niet voetballen.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 23:17 uur
Na het EK komt er een nieuwe bondscoach en zullen beide heren wel flink getergd zijn om eens wat moois te laten zien. Ik ben benieuwd naar het komende Wk!
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 23:22 uur
Als vBasten verliest van Bulgarijë kunnen we direct op zoek naar een nieuwe coach wat mij betreft.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 23:43 uur
Klumpie schreef:
Als vBasten verliest van Bulgarijë kunnen we direct op zoek naar een nieuwe coach wat mij betreft.
Co is nog vrij. Weet alleen niet of hij een goede nationale coach zou kunnen zijn.
Hebben jullie trouwens de tweede goal van Van Persie al gezien, van afgelopen zaterdag? Mooiste goal van het seizoen en een behoorlijke uniek doelpunt!

http://www.youtube.com/watch?v=2aok6Bg6RcM
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 08:20 uur
herman schreef:
Co is nog vrij. Weet alleen niet of hij een goede nationale coach zou kunnen zijn.
Hebben jullie trouwens de tweede goal van Van Persie al gezien, van afgelopen zaterdag? Mooiste goal van het seizoen en een behoorlijke uniek doelpunt!
(quote)

Mooiste goal die ik tot nu toe heb gezien (dit seizoen), las het zaterdag al op teletekst en ben het die avond niet vergeten te kijken. Wat Hugo Borst (of was het nou Youri?) gisteren zei klopt: v. Persie is op dit moment de beste Nederlander.
0
Ace
geplaatst: 2 oktober 2006, 09:11 uur
Dat was inderdaad een prachtig doelpunt. Om nou te zeggen dat ik ze dit seizoen nog niet mooier gezien hebt, gaat me wat ver, maar hij zat er behoorlijk lekker in. Toch grappig dat hij fnoord totaal niet uit de verf komt en bij Arsenal uitgroeit tot absolute ster.
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 09:12 uur
Als het meezit vliegt Marco en de rest van de Ajax-staf er dit jaar nog uit en wordt Adriaanse lekker bondscoach.
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 09:52 uur
Ace schreef:
Dat was inderdaad een prachtig doelpunt. Om nou te zeggen dat ik ze dit seizoen nog niet mooier gezien hebt, gaat me wat ver, maar hij zat er behoorlijk lekker in. Toch grappig dat hij fnoord totaal niet uit de verf komt en bij Arsenal uitgroeit tot absolute ster.
Beetje nuanceren aub.

Je zag bij Feyenoord al dat hij volop talent had en liet dat bij vlagen/periodes zien. In het seizoen dat Feyenoord de UEFA-cup won, speelde hij veel wedstrijden goed. Later heeft nog nog goede fases gehad, maar kwam hij inderdaad niet meer verder bij Feyenoord. Bij Arsenal is hij gewoon flink gegroeid, wat wil je ook met zulke spelers om je heen? De Engelse competitie is wel iets anders dan de Nederlandse. Hij is nu 3 jaar ouder en begint zich nu écht te ontwikkelen. Hij is nog geen échte ster bij Arsenal, op een aantal wedstrijden na. Ik hoop dat hij deze lijn voort blijft zetten.
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 10:14 uur
Hee Rico. Heb jij gisteren ook die brief over vd Herik gekregen?Beetje magertjes vond ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.