MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Iceman schreef:
Charisteas
die vond ik tegen Basel toch echt de enige die nog wat goeds deed. Zou zo maar de beste voetballer van Feyenoord van dit moment kunnen zijn.

En aangezien ik me groen en geel erger aan dat neanderthaler gedoe over 010 , 020, neuzen, hamas en ander primair geblaat van het eencellige gedeelte van het voetbalpubliek, heb ik mijn zoontje gewoon een Charisteas shirt gegeven.

VanDeGriend schreef:
(quote)
die vond ik tegen Basel toch echt de enige die nog wat goeds deed. Zou zo maar de beste voetbvaller van Feyenoord van dit moment kunnen zijn.

En aangezien ik me groen en geel erger aan dat neanderthaler gedoe over 010 , 020, neuzen, hams en ander primair geblaat van het eencellige gedeelte van het voetbalpubliek, heb ik mijn zoontje gewoon een Charisteas shirt gegeven.

Van Feyenoord of van Ajax?

Je was me net voor..wilde nog ff editen...Van het Griekse elftal

Moet ik wel bij zeggen dat ie maar 3,96 euro was...

VanDeGriend schreef:
Je was me net voor..wilde nog ff editen...Van het Griekse elftal

VanDeGriend schreef:
heb ik mijn zoontje gewoon een Charisteas shirt gegeven.

Ik heb het nogal te doen met Feyenoord, ik mis hun concurrentie. Daarom een aantal tips.

Tips voor Feyenoord:

- Een kleine schuld is niet erg, dus;
- haal Makaay (is duur, maar ontevreden bij Bayern);
- haal Westerveld (heeft in Nederland & Spanje altijd uitstekend gekeept);
- haal vBronckhorst (jeugdliefde);
- haal Tomasson (verveelt zich op de bank bij Stuttgart, sloot een terugkeer naar Rotterdam niet uit);
- Laat nooit meer toptalenten als Zuiverloon, Sno, vPersie en Biseswar voor een vriendschappelijk prijs vertrekken.
- Laat nooit meer topspelers als Ghaly, Ono, Goor, Paawe en Kalou vertrekken omdat ze ontevreden zijn.
- Zorg dat Schreuder weer tijdig fit is, die jongen kan het middenveld verdedigend goed zetten.
- haal echte clubmensen binnen voor scoutingswerk bijvoorbeeld vHanegem, Israël etc.

Met deze maatregelen ben je weer een topploeg en een topclub. Voordeel is dat ze allemaal Nederlands spreken en goed genoeg voor Feyenoord zijn. Ontzettend veel geld heb je voor deze acties niet nodig, ik weet zeker dat er externe financiers zijn die dit mogelijk kunnen maken. Maar die komen alleen als vdHerik weg is.

Jornaquin
Klumpie schreef:
Ik heb het nogal te doen met Feyenoord, ik mis hun concurrentie. Daarom een aantal tips.

Tips voor Feyenoord:

- Een kleine schuld is niet erg, dus;
- haal Makaay (is duur, maar ontevreden bij Bayern);
- haal Westerveld (heeft in Nederland & Spanje altijd uitstekend gekeept);
- haal vBronckhorst (jeugdliefde);
- haal Tomasson (verveelt zich op de bank bij Stuttgart, sloot een terugkeer naar Rotterdam niet uit);

- Laat nooit meer toptalenten als Zuiverloon, Sno, vPersie en Biseswar voor een vriendschappelijk prijs vertrekken.
- Laat nooit meer topspelers als Ghaly, Ono, Goor, Paawe en Kalou vertrekken omdat ze ontevreden zijn.
- Zorg dat Schreuder weer tijdig fit is, die jongen kan het middenveld verdedigend goed zetten.
- haal echte clubmensen binnen voor scoutingswerk bijvoorbeeld vHanegem, Israël etc.

Met deze maatregelen ben je weer een topploeg en een topclub. Voordeel is dat ze allemaal Nederlands spreken en goed genoeg voor Feyenoord zijn. Ontzettend veel geld heb je voor deze acties niet nodig, ik weet zeker dat er externe financiers zijn die dit mogelijk kunnen maken. Maar die komen alleen als vdHerik weg is.

Ja, laat ze die spelers maar halen. Kunnen ze gelijk de rest van de selectie (OK, daar haal je net Westerveld voor) + trainingscomplex + stadion + weet ik het allemaal niet verkopen.

Idd ja . Ze konden Kolkka nog maar net halen.

- Makaay is niet haalbaar

- Ik schat Westerveld niet hoger in dan Timmer. Westerveld zou geen echte versterking zijn.

- van Bronckhorst wil nog een jaar bij Barcelona voetballen, na dit jaar. Daarna wil hij terugkeren heeft hij gezegd. (is hij dan niet te oud?).

- Tomasson was niet haalbaar, dus nog steeds niet.

- Hier zit wat in, al zou v. Persie nooit meer beter worden bij Feyenoord en Sno is niet goed genoeg, ook al presteert hij nu redelijk.

- Feyenoord was vooral ontevreden over Ghaly. Ono was uitgevoetbald bij Feyenoord (al baalde ik er enorm van dat hij wegging en nu baal ik nog meer). Het gedrag van Goor was onacceptabel. Hij wilde groter dan de club worden, volgens mij. Paauwe heeft lang genoeg voor Feyenoord gevoetbald en was allang geen versterking meer. (zou dit team ook niet beter maken). Kalou wilde gewoon graag weg om te groeien bij een topclub.

- Schreuder en snel fit worden; makkelijker gezegd dan gedaan. Hij is al een tijd bezig om te herstellen. Hij is ook niet meer de jongste. Bovendien is het geen topvoetballer. Misschien dat hij, als hij nog op zijn oude niveau komt, Feyenoord iets beter kan laten voetballen. (Daar is weinig voor nodig).

- Janssen is ook een echte clubman, net als de rest van de scouting.

Nee, er gaan nog wel een aantal jaren overheen, wil Feyenoord weer bij de top komen. Maar op een dag gaat dat weer gebeuren. Feyenoord is te groot om nooit meer een topclub te worden.

MJ_DA_MAN schreef:
Idd ja . Ze konden Kolkka nog maar net halen.

Kolkka was transfervrij......

Maar goed, grappen maken over Feyenoord is momenteel heel makkelijk.

VanDeGriend schreef:
Moet ik wel bij zeggen dat ie maar 3,96 euro was...

Kun je nog net geen tweedehands ceedeetje van kopen, meestal

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Kolkka was transfervrij......

Maar goed, grappen maken over Feyenoord is momenteel heel makkelijk.

Natuurlijk overdrijf ik het een beetje, maar het is verder gewoon waar. Wat Klumpie zegt slaat nergens op, want ze hadden net genoeg geld om onze 4e spits te kopen, die geen pepernoot raakt.

Jornaquin schreef:
(quote)

Natuurlijk overdrijf ik het een beetje, maar het is verder gewoon waar. Wat Klumpie zegt slaat nergens op, want ze hadden net genoeg geld om onze 4e spits te kopen, die geen pepernoot raakt.

Verhaaltje goed lezen mijn vriend, ik heb het over externe financiers die dit mogelijk moeten kunnen maken.

Jornaquin
Klumpie schreef:
(quote)

Verhaaltje goed lezen mijn vriend, ik heb het over externe financiers die dit mogelijk moeten kunnen maken.

Ow, dan kunnen ze toch net zo goed gelijk Kaka halen, nietwaar?

Jornaquin schreef:
(quote)

Ow, dan kunnen ze toch net zo goed gelijk Kaka halen, nietwaar?

Ik kan hier op in gaan, maar dat ga ik niet doen. Van enig verstand ontbreekt het al decennia lang bij onze Rotterdamse vrienden.

Jornaquin
Ach uiteindelijk zal de nieuwe grote aankoop in 010 wel Rick Hoogendorp worden. Ze worden daar al jaren genaaid waar ze bij staan. Elke keer worden er weer mooie dingen beloofd en elke keer komen er nog slechtere spelers. Niet dat ik het erg vind hoor .

Jornaquin schreef:
Ach uiteindelijk zal de nieuwe grote aankoop in 010 wel Rick Hoogendorp worden. Ze worden daar al jaren genaaid waar ze bij staan. Elke keer worden er weer mooie dingen beloofd en elke keer komen er nog slechtere spelers. Niet dat ik het erg vind hoor .

Dat geldt alleen in het seizoen van Gullit en dit seizoen. Verder valt het wel mee..

Ace
Klumpie schreef:
(quote)

Ik kan hier op in gaan, maar dat ga ik niet doen. Van enig verstand ontbreekt het al decennia lang bij onze Rotterdamse vrienden.

Hoewel ik je best een aardige vent vind, heb ik jou als eindhovense vriend, ook nog niet op enige sporen van (voetbal)verstand kunnen betrappen. Wat nou externe financiering? Als je zo'n speler aantrekt voor vast niet al te veel begint het feest pas. Wie gaat dat salaris betalen? Of moet die die financieerder dat ook doen? Het rammelt gewoon aan alle kanten bij die club, net zoals het dat ook bij Ajax doet, al wordt dat nu een beetje ondergesneeuwd door de redelijke resultaten.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat geldt alleen in het seizoen van Gullit en dit seizoen. Verder valt het wel mee..

Dat lijstje spelers wat gekomen en vertrokken is vanaf de tijd dat Gullit er zat, werd gisteren even door het scherm gescrolld bij Voetbal Insite. Whahaha, dat verzinnen ze zelfs in Amsterdam niet. Noem het dus maar gerust de tijd van Gullit t/m nu! Ongelofelijk gewoon. Hou op met het verdedigen van het beleid van je club tegen beter weten in. Die Mark Wotte is ook een lamlul. Wat heeft die nou gebracht? Je ziet het nu al: Leonard, Tiendalli, Huysegems, Kolkka? Daar worden ze zelfs in Tilburg niet bang van. Je kan dan net zo goed 2 goede spelers halen en verder de boel aanvullen met spelers uit de jeugd ofzo. Dit soort koekebakkers is je reinste kapitaalvernietiging.

Ace schreef:
(quote)

Hoewel ik je best een aardige vent vind, heb ik jou als eindhovense vriend, ook nog niet op enige sporen van (voetbal)verstand kunnen betrappen. Wat nou externe financiering? Als je zo'n speler aantrekt voor vast niet al te veel begint het feest pas. Wie gaat dat salaris betalen? Of moet die die financieerder dat ook doen? Het rammelt gewoon aan alle kanten bij die club, net zoals het dat ook bij Ajax doet, al wordt dat nu een beetje ondergesneeuwd door de redelijke resultaten.

Mij heb je dan ook nooit horen zeggen dat ik voetbal verstand heb. Ik heb het ook meer over het verstand binnen Feyenoord.

Ace schreef:

(quote)

Dat lijstje spelers wat gekomen en vertrokken is vanaf de tijd dat Gullit er zat, werd gisteren even door het scherm gescrolld bij Voetbal Insite. Whahaha, dat verzinnen ze zelfs in Amsterdam niet. Noem het dus maar gerust de tijd van Gullit t/m nu! Ongelofelijk gewoon. Hou op met het verdedigen van het beleid van je club tegen beter weten in. Die Mark Wotte is ook een lamlul. Wat heeft die nou gebracht? Je ziet het nu al: Leonard, Tiendalli, Huysegems, Kolkka? Daar worden ze zelfs in Tilburg niet bang van. Je kan dan net zo goed 2 goede spelers halen en verder de boel aanvullen met spelers uit de jeugd ofzo. Dit soort koekebakkers is je reinste kapitaalvernietiging.

Er zit maar 1 seizoen tussen de seizoenen die ik opnoemde. In dat seizoen zijn er niet gek veel verkeerde aankopen gedaan. Gullit heeft er een zooi van gemaakt, samen met Mark Wotte, door 10 spelers aan te trekken en te hopen dat daar 1 van slaagt. En inderdaad, de salarissen moeten ook betaald worden.

Leonard, Tiendalli, Huysegems, Kolkka zijn dit seizoen gehaald, en dit seizoen noemde ik ook.

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat zijn toch jaren?

Jornaquin schreef:
(quote)

Dat zijn toch jaren?

Heb ik dat ontkent dan?

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Er zit maar 1 seizoen tussen de seizoenen die ik opnoemde. In dat seizoen zijn er niet gek veel verkeerde aankopen gedaan. Gullit heeft er een zooi van gemaakt, samen met Mark Wotte, door 10 spelers aan te trekken en te hopen dat daar 1 van slaagt. En inderdaad, de salarissen moeten ook betaald worden.

Leonard, Tiendalli, Huysegems, Kolkka zijn dit seizoen gehaald, en dit seizoen noemde ik ook.

Ik ben niet zo erg thuis in al die spelers van fnoord, maar ik zag gisteren een waslijst langskomen die niet alleen in die twee seizoenen waar jij het over hebt gehaald (en dan ook nog eens kort erna vertrokken) zijn. Maar goed, blijf lekker volhouden... Het maakt het er voor de rest van Nederland en dan vooral voor ons Ajacieden, alleen maar vermakelijker op

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Heb ik dat ontkent dan?

Nee, maar in je opmerking lijkt het net of je het oneens met me bent. Maakt allemaal ook niet zoveel uit .

De gebroeders zijn op oorlogspad hier geloof ik.

Ace
rayman schreef:
De gebroeders zijn op oorlogspad hier geloof ik.

Je moet je krachten bundelen op het moment dat je dat gespuis over je heen krijgt

Ace schreef:
(quote)

Je moet je krachten bundelen op het moment dat je dat gespuis over je heen krijgt

Dan hoop ik voor je dat je een 5-ling bent, want nu lijkt het nergens op.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dan hoop ik voor je dat je een 5-ling bent, want nu lijkt het nergens op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:03 uur

geplaatst: vandaag om 23:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.