MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Mooie avond voor het Nederlands voetbal. Ik heb af en toe weer ouderwets van AZ genoten.

Status Seeker schreef:
Mooie avond voor het Nederlands voetbal.
Qua resultaat gaat t nog maar tjonge jonge wat speelde Feyenoord bedroevend

Het was inderdaad bedroevend, maar dat zal niet veel beter gaan worden dit seizoen. Toch maken we zondag kans, al is het niet veel.

Ace
Bordeaux - Liverpool 0-1

Waarom zijn jullie naar Feyenoord blijven kijken dan? AZ was wel leuk om naar te kijken, stelletje masochisten

Omdat AZ me geen pleuris interesseert en Feyenoord het integendele.

Ik ben blij dat ik gisteren een neutrale supporter was. Heb lekker AZ gekeken.

Maar Feyenoord speelt gelijk in een uitwedstrijd. Hoe beroerd het spel ook was, het is op zich een goed resultaat.

Ik was trouwens verbaasd over 1-4 van Zulte Waregem bij Austria Wien... Als die Belgen nog een wedstrijd winnen gaan ze vast door naar de volgende ronde...

herman schreef:
Als die Belgen nog een wedstrijd winnen gaan ze vast door naar de volgende ronde...

Let op...Ajax gaat zich aan Zulte-Waregem vertillen

Ace
Best kans op... Zware jongens, die Belgen.

JSC
Zulte Waregem

Aan de andere kant is het wel wat triest voor ons Belgen dat uitgerekend een ploeg waar de meeste spelers slechts een semi-profstatuut hebben en na hun voetbaluren gaan werken de eer van ons voetbal moet redden. Maar het is wel erg sympathiek natuurlijk, zo'n ploegje dat vetbetaalde profs op hun nummer zet

vdHerik: "Gelukkig hebben we de DVD's nog."

Ja, wat een wedstrijd zeg... Feyenoord mag nog van geluk spreken. Mooiste gemiste kans vond ik de pegel van Emanuelson op de lat.

Wat een droefenis

VanDeGriend schreef:
Wat een droefenis

ja inderdaad, dat klote-PSV ook altijd

Ja, dat was wel jammer idd. Heb alleen het eerste kwartier gezien en de 0-1 was wel uiterst gelukkig (rommelig doelpunt uit een corner). AZ begon sterker.

Ace
He Rob! He Rico!

Ach, dit was te verwachten. ajax heeft momenteel veel meer kwaliteit dan Feyenoord. Beter: Feyenoord heeft momenteel veel minder kwaliteit dan ajax. We hebben terecht verloren. Volgend jaar (anders over 5 jaar) zijn wij weer aan de beurt.

herman schreef:
Ja, wat een wedstrijd zeg... Feyenoord mag nog van geluk spreken. Mooiste gemiste kans vond ik de pegel van Emanuelson op de lat.

Dat was niet eens een kans... Sowieso niet vergeleken de andere kansen.

Ace schreef:
He Rob! He Rico!

Ach...tis een tussenjaar he....

VanDeGriend schreef:

Ach...tis een tussenjaar he....

die 'tussenjaren' van Feyenoord zijn ondertussen niet meer op 2 handen te tellen

andré schreef:
(quote)

die 'tussenjaren' van Feyenoord zijn ondertussen niet meer op 2 handen te tellen

Enorme intikker, Alli Boussabon zou hem gemist hebben...

Valt gelukkig mee. Vorig jaar deden we lang mee om de titel. Langer dan ajax iig. Ik ben alleen bang dat het nog wel langer gaat duren dan 1 jaar...

En nu krijgt Feyenoord het lastige Twente op bezoekt. Daarna in Zuid-Limburg tegen Roda. Ik vrees voor Feyenoord dat daar niet veel punten gehaald gaan worden en dat de ploeg dus in het rechterrijtje gaat belanden.
Maar wat een dramatisch team ook. Van Hooijdonk loopt maar wat te zeiken, maar voert zelf ook geen flikker uit en loopt ook nog tegen zo'n domme rode kaart op. Terwijl de nieuwelingen: Léonard, Tiendalli en Charisteas, er nix van bakken. Alleen Timmer haalde nog een voldoende. Bedroevend...

yasper schreef:
ben fan van mooie wedstrijden, niet per se een club.

Dus van Arsenal ??

Heerenveen, heeft bij mij een lichte voorkeur. Eeuwig zonde dat ze Huntelaar aan 020 hebben verkocht.

titan (crew)

Alsjeblieft zeg, kan dat kinderachtige gedoe nou niet gewoon achterwege blijven? Gewoon Feyenoord en Ajax noemen graag en geen 010 of 020.

titan schreef:
(quote)

Alsjeblieft zeg, kan dat kinderachtige gedoe nou niet gewoon achterwege blijven? Gewoon Feyenoord en Ajax noemen graag en geen 010 of 020.

Sorry, sorry sorry. Het spijt me. Ik ben verder neit zo heel erg thuis in voetbal. Ik weet dan toevallig dat Ajax 020 is. Maar dat feyenoord 010 wordt genoemd

titan schreef:
(quote)

Heerenveen (0513 ) heeft trouwens wel een handje van goede spitsen kopen. Begint na Tomasson, Van Nistelrooij, Allback, Huntelaar en nu weer Alves wel op te vallen.

Lukas schreef:
(quote)

Heerenveen (0513 ) heeft trouwens wel een handje van goede spitsen kopen. Begint na Tomasson, Van Nistelrooij, Allback, Huntelaar en nu weer Alves wel op te vallen.

Goede scouts en de voorzitter is heel goed.
Sinds Riemer van de Velde voorzitter is, gaat het heel goed met Heerenveen. Jammer dat ie opstapt.

Lukas schreef:
(quote)

Samaras en Nilsson ook nog. Maar niet alleen spitsen hoor Je hebt ook nog Prancic, Hansson, Bosvelt (voor de neus van Feyenoord).

Iceman schreef:
(quote)

Samaras en Nilsson ook nog. Maar niet alleen spitsen hoor Je hebt ook nog Prancic, Hansson, Bosvelt (voor de neus van Feyenoord).

Feyenoord hoefde Bosvelt op dat moment niet. Het zou niet verkeerd geweest zijn als Bosvelt nu bij Feyenoord had gespeeld, dat terzijde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:34 uur

geplaatst: vandaag om 00:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.