Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2007, 13:41 uur
Dat is niet te hopen nee, het zou anders wel erg schraal zijn.
0
Ace
geplaatst: 19 maart 2007, 13:51 uur
BlueVelvet schreef:
Met de nadruk op een stukje. 5 wedstrijden te gaan, 5 punten verschil.
Dat geeft PSV niet meer weg.
Met de nadruk op een stukje. 5 wedstrijden te gaan, 5 punten verschil.
Dat geeft PSV niet meer weg.
Daar ga ik ook niet vanuit, maar aan de andere kant ga ik er ook zeker niet vanuit dat ze alle 5 die duels winnen. Er is dus altijd nog kans!
0
geplaatst: 19 maart 2007, 16:44 uur
Ace schreef:
ga ik er ook zeker niet vanuit dat ze alle 5 die duels winnen.
(quote)
ga ik er ook zeker niet vanuit dat ze alle 5 die duels winnen.
Inderdaad, ik denk ook niet dat ajax alle 5 wedstrijden wint.
Ben ik het toch eindelijk eens een x met je eens.

0
Ace
geplaatst: 19 maart 2007, 16:50 uur
De kans is, gezien het programma van Ajax, vrij groot dat ze 15 punten halen. psv heeft een wat pittiger programma. Toch verspelen ze daarin vast gaan 5 punten.
@Klumpie: die zag ik ook al eerder als laatste nieuwe gebruiker ofzo
@Klumpie: die zag ik ook al eerder als laatste nieuwe gebruiker ofzo

0
geplaatst: 19 maart 2007, 17:01 uur
Wat betreft de scheidsrecht betreft van PSV - Ajax kan ik het goed begrijpen, zelf ben ik ook clubscheidsrechter en het voelt dan goed als je een beslissing maakt die goed uitpakt. Tuurlijk vier je dit, misschien deed hij dit iets te uitbundig maar als hij het deed omdat Ajax gescoord had zou hij wel bij elk doelpunt juichen. En die overtreding van Huntelaar moest zeker geel zijn, al denk ik niet dat de scheidsrechter daar op dat moment dacht van; Ow die Huntelaar mag de volgende wedstrijd niet mee doen, daarom geef ik hem maar geen geel. Voor de rest goed gedaan van de scheidsrechter.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 17:15 uur
WeSSeL.. schreef:
Wat betreft de scheidsrecht betreft van PSV - Ajax kan ik het goed begrijpen, zelf ben ik ook clubscheidsrechter en het voelt dan goed als je een beslissing maakt die goed uitpakt. Tuurlijk vier je dit, misschien deed hij dit iets te uitbundig maar als hij het deed omdat Ajax gescoord had zou hij wel bij elk doelpunt juichen.
Wat betreft de scheidsrecht betreft van PSV - Ajax kan ik het goed begrijpen, zelf ben ik ook clubscheidsrechter en het voelt dan goed als je een beslissing maakt die goed uitpakt. Tuurlijk vier je dit, misschien deed hij dit iets te uitbundig maar als hij het deed omdat Ajax gescoord had zou hij wel bij elk doelpunt juichen.
Dat mag en kan je nooit laten zien. Vier het in je hoofd. Op dit niveau is dit toch niet acceptabel? Ik denk dat ze in andere landen Braamhaar vierkant uitlachen als ze deze beelden te zien krijgen.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 18:44 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat mag en kan je nooit laten zien. Vier het in je hoofd. Op dit niveau is dit toch niet acceptabel? Ik denk dat andere landen Braamhaar vierkant uitlachen als ze deze beelden te zien krijgen.
(quote)
Dat mag en kan je nooit laten zien. Vier het in je hoofd. Op dit niveau is dit toch niet acceptabel? Ik denk dat andere landen Braamhaar vierkant uitlachen als ze deze beelden te zien krijgen.
Ik weet niet, ik denk de mensen zelf wel, maar ik denk dat de scheidsrechters in andere landen het wel kunnen accepteren. Tuurlijk mag je zoiets wel laten zien, het is toch ook een succes voor hem persoonlijk?
0
geplaatst: 19 maart 2007, 20:34 uur
WeSSeL.. schreef:
Ik weet niet, ik denk de mensen zelf wel, maar ik denk dat de scheidsrechters in andere landen het wel kunnen accepteren. Tuurlijk mag je zoiets wel laten zien, het is toch ook een succes voor hem persoonlijk?
(quote)
Nee, ik zag de beelden net weer voorbij komen. Dat kan echt niet. Als Braamhaar echt zo professioneel is, dan viert hij dat in zijn hoofd. Als je puur objectief bekijkt dat hij met een ongelooflijk brede grijns zijn hand omhoog steekt als een partij scoort, dan krabbelt iedereen achter zijn oren. Inclusief Uilenberg.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 21:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Nee, ik zag de beelden net weer voorbij komen. Dat kan echt niet. Als Braamhaar echt zo professioneel is, dan viert hij dat in zijn hoofd. Als je puur objectief bekijkt dat hij met een ongelooflijk brede grijns zijn hand omhoog steekt als een partij scoort, dan krabbelt iedereen achter zijn oren. Inclusief Uilenberg.
(quote)
Ik zag het net ook nog even, misschien was hij ook wel blij dat het een doelpunt omdat hij dan de verdediger die de overtreding maakt op het middenveld geen kaart hoeft te geven. Ik verwacht dat als de bal naast was gegaan hij wel een gele kaart had gegeven.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 22:03 uur
Ik kan me nog herinneren dat de omroeper van RKC 3 jaar geleden is ontslagen toen hij tijdens de opstellingen per ongeluk zei: De wedstrijd wordt geleidt door Arbiter Schaamhaar!
Ik vind in dit geval ook: Omroeper eruit, Sch...Braamhaar eruit!

0
geplaatst: 19 maart 2007, 22:23 uur
Pellie schreef:
Ik kan me nog herinneren dat de omroeper van RKC 3 jaar geleden is ontslagen toen hij tijdens de opstellingen per ongeluk zei: De wedstrijd wordt geleidt door Arbiter Schaamhaar!

Waarom dat, omdat hij een goede wedstrijd heeft gemaakt, en na een goed uitgepakte beslissing zijn vreugde over zijn beslissing uit?

0
geplaatst: 19 maart 2007, 23:46 uur
What's next? Scheids geeft een terechte penalty, deze gaat erin, en de grensrechters komen een hoopje doen met de scheidsrechter?
Komop zeg, dit kan écht niet.
Komop zeg, dit kan écht niet.
0
Ace
geplaatst: 20 maart 2007, 08:55 uur
Ik vind het ook niet kunnen. Hoewel ik 'm zeker wel geloof in zijn uitleg, komt dit gewoon vrij apart over.
0
geplaatst: 20 maart 2007, 08:59 uur
Het gebeurt wel vaker dat een scheids enthousiast reageert op een achteraf goeie beslissing. Overdreven ophef allemaal.
0
geplaatst: 20 maart 2007, 10:08 uur
rayman schreef:
Het gebeurt wel vaker dat een scheids enthousiast reageert op een achteraf goeie beslissing. Overdreven ophef allemaal.
Dat mag toch ook... Maar hij juicht bijna nog harder dan de ajacieden in het stadion. Het komt toch erg raar over als een scheids uitbundig juicht na een doelpunt.
Ik geloof zijn uitleg ook wel, overigens. En natuurlijk hoeft hij er geen sanctie voor te krijgen.
0
geplaatst: 20 maart 2007, 10:11 uur
Dit had tegen Ajax moeten gebeuren, dan was het hele land in rep en roer. Voorbeeld: zie doelpunt AZ tegen Ajax een paar weken terug.
0
Ace
geplaatst: 20 maart 2007, 10:13 uur
Klumpie schreef:
Dit had tegen Ajax moeten gebeuren, dan was het hele land in rep en roer. Voorbeeld: zie doelpunt AZ tegen Ajax een paar weken terug.
Ach gossie, daar gaan we weer... Jij bent klein en wij zijn groot... Wat heeft dit nou met elkaar te maken? Totaal niet te vergelijken.

0
geplaatst: 20 maart 2007, 10:15 uur
Ace schreef:
Ach gossie, daar gaan we weer... Jij bent klein en wij zijn groot...

(quote)
Ach gossie, daar gaan we weer... Jij bent klein en wij zijn groot...

Nee hoor, alleen een constatering van feiten. Er zitten namelijk een aantal Ajacieden bij de media en die voelen zich dan ook genaait. Niets meer dan verklaarbaar psychisch fan-gedrag.
0
Ace
geplaatst: 20 maart 2007, 10:19 uur
Ik zie de overeenkomst tussen dit verhaal en die goal van az niet zo. Het was tegen az tamelijk duidelijk dat die de zeeuw een overtreding maakt en Ajax daardoor een overwinning door de neus geboord kreeg. De reactie van de media was inderdaad wat overtrokken. Nu bij het verhaal Braamhaar denk ik niet dat de nederlaag van psv iets te maken heeft met zijn tamelijk vreemde uiting na de goal van Perez. Dus waar zou je jezelf als Ajacied of psv-er in dit geval druk om maken?
0
geplaatst: 20 maart 2007, 11:09 uur
Ik vond dit geen echt Rico-grapje. Afgekeurd.
Tevens een rode kaart voor Ace.
Tevens een rode kaart voor Ace.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.