Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2007, 14:46 uur
Joy4ever schreef:
Je wordt als spits afgerekend op doelpunten Rico, en in dat opzicht doet de Koef het beter.
(quote)
Je wordt als spits afgerekend op doelpunten Rico, en in dat opzicht doet de Koef het beter.
Ook in de gouden-schoen top?
0
geplaatst: 16 maart 2007, 14:54 uur
Ook daarin ja. Jij doet het trouwens ook niet verkeerd in de gouden-boterham top.
0
geplaatst: 16 maart 2007, 14:57 uur
10. (10) Danny Koevermans AZ 19 1,5 28,5
(10) Daniel Nannskog Stabæk (Noo) 19 1,5 28,5
(13) Blaise N'Kufo FC Twente 19 1,5 28,5
13. (12) Rolando Bianchi Reggina (Ita) 14 2 28
(26) Ruud van Nistelrooy Real Madrid (Spa) 14 2 28
Ricootje!!
(10) Daniel Nannskog Stabæk (Noo) 19 1,5 28,5
(13) Blaise N'Kufo FC Twente 19 1,5 28,5
13. (12) Rolando Bianchi Reggina (Ita) 14 2 28
(26) Ruud van Nistelrooy Real Madrid (Spa) 14 2 28
Ricootje!!

0
geplaatst: 16 maart 2007, 14:59 uur
Ach joh.. 2 doelpuntjes van Ruud en Koevermans haalt hem nooit meer in dit seizoen. 

0
geplaatst: 16 maart 2007, 17:03 uur
VanDeGriend schreef:
Lijkt mij niet. Ik denk de slechtst denkbare loting. Maar niets is onmogelijk.(quote)
Lijkt me eerlijk gezegd een redelijke loting.
0
Ace
geplaatst: 16 maart 2007, 17:10 uur
Je moet Vandegriend ook niet geloven. Die houdt tenslotte ook niet van A Day in the Life.
0
geplaatst: 18 maart 2007, 17:00 uur
herman schreef:
Volgens mij Ace een goede middag.
Wat een afslachting.
Volgens mij Ace een goede middag.

Wat een afslachting.

Niet alleen Ace!!
Het had wel 0-20 kunnen zijn!!!
0
Ace
geplaatst: 18 maart 2007, 19:31 uur
Dat kan je wel zeggen, was dat even genieten!
Dit bedoel ik dus met die tactiek... Het is wellicht niet helemaal des Ajax, maar het levert voortdurend resultaat op tegen de wat lastigere tegenstanders.
Zag je die boeren hun vak uit lopen een minuut of 10 voor tijd?

0
geplaatst: 18 maart 2007, 20:22 uur
Ace schreef:
Dit bedoel ik dus met die tactiek... Het is wellicht niet helemaal des Ajax, maar het levert voortdurend resultaat op tegen de wat lastigere tegenstanders.
(quote)

Toch wordt psv kampioen en moet 020 meedoen in de play-offs..
0
geplaatst: 18 maart 2007, 20:25 uur
Alwaar Feyenoord Ajax vorig seizoen het vuur aan de schenen legde.
Ik denk dat ze er bij Ajax wel zin in hebben. 
Ik denk dat ze er bij Ajax wel zin in hebben. 
0
geplaatst: 18 maart 2007, 21:40 uur
Zo dat PSV
............zelfs nu er maar liefst een Nederlander of twee mee deed... 
Wij ook weer keurig de nul gehouden
............zelfs nu er maar liefst een Nederlander of twee mee deed... 
Wij ook weer keurig de nul gehouden

0
geplaatst: 18 maart 2007, 22:21 uur
Zullen ze in Amsterdam wel een DVD van uitbrengen, zo vaak hebben ze geen succes in Eindhoven. Ik heb er helemaal niks van kunnen zien, dus ik ga er vanuit dat het een terechte afslachting is. Deze nederlaag verbaasd me ook niks, gezien het spelbeeld van PSV in de afgelopen maanden.
0
geplaatst: 18 maart 2007, 22:31 uur
Terecht, maar wat geflatteerd. Wat Braamhaar deed na het doelpunt van Perez sloeg trouwens wel nergens op. Leuke uitleg, maar zoiets mag een scheids gewoon niet doen.
0
geplaatst: 18 maart 2007, 22:52 uur
BoordAppel schreef:
Terecht, maar wat geflatteerd. Wat Braamhaar deed na het doelpunt van Perez sloeg trouwens wel nergens op. Leuke uitleg, maar zoiets mag een scheids gewoon niet doen.
En tien minuten later stond ie met z'n Ajax-washandje onder de douche.
...echt schandalig
0
geplaatst: 18 maart 2007, 23:06 uur
Haha...
Het slaat gewoon nergens op wat hij deed. Zo hoort een scheidsrechter zich niet te gedragen. Het is dat het vrij laat in de wedstrijd was en blijkbaar niemand het door had anders was het waarschijnlijk uit de hand gelopen.
Het slaat gewoon nergens op wat hij deed. Zo hoort een scheidsrechter zich niet te gedragen. Het is dat het vrij laat in de wedstrijd was en blijkbaar niemand het door had anders was het waarschijnlijk uit de hand gelopen.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 01:52 uur
Ace schreef:
(quote)

Kunnen jullie ook een keer een feestje vieren. Veel plezier d'r mee en zet 'm op in de beker hè, dat moet gaan lukken!
0
geplaatst: 19 maart 2007, 02:42 uur
Of volgend jaar voorrondes Champions League!
Kijk, een 5-1 overwinning op PSV is leuk, maar iedereen weet dat het een hoge uitzondering is. De vorm komt iets te laat voor jullie
En blijkbaar is de scheids nog omgekocht ook
Kijk, een 5-1 overwinning op PSV is leuk, maar iedereen weet dat het een hoge uitzondering is. De vorm komt iets te laat voor jullie

En blijkbaar is de scheids nog omgekocht ook

0
geplaatst: 19 maart 2007, 09:02 uur
BoordAppel schreef:
Dat van Braamhaar was inderdaad niet echt handig, dat had wat ingetogener gekund. Maar ik ben zelf ook voetbalscheidsrechter en het geeft echt een kick als er gescoord wordt nadat je goed voordeel hebt gegeven.
0
Ace
geplaatst: 19 maart 2007, 09:06 uur
Paalhaas schreef:
Kunnen jullie ook een keer een feestje vieren. Veel plezier d'r mee en zet 'm op in de beker hè, dat moet gaan lukken!
(quote)
Wij vieren feestjes genoeg. Het is overigens niet zo erg dat je zo reageert: dit zijn jullie natuurlijk niet gewend. Dat maakt het extra leuk

Nicolage Rico schreef:
(quote)
Zeg Ricootje, moet jij niet over 010 praten? Die hebben toch ook gespeeld gisteren tegen het Ajax van het zuiden, zoals ze zichzelf daar noemen?

Die Braamhaar, wat een knuppel. Maar goed dat hij het uitlegt, want anders had ie de komende tijd niet meer gefloten. Hij floot overigens verder best goed.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 09:08 uur
Het was wel lachen om deze wedstrijd live in een kroeg vol PSV en Ajax-aanhangers te volgen... Helaas kwam mijn cluppie niet verder dan een 1-1 bij Groningen.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 09:10 uur
Ace schreef:
Die Braamhaar, wat een knuppel. Maar goed dat hij het uitlegt, want anders had ie de komende tijd niet meer gefloten. Hij floot overigens verder best goed.
Dat mag ook wel eens gezegd worden, we hebben de laatste tijd genoeg voorbeelden hoe het niet moet gezien...
0
geplaatst: 19 maart 2007, 09:36 uur
Die Braamhaar. Wat een oetlul!! Dat heb ik Jol niet eens zien doen, terwijl hij op wedstrijden gokte.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 11:25 uur
Hij spaarde Huntelaar anders wel. Hij had gewoon geel moeten geven en Huntelaar had de volgende wedstrijd vanaf de tribune kunnen toekijken.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 11:41 uur
Ik geloof dat Sneijder ook een aardige overtreding maakte. Maar die lieten ze natuurlijk niet zien op TIEN.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 12:44 uur
Joh, Braamhaar heeft gewoon goed gescoord in de Toto met een quotering van 70 tegen 1. Niet echt handig maargoed het zag er wel aardig uit. net als die kopbal van Gomes. Hilarischer was geweest als ie hem had binnengekopt natuurlijk maargoed. Ik vond het een aangename middag.
0
Ace
geplaatst: 19 maart 2007, 13:03 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik geloof dat Sneijder ook een aardige overtreding maakte. Maar die lieten ze natuurlijk niet zien op TIEN.
Ik heb de hele wedstrijd gezien en er werd af en toe lekker geduelleerd... Waar jij nu op doelt kan ik me niet helemaal voor de geest halen, maar ik heb dan ook niet echt last van het calimero-gevoel.
Laten we samen gewoon blij zijn: wij een 1-5 tegen psv, jullie een 0-0 tegen Willem II. Allebei niet verloren!
0
geplaatst: 19 maart 2007, 13:12 uur
Alleen jammer dat Ajax zo'n vorm nooit langer dan 2 wedstrijden kan volhouden.
.
daarom voorlopig geen kampioen.
.daarom voorlopig geen kampioen.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 19 maart 2007, 13:14 uur
Kos schreef:
.
daarom voorlopig geen kampioen.
.daarom voorlopig geen kampioen.
Misschien niet, maar de competitie is wel weer een stukje spannender..
0
geplaatst: 19 maart 2007, 13:28 uur
Met de nadruk op een stukje. 5 wedstrijden te gaan, 5 punten verschil.
Dat geeft PSV niet meer weg.
Dat geeft PSV niet meer weg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.