MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
rayman schreef:
(quote)
Waarom is dat dan niet het geval Rico?

Simpel intikkertje. En voor mij is Feyenoord wel de grootste club van Nederland.

De grootheid bestaat niet alleen uit de grootspraak en de prijzen.

Ace
Ik hoor ze bij jullie tegenwoordig ook al fluiten en zie ze ook in grote getalen voortijdig naar huis gaan, dus op dat oh zo geweldige legioen hoef je ook niet meer terug te vallen.

Ace schreef:
Ik hoor ze bij jullie tegenwoordig ook al fluiten en zie ze ook in grote getalen voortijdig naar huis gaan, dus op dat oh zo geweldige legioen hoef je ook niet meer terug te vallen.

Dat valt reuze mee. Bij ajax janken ze al een Boukhari (een tijdje terug) 4 ballen verkeerd raakt.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat valt reuze mee. Bij ajax janken ze al een Boukhari (een tijdje terug) 4 ballen verkeerd raakt.

Slaap lekker verder. Gelukkig heb ik ook nog fnoorderdjes in mijn vrienden- en kennissenkring die wel reëel en objectief zijn

Eddie_Vedder
Mijn favoriete voetbalclub is Verbroedering Geel

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Simpel intikkertje. En voor mij is Feyenoord wel de grootste club van Nederland.

De grootheid bestaat niet alleen uit de grootspraak en de prijzen.

Nee, die bestaat uit het aantal kasplantjes die in je team hebt zitten. Oh toevallig, je komt uit Ridderkerk, nu snap ik het

Ace schreef:
(quote)

Slaap lekker verder. Gelukkig heb ik ook nog fnoorderdjes in mijn vrienden- en kennissenkring die wel reëel en objectief zijn

Haha, terwijl ze allemaal 1 vriend hebben met een gigantische grote ajaxbril op zijn gigantische neus.

Met de vriendelijke groeten uit Kopenhagen

Jornaquin
Jij bent grappig

Ace
Jornaquin schreef:
Jij bent grappig

Laat hem maar even. Het valt nog mee dat hij niet over Juventus begint.

Ace schreef:
(quote)

Of over Liverpool

Ace schreef:
(quote)

Juventus wordt dit jaar tenminste kampioen.

Jornaquin
Joy4ever schreef:
(quote)

Of over Liverpool

Of over Willem II

Jornaquin schreef:
(quote)

Of over Willem II

Jornaquin
Goeie club hoor, niet voor niets het Ajax van het zuiden

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Heb je hem ooit weleens 4 ballen goed zien raken dan?

Jornaquin schreef:
(quote)

Heb je hem ooit weleens 4 ballen goed zien raken dan?

Vreemd dat 020 hem destijds kocht dan...

Jornaquin schreef:
Goeie club hoor, niet voor niets het Ajax van het zuiden

Klopt, en net als het Willem II van het Noorden grijpen ze weer naast alle prijzen dit seizoen.

Jornaquin
Joy4ever schreef:
(quote)

Klopt, en net als het Willem II van het Noorden grijpen ze weer naast alle prijzen dit seizoen.

Weer zo'n goeie.

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Vreemd dat 020 hem destijds kocht dan...

Ooit van Ronald Koeman gehoord? De broer van jullie trainer, die schijnt destijds nog wel meer miskopen te hebben gedaan

Jornaquin schreef:
(quote)

Ooit van Ronald Koeman gehoord? De broer van jullie trainer, die schijnt destijds nog wel meer miskopen te hebben gedaan

Maar diezelfde broer werd wel kampioen. Ook een goeie he Jornaquin!

Jornaquin
Joy4ever schreef:
(quote)

Maar diezelfde broer werd wel kampioen. Ook een goeie he Jornaquin!

Ja dat had nogal veel met zijn topaankopen Soetaers, Escude, Sikora en hoe heten die andere debielen allemaal te maken natuurlijk . Dat had allemaal te maken met het goede aankoopbeleid van Adriaanse/Beenhakker. En laat dit nou net de beste zijn Joy4ever

Was een zooi slowchat aan het verwijderen, maar denk dat een slotje gepaster aan het worden is, overleg nog even.

Waarom een slotje? Er wordt al 135 pagina's serieus over voetbal gepraat.

Omdat dat heel erg interessant is Rico, te pas en te onpas met slotjes gooien. Die discussie is al vaker gevoerd. En volledig zinloos gebleken.

Dan kun je net zo goed het hele forum: Overigen > Algemeen sluiten.

rayman schreef:
Omdat dat heel erg interessant is Rico, te pas en te onpas met slotjes gooien. Die discussie is al vaker gevoerd. En volledig zinloos gebleken.

Omdat het hele topic vol geslowchat wordt, het is niet alsof iemand van buiten zin heeft dit door te lezen, dit kun je beter gewoon in een chatbox doen.

Als iemand van buiten geen zin heeft om iets door te lezen, lijkt het me handig om het dan vooral NIET door te lezen.
En verder bemoei ik me met geen enkele discussie, want het zijn namelijk geen discussies die hier worden gevoerd. Het is éénrichtingsverkeer, heb ik geen zin in.

rayman schreef:
Als iemand van buiten geen zin heeft om iets door te lezen, lijkt het me handig om het dan vooral NIET door te lezen.
En verder bemoei ik me met geen enkele discussie, want het zijn namelijk geen discussies die hier worden gevoerd. Het is éénrichtingsverkeer, heb ik geen zin in.

Zeurpiet

Onzin om dit topic te sluiten, er wordt grotendeels in dit topic serieus over voetbal gesproken. Dus er is absoluut geen reden om dit topic te sluiten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:48 uur

geplaatst: vandaag om 16:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.