Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 maart 2007, 15:28 uur
rayman schreef:
(quote)
Waarom is dat dan niet het geval Rico?Simpel intikkertje. En voor mij is Feyenoord wel de grootste club van Nederland.

De grootheid bestaat niet alleen uit de grootspraak en de prijzen.

0
Ace
geplaatst: 20 maart 2007, 15:31 uur
Ik hoor ze bij jullie tegenwoordig ook al fluiten en zie ze ook in grote getalen voortijdig naar huis gaan, dus op dat oh zo geweldige legioen hoef je ook niet meer terug te vallen.
0
geplaatst: 20 maart 2007, 15:34 uur
Ace schreef:
Ik hoor ze bij jullie tegenwoordig ook al fluiten en zie ze ook in grote getalen voortijdig naar huis gaan, dus op dat oh zo geweldige legioen hoef je ook niet meer terug te vallen.
Dat valt reuze mee. Bij ajax janken ze al een Boukhari (een tijdje terug) 4 ballen verkeerd raakt.
0
Ace
geplaatst: 20 maart 2007, 15:37 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat valt reuze mee. Bij ajax janken ze al een Boukhari (een tijdje terug) 4 ballen verkeerd raakt.
(quote)
Slaap lekker verder. Gelukkig heb ik ook nog fnoorderdjes in mijn vrienden- en kennissenkring die wel reëel en objectief zijn

0
Jornaquin
geplaatst: 20 maart 2007, 15:47 uur
Nicolage Rico schreef:
Simpel intikkertje. En voor mij is Feyenoord wel de grootste club van Nederland.
(quote)
Simpel intikkertje. En voor mij is Feyenoord wel de grootste club van Nederland.

Nee, die bestaat uit het aantal kasplantjes die in je team hebt zitten. Oh toevallig, je komt uit Ridderkerk, nu snap ik het

0
geplaatst: 20 maart 2007, 15:47 uur
Ace schreef:
Slaap lekker verder. Gelukkig heb ik ook nog fnoorderdjes in mijn vrienden- en kennissenkring die wel reëel en objectief zijn
(quote)

Haha, terwijl ze allemaal 1 vriend hebben met een gigantische grote ajaxbril op zijn gigantische neus.

0
Ace
geplaatst: 20 maart 2007, 15:53 uur
Jornaquin schreef:
Jij bent grappig
Jij bent grappig
Laat hem maar even. Het valt nog mee dat hij niet over Juventus begint.
0
geplaatst: 20 maart 2007, 15:56 uur
Ace schreef:
(quote)
Of over Liverpool
0
geplaatst: 20 maart 2007, 15:57 uur
Ace schreef:
(quote)
Juventus wordt dit jaar tenminste kampioen.

0
Jornaquin
geplaatst: 20 maart 2007, 16:00 uur
Goeie club hoor, niet voor niets het Ajax van het zuiden 

0
Jornaquin
geplaatst: 20 maart 2007, 16:01 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Heb je hem ooit weleens 4 ballen goed zien raken dan?
0
geplaatst: 20 maart 2007, 16:04 uur
Klopt, en net als het Willem II van het Noorden grijpen ze weer naast alle prijzen dit seizoen.
0
Jornaquin
geplaatst: 20 maart 2007, 16:06 uur
Joy4ever schreef:
Klopt, en net als het Willem II van het Noorden grijpen ze weer naast alle prijzen dit seizoen.
(quote)
Weer zo'n goeie.
0
Jornaquin
geplaatst: 20 maart 2007, 16:06 uur
Nicolage Rico schreef:
Vreemd dat 020 hem destijds kocht dan...
(quote)
Vreemd dat 020 hem destijds kocht dan...
Ooit van Ronald Koeman gehoord? De broer van jullie trainer, die schijnt destijds nog wel meer miskopen te hebben gedaan

0
geplaatst: 20 maart 2007, 16:08 uur
Jornaquin schreef:
Ooit van Ronald Koeman gehoord? De broer van jullie trainer, die schijnt destijds nog wel meer miskopen te hebben gedaan
(quote)

Maar diezelfde broer werd wel kampioen. Ook een goeie he Jornaquin!
0
Jornaquin
geplaatst: 20 maart 2007, 16:10 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Ja dat had nogal veel met zijn topaankopen Soetaers, Escude, Sikora en hoe heten die andere debielen allemaal te maken natuurlijk
. Dat had allemaal te maken met het goede aankoopbeleid van Adriaanse/Beenhakker. En laat dit nou net de beste zijn Joy4ever 
0
geplaatst: 23 maart 2007, 15:43 uur
Was een zooi slowchat aan het verwijderen, maar denk dat een slotje gepaster aan het worden is, overleg nog even.
0
geplaatst: 23 maart 2007, 15:44 uur
Waarom een slotje? Er wordt al 135 pagina's serieus over voetbal gepraat.
0
geplaatst: 23 maart 2007, 15:45 uur
Omdat dat heel erg interessant is Rico, te pas en te onpas met slotjes gooien. Die discussie is al vaker gevoerd. En volledig zinloos gebleken.
0
geplaatst: 23 maart 2007, 15:46 uur
Dan kun je net zo goed het hele forum: Overigen > Algemeen sluiten.
0
geplaatst: 23 maart 2007, 15:49 uur
rayman schreef:
Omdat dat heel erg interessant is Rico, te pas en te onpas met slotjes gooien. Die discussie is al vaker gevoerd. En volledig zinloos gebleken.
Omdat het hele topic vol geslowchat wordt, het is niet alsof iemand van buiten zin heeft dit door te lezen, dit kun je beter gewoon in een chatbox doen.
0
geplaatst: 23 maart 2007, 15:54 uur
Als iemand van buiten geen zin heeft om iets door te lezen, lijkt het me handig om het dan vooral NIET door te lezen.
En verder bemoei ik me met geen enkele discussie, want het zijn namelijk geen discussies die hier worden gevoerd. Het is éénrichtingsverkeer, heb ik geen zin in.
En verder bemoei ik me met geen enkele discussie, want het zijn namelijk geen discussies die hier worden gevoerd. Het is éénrichtingsverkeer, heb ik geen zin in.
0
geplaatst: 23 maart 2007, 15:57 uur
rayman schreef:
Als iemand van buiten geen zin heeft om iets door te lezen, lijkt het me handig om het dan vooral NIET door te lezen.
Zeurpiet
0
geplaatst: 23 maart 2007, 16:00 uur
Onzin om dit topic te sluiten, er wordt grotendeels in dit topic serieus over voetbal gesproken. Dus er is absoluut geen reden om dit topic te sluiten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.