MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace
The Scientist schreef:
(quote)

Omdat het hele topic vol geslowchat wordt, het is niet alsof iemand van buiten zin heeft dit door te lezen, dit kun je beter gewoon in een chatbox doen.

Ach gossie... Mag ik dan ook nog even een lijstje met andere topics doorgeven, die wellicht ook gesloten kunnen worden om dezelfde onnozele reden? Die waren je wellicht nog niet opgevallen, omdat je er zelf actief aan deelneemt, maar ik kan je geruststellen: er zijn er genoeg.

Topic gesloten, hou ook niet zo van de toon die nu aangeslagen wordt.

Ik heb gisteren weer ontzettend genoten. We hebben niet verloren en dat is belangrijk.

Onze zuiderburen deden het gisteren iets minder, maar daar raken ze inmiddels aan gewend.

Klumpie schreef:
Ik heb gisteren weer ontzettend genoten. We hebben niet verloren en dat is belangrijk.

Grapje zeker?

Genesis schreef:
(quote)

Grapje zeker?

Uiteraard, het Nederlands elftal is geen feest meer om naar te kijken. Ik heb medelijden met mijn 50.000 landgenoten die hier een duur kaartje voor hebben gekocht. Maar Marco moet vooral zo doorgaan, dan halen we het EK geneens en kunnen we mooi op zoek naar een andere bondscoach.

Ik heb gisteren niks gezien, ik zat in de bios voor 300, en ik heb er niks aan gemist.

Gooi em maar weer open, let wel een beetje op met slowchatgehalte dus.

Ik heb gisteren dus wel zitten kijken naar het NL elftal en daarmee mn avond verziekt. Om het goed te maken met mn vrouw moest ik daarna namelijk ook nog eens verplicht Music & Lyrics kijken En het moet gezegd....zelfs die film was veel beter dan de wedstrijd. Zelfs de liedjes.

En dat is nou de tiende keer in 11 wedstrijden dat het helemaal niks is. Ik zeg : Co ! en vooral : Dirk

Klumpie schreef:

Onze zuiderburen deden het gisteren iets minder, maar daar raken ze inmiddels aan gewend.

Ach, goede eerste helft, barslechte eerste helft. Evenslecht als Nederland dus, alleen het resultaat is minder

Ace
The Scientist schreef:
Gooi em maar weer open, let wel een beetje op met slowchatgehalte dus.

Bedankt he . Ik zal me gedragen...

Anyway, die draak van een wedstrijd van het Nederlands Elftal heb ik gisteren niet helemaal meegekregen, maar ik heb van alle kanten begrepen dat het een drama was...

Ik had gisteren kunnen gaan. Ik ben blij dat ik niet ben geweest. Wat een drama. Ik ben van Basten al een tijdje zat. Belachelijk dat hij een verdediger en een middenvelder erin gooit, terwijl je gewoon moet winnen en dat kan forceren met een Koevermans of Kuijt.

Ik miste 'De Koef' inderdaad. Kuijt is op zich best een aardige voetballer, maar ik heb wel zo'n grondige hekel aan deze domineezoon dat ik het liefst heb dat ie niet meer wordt opgeroepen.

De wedstrijd zelf was beschamend. Hopelijk wordt het woensdag beter.

Het was om te huilen inderdaad, gisteren. Ik vind Van Basten een retesympathiek, maar misschien kan ie beter een club gaan trainen... Wellicht kan ie assistent van Ancelotti worden ofzo.

Ik snap ook niet wat Landzaat nog steeds in het Nederlands elftal doet. Sinds zijn verplichte jaar bij AZ heeft ie geen goede wedstrijd meer gespeeld, lijkt het wel. En Babel kon ook geen potten breken bij Contra. Waarom dan niet Robben en Babel van positie laten wisselen en/of evt. Kuijt op een vleugel inbrengen.

Woensdag wordt ook lastig, denk ik. Gelukkig is Zahovic inmiddels gepensioneerd, volgens mij.

Mojo Pin
gemaster schreef:
Kuijt is op zich best een aardige voetballer, maar ik heb wel zo'n grondige hekel aan deze domineezoon dat ik het liefst heb dat ie niet meer wordt opgeroepen.

Precies. Ik krijg de rillingen van die slijmjurk.

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Maar als je eens in Katwijk bent geweest, dan snap je wel waarom ie zich zo gedraagt.

Kos
Hij is wel 1000 keer sympathieker dan die hamster van een Huntelaar natuurlijk.

Allereerst gaat het om de voetbalkwaliteiten, want als we gaan selecteren met behulp van de karakters van de spelers in Oranje dan houden we lang geen elf spelers over.

Kos schreef:
Hij is wel 1000 keer sympathieker dan die hamster van een Huntelaar natuurlijk.
precies

En inmiddels zijn De Cler, Jaliens en Landzaat afgevallen.

Wat ik me ook nog afvroeg trouwens: waarom stond Boulahrouz niet in de verdediging? Hij is toch weer fit? Lijkt me Nederlands beste verdediger eigenlijk...

herman schreef:
Het was om te huilen inderdaad, gisteren. Ik vind Van Basten een retesympathiek, maar misschien kan ie beter een club gaan trainen... Wellicht kan ie assistent van Ancelotti worden ofzo.

Ik snap ook niet wat Landzaat nog steeds in het Nederlands elftal doet. Sinds zijn verplichte jaar bij AZ heeft ie geen goede wedstrijd meer gespeeld, lijkt het wel. En Babel kon ook geen potten breken bij Contra. Waarom dan niet Robben en Babel van positie laten wisselen en/of evt. Kuijt op een vleugel inbrengen.

Woensdag wordt ook lastig, denk ik. Gelukkig is Zahovic inmiddels gepensioneerd, volgens mij.

Lijkt mij geen goed idee. Laat die Van Basten alsjeblieft gaan rentenieren en in geen hoedanigheid meer bemoeien met het voetbal. Een waardeloze bondscoach zowel in technisch, tactisch en presentatie. Misschien kan ie met die wonderboy Van Schip een kledinglijn opzetten, geen sportkleding.

Ik kan mij nog zijn eerste interview herinneren. Een van zijn gevleugelde uitspraken "Ik ga er voor zorgen dat het nederlands eftal weer attractief voetbal gaat spelen en het laten terugkeren van de spelbeleving". Is hem volgens mij aardig gelukt na twee jaar lijderschap. De twee beste spelers (Van Bommel en Van Nistelrooij) van het nederlands elftal weggejaagd! Van Basten en Van het Schip zijn er persoonlijk verantwoordelijk voor de totale mijn desinteress in het nederlands eftal. Nog bedankt hiervoor.

van Bommel en van Nisterlrooij zijn inderdaad de 2 beste spelers, naar mijn idee.

Ik ben het met je eens dat van Basten in technisch en tactisch opzicht faalt, maar zijn presentatie is toch wel één van de weinige pluspunten.

Nicolage Rico schreef:
van Bommel en van Nisterlrooij zijn inderdaad de 2 beste spelers, naar mijn idee.

Ik ben het met je eens dat van Basten in technisch en tactisch opzicht faalt, maar zijn presentatie is toch wel één van de weinige pluspunten.

Missschien wel een kwestie van smaak. Mijn voorkeur gaat naar iemand met temparamente en charismatische persoonlijkheid. Ik zelf een groot liefhebber van Van Gaal.

Voor mij gaat het er vooral om dat hij duidelijk overkomt. Hij is duidelijk en zegt weinig domme dingen.

Ik vind het mooi om v. Gaal te zien (buiten het feit dat ik hem niet mag). Hij heeft natuurlijk het geluk dat hij een goede trainer is. Was hij dat niet, dan zou iedereen hem uitmaken als gek met die uitspraken en acties van hem.

Nicolage Rico schreef:
Voor mij gaat het er vooral om dat hij duidelijk overkomt. Hij is duidelijk en zegt weinig domme dingen.

Ik vind het mooi om v. Gaal te zien (buiten het feit dat ik hem niet mag). Hij heeft natuurlijk het geluk dat hij een goede trainer is. Was hij dat niet, dan zou iedereen hem uitmaken als gek met die uitspraken en acties van hem.

Dus beter een goede coach die onduidelijk domme dingen zegt

AZ

Snappy schreef:
(quote)

Dus beter een goede coach die onduidelijk domme dingen zegt

v. Basten mag van mij al een tijdje weg. Hij is duidelijk, maar ook vaak duidelijk de weg kwijt. Maar goed, v. Gaal heeft al een x bewezen dat hij Oranje niet aan kan. De enige coach die geen eindtournooi wist te halen sinds ik de eindtoernooien bewust meemaak. In 1986 was ik nog maar 5 jaar..

Nicolage Rico schreef:
Allereerst gaat het om de voetbalkwaliteiten, want als we gaan selecteren met behulp van de karakters van de spelers in Oranje dan houden we lang geen elf spelers over.

Van Basten heeft 2 anderen er anders ook uitgegooid vanwege hun karakter. Kan die Jehova getuige er ook nog wel bij.

Ik weet hoe het gisteren gegaan is...Marco dacht....we moeten winnen dus ik moet wisselen. FF kijken...Kuijt? Nee niet van Ajax....Koevermans?...nee niet van Ajax......ahhh...wie zit daar dan? Onze topspits Emanuelson ?...

Marco : "Zeg John...waar speelt die goser?"
John : "Bij Ajax!"
Marco: " Echt ?"
John : " Jaaaaah. Die is van Ajax!"
Marco: " Snel er in met die spits dan. "

Net zo briljant eigenlijk als het inbrengen van Winter ipv Van Hooijdonk tijdens Italie EK 2000

Een tijdje terug was ik nog fan van Marco,met name toen hij meldde dat Seedorf niet meer mee mocht doen, maar ondertussen zijn alleen zijn persconferenties nog acceptabel. Het is wachten totdat ie Davids oproept...en welja...Jan Wouters ook maar...hoewel...waar zit die tegenwoordig?

VanDeGriend schreef:
Ik weet hoe het gisteren gegaan is...Marco dacht....we moeten winnen dus ik moet wisselen. FF kijken...Kuijt? Nee niet van Ajax....Koevermans?...nee niet van Ajax......ahhh...wie zit daar dan? Onze topspits Emanuelson ?...

Marco : "Zeg John...waar speelt die goser?"
John : "Bij Ajax!"
Marco: " Echt ?"
John : " Jaaaaah. Die is van Ajax!"
Marco: " Snel er in met die spits dan. "

Net zo briljant eigenlijk als het inbrengen van Winter ipv Van Hooijdonk tijdens Italie EK 2000

Een tijdje terug was ik nog fan van Marco,met name toen hij meldde dat Seedorf niet meer mee mocht doen, maar ondertussen zijn alleen zijn persconferenties nog acceptabel. Het is wachten totdat ie Davids oproept...en welja...Jan Wouters ook maar...hoewel...waar zit die tegenwoordig?

Leuk stukkie, is bovenstaande op waarheid berust(?). Volgens mij is Jan Wouters de rechterhand van Ronald Koeman.

gemaster schreef:
(quote)

Van Basten heeft 2 anderen er anders ook uitgegooid vanwege hun karakter. Kan die Jehova getuige er ook nog wel bij.

Dat was vooral om hun gedrag, niet om hun karakter.

Kuijt gedraagt zich buitengewoon goed, zeggen de trainers over hem. Ik denk ook dat je Kuijt er heel goed bij kunt hebben in de groep. En waarom is hij een slijmbal? Omdat hij geld inzamelt voor goede doelen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:08 uur

geplaatst: vandaag om 15:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.