Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 april 2006, 14:42 uur
Reijersen schreef:
En Cocu heeft ook niet zoveel supporters
(nr 14)
een paar SpanjaardenEn Cocu heeft ook niet zoveel supporters
(nr 14)
0
geplaatst: 6 april 2006, 14:46 uur
Och, PSV kan tenminste elk jaar een kampioensschap album uitbrengen.

PSV 

PSV 
0
geplaatst: 6 april 2006, 14:49 uur
En daar gaan we weer. Er zijn al een tijd geleden al een zooi voetbal-cd's van de site gegooid omdat geen enkel bericht over de cd ging maar alleen maar flauwe grappenmakerij over de clubs. En dat pagina's aan het stuk in een half uur tijd. Daar zit ik eerlijk gezegd niet nog een keer op te wachten.
0
Ace
geplaatst: 6 april 2006, 14:52 uur
Uh Yak, dit gaat toch over dit album? Dat het album nou toevallig met voetbal te maken heeft, tja... 

0
Ace
geplaatst: 6 april 2006, 14:53 uur
Yak schreef:
En daar gaan we weer. Er zijn al een tijd geleden al een zooi voetbal-cd's van de site gegooid omdat geen enkel bericht over de cd ging maar alleen maar flauwe grappenmakerij over de clubs. En dat pagina's aan het stuk in een half uur tijd. Daar zit ik eerlijk gezegd niet nog een keer op te wachten.

Daar vraag je toch om met zulke albums? Je kan mij niet vertellen dat iemand zoiets puur beoordeelt op de muziek.
0
geplaatst: 6 april 2006, 14:58 uur
Gewoon alle voetbal CD's van de site af gooien. Ik zie werkelijk niet in wat dit überhaupt toevoegt aan MuMe, behalve een hoop gezeur.
0
geplaatst: 6 april 2006, 15:02 uur
HammerHead schreef:
Gewoon alle voetbal CD's van de site af gooien. Ik zie werkelijk niet in wat dit überhaupt toevoegt aan MuMe, behalve een hoop gezeur.
Mmm censuur Hammerhead ? Zo ken ik nog een paar albums....

0
geplaatst: 6 april 2006, 15:08 uur
Jornaquin schreef:
Hmm, nummer 23 heet die niet ''Wie Rent Er Mee''?
Hmm, nummer 23 heet die niet ''Wie Rent Er Mee''?
Alle PSV fans, al vast van harte gefeliciteerd met het lands kampioenschap en wellicht ook met de beker. Voetballen tegen Ajax is op dit moment "appeltje, eitje".
Als Feyenoorder ben ik toch wel blij dat Guus aan het eind van het seizoen vertrekt. Kunnen wij volgend jaar weer eens richting Coolsingel
.Met hartelijke groet, Hans (Feyenoord supporter
in hart en nieren!)
0
geplaatst: 6 april 2006, 15:16 uur
Nicolage Rico schreef:
Het is inderdaad een erg goede keeper. En ik kan moeilijk zeggen of hij bij de beste 10 van de wereld hoort. Maar hij komt minder zeker over dan vorig seizoen. Vorig seizoen had hij een topjaar. Dit jaar presteert hij iest minder, naar mijn idee. Maar hij behoort tot de beste spelers van psv, vind ik.
Het is inderdaad een erg goede keeper. En ik kan moeilijk zeggen of hij bij de beste 10 van de wereld hoort. Maar hij komt minder zeker over dan vorig seizoen. Vorig seizoen had hij een topjaar. Dit jaar presteert hij iest minder, naar mijn idee. Maar hij behoort tot de beste spelers van psv, vind ik.
PSV heeft een minder elftal dan vorig jaar dus dat er meer goals geïncasseerd worden is niet zo vreemd. Na een matig begin vindt ik Gomes toch weer aardig op z'n oude niveau. Als hij, samen met Alex, Ooier, Cocu en Farfán blijft heeft PSV opnieuw een kampioenswaardig elftal voor 2006/2007.
0
geplaatst: 6 april 2006, 15:47 uur
avdj schreef:
PSV heeft een minder elftal dan vorig jaar dus dat er meer goals geïncasseerd worden is niet zo vreemd. Na een matig begin vindt ik Gomes toch weer aardig op z'n oude niveau. Als hij, samen met Alex, Ooier, Cocu en Farfán blijft heeft PSV opnieuw een kampioenswaardig elftal voor 2006/2007.
(quote)
Ik heb het puur over zijn vorm, niet over het aantal doelpunten dat hij tegen heeft gekregen. Hoe meer ballen hij krijgt, des te beter kan hij zich bewijzen. Dit jaar had hij meer ballen kunnen pakken die in het net verdwenen. Vorig jaar kon je hem amper op een foutje betrappen.
Je geeft het zelf ook al aan: na een matig begin. M.a.w. hij was vorig jaar constanter en beter.
0
geplaatst: 6 april 2006, 16:04 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)

Oh ja, kut...

Hmm, laat ze er dan maar op hè, censuur mag niet geduld worden! (eigenlijk moet alle randverschijnselen van het voetbal gewoon verboden worden)
0
geplaatst: 6 april 2006, 16:09 uur
0
geplaatst: 6 april 2006, 16:13 uur
Aha!
Ik kon de 5 sterren voor Willeke Alberti al niet verklaren.
0
geplaatst: 6 april 2006, 16:13 uur
Lang, want ik gebruik die smiley eigenlijk nooit. Ik heb namelijk nauwelijks van dat soort momenten in mijn leven. 

0
geplaatst: 6 april 2006, 16:31 uur
VanDeGriend schreef:
Hoe lang heb je op dit doelpunt moeten wachten Paalhaas ?
(quote)
Hoe lang heb je op dit doelpunt moeten wachten Paalhaas ?Veel te lang.

0
geplaatst: 6 april 2006, 16:47 uur
Al sinds mijn geboorte Rayman. Als kleuter nam m'n Pa me al mee naar De Kuip. De Feyenoordliefde is er dus als het ware met de paplepel ingegoten.......en die liefde is altijd gebleven. 'k Kan het ook niet helpen

Geen Woorden Maar Daden
Hand in Hand, Kameraden!!
Groeten, Hans

0
geplaatst: 6 april 2006, 16:48 uur
bla bla enz. enz.
Maar nu de link met Alberti. (ajacieden pur sang)
Maar nu de link met Alberti. (ajacieden pur sang)
0
Ace
geplaatst: 6 april 2006, 16:53 uur
Met je pa mee naar de kuip... De kakkerlakkenjeugd van tegenwoordig die al lang de gerechtigde brommerleeftijd heeft bereikt, heeft nog nooit de kans gehad om een feestje op de coolsingel te vieren. Dat is pas sneu.
Bedoelde je dit trouwens Yak, met al dat offtopic gedoe?

0
geplaatst: 6 april 2006, 16:54 uur
Er is geen link tussen Feyenoord en mevrouw Alberti. Willeke is Amsterdam is Ajax. En toch mag ik die mevrouw Alberti wel. Dat siert ons Feyenoorders, dat wij zo vreselijk tolerant zijn

Leve Feyenoord 1,
Groeten, Hans

Voor de goede orde: volgens mij gaat hier over een PSV
cd.
0
geplaatst: 6 april 2006, 16:55 uur
Ace schreef:
Met je pa mee naar de kuip... De kakkerlakkenjeugd van tegenwoordig die al lang de gerechtigde brommerleeftijd heeft bereikt, heeft nog nooit de kans gehad om een feestje op de coolsingel te vieren. Dat is pas sneu.

Ace, nou nog steeds boos dat ik mij minder lovend over Coldplay uitliet ?
0
geplaatst: 6 april 2006, 16:55 uur
Ja. Ik geloof dat ik zometeen dit hele topic maar eens ga leegkieperen.
0
Ace
geplaatst: 6 april 2006, 16:56 uur
Hans Brouwer schreef:
(quote)

Yak schreef:
(quote)
Ach zeg nou zelf, het is best grappig

0
geplaatst: 6 april 2006, 17:01 uur
Wat tegen PSV eigenlijk Hans?
Jaloers dat ze deze CD konden uitbrengen?
Ik dacht dat Feyenoorders een hekel aan Ajax hadden.
Jaloers dat ze deze CD konden uitbrengen?

Ik dacht dat Feyenoorders een hekel aan Ajax hadden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.