Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 maart 2006, 17:14 uur
avdj schreef:
Over DVD's gesproken, heeft ADO al plannen?
(quote)
Over DVD's gesproken, heeft ADO al plannen?

Oké, intikkertje: Heeft Olympique Lyon er al eentje?

0
geplaatst: 28 maart 2006, 17:34 uur
Over een week over 3 gaat RBC er ook ene maken, de enige club waar ze 2 keer punten tegen pakken
.
0
geplaatst: 28 maart 2006, 20:00 uur
Haha, we zullen zien. Ik denk dat het een monsterscore gaat worden voor Feyenoord 

0
geplaatst: 29 maart 2006, 00:27 uur
Olympique Lyon is immers van hetzelfde laken en pak als ADO...

0
geplaatst: 29 maart 2006, 12:35 uur
herman schreef:
(quote)

Dat je die opmerking nog moet maken..................

0
geplaatst: 30 maart 2006, 01:34 uur
Kai schreef:
Hahaha tegen dat Oranje heb ik een half jaar geleden nog een zeer onterechte nederlaag tegen geleden
(quote)
Hahaha tegen dat Oranje heb ik een half jaar geleden nog een zeer onterechte nederlaag tegen geleden

Dan is de kans redelijk aanwezig dat we elkaar zijn tegen gekomen daar ik de voetbalhoer van Keldonk ben.
Elke zondagmorgen kan ik diverse lagere elftallen uit de brand helpen als ze er weer eens geen elf op het veld krijgen. Dus als je genekt bent door een magistrale middenvelder dan was dat dus Lord Black Adder.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 01:43 uur
Black Adder schreef:
Dan is de kans redelijk aanwezig dat we elkaar zijn tegen gekomen daar ik de voetbalhoer van Keldonk ben.
Elke zondagmorgen kan ik diverse lagere elftallen uit de brand helpen als ze er weer eens geen elf op het veld krijgen. Dus als je genekt bent door een magistrale middenvelder dan was dat dus Lord Black Adder.
(quote)
Dus pas als een laag elftal geen elf man kan vinden doen ze een beroep op de Magistrale Middenvelder? Onbegrijpelijk

0
geplaatst: 30 maart 2006, 02:07 uur
Een selectie bij welk elftal dan ook bij 't Andere Oranje' blijft elke zondag weer een feest. Ook al ben je tiende keus.
0
Marcel²
geplaatst: 30 maart 2006, 09:50 uur
Of niet, misschien gaat het net zo mis als vorige week.

0
geplaatst: 30 maart 2006, 15:51 uur
Ach, je ziet bij Feyenoord duidelijk dat als (vooral) Kuijt en Kalou niet in vorm zijn het maar een gemiddeld elftal heeft.
Hofs en de Guzman zijn natuurlijk goede voetballers maar het zijn niet types die een ploeg op sleeptouw nemen. Pauwe is dat in principe wel, maar zijn beste tijd bij Feyenoord lijkt er op te zitten. Aerts is bovendien ook slecht bezig, vind Lodewijks een klasse beter. Nou ja, we zien het wel dit weekend. Het maakt mij weinig uit, heb liever dat PSV wint! Als Aissati in de basis staat winnen ze zeker, wat is die gozer goed zeg! Ik zeg dat Aissati een gouden toekomst tegemoet gaat en dat hij dicht bij het niveau van Cruijff 'kan' komen. Het is een gewaagde uitspraak ik weet het, maar ik heb er alle vertrouwen in!
Aissati 
Hofs en de Guzman zijn natuurlijk goede voetballers maar het zijn niet types die een ploeg op sleeptouw nemen. Pauwe is dat in principe wel, maar zijn beste tijd bij Feyenoord lijkt er op te zitten. Aerts is bovendien ook slecht bezig, vind Lodewijks een klasse beter. Nou ja, we zien het wel dit weekend. Het maakt mij weinig uit, heb liever dat PSV wint! Als Aissati in de basis staat winnen ze zeker, wat is die gozer goed zeg! Ik zeg dat Aissati een gouden toekomst tegemoet gaat en dat hij dicht bij het niveau van Cruijff 'kan' komen. Het is een gewaagde uitspraak ik weet het, maar ik heb er alle vertrouwen in!
Aissati 
0
geplaatst: 30 maart 2006, 15:57 uur
Music4ever schreef:
Ach, je ziet bij Feyenoord duidelijk dat als (vooral) Kuijt en Kalou niet in vorm zijn het maar een gemiddeld elftal heeft.
Aissati 
Aissati 
Je uitspraak over Aissati is net zo gewaagd als de uitspraak van v. Hanegem over de Guzman dat hij de nieuwe Zidane is. Deze jongens moeten nog groeien en zijn nog LANG niet op dat niveau. Er valt dus nog niks over te zeggen of ze het niveau Cruijf of Zidane kunnen halen. Tot nu toe mogen ze alleen de voetbalschoenen van deze grootheden poetsen.
Zo lust ik er nog een paar: Als Kuijt en Kalou uit vorm zijn, dan... En als Lodewijks er niet instaat... En .... En als Greene er niet instaat... en... Dan heb je bijna het halve elftal gehad. Greene is ook zeer belangrijk voor Feyenoord. Het lag zondag eerder aan het ontbreken van Greene dat aan Kuijt en Kalou. Kalou speelde maar een halve wedstrijd overigens. Dan heb je nog Vlaar, Hofs, Castelen, de Guzman, Paauwe die niet onaardig kunnen voetballen. Als Castelen in vorm is, is hij ook niet te stoppen.
Als Cocu, Alex en Gomez bij psv niet spelen, is psv ook opeens zeer kwetsbaar.
Trouwens... psv en Feyenoord hoeven dit weekend niet tegen elkaar te spelen.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 16:12 uur
Alex en Cocu zijn idd moeilijk te vervangen, maar van Gomes ben ik niet heel erg gecharmeerd. Dat is de jonge versie van Dida, ook zo'n grabbelaar. Als PSV met zoetebier speelt vind ik dat geen achteruitgang.
Ik dacht trouwens dat van Hanegem zei dat Aissati het niveau van Zidane zou kunnen halen.
Ik dacht trouwens dat van Hanegem zei dat Aissati het niveau van Zidane zou kunnen halen.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 16:20 uur
Ja, hij had het over de Guzman en volgens mij ook over Aisatti. Dat zou best kunnen. Maar goed, deze jongens moeten nog een héél hoop presteren, willen ze bij deze 2 in de buurt komen. En er zit ook wel een aardig verschil tussen Zidane en Cruijf, trouwens.
Ik denk dat Gomes het vorig seizoen beter deed, inderdaad.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 16:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Denk ik niet, nu liggen de verwachtingen toch anders, misschien dat er teveel van hem verwacht wordt. Ik vind hem in ieder geval dat hij toch wel bij de nou... 10 beste keepers ter wereld hoort. Hij grabbelt wellicht wat veel, maar erg veel goals heeft ie daardoor niet tegengekregen. Okeey die van Juninho dat was een verschrikkelijke misser. Maar dat gegrabbel heeft bij Gomes ook wel wat, die lange armen die proberen de bal te omarmen, en dan die verre uitgooien, en geweldige reflexen. Uitstekende keeper.
En op het moment ook beter dan Dida (uit vorm) van Marcos ben ik ook al niet gecharmeerd, en van de andere Braziliaans doelman ik dacht Ceni "de scorende doelman" ook al niet bepaald. Dus wat mij betreft moet ie mee naar het WK.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 16:35 uur
Het is inderdaad een erg goede keeper. En ik kan moeilijk zeggen of hij bij de beste 10 van de wereld hoort. Maar hij komt minder zeker over dan vorig seizoen. Vorig seizoen had hij een topjaar. Dit jaar presteert hij iest minder, naar mijn idee. Maar hij behoort tot de beste spelers van psv, vind ik.
0
Ace
geplaatst: 6 april 2006, 14:13 uur
Bij De PSV CD 1996-1997 (1997):
Prachtige plaat, maar ik mis een duet van de gebroeders Van de Kerkhof. Voor nu 0,5*, maar het kan een groeiplaat zijn.
Prachtige plaat, maar ik mis een duet van de gebroeders Van de Kerkhof. Voor nu 0,5*, maar het kan een groeiplaat zijn.
0
geplaatst: 6 april 2006, 14:29 uur
0
geplaatst: 6 april 2006, 14:31 uur
Wie zingt er mee duurt 35 seconden.
Kan ik hieruit opmaken dat er dus niemand meezingt?

0
geplaatst: 6 april 2006, 14:32 uur
rayman schreef:
Wie zingt er mee duurt 35 seconden.
zou jij meezingen dan? Wie zingt er mee duurt 35 seconden.

0
geplaatst: 6 april 2006, 14:40 uur
Bij PSV Kampioen - Simply the Best 04-05 (2005):
... en dat is dan nog de langere uitvoering (12 inch)

0
geplaatst: 6 april 2006, 14:41 uur
ettettummu schreef:

(quote)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.