Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 13 april 2007, 10:03 uur
Joy4ever schreef:
Van Ajax hadden we gelukkig al eerder afscheid genomen
(quote)
Van Ajax hadden we gelukkig al eerder afscheid genomen

Moet ik 'm nu inkoppen of gewoon onder deze voorzet doorlopen?
Het is voor jullie wel balen; Nederland heeft minimaal 6 CL-plaatsen en 8 UEFA-plaatsen nodig om de trots van 010 weer eens op de Europese velden te krijgen

0
geplaatst: 13 april 2007, 10:05 uur
Ace schreef:
Het is voor jullie wel balen; Nederland heeft minimaal 6 CL-plaatsen en 8 UEFA-plaatsen nodig om de trots van 010 weer eens op de Europese velden te krijgen

(quote)

Doet ie net of ie eronder door loopt en dan kopt ie hem toch in. Schijnbeweging?
0
Ace
geplaatst: 13 april 2007, 10:31 uur
Beetje een dooddoener, want dat insinueer ik ook niet helemaal... Je IQ gaat recht evenredig neerwaarts met het aantal punten van je cluppie 

0
geplaatst: 13 april 2007, 10:35 uur
Volgens mij staat mijn cluppie eerste in de Serie B, maar ik kan het mis hebben..
0
geplaatst: 13 april 2007, 10:40 uur
0
geplaatst: 13 april 2007, 10:43 uur
Haha, idd Aceje.
Als het met 020 slecht gaat, heeft ie het opeens over Liverpool. Hij heeft het verdacht vaak over Liverpool, trouwens.
Als het met 020 slecht gaat, heeft ie het opeens over Liverpool. Hij heeft het verdacht vaak over Liverpool, trouwens.
0
Ace
geplaatst: 13 april 2007, 10:48 uur
Misschien voor jou een idee om er ook een clubje naast te zoeken?
0
geplaatst: 13 april 2007, 10:53 uur
Ace schreef:
Zo, deze had ik niet verwacht, zeg!

Liever een echte supporter die trouw blijft bij één club, dan een namaaksupporter die zich verschuilt achter een grotere club dan zijn oorspronkelijke club.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 13 april 2007, 11:52 uur
Onzin. Oorspronkelijk (in eerste instantie) ben ik voor Willem 2, maar dat is allang niet meer zo. Misschien ben ik niet het 'perfecte' voorbeeld van een voetbal fan, maar ik voel de liefde voor de sport wel. Vroeger lekker sporten in mijn Ajax shirt en tegenwordig huppel ik rond in mijn Feyenoord trui en dat zie ik niet veel mensen doen. Tja ben dan ook nooit zo'n liefhebber van één vaste Nederlandse club geweest (hoewel Ajax in '96!) totdat ik een eigen tv had aangeschaft. Vanaf dat moment toch elke zondag even op Talpa gekeken. Nee mijn voorkeur gaat uit naar Lyon (damn wat een tranen toen PSV won) Porto, Benfica, Valencia, Tottinham, Everton, Arsenal en Frankrijk in het algemeen. Toch blijf ik wat voelen voor Feyenoord, maar maakt mij dat geen 'echte' supporter?
0
geplaatst: 13 april 2007, 11:57 uur
Dr.Greenthump schreef:
Onzin. Oorspronkelijk (in eerste instantie) ben ik voor Willem 2, maar dat is allang niet meer zo. Misschien ben ik niet het 'perfecte' voorbeeld van een voetbal fan, maar ik voel de liefde voor de sport wel. Vroeger lekker sporten in mijn Ajax shirt en tegenwordig huppel ik rond in mijn Feyenoord trui en dat zie ik niet veel mensen doen. Tja ben dan ook nooit zo'n liefhebber van één vaste Nederlandse club geweest (hoewel Ajax in '96!) totdat ik een eigen tv had aangeschaft. Vanaf dat moment toch elke zondag even op Talpa gekeken. Nee mijn voorkeur gaat uit naar Lyon (damn wat een tranen toen PSV won) Porto, Benfica, Valencia, Tottinham, Everton, Arsenal en Frankrijk in het algemeen. Toch blijf ik wat voelen voor Feyenoord, maar maakt mij dat geen 'echte' supporter?
Ik had het sowieso niet over jou, Dr. Greenthump.
Niet erg dat je geen vaste club hebt. Integendeel. Ik heb van de week nog gevoetbald met een Real Madrid shirt en een Barcelona broekje. Zo liep ik ook een keer op het vliegveld in Spanje. Je had ze moeten zien kijken.

Ik denk overigens dat je ajax '95 bedoelt. Dat team was net iets beter dan '96. En ik geloof nooit dat je vanaf 1996 naar Talpa keek, of ben jij John de Mol?
0
geplaatst: 13 april 2007, 12:04 uur
Ik heb ook niet echt een favoriete club, ben ook meer voetbalfan in het algemeen. Heb wel een voorkeur voor Ajax, ergens, maar dat komt doordat ik vroeger fan was Van Basten en omdat mijn moeder uit de buurt van A'dam komt en een voorkeur heeft voor Ajax.
Je kan mij beter vragen naar favoriete spelers of teams.
Dan kom ik uit bij CSKA Sofia, Dinamo Kiev anno '86 (Lobanovski
), het Deportivo La Coruna van eind jaren '90, Kanchelskis, Saint Etienne van eind jaren '70, Parma van begin jaren '90 met Asprilla, etc. etc.
), het Deportivo La Coruna van eind jaren '90, Kanchelskis, Saint Etienne van eind jaren '70, Parma van begin jaren '90 met Asprilla, etc. etc.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 13 april 2007, 12:16 uur
Denk dat we het over '95 hebben idd. Het team dat Bayern en Milan overwon. Anyway, die tv heb uiteraard pas dit jaar aangeschaft. Voorheen was het een beetje selectief voetbal volgen en sinds die tv zo'n beetje wekelijks.
0
geplaatst: 13 april 2007, 12:32 uur
herman schreef:
Ik heb ook niet echt een favoriete club, ben ook meer voetbalfan in het algemeen. Heb wel een voorkeur voor Ajax, ergens, maar dat komt doordat ik vroeger fan was Van Basten en omdat mijn moeder uit de buurt van A'dam komt en een voorkeur heeft voor Ajax.
), het Deportivo La Coruna van eind jaren '90, Kanchelskis, Saint Etienne van eind jaren '70, Parma van begin jaren '90 met Asprilla, etc. etc.Herman. Kom in mijn armen.
Op voetbalgebied spreken wij opvallend dezelfde taal.
Kiev '86. Misschien wel het mooiste clubelftal aller tijden. (Demianenko, Zavarov, Belanov, Yakovenko, Blochin, enz. enz.) Wat een show, die finale.
0
geplaatst: 13 april 2007, 12:37 uur
rayman schreef:
Herman. Kom in mijn armen.
Kiev '86. Misschien wel het mooiste clubelftal aller tijden. (Demianenko, Zavarov, Belanov, Yakovenko, Blochin, enz. enz.) Wat een show, die finale.
(quote)
Herman. Kom in mijn armen.
Jullie vallen ook aardig in herhaling. Hier hebben jullie het 100 pagina's geleden al over gehad. Zal het de leeftijd zijn?

0
geplaatst: 13 april 2007, 12:40 uur
Nicolage Rico schreef:
Jullie vallen ook aardig in herhaling. Hier hebben jullie het 100 pagina's geleden al over gehad. Zal het de leeftijd zijn?
(quote)

Dat was 100 pagina's geleden Rico. Dat is iets minder frequent als het paginavullende geneuzel over jouw clubje.
0
geplaatst: 13 april 2007, 12:47 uur
Het Eintracht Braunschweig van midden jaren 70
Een middenveld met Hasse Borg, Bernd Franke, Uwe Hain en Danilo Popivoda. Onduits goed.
Een middenveld met Hasse Borg, Bernd Franke, Uwe Hain en Danilo Popivoda. Onduits goed.
0
geplaatst: 13 april 2007, 13:19 uur
Pellie schreef:
Uiteraard, maar door de afgekeurde 2-2 verliep het script net even anders.
(quote)
Uiteraard, maar door de afgekeurde 2-2 verliep het script net even anders.
Van Gaal:
"Die afgekeurde goal van Jaliens was een bepalende factor." "De scheidsrechter speelde een negatieve hoofdrol"
Zoals ik al had verwacht was dit de reden volgens van Gaal. Dat ze voor de rest werden weggespeelt wordt vervolgens niets over gemeldt.
0
geplaatst: 13 april 2007, 13:20 uur
Van Gaal was weer erg zielig en ik vond het knap dat Toine van Peperstraten zich keurig inhield.
0
geplaatst: 13 april 2007, 13:39 uur
Van Gaal begint Ten Cate trekjes te krijgen. Beide zeer slechte verliezers. Het ligt aan alles en iedereen behalve henzelf.
0
geplaatst: 13 april 2007, 13:43 uur
Ik vond Ten Cate van het weekend ook wel zielig toen hij de grasmat de schuld gaf van het gelijkspel van Ajax. Toen Mark Wotte vervolgens zij dat hij dat dat een flauwe reden was kon Ten Cate zich niet inhouden om het voetbal van RKC "lange kutballen voetbal" te noemen. Hulde ten cate, maar wel zielig hoor 
Laat de uitgerekend doelman Lemmens van RKC de meeste last van de grasmat gehad hebben en hiermee de assist voor het 2e doelpunt van Ajax aantekende.

Laat de uitgerekend doelman Lemmens van RKC de meeste last van de grasmat gehad hebben en hiermee de assist voor het 2e doelpunt van Ajax aantekende.
0
Ace
geplaatst: 13 april 2007, 13:53 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Wees blij dat hij het nu een keer over Kiev '86 heeft... Tegen mij raakt ie niet uitgepraat over Matt Busby... Dat ie zijn debuut maakte voor Liverpool in 1936, dat ie erbij was uit bij Huddersfield Town... Tja, dat is toch de oudere garde he?
0
geplaatst: 13 april 2007, 15:04 uur
Volg geen voetbal, puur omdat ik geen interesse erin heb. Wel als de world cup erop is, maar dan is het puur om te zien welk land het ander in gaat maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.