Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 10 april 2007, 22:31 uur
Ongeloofelijk....Ik denk dat MU serieus kanst maakt om te winnen dit jaar.
0
Davez
geplaatst: 11 april 2007, 00:20 uur
Chelsea is de vanzelfsprekende topfavoriet. Ze wonnen reeds de league cup, zitten nu in de halve finale van de CL en de halve finale van de FA cup. Verder is de titelstrijd in Engeland om duimen en vingers van af te likken. Dan heb ik het nog niet over het feit dat ze de grootste en kwalitatief beste selectie ter wereld hebben met een never say die attitude. Dat kan je duidelijk zien aan al die last minute overwinningen.
Nu ja ook Manchester United heeft nog kans op de treble, ze staan er zelfs beter voor. Maar goed ook want mijn hart klopt voor de rood-witten!
Nu ja ook Manchester United heeft nog kans op de treble, ze staan er zelfs beter voor. Maar goed ook want mijn hart klopt voor de rood-witten!
0
geplaatst: 11 april 2007, 15:08 uur
Voor de mensen die gister de samenvatting van Manchester United - AS Roma (7-1) hebben gemist (zoals ik): de doelpunten. Overigens zijn er via YouTube ook langere samenvattingen te vinden, maar niet met Engels (of Nederlands) commentaar (althans: ik heb ze niet gevonden).
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 11 april 2007, 16:26 uur
Tja wat een uitslag. Doet me denken aan die Champions League wedstrijd tussen Deportivo en Porto. Dacht dat het toen 7-3 voor Porto was die ook die finale had gewonnen van AS Monaco. Leuke en tevens ook onvoorspelbare Champions League was dat toch. Kan iemand dat zich nog herinneren?
0
geplaatst: 11 april 2007, 16:36 uur
Ben je niet in de war met Monaco tegen Deportivo?
Toen scoorde Prso vier keer.
Het werd 8-3 voor Monaco.
Toen scoorde Prso vier keer.
Het werd 8-3 voor Monaco.
0
Mojo Pin
geplaatst: 11 april 2007, 17:10 uur
Ron Jans in de VI over zijn liefde voor de muziek:

Wat een geweldenaar.

Wat een geweldenaar.
0
geplaatst: 11 april 2007, 18:04 uur
Sonic Youth, Pavement 
Mooie laatste woorden overigens.
Thanks Mojo!

Mooie laatste woorden overigens.
Thanks Mojo!
0
geplaatst: 11 april 2007, 20:10 uur
Hee, ik zal dadelijk eens de VI uit het plastic halen. Lijkt me een leuk artikel.
0
geplaatst: 11 april 2007, 22:36 uur
Nou, PSV heeft mijns inziens een draaglijk verlies geleden. Maar of het hoop biedt voor de competitie...
0
geplaatst: 11 april 2007, 22:46 uur
Hehe, die rode kaart ging inderdaad nergens over. Grappig dat zelfs de Liverpool fans de scheidsrechter gingen uitfluiten en applaudiseerden voor Marcellis.
0
Davez
geplaatst: 12 april 2007, 00:55 uur
Allemaal goed en wel maar het was een overtreding. Rood in een match die gespeeld is is wel jammer ja.
0
geplaatst: 12 april 2007, 01:01 uur
Dit was toch al oud nieuws?
De alt. country site Hanx heeft een aantal maanden geleden een interview met Ron Jans afgenomen.
deel 1
deel 2
deel 3
De alt. country site Hanx heeft een aantal maanden geleden een interview met Ron Jans afgenomen.
deel 1
deel 2
deel 3
0
geplaatst: 12 april 2007, 04:42 uur
Bayern eruit
. Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar ik heb de indruk dat Milan verdiend gewonnen heeft. In de heenwedstrijd hadden ze al mazzel om nog tot 2-2 te geraken. Teleurstellend blijft het toch, een top-ploeg moet thuis toch tenminste gelijk kunnen spelen...
. Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar ik heb de indruk dat Milan verdiend gewonnen heeft. In de heenwedstrijd hadden ze al mazzel om nog tot 2-2 te geraken. Teleurstellend blijft het toch, een top-ploeg moet thuis toch tenminste gelijk kunnen spelen...
0
geplaatst: 12 april 2007, 08:27 uur
Leuk dat de NOS het nummer "Lights" van Editors gebruikt als tune 
Idd jammer dat Bayern eruit ligt. Hopelijk veegt Man United nu AC Milan van de mat. Het is nu wel duidelijk waar het beste clubvoetbal wordt gespeeld.

Idd jammer dat Bayern eruit ligt. Hopelijk veegt Man United nu AC Milan van de mat. Het is nu wel duidelijk waar het beste clubvoetbal wordt gespeeld.
0
Ace
geplaatst: 12 april 2007, 09:14 uur
Fijn dat Bayern eruit ligt! Een finale tussen Liverpool en AC Milan, een mooie herhaling van 2 jaar geleden.
Ik heb me gisteren weer kostelijk vermaakt om Ronald K. Hoe hij een wedstrijd waarin psv geen kans gehad heeft nog een positieve draai weet te geven
. Toen hij het voor het zeggen had in Amsterdam ergerde ik me daar groen en geel aan, nu vind ik het hilarisch. Owow, dat ie nog maar lang mag aanblijven in eindhoven 
Wel sneu voor die Dirk nogwat. Het was zeker een overtreding, maar geel had dan wat meer op de plaats geweest. Die jongen mag zijn debuut maken in één van de mooiste stadions ter wereld, tegen de mooiste club der wereld... Ja, best triest voor hem.
Ik heb me gisteren weer kostelijk vermaakt om Ronald K. Hoe hij een wedstrijd waarin psv geen kans gehad heeft nog een positieve draai weet te geven
. Toen hij het voor het zeggen had in Amsterdam ergerde ik me daar groen en geel aan, nu vind ik het hilarisch. Owow, dat ie nog maar lang mag aanblijven in eindhoven 
Wel sneu voor die Dirk nogwat. Het was zeker een overtreding, maar geel had dan wat meer op de plaats geweest. Die jongen mag zijn debuut maken in één van de mooiste stadions ter wereld, tegen de mooiste club der wereld... Ja, best triest voor hem.
0
geplaatst: 12 april 2007, 23:22 uur
Uiteraard, maar door de afgekeurde 2-2 verliep het script net even anders.
0
geplaatst: 12 april 2007, 23:50 uur
Werder Bremen bracht AZ een stevige nederlaag toe. Voor trainer Louis van Gaal was het verschil echter niet zo groot.
'Het scoreverloop was niet in ons voordeel', begon Van Gaal voor de camera's van de NOS zijn uitleg over de uitschakeling. 'De scheidsrechter speelt daarin belangrijke rol, want hebben jullie gezien de 2-2 die we maakten?' Hij doelde daarbij op de afgekeurde gelijkmaker.
'Dat zijn heel belangrijke momenten. Daar gaat het in het voetbal om', vervolgde de AZ-coach zijn boosheid over scheidsrechter Riley. 'En alle handelingen van onze spitsen werden afgefloten.'
'We moeten de hand in eigen boezem steken', aldus Van Gaal. 'Voorin konden we geen vuist maken en achterin hebben we het slecht gedaan.'
'Met Borowski had Werder meer aanvallende power dan in de heenwedstrijd. Daar hebben we slecht op geanticipeerd, maar dan nog is wedstrijd in onze handen. We hebben een fantastische goal gemaakt, en een cornergoal die wordt afgekeurd.'
'Ik had het gevoel dat ik hier had kunnen winnen. En dat heb ik nu nog. Ik vond het helemaal niet zo'n groot verschil', was het oordeel van Van Gaal.
'Het scoreverloop was niet in ons voordeel', begon Van Gaal voor de camera's van de NOS zijn uitleg over de uitschakeling. 'De scheidsrechter speelt daarin belangrijke rol, want hebben jullie gezien de 2-2 die we maakten?' Hij doelde daarbij op de afgekeurde gelijkmaker.
'Dat zijn heel belangrijke momenten. Daar gaat het in het voetbal om', vervolgde de AZ-coach zijn boosheid over scheidsrechter Riley. 'En alle handelingen van onze spitsen werden afgefloten.'
'We moeten de hand in eigen boezem steken', aldus Van Gaal. 'Voorin konden we geen vuist maken en achterin hebben we het slecht gedaan.'
'Met Borowski had Werder meer aanvallende power dan in de heenwedstrijd. Daar hebben we slecht op geanticipeerd, maar dan nog is wedstrijd in onze handen. We hebben een fantastische goal gemaakt, en een cornergoal die wordt afgekeurd.'
'Ik had het gevoel dat ik hier had kunnen winnen. En dat heb ik nu nog. Ik vond het helemaal niet zo'n groot verschil', was het oordeel van Van Gaal.
(www.vi.nl)
Tja. Nu kunnen PSV en AZ zich volledig richten op de titelstrijd

0
geplaatst: 13 april 2007, 08:18 uur
0
geplaatst: 13 april 2007, 09:15 uur
Pellie schreef:
(quote)

0
geplaatst: 13 april 2007, 09:46 uur
Dr.Greenthump schreef:
Onzin idd. Gewoon terrecht afgekeurd.
Misschien niet terecht afgekeurd. Maar net alsof dit exact in het script lag. Werder was gewoon een ruime maat te groot voor AZ. Het is niet anders.
0
geplaatst: 13 april 2007, 09:49 uur
Dr.Greenthump schreef:
Ah, waarom werd ie afgekeurd dan? Omdat Pasanen zijn eigen keeper hinderde?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.