Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 1 mei 2007, 23:33 uur
Prachtige ontknoping met een meer dan verdiende winnaar
Ik hield voordat de strafschoppen genomen werden overigens nog wel even mijn hart vast... Het zou toch niet... Maar Chelski is er dan eindelijk uit, beter laat dan nooit 
Ik hield voordat de strafschoppen genomen werden overigens nog wel even mijn hart vast... Het zou toch niet... Maar Chelski is er dan eindelijk uit, beter laat dan nooit 
0
geplaatst: 1 mei 2007, 23:40 uur
Reina blijkt toch een goeie penalty-killer. Zat goed in de hoeken bij de ballen elke keer. En Twee echt tegen gehouden
0
geplaatst: 1 mei 2007, 23:47 uur
Mojo Pin schreef:
Jammer dat uitgerekend Kuijt de winnende maakt.
Jammer dat uitgerekend Kuijt de winnende maakt.
Teambelang gaat boven alles bij voetbal.GO REDS !!!
0
Davez
geplaatst: 2 mei 2007, 00:57 uur
Ik denk dat de Franse competitie niet veel sterker is dan de Nederlandse.
Liverpool wint hopelijk niet zijn 6de Europacup, C'mon United!!!!!!!!
Liverpool wint hopelijk niet zijn 6de Europacup, C'mon United!!!!!!!!
0
Ace
geplaatst: 2 mei 2007, 08:01 uur
Reijersen schreef:
Reina blijkt toch een goeie penalty-killer. Zat goed in de hoeken bij de ballen elke keer. En Twee echt tegen gehouden
Waardeloos ingeschoten strafschoppen, vooral die van Geremi, maar dat vergeten we gemakshalven even

Livepoolllllllll!

0
geplaatst: 2 mei 2007, 08:56 uur
gemaster schreef:
You're wrong. Lille haalde dit jaar nog de 1/8e finale van de CL. Een tijdje geleden deed diezelfde club het ook nog erg goed in de CL. En in 2004 stond Monaco nog in de CL finale. En dan heb je nog clubs als RC Lens, Auxerre enz die makkelijk winnen van een team als Heerenveen .
(quote)
You're wrong. Lille haalde dit jaar nog de 1/8e finale van de CL. Een tijdje geleden deed diezelfde club het ook nog erg goed in de CL. En in 2004 stond Monaco nog in de CL finale. En dan heb je nog clubs als RC Lens, Auxerre enz die makkelijk winnen van een team als Heerenveen .
Gut, gut, 1/8 finale CL en een tijdje terug deed die club het nog erg goed in de CL. Ik zeg alleen maar PSV. Maar ook AZ. I rest my case.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 08:57 uur
Mojo Pin schreef:
Geweldig dat uitgerekend Kuijt de winnende maakt.
Geweldig dat uitgerekend Kuijt de winnende maakt.

0
Akonner
geplaatst: 2 mei 2007, 11:53 uur
Mooiste team met de mooiste supporters is weer in de finale met toch minder spelers materiaal dan Chelsea, maar met hard werken toch weten te winnen is zeer knap. Prijzen zijn niet te koop dat blijkt maar weer eens, ben benieuwd wie Chelsea na dit jaar weer gaat kopen.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 12:06 uur
Akonner schreef:
Mooiste team met de mooiste supporters is weer in de finale met toch minder spelers materiaal dan Chelsea, maar met hard werken toch weten te winnen is zeer knap. Prijzen zijn niet te koop dat blijkt maar weer eens, ben benieuwd wie Chelsea na dit jaar weer gaat kopen.
Je zou je ook kunnen afvragen welke topspeler nog naar Chelsea wil gaan.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 12:20 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Met geld is veel te bewerkstelligen. En met geld zijn wel prijzen te koop. Niet alle prijzen, maar zonder het geld van die gekke Rus was Chelsea nooit kampioen geworden de afgelopen jaren.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 12:46 uur
In een reactie liet PSV-voorzitter Frits Schuitema weten het jammer te vinden dat een aantal supporters zich in hun blinde enthousiasme niet kon beheersen. De preses kreeg sowieso een zwaar fluitconcert over zich heen, terwijl trainer Ronald Koeman werd toegejuicht. “Bedankt”, sprak de preses besmuikt toen het publiek weer een beetje was stilgevallen.
Ik snap niet dat het publiek Koeman begint toe te juichen. Maar dat krijg je met successupporters die met alle winden mee waaien. Ben benieuwd of ze Koeman ook nog zo toejuichen als Huntelaar of Roger die goal voor Ajax alsnog had gemaakt. Ook ben ik nieuwsgierig of ze Koeman nog zo toejuichen op het moment dat die komende 13 wedstrijden weer slechts 18 punten haalt.
Even voor de statestieken. Sinds de invoering van het 3 puntensysteem in 1995/1996 is dit PSV de op één na slechtse kampioen van de Eredivisie. Alleen het Ajax van (jazeker...) Ronald Koeman in 2001/2002 haalde minder punten, 73 punten om precies te zijn.
Ik heb respect voor de heer Koeman, maar als trainer heeft ie mij nog nooit kunnen overtuigen. Hoeveel kampioenschappen hij dan ook gehaald mag hebben, met Ajax en PSV hoor je nou eenmaal mee te strijden om het kampioenschap.
Ik snap niet dat het publiek Koeman begint toe te juichen. Maar dat krijg je met successupporters die met alle winden mee waaien. Ben benieuwd of ze Koeman ook nog zo toejuichen als Huntelaar of Roger die goal voor Ajax alsnog had gemaakt. Ook ben ik nieuwsgierig of ze Koeman nog zo toejuichen op het moment dat die komende 13 wedstrijden weer slechts 18 punten haalt.
Even voor de statestieken. Sinds de invoering van het 3 puntensysteem in 1995/1996 is dit PSV de op één na slechtse kampioen van de Eredivisie. Alleen het Ajax van (jazeker...) Ronald Koeman in 2001/2002 haalde minder punten, 73 punten om precies te zijn.
Ik heb respect voor de heer Koeman, maar als trainer heeft ie mij nog nooit kunnen overtuigen. Hoeveel kampioenschappen hij dan ook gehaald mag hebben, met Ajax en PSV hoor je nou eenmaal mee te strijden om het kampioenschap.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 13:47 uur
Ik snap niet dat het publiek Koeman begint toe te juichen.
Ik wel. Er zijn namelijk een hoop fans die wel beseffen dat de resultaten na de winterstop echt niet alleen de schuld zijn van Koeman. Kwartfinale Champions League en het landskampioenschap zijn ook mede aan hem te danken.
Een kleine sfeerimpressie van gisterenavond:

0
geplaatst: 2 mei 2007, 13:52 uur
ik wil nog wel kwijt over de (gelukkig) door liverpool gewonnen cl 0,5 finale: ik had nog niet eerder gezien dat Robben in het strafschopgebied bleef staan en zich niet liet vallen! unieke beelden als je het mij vraagt.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 13:59 uur
BoordAppel schreef:
Kwartfinale Champions League en het landskampioenschap zijn ook mede aan hem te danken.
Kwartfinale Champions League en het landskampioenschap zijn ook mede aan hem te danken.

PSV presteert pas in de CL sinds sterkhouders Alex, Gomes, Cocu en Farfan bij PSV spelen. Daarvoor werd met spelers als vBommel, Ooijer, Vogel, vNistelrooij, Kezman, Robben etc. nooit de 2e ronde behaalt, ook niet onder Hiddink. Er staan in dit elftal gewoon een paar topspelers waar Koeman op teert.
Zelfde situatie als destijds bij Ajax, waar Chivu, Trabelsi, Maxwell, Witschge, Ibrahimovic en Mido de sterkhouders waren. Op het moment dat een aantal van deze spelers vertrokken bakte hij er niks van. Ik lees nu al dat PSV intresse heeft in Zonneveld en Nillson of beter gezegd de komende 'Sonck' en 'Sikora' van PSV.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 14:15 uur
Maar hoe verklaar je dan de slechte resultaten van na de winterstop? Alleen van de slechte resultaten is Koeman de schuldige maar niet van de goede? Het zijn nog steeds dezelfde spelers.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 15:06 uur
Joy4ever schreef:
Gut, gut, 1/8 finale CL en een tijdje terug deed die club het nog erg goed in de CL. Ik zeg alleen maar PSV. Maar ook AZ. I rest my case.
Dat mag. Alleen heb je wel ongelijk.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 15:16 uur
BoordAppel schreef:
Maar hoe verklaar je dan de slechte resultaten van na de winterstop? Alleen van de slechte resultaten is Koeman de schuldige maar niet van de goede? Het zijn nog steeds dezelfde spelers.
Alex geblesseerd, Cocu wordt oud, Gomes en Farfan zijn een kleine periode uit vorm geweest. Da Costa laten spelen i.p.v. Addo. Afellay geblesseerd, ideale vervanger Aissati maar die was verhuurd aan Twente.
Dus toen deze spelers wegvielen, ging het minder. Om dan ook nog eens in de media gaan te roepen dat je boven je stand hebt geleefd, geeft dat dus geen vertrouwen aan de spelers die je op dat moment opstelt. Een voetbalteam heeft nou eenmaal het vetrouwen van een coach nodig.
PSV is pas weer goed gaan voetballen op het moment dat de spelers, in de week voor de wedstrijd tegen Twente, de koppen bij elkaar hebben gestoken. En bij dit gesprek was Ronald Koeman niet aanwezig.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 16:31 uur
Mojo Pin schreef:
Niet mijn woorden verdraaien!
(quote)
Niet mijn woorden verdraaien!
Ik ben het wel met je eens hoor, Bart. Ik vond het ook geweldig dat Kuijt de winnende maakte. Hij was al een held in Liverpool en nu helemaal.

0
Akonner
geplaatst: 2 mei 2007, 16:42 uur
De pers heeft er van gemaakt dat hij de 'ideale kleinzoon' zou zijn, niet Kuijt zelf. Kuijt is gewoon een harde werker, die altijd bereid is de pers te woord te staan daar kan hij ook niks aan doen.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 18:10 uur
En ik nog lachen toen Dirkie dacht de 2-0 binnen te schieten
. Chelsea was over twee wedstrijden beter (fok balbezit; zie ook Werder- AZ) en Liverpool heeft vrijwel niks afgedwongen. Wel knap overigens dat slechts één Nederlander een penalty miste 
. Chelsea was over twee wedstrijden beter (fok balbezit; zie ook Werder- AZ) en Liverpool heeft vrijwel niks afgedwongen. Wel knap overigens dat slechts één Nederlander een penalty miste 
0
geplaatst: 2 mei 2007, 18:39 uur
Mojo Pin schreef:
Sorry, ik vind het maar een hielenlikker.
Sorry, ik vind het maar een hielenlikker.
Ik ook. Verschrikkelijk persoon. De vleesgeworden Ken© als deze uit een Gristendorp zou komen.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 20:19 uur
Die discussie over Kuijt hebben we al zo vaak gehad. Het blijkt dat als je je best doet en voor iedereen klaar staat niet wordt geaccepteerd door iedereen. Dat kan.
En Akonner heeft gelijk; de pers beweert het, Kuijt niet.
En Akonner heeft gelijk; de pers beweert het, Kuijt niet.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 21:11 uur
charlezzz schreef:
ik wil nog wel kwijt over de (gelukkig) door liverpool gewonnen cl 0,5 finale: ik had nog niet eerder gezien dat Robben in het strafschopgebied bleef staan en zich niet liet vallen! unieke beelden als je het mij vraagt.
De penalty was al versierd

0
geplaatst: 2 mei 2007, 21:33 uur
Bij AC Milan lukt bijna alles en bij Manchester niks. Manchester geeft echt heel veel ruimte weg. Ongelooflijk. Er staan altijd 1 of 2 man vrij bij AC Milan.
Dat wordt weer Liverpool - AC Milan. Zou mooi zijn als het weer zo een mooie finale wordt.
Wat is die E. ten Napel weer irritant, zeg.
Dat wordt weer Liverpool - AC Milan. Zou mooi zijn als het weer zo een mooie finale wordt.

Wat is die E. ten Napel weer irritant, zeg.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 21:56 uur
En Seedorf, wat een vent! Ongelooflijk wat die van Basten nou niet goed aan hem vind/vond.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.