Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2007, 11:01 uur
Omayyad schreef:
Met de nadruk op 'haast'....
(quote)
Met de nadruk op 'haast'....

Nee, met de nadruk op 'kampioen'.

0
geplaatst: 1 mei 2007, 11:26 uur
Status Seeker schreef:
Ik heb als AZ-supporter nog nooit zo'n gat in de lucht gesprongen bij een goal van PSV, maar bij de 5-1 van Cocu heb ik een paar rondedansjes gemaakt. AZ niet, dan Ajax ook niet
.
Ik heb als AZ-supporter nog nooit zo'n gat in de lucht gesprongen bij een goal van PSV, maar bij de 5-1 van Cocu heb ik een paar rondedansjes gemaakt. AZ niet, dan Ajax ook niet
.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 11:50 uur
AJAX WELLICHT TOCH KAMPIOEN 2006-2007
De bizarre ontknoping van hetv oetbalseizoen gisteren krijgt wellicht nog een staartje. De onderzoekscommissie van de KNVB gaat de beelden van de wedstrijd Willem II - Ajax nader onderzoeken. Wellicht zal daaruit blijken dat een derde doelpunt van Ajax over het hoofd gezien is.
Na 38 minuten, Ajax stond toen 0-1 voor, kreeg Babel op rechts een enorme kans, die hij ternauwernood miste. Het gevolg was een gevecht om de bal, recht voor het doel van Willem II-keeper Zois. Wellicht ontnam de chaos van spelers scheidsrechter Haverkort het zicht op de bal. Sneijder claimde vervolgens de bal over de lijn te hebben gespeeld: doelpunt. De scheidsrechter wilde daar niet van weten, temeer daar de grensrechters ook niet voor een doelpunt vlagden. Zois reageert: "Het leek of alle spelers voor mijn doel waren gaan staan, ik had geen enkel overzicht. Dan zie ik ineens Sneijder zijn handen in de lucht steken. Niemand reageerde, want Hill (een verdediger van Willem II, red.) trapte de bal snel weer terug in het veld. Maar hij was wel helemaal over de lijn." Toch een doelpunt dus. Maar waarom reageerden de Ajacieden niet? Sneijder: "Niemand had het door. Ik dacht even gescoord te hebben, maar de bal was ook snel weer weg. Ik twijfelde. De scheidsrechter reageerde ook niet. Dan denkt iedereen: doorspelen. Maar het was dus echt een doelpunt." Dit onterecht niet toegekende doelpunt is voor Ajax van vitaal belang, want mocht de onderzoekscommissie van de KNVB anders oordelen dan scheidsrechter Haverkort, dan krijgt niet PSV maar aartsrivaal Ajax het kampioensschap 2006/2007 alsnog toegewezen. Het past in alle opzichten bij dit bizarre seizoen.
De bizarre ontknoping van hetv oetbalseizoen gisteren krijgt wellicht nog een staartje. De onderzoekscommissie van de KNVB gaat de beelden van de wedstrijd Willem II - Ajax nader onderzoeken. Wellicht zal daaruit blijken dat een derde doelpunt van Ajax over het hoofd gezien is.
Na 38 minuten, Ajax stond toen 0-1 voor, kreeg Babel op rechts een enorme kans, die hij ternauwernood miste. Het gevolg was een gevecht om de bal, recht voor het doel van Willem II-keeper Zois. Wellicht ontnam de chaos van spelers scheidsrechter Haverkort het zicht op de bal. Sneijder claimde vervolgens de bal over de lijn te hebben gespeeld: doelpunt. De scheidsrechter wilde daar niet van weten, temeer daar de grensrechters ook niet voor een doelpunt vlagden. Zois reageert: "Het leek of alle spelers voor mijn doel waren gaan staan, ik had geen enkel overzicht. Dan zie ik ineens Sneijder zijn handen in de lucht steken. Niemand reageerde, want Hill (een verdediger van Willem II, red.) trapte de bal snel weer terug in het veld. Maar hij was wel helemaal over de lijn." Toch een doelpunt dus. Maar waarom reageerden de Ajacieden niet? Sneijder: "Niemand had het door. Ik dacht even gescoord te hebben, maar de bal was ook snel weer weg. Ik twijfelde. De scheidsrechter reageerde ook niet. Dan denkt iedereen: doorspelen. Maar het was dus echt een doelpunt." Dit onterecht niet toegekende doelpunt is voor Ajax van vitaal belang, want mocht de onderzoekscommissie van de KNVB anders oordelen dan scheidsrechter Haverkort, dan krijgt niet PSV maar aartsrivaal Ajax het kampioensschap 2006/2007 alsnog toegewezen. Het past in alle opzichten bij dit bizarre seizoen.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 11:59 uur
Haha natuurlijk. Keuren ze dan ook even dat onterecht afgekeurde doelpunt van Koné goed?
0
geplaatst: 1 mei 2007, 12:01 uur
Tuurlijk gebeurd dat niet. Zo zijn er nog heel veel momenten dit seizoen die dubieus waren. Dus waarom alleen een doelpunt van de laatste wedstrijd goed keuren en de rest niet? Bovendien worden fouten niet meer goed gemaakt na de wedstrijd (op gele en rode kaarten na).
0
geplaatst: 1 mei 2007, 12:04 uur
Joy4ever schreef:
Niemand reageerde, want Hill trapte de bal snel weer terug in het veld. Maar hij was wel helemaal over de lijn."
Niemand reageerde, want Hill trapte de bal snel weer terug in het veld. Maar hij was wel helemaal over de lijn."
Bedankt nog Hill! Hebben we toch nog iets aan de gozer!

0
geplaatst: 1 mei 2007, 12:18 uur
Haha....nog nooit is een doelpunt later alsnog goedgekeurd. 
Wat een ontknoping en dat de beste alsnog gewonnen heeft is natuurlijk fantastisch. Ik had het AZ van harte gegund, maar het mooiste is dat de opnaaiende Louis van Gaal en Henk ten Cate met lege handen blijven zitten. Succes in de playoffs

Wat een ontknoping en dat de beste alsnog gewonnen heeft is natuurlijk fantastisch. Ik had het AZ van harte gegund, maar het mooiste is dat de opnaaiende Louis van Gaal en Henk ten Cate met lege handen blijven zitten. Succes in de playoffs

0
geplaatst: 1 mei 2007, 12:19 uur
Het allermooiste vind ik nog dat die supporter van AZ met de datum van de zwarste dag uit de geschiedenis van AZ op zijn been loopt! Wat ben je dan dom.....
Nee, het allermooiste vind ik toch v. Gaal en ten Cate zonder schaal.
Nee, het allermooiste vind ik toch v. Gaal en ten Cate zonder schaal.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 12:23 uur

Voordat Ace ofzo reageert:
E. Koeman: "nog 5, nog 5.."
Doe ik het zelf wel.
0
Ace
geplaatst: 1 mei 2007, 12:27 uur
Joy4ever schreef:
Complete onzin... Een doelpunt is volgens de regels achteraf nooit meer goed of af te keuren...
@Rico: ik vind je best lief

0
Mojo Pin
geplaatst: 1 mei 2007, 12:40 uur
Wat verwacht je van die nieuwe Braziliaan? Is hij überhaupt te betalen voor Feyenoord?
0
geplaatst: 1 mei 2007, 12:47 uur
Mojo Pin schreef:
Wat verwacht je van die nieuwe Braziliaan? Is hij überhaupt te betalen voor Feyenoord?
Er komen toch investeerders zodat Feyenoord 26 miljoen kan uitgeven?

Magrao. Ik weet het niet. Hij speelde in Japan en is verhuurd aan Corinthians, toch? Dat is nou niet bepaald indrukwekkend. Ik hoop dat hij een betere voetballer is dan de andere Magrao.

0
Mojo Pin
geplaatst: 1 mei 2007, 12:51 uur
Veel slechter dan Schreuder kan hij iig niet zijn 
Ben erg benieuwd hoe de selectie van Feyenoord er volgend seizoen uit gaat zien.
Hadden ze Hansson niet transfervrij binnen kunnen halen?

Ben erg benieuwd hoe de selectie van Feyenoord er volgend seizoen uit gaat zien.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 13:08 uur
Mojo Pin schreef:

Hansson gaat toch naar Engeland? Daar gaat ie waarschijnlijk liever heen.

Ik ben ook zeer benieuwd hoe de selectie eruit gaat zien. Dudek en Gio zouden niet verkeerd zijn. Alhoewel ik niet weet ol Dudek zijn oude niveau nog heeft en Timmer is niet slecht (hij maakt weleens fouten......). Volgens mij is Timmer momenteel de enige echte prof bij Feyenoord.
0
Mojo Pin
geplaatst: 1 mei 2007, 13:13 uur
Volgens mij gaat Hansson naar Rennes. Toch ook geen geweldige stap vooruit.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 13:16 uur
Mojo Pin schreef:
Oke, ik dacht naar Engeland, maar je zal wel gelijk hebben. De Franse competitie is wel een verbetering natuurlijk. Ook al spreekt die competitie mij niet zo aan.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 13:20 uur
Nicolage Rico schreef:
De Franse competitie is wel een verbetering natuurlijk.
(quote)
De Franse competitie is wel een verbetering natuurlijk.
Ik schat de Nederlandse competitie hoger in dan die van Frankrijk Rico. Alleen Lyon is top, de rest van de clubs zie je de laatste jaren niet ver komen in Europa, correct me when I'm wrong.
0
Mojo Pin
geplaatst: 1 mei 2007, 13:23 uur
Peter Boeve keert trouwens terug in het betaald voetbal, hij gaat aan de slag bij FC Omniworld. Schitterende vent 
"De aap valt alleen uit de boom als je een banaan op de grond legt."

"De aap valt alleen uit de boom als je een banaan op de grond legt."
0
geplaatst: 1 mei 2007, 16:30 uur
0
geplaatst: 1 mei 2007, 19:41 uur
Joy4ever schreef:
Ik schat de Nederlandse competitie hoger in dan die van Frankrijk Rico. Alleen Lyon is top, de rest van de clubs zie je de laatste jaren niet ver komen in Europa, correct me when I'm wrong.
You're wrong. Lille haalde dit jaar nog de 1/8e finale van de CL. Een tijdje geleden deed diezelfde club het ook nog erg goed in de CL. En in 2004 stond Monaco nog in de CL finale. En dan heb je nog clubs als RC Lens, Auxerre enz die makkelijk winnen van een team als Heerenveen .
0
geplaatst: 1 mei 2007, 19:43 uur
gemaster schreef:
En dan heb je nog clubs als RC Lens, Auxerre enz die makkelijk winnen van een team als Heerenveen .
En dan heb je nog clubs als RC Lens, Auxerre enz die makkelijk winnen van een team als Heerenveen .
zo heb je ook nog wat Scandinavische clubs als Kopenhagen die zonder al te veel problemen een clubals Ajax uit de CL houden

0
geplaatst: 1 mei 2007, 19:46 uur
gemaster schreef:
You're wrong. Lille haalde dit jaar nog de 1/8e finale van de CL. Een tijdje geleden deed diezelfde club het ook nog erg goed in de CL. En in 2004 stond Monaco nog in de CL finale. En dan heb je nog clubs als RC Lens, Auxerre enz die makkelijk winnen van een team als Heerenveen .
(quote)
+ dat Joy4ever helemaal vergeten is dat Feyenoord dit jaar ook nog is weggespeeld door een Franse ploeg. Nu is dat niet zo moeilijk. Maar de Feyenoord supporters hebben destijds wel de Franse slag gewonnen. Volgens mij heeft Feyenoord daar de uitschakeling aan te danken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.