MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Akonner schreef:
Vanavond de troostprijs finale (helaas). Ben benieuwd, hoop dat Ajax toch een prijs wint.

Ze hebben de Johan Fruit Schaal al toch

Akonner
Telt niet. speelde tegen psv met Moens, lee Nguyen (ofzo). Dan is het seizoen nog niet begonnen is meer een veredelde oefenwedstrijd, dan kunnen we het Amsterdam tournament ook meetellen.

Akonner schreef:
Telt niet. speelde tegen psv met Moens, lee Nguyen (ofzo). Dan is het seizoen nog niet begonnen is meer een veredelde oefenwedstrijd, dan kunnen we het Amsterdam tournament ook meetellen.

Wat is er mis met Oscar? OK, hij heeft niet (meer) het niveau van Gomes, maar ik zou hem graag weer terugzien bij AZ.

Akonner
Moens had al in tijden niet meer gekeept. Bij AZ was hij goed, jammer dat hij ruzie kreeg met Dirk Scheringa dus hij zal niet terugkomen bij az.

Ace
Retteketet. Van Gaal, geen beker, geen schaal

Lucky Ajax

Ace schreef:
Retteketet. Van Gaal, geen beker, geen schaal

Ach, jullie zijn erg goed weggekomen. Ondanks de overwinning zullen Stam en Vermaelen nog wel wat slapeloze nachten hebben van de manier waarop ze te kijk werden gezet door Dembélé . De wissels van Van Gaal vond ik trouwens onbegrijpelijk (Boukhari voor Martens erin )

AZ had 3 strafschoppen moeten hebben, maar niet geklaagd het is de eerste keer dat ik genoten heb van een bekerfinale. Zeker gezien de wedstrijden van aankomende woensdag.

Twente - AZ 4-1
Heerenveen - Ajax 3-0

Ace
Wat betreft dat lucky en weet ik veel wat: lekker belangrijk. Ik vind de beker best een leuke prijs en bij mijn weten staat die in Amsterdam nu en niet in alkmaar

Ik denk toch helaas dat ajax nu een flinke oppepper heeft gekregen. Maar Twente speelt erg goed voetbal momenteel. Ik hoop dat bovenstaande uitslagen uitkomen.

Gevoelig onderwerp Ace? Natuurlijk staat de beker in Amsterdam. Maar gisteren werd het ook weer duidelijk dat AZ beter voetbalt. Prijzen komen vanzelf. En er is nog één prijs te vergeven dit seizoen. We zullen zien. Hopelijk is de honger naar goals van Alves nog niet gestild

Ace
Joy4ever schreef:
Gevoelig onderwerp Ace? Natuurlijk staat de beker in Amsterdam. Maar gisteren werd het ook weer duidelijk dat AZ beter voetbalt. Prijzen komen vanzelf. En er is nog één prijs te vergeven dit seizoen. We zullen zien. Hopelijk is de honger naar goals van Alves nog niet gestild

Hoezo? Ik reageer toch niet gefrustreerd? Het gaat erom dat er achteraf weer veel gezeurd wordt, maar dat het er uiteindelijk om gaat dat je op wat voor manier een keer meer scoort dan de tegenstander. De eerste helft had az een licht overwicht, de tweede helft was Ajax totaan de rode kaart van Gabri sterker. Vervolgens was az in de verlenging een stuk beter en kreeg grote kansen. Dat ze die dan vervolgens niet benutten is sneu, maar volgens mij de schuld van de spelers zelf en niet van scheidsrechter van Egmond of wie dan ook. Die van Gaal huilt een beetje te veel. Ik zou bij een wedstrijd az - fnoord gewoon voor mijn vrienden uit 010 zijn, zo erg is het geworden met dat clubje uit alkmaar...

Ace schreef:
(quote)

Ik zou bij een wedstrijd az - fnoord gewoon voor mijn vrienden uit 010 zijn

Die schrijf ik even op.

Ik heb hem ook genoteerd

Alves zal zich er wel van bewust zijn dat doelpunten in de play-offs niet meetellen voor de gouden schoen dus van hem heb je geen last

Over de wedstrijd van gister. De post van Ace even hierboven zegt het eigenlijk allemaal wel. AZ had het gewoon moeten afmaken na die rode kaart maar als ze dat op zo'n manier nalaten... Van Gaal zoekt weer teveel excuses en die 3 penalty's die hij beschreef vind ik ook erg overdreven. Éen keer had 'ie 'm kunnen geven. Anyway, die knvb-beker stelt niet echt veel voor. Belangrijker zijn de play-offs. (dat die hier ooit zijn ingevoerd vorig jaar... ik vind het nog steeds onbegrijpelijk)

Ik ben ook nog steeds tegen de play-offs. Ondanks het feit dat Feyenoord er dit jaar baat bij kan hebben.

Wat waren die keepers gisteren beroerd zeg bij de strafschoppenserie.

Ben wel blij met de winst van Ajax

Reijersen schreef:

Ben alleen niet blij met de winst van Ajax

Blijkbaar had Donk net als Robben dat boek over die pingels niet gelezen.

Blijkbaar had Donk nog nooit een pingel genomen.

Het viel me mee dat een hoop spelers waarbij ik mijn twijfels had de bal er keurig inschoten.

Ace
Reijersen schreef:

Ben wel blij met de winst van Ajax

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ze zaten veelal in de verkeerde hoek, maar de meeste strafschoppen van beide kanten werden gewoon erg goed genomen. Zo'n waardeloze strafschop als die Geremi van chelski vorige week nam, heb ik er bijvoorbeeld niet tussen gezien.

Dat tweede ben ik het wel mee eens

Heb je die Sinouh gezien? Die lag al in een hoek voordat de speler uberhaupt aan zijn aanloop was begonnen.

Best ingeschoten penalty staat op naam van Vermaelen, mijn inziens.

Die van Gabri zat er ook lekker in.

Joy4ever schreef:
Die van Gabri zat er ook lekker in.

@ Klumpie: Ronald Koeman blijft.

Ach ja, wat moet ik er van zeggen. PSV zal ondanks Ronald Koeman gewoon meedoen om de titel, alleen mooi voetbal en spelers beter laten worden zal niet gaan gebeuren. Nu Ronald Koeman blijft zullen Ajax en AZ de meeste kans op de titel hebben en misschien Feyenoord wel met Co Adriaanse.

vdLeegte, Zonneveld en Nillson zullen de eerste aankopen worden van Koeman. Tevens mogen Charisteas, Sonck, Soetaers, Sikora en de al lang gestopte Bob Peeters zich verheugen met de intresse van Koeman.

Ajax zou Excelsior zijn winstpremie in het vooruitzicht hebben gesteld bij een goed resultaat tegen AZ. Maar de Amsterdammers zijn wat traag met het uitkeren ervan, zegt Excelsior-spits Robert Braber.

'Hoe hoog precies die premie was, kan ik niet zeggen', zegt Braber in het Noordhollands Dagblad. Naar verluidt zou het gaan om een bedrag van 7.000 euro. 'We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden.'

Joy4ever schreef:
Ajax zou Excelsior zijn winstpremie in het vooruitzicht hebben gesteld bij een goed resultaat tegen AZ. Maar de Amsterdammers zijn wat traag met het uitkeren ervan, zegt Excelsior-spits Robert Braber.

'Hoe hoog precies die premie was, kan ik niet zeggen', zegt Braber in het Noordhollands Dagblad. Naar verluidt zou het gaan om een bedrag van 7.000 euro. 'We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden.'

Hoeveel krijgt AZ van ajax?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:31 uur

geplaatst: vandaag om 18:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.