MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ja, gewoon niks zeggen..

Nog een dikke 47 uur en dan is het feest!!!

...in Groningen

ACole_20 schreef:
Nog een dikke 47 uur en dan is het feest!!!

En voorlopig het laatste kampioensfeest voor PSV vrees ik

Hans Brouwer schreef:

Wat de komende 11 maanden aangaat, moet ik je wel gelijk geven denk ik.

In Overigen > Algemeen > Algemeen voetbaltopic:

Gebrek aan kennis over de nederlandse competitie zo te horen Daar heeft Toine Rorije enkele jaren voor de Go Ahead Eagles gespeeld.

herman schreef:
We hebben ook al een Rzasa he.

En Frutos, da's toch die spits die nog moet komen?

Nee hoor, hij is er al sinds de winterstop. 9 goals in 11 wedstrijden als ik me niet vergis, waaronder 2 pareltjes in het levensbelangrijke duel tegen Club Brugge. Er is zelfs een waterkans dat ie met Argentinië naar het WK mag...

The Scientist schreef:
Gebrek aan kennis over de nederlandse competitie zo te horen Daar heeft Toine Rorije enkele jaren voor de Go Ahead Eagles gespeeld.

Ik beschik normaal wel over een behoorlijke kennis over het Nederlandse voetbal, maar spijtig kunnen wij in Vlaanderen geen Talpa ontvangen. Gelukkig is er nog Studio Voetbal...

Hans Brouwer schreef:
(quote)

waarom? wordt feyenoord het denk je eindelijk eens? met je 3x kampioen in 30 jaar...

Nicolas Frutos schreef:
(quote)

Ik beschik normaal wel over een behoorlijke kennis over het Nederlandse voetbal, maar spijtig kunnen wij in Vlaanderen geen Talpa ontvangen. Gelukkig is er nog Studio Voetbal...

Of gewoon Goal! op VTM.
Welkom Frutos.

Zowel Studio Voetbal als Talpa bestonden nog niet toen Toine Rorije speelde. Op zich is ie nog niet zo oud (heb even gegoogled en hij is van 1974), maar eind jaren '90 gestopt (bij de amateurs gaan voetballen). Hij was een vrij goede vleugelspeler. Werd genoemd bij Ajax en heeft in aanloop naar het EK 1996 nog een weekje mee getraind met Oranje.

herman schreef:
Zowel Studio Voetbal als Talpa bestonden nog niet toen Toine Rorije speelde. Op zich is ie nog niet zo oud (heb even gegoogled en hij is van 1974), maar eind jaren '90 gestopt (bij de amateurs gaan voetballen). Hij was een vrij goede vleugelspeler. Werd genoemd bij Ajax en heeft in aanloop naar het EK 1996 nog een weekje mee getraind met Oranje.

Maar hoe spreek je Toine Rorije nu eigenlijk uit??

Twan/Twaan Rorije.

Vreemd, die naam zegt me niets. Ik dacht dat ik ongeveer elke speler met redelijke faam die in Nederland heeft gespeeld sinds midden jaren '90 kende. John De Wolf, Josef Kiprich, Taument, Blinker, Metgod, Silooy, Roy,... Nostalgie!

Kom kom, Toine Rorije! The legend!

In die jaren was Toine een talent. Hij is uiteindelijk nooit echt doorgebroken... De spelers die jij opnoemt zijn toch wel vrij grote namen en speelden ook bij grote clubs.

3 keer in 32 jaar bedoel je.

Het is dat ik niet in een bui was om mijzelf een bijnaam te geven toen ik me hier voor het eerst aanmeldde, anders had ik me zo Harry Decheiver, Warry van Wattum, Michel Boerebach, Florentin Constantinovici, Pawel Bociek of Antti Sumiala kunnen noemen. Is er al een topic wie er de meeste in de vergetelheid geraakte voetballers van eind jaren '90 kent

Goed plan. Je noemt een prachtige lijst met bonte namen trouwens.

Misschien wordt het tijd voor een algemeen voetbaltopic.

herman schreef:
In die jaren was Toine een talent. Hij is uiteindelijk nooit echt doorgebroken... De spelers die jij opnoemt zijn toch wel vrij grote namen en speelden ook bij grote clubs.

Weet ik wel. Ik ken ook jongens als Ruud Hesp, Pastoor, Hans Visser en nog vele andere iets mindere goden. We keken thuis namelijk altijd naar de samenvattingen van de Nederlandse wedstrijden op zaterdag/zondag als Anderlecht al gepasseerd was...

Mindere goden, en dan Ruud Hesp noemen!! De laatste goeie keeper van Barcelona.

Nicolas Frutos schreef:
spijtig kunnen wij in Vlaanderen geen Talpa ontvangen.

Mag hopen dat je daar niet al telang spijt van hebt. Zal eerder zeggen, wees blij met Sporza

Welkom en veel plezier op deze site.

rayman schreef:
Mindere goden, en dan Ruud Hesp noemen!! De laatste goeie keeper van Barcelona.

Ik denk dat hij Danny Hesp bedoeld, die heeft bij Ajax gespeeld...nou dan weet je al genoeg.

Inderdaad, de tijd vliegt Music4ever.

83/84, 92/93 en 98/99 is toch echt 3x in 16 jaar.

HammerHead schreef:
83/84, 92/93 en 98/99 is toch echt 3x in 16 jaar.

Het is maar hoe je het bekijk.

Hehe. Ach 84 tellen we niet mee, want dat was eigenlijk het kampioenschap van Johan Cruijff en niet van Feyenoord.

Totdat ie de slager van De Vliert tegenkwam. AU!
En zo startte de carriere van Frank de Boer.

gemaster schreef:
Hehe. Ach 84 tellen we niet mee, want dat was eigenlijk het kampioenschap van Johan Cruijff en niet van Feyenoord.

En in 92/93 werden ze kampioen omdat Feyenoord supporters tijdens een wedstrijd van PSV een bommelding gedaan hebben. De hufters!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:25 uur

geplaatst: vandaag om 15:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.