Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2006, 17:24 uur
Wat de komende 11 maanden aangaat, moet ik je wel gelijk geven denk ik.

0
geplaatst: 7 april 2006, 17:31 uur
In Overigen > Algemeen > Algemeen voetbaltopic:
Gebrek aan kennis over de nederlandse competitie zo te horen
Daar heeft Toine Rorije enkele jaren voor de Go Ahead Eagles gespeeld.
0
geplaatst: 7 april 2006, 17:31 uur
herman schreef:
We hebben ook al een Rzasa he.
En Frutos, da's toch die spits die nog moet komen?
We hebben ook al een Rzasa he.

En Frutos, da's toch die spits die nog moet komen?
Nee hoor, hij is er al sinds de winterstop. 9 goals in 11 wedstrijden als ik me niet vergis, waaronder 2 pareltjes in het levensbelangrijke duel tegen Club Brugge. Er is zelfs een waterkans dat ie met Argentinië naar het WK mag...
0
geplaatst: 7 april 2006, 17:33 uur
The Scientist schreef:
Daar heeft Toine Rorije enkele jaren voor de Go Ahead Eagles gespeeld.Ik beschik normaal wel over een behoorlijke kennis over het Nederlandse voetbal, maar spijtig kunnen wij in Vlaanderen geen Talpa ontvangen. Gelukkig is er nog Studio Voetbal...
0
geplaatst: 7 april 2006, 17:35 uur
Hans Brouwer schreef:
En voorlopig het laatste kampioensfeest voor PSV vrees ik
(quote)
En voorlopig het laatste kampioensfeest voor PSV vrees ik

waarom? wordt feyenoord het denk je eindelijk eens? met je 3x kampioen in 30 jaar...
0
geplaatst: 7 april 2006, 17:49 uur
Nicolas Frutos schreef:
Ik beschik normaal wel over een behoorlijke kennis over het Nederlandse voetbal, maar spijtig kunnen wij in Vlaanderen geen Talpa ontvangen. Gelukkig is er nog Studio Voetbal...
(quote)
Ik beschik normaal wel over een behoorlijke kennis over het Nederlandse voetbal, maar spijtig kunnen wij in Vlaanderen geen Talpa ontvangen. Gelukkig is er nog Studio Voetbal...
Of gewoon Goal! op VTM.
Welkom Frutos.
0
geplaatst: 7 april 2006, 17:50 uur
Zowel Studio Voetbal als Talpa bestonden nog niet toen Toine Rorije speelde. Op zich is ie nog niet zo oud (heb even gegoogled en hij is van 1974), maar eind jaren '90 gestopt (bij de amateurs gaan voetballen). Hij was een vrij goede vleugelspeler. Werd genoemd bij Ajax en heeft in aanloop naar het EK 1996 nog een weekje mee getraind met Oranje.
0
geplaatst: 7 april 2006, 17:56 uur
herman schreef:
Zowel Studio Voetbal als Talpa bestonden nog niet toen Toine Rorije speelde. Op zich is ie nog niet zo oud (heb even gegoogled en hij is van 1974), maar eind jaren '90 gestopt (bij de amateurs gaan voetballen). Hij was een vrij goede vleugelspeler. Werd genoemd bij Ajax en heeft in aanloop naar het EK 1996 nog een weekje mee getraind met Oranje.
Maar hoe spreek je Toine Rorije nu eigenlijk uit??
0
geplaatst: 7 april 2006, 18:22 uur
Vreemd, die naam zegt me niets. Ik dacht dat ik ongeveer elke speler met redelijke faam die in Nederland heeft gespeeld sinds midden jaren '90 kende. John De Wolf, Josef Kiprich, Taument, Blinker, Metgod, Silooy, Roy,... Nostalgie!
0
geplaatst: 7 april 2006, 18:34 uur
In die jaren was Toine een talent. Hij is uiteindelijk nooit echt doorgebroken... De spelers die jij opnoemt zijn toch wel vrij grote namen en speelden ook bij grote clubs.
0
geplaatst: 7 april 2006, 18:37 uur
Het is dat ik niet in een bui was om mijzelf een bijnaam te geven toen ik me hier voor het eerst aanmeldde, anders had ik me zo Harry Decheiver, Warry van Wattum, Michel Boerebach, Florentin Constantinovici, Pawel Bociek of Antti Sumiala kunnen noemen. Is er al een topic wie er de meeste in de vergetelheid geraakte voetballers van eind jaren '90 kent 

0
geplaatst: 7 april 2006, 18:38 uur
Goed plan. Je noemt een prachtige lijst met bonte namen trouwens.
0
geplaatst: 7 april 2006, 18:43 uur
herman schreef:
In die jaren was Toine een talent. Hij is uiteindelijk nooit echt doorgebroken... De spelers die jij opnoemt zijn toch wel vrij grote namen en speelden ook bij grote clubs.
Weet ik wel. Ik ken ook jongens als Ruud Hesp, Pastoor, Hans Visser en nog vele andere iets mindere goden. We keken thuis namelijk altijd naar de samenvattingen van de Nederlandse wedstrijden op zaterdag/zondag als Anderlecht al gepasseerd was...
0
geplaatst: 7 april 2006, 18:44 uur
Mindere goden, en dan Ruud Hesp noemen!! De laatste goeie keeper van Barcelona.
0
geplaatst: 7 april 2006, 18:51 uur
Nicolas Frutos schreef:
spijtig kunnen wij in Vlaanderen geen Talpa ontvangen.
spijtig kunnen wij in Vlaanderen geen Talpa ontvangen.
Mag hopen dat je daar niet al telang spijt van hebt. Zal eerder zeggen, wees blij met Sporza

Welkom en veel plezier op deze site.
0
geplaatst: 7 april 2006, 18:54 uur
rayman schreef:
Ik denk dat hij Danny Hesp bedoeld, die heeft bij Ajax gespeeld...nou dan weet je al genoeg.
0
geplaatst: 7 april 2006, 18:57 uur
0
geplaatst: 7 april 2006, 18:58 uur
Hehe. Ach 84 tellen we niet mee, want dat was eigenlijk het kampioenschap van Johan Cruijff en niet van Feyenoord.
0
geplaatst: 7 april 2006, 18:58 uur
Totdat ie de slager van De Vliert tegenkwam. AU!
En zo startte de carriere van Frank de Boer.
En zo startte de carriere van Frank de Boer.

0
geplaatst: 7 april 2006, 19:00 uur
gemaster schreef:
Hehe. Ach 84 tellen we niet mee, want dat was eigenlijk het kampioenschap van Johan Cruijff en niet van Feyenoord.
En in 92/93 werden ze kampioen omdat Feyenoord supporters tijdens een wedstrijd van PSV een bommelding gedaan hebben. De hufters!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.