MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:

rayman schreef:
Totdat ie de slager van De Vliert tegenkwam. AU!
En zo startte de carriere van Frank de Boer.

De een z'n dood is de ander z'n brood!

Ja, en die 3 PSV titels eind jaren '80 en begin '90 waren dan zeker van Romario...

En die daarna van Nilis en van Nistelrooy. En toen Ronaldo....enz, enz,

maar van PSV, ho maar...

Zonder de inbreng van Philips is PSV met alle respect ,ook maar een provincie club hoor!

Philips Cocu

rayman schreef:
Mindere goden, en dan Ruud Hesp noemen!! De laatste goeie keeper van Barcelona.

Maar toen ie terug naar Fortuna kwam was het niks meer. Bij de wedstrijd NAC - Fortuna had Hesp al een redelijke buik. Reden voor de man die naast mij op de tribune zat om bij elk balcontact van Hesp te roepen: 'DIKZAK!'

Lukas schreef:
Het is dat ik niet in een bui was om mijzelf een bijnaam te geven toen ik me hier voor het eerst aanmeldde, anders had ik me zo Harry Decheiver, Warry van Wattum, Michel Boerebach, Florentin Constantinovici, Pawel Bociek of Antti Sumiala kunnen noemen. Is er al een topic wie er de meeste in de vergetelheid geraakte voetballers van eind jaren '90 kent

Prachtige namen. Ik zou me denk ik vernoemen naar de topscorer aller linkshalven van de PTT Telecompetitie seizoen 95/95: Carlos van Wanrooy.

dutch2
Maar de mooiste namen zag je bij de HFC Haarlem aan het begin van de jaren 90 (dacht ik). Daar was werkelijk geen normale naam bij. Ik kan me alleen nog maar de naam van Helenklaken herinneren, maar de andere tien namen waren minsten zo mooi.

Mike " stop eens wat poeder in je neus" Helenklaken. Dat was een hoogvlieger.

Helaas net voor mijn tijd. Maar het seizoen 95/95, is dat ooit geweest

Toine Rorije
Lukas schreef:
Maar het seizoen 95/95, is dat ooit geweest

Dat is uiteindelijk afgelast

Toine Rorije schreef:
(quote)

Dat is uiteindelijk afgelast

the viking schreef:
Zonder de inbreng van Philips is PSV met alle respect ,ook maar een provincie club hoor!

Ja en zonder de bezielende leiding van Ome Guus is het een veredelde amateurclub. Maar The Vinking laat die jongetjes nou maar blij zijn met het kampioenschap (nog maals mijn welgemeende felicitaties) volgend seizoen maken ze geen schijn van kans. Immers grote vriend Erwin heeft onder leiding van Guus het trainersvak geleerd. En let op mijn woorden: Erwin gaat volgend jaar de opgedane kennis van Guus in praktijk brengen. Erwin gaat volgend jaar oogsten............
En zeg niet dat Guus = PSV. Guus is voor een heleboel centjes door PSV gekocht. Guus (met alle respect) heeft zijn zakken lekker gevuld en zegt binnenkort "PSV, adieu "

Alle PSV fans, heel veel plezier dit weekend, hou het een beetje netjes, breek Eindhoven niet af en zuip niet te veel!

Met welgemeende groet, een Feyenoord fan

Inderdaad hopelijk houd Feyenoord de ploeg intact(Mourinho zat bij de wedstrijd tegen FC Twente op de tribune) en met nog twee goede backs erbij kan er iets moois gaan groeien !

Met een ferme geen woorden maar daden groet !

the viking

Bob Cremers
Wie is voor Roda ?

Bob Cremers !

Ik bedoelde natuurlijk het seizoen 94/95.

Ja en zonder de bezielende leiding van Ome Guus is het een veredelde amateurclub.

Wat een ridicule statements weer zeg.

Guus is voor een heleboel centjes door PSV gekocht. Guus (met alle respect) heeft zijn zakken lekker gevuld en zegt binnenkort "PSV, adieu "

Guus komt nog wel terug naar PSV.

Overigens is ook weer duidelijk te zien aan het stemgrafiek welke mensen niet meer serieus te nemen zijn.

Wielrenners en schaatsers maken trouwens ook een grote kans bij mij: met name Inigo Chaurreau, David Loosli, Gerrit Glomser, Pavel Padrnos, Pawel Zygmunt, Andrey Aunoefrienko, Fausto de Marreiros en natuurlijk Herbert Dijkstra hadden zomaar gekund. Kun je je naam eigenlijk nog veranderen

Of Jaromir Radke, Kjell Storelid of iets dergelijks.

Damn, misschien toch maar opnieuw registreren.

BoordAppel schreef:
(quote)

(quote)

Wat een ridicule statements weer zeg.
(quote)

Guus komt nog wel terug naar PSV.

Dat hoop jij natuurlijk, dat meneer Hiddink terug komt. Maar dat gaat dus echt niet gebeuren! Daar steekt heer Timmer wel een stokje voor......

The Statement van mijn hele grote vriend The Viking en ondergetekende zijn daarom zo ridicuul nog niet!

Maar BoordAppel jongen, geniet jij er dit weekend nou maar lekker van en bereid je voor op voorlopig minder goede tijden. Voor PSV Eindhoven althans.

Met vriendelijke groet, Hans

Servais Knaven

Lukas schreef:
Is er al een topic wie er de meeste in de vergetelheid geraakte voetballers van eind jaren '90 kent

Nog niet, maar namen als deze zullen hoge ogen gooien:
Bud Brocken, Prince Polley, Jan Gaasbeek, Cor Lems, Juul Ellerman, Grafton Holband, Erik Willaarts en Huub Loeffen

Lukas schreef:
Is er al een topic wie er de meeste in de vergetelheid geraakte voetballers van eind jaren '90 kent

Niemand, dat is het probleem

Zo zeker zou ik daar niet van zijn dat Guus ooit terugkomt. Hij is al een x teruggegaan naar ''zijn" club en hij is al aardig op leeftijd. Niet elke trainer gaat zolang door als Sir Bobby Robson!

andré schreef:
Prince Polley en Huub Loeffen

Vergeet ook Romano Sion, Erwin Koen, Oleg Poutilo en Andrej Demtsjenko niet.

the viking schreef:

En wat versta jij onder een provincieclub? Een club die is gevestigd in een provincie? Ik zag graag een nadere uitleg, want ik bespeur een laatdunkende ondertoon.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:12 uur

geplaatst: vandaag om 17:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.