Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 december 2007, 15:56 uur
Heerlijke timing hebben ze bij Heracles
. Nu heeft Brood iig vrij met kerst
.
. Nu heeft Brood iig vrij met kerst
.
0
geplaatst: 27 december 2007, 19:48 uur
Gaat helemaal nergens over. Trieste mensen bij Heracles. Wacht dan een paar daagies.
0
geplaatst: 27 december 2007, 21:57 uur
Tsja.... Maar dan Fc Groningen.... even stunten tegen de ploeg die met frisse tegenzin met kerst even komt ballen. En bepaald vriendelijk waren de over betaalde jongetjes uit eindhoven nou ook niet. Als we zo door gaan bij de Fc zijn we binnenkort de opvolger van AZ (tijdje aansluiten bij de top3)
0
geplaatst: 29 december 2007, 20:43 uur
Dit is nummer zoveel dit jaar. Triest hoor. 
29 December 2007
Aanvoerder Motherwell overleden
Phil O'Donnel, de aanvoerder van het Schotse Motherwell, is zaterdagavond overleden nadat hij 's middags tijdens het competitieduel met Dundee United in elkaar was gezakt.
De 35-jarige middenvelder stond op het punt gewisseld te worden toen hij onwel werd en op het veld in elkaar stortte. O'Donnel werd per branchard afgevoerd en naar een ziekenhuis gebracht, maar de hulp die hij daar kreeg, baatte niet en enkele uren later overleed hij.
O'Donnell startte bij Motherwell zijn voetballoopbaan. In 1994 verhuisde hij naar Celtic, waarna hij bij Sheffield Wednesday belandde. Hij keerde begin 2004 terug bij Motherwell.

29 December 2007
Aanvoerder Motherwell overleden
Phil O'Donnel, de aanvoerder van het Schotse Motherwell, is zaterdagavond overleden nadat hij 's middags tijdens het competitieduel met Dundee United in elkaar was gezakt.
De 35-jarige middenvelder stond op het punt gewisseld te worden toen hij onwel werd en op het veld in elkaar stortte. O'Donnel werd per branchard afgevoerd en naar een ziekenhuis gebracht, maar de hulp die hij daar kreeg, baatte niet en enkele uren later overleed hij.
O'Donnell startte bij Motherwell zijn voetballoopbaan. In 1994 verhuisde hij naar Celtic, waarna hij bij Sheffield Wednesday belandde. Hij keerde begin 2004 terug bij Motherwell.
0
DutchViking
geplaatst: 29 december 2007, 21:53 uur
Verschrikkelijk, dit soort berichten
Niet de minste trouwens, die O'Donnell. Was als ik me niet vergis nog ooit international voor Schotland.
Niet de minste trouwens, die O'Donnell. Was als ik me niet vergis nog ooit international voor Schotland.
0
geplaatst: 29 december 2007, 21:54 uur
DutchViking schreef:
Verschrikkelijk, dit soort berichten
Eén interland.Verschrikkelijk, dit soort berichten
0
LocoHermano
geplaatst: 30 december 2007, 15:52 uur
Hoogste tijd dat Van Geel een enkeltje 'beneden de rivieren' krijgt. En neem die korpsbal en Colin in vredesnaam mee. 
Ik lees dat Furby dolgraag naar Tottenham wil en dat die idioten rond de 10 miljoen willen betalen. Nou, zo'n verlaat kerstcadeautje zou ik niet laten liggen. Kwestie van strik eromheen.

Ik lees dat Furby dolgraag naar Tottenham wil en dat die idioten rond de 10 miljoen willen betalen. Nou, zo'n verlaat kerstcadeautje zou ik niet laten liggen. Kwestie van strik eromheen.
0
LocoHermano
geplaatst: 30 december 2007, 16:27 uur
Kleine pleister op de wond, de afstand met die havenboeren uit 010 is niet groter geworden. 

0
geplaatst: 30 december 2007, 18:03 uur
Op de een of andere manier mis ik het woordje "nog" in de vorige post 

0
geplaatst: 30 december 2007, 19:15 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)
Ja inderdaad, ik kan me ook nog en doelpuntje van een verder kansloos AC Milan in die minuut herinneren 
Jon Dahl Tomasson, tra la la la la!!
0
geplaatst: 31 december 2007, 00:10 uur
PSV'er Perez dicht bij terugkeer naar Ajax
31/12/2007 00:01
EXCLUSIEF - Ajax en PSV zijn dicht bij een akkoord over de transfer van Kenneth Perez (33) naar Amsterdam. Beide clubs zijn al een tijdje in gesprek over een overstap van de Deen, die zelf wel oren heeft naar een terugkeer in De Arena. Dat laten bronnen in de hoofdstad Voetbal International weten.
Ajax is al sinds het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid op zoek naar een waardige vervanger. Eerder had Ajax ook PSV's Ismail Aissati op het oog als de nieuwe aanvallende middenvelder, maar die verlengde vorige week zijn contract tot 2011.
Een transfer zou hoogst opmerkelijk zijn, aangezien Perez afgelopen zomer juist nog met veel rumoer vertrok uit Amsterdam. Hij botste met trainer Henk ten Cate, die de speler liet weten dat hij niet meer paste in zijn voetbalvisie.
Daarop bracht Perez naar buiten dat hij Ajax wilde verlaten. Enkele maanden later vertrok overigens ook Ten Cate, hij ging naar Chelsea.
Van Geel werkte eerder als td van AZ ook al met Perez. Nadat Van Geel een spraakmakende transfer had gemaakt naar Ajax, kocht hij Perez weg uit Alkmaar. Daarmee haalde hij zich toen de woede van AZ op de hals.
Ajax moet wel een afkoopsom betalen voor Perez, aangezien die in Eindhoven nog een contract heeft tot de zomer van 2009.
PSV betaalde afgelopen zomer 1,8 miljoen euro voor de Deen. Perez heeft vanaf de eerste dag ter discussie gestaan, aangezien zijn komst niet breed gedragen werd binnen de club. Hij was vooral een aankoop van Ronald Koeman, die inmiddels is vertrokken naar Valencia.
bron: vi.nl
31/12/2007 00:01
EXCLUSIEF - Ajax en PSV zijn dicht bij een akkoord over de transfer van Kenneth Perez (33) naar Amsterdam. Beide clubs zijn al een tijdje in gesprek over een overstap van de Deen, die zelf wel oren heeft naar een terugkeer in De Arena. Dat laten bronnen in de hoofdstad Voetbal International weten.
Ajax is al sinds het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid op zoek naar een waardige vervanger. Eerder had Ajax ook PSV's Ismail Aissati op het oog als de nieuwe aanvallende middenvelder, maar die verlengde vorige week zijn contract tot 2011.
Een transfer zou hoogst opmerkelijk zijn, aangezien Perez afgelopen zomer juist nog met veel rumoer vertrok uit Amsterdam. Hij botste met trainer Henk ten Cate, die de speler liet weten dat hij niet meer paste in zijn voetbalvisie.
Daarop bracht Perez naar buiten dat hij Ajax wilde verlaten. Enkele maanden later vertrok overigens ook Ten Cate, hij ging naar Chelsea.
Van Geel werkte eerder als td van AZ ook al met Perez. Nadat Van Geel een spraakmakende transfer had gemaakt naar Ajax, kocht hij Perez weg uit Alkmaar. Daarmee haalde hij zich toen de woede van AZ op de hals.
Ajax moet wel een afkoopsom betalen voor Perez, aangezien die in Eindhoven nog een contract heeft tot de zomer van 2009.
PSV betaalde afgelopen zomer 1,8 miljoen euro voor de Deen. Perez heeft vanaf de eerste dag ter discussie gestaan, aangezien zijn komst niet breed gedragen werd binnen de club. Hij was vooral een aankoop van Ronald Koeman, die inmiddels is vertrokken naar Valencia.
bron: vi.nl
0
geplaatst: 31 december 2007, 11:33 uur
ik miste gisteravond het laatste stuk van studio voetbal.
derhalve blijf ik zitten met de vraag: had ie nog een souvenirtje meegenomen?
derhalve blijf ik zitten met de vraag: had ie nog een souvenirtje meegenomen?
0
geplaatst: 31 december 2007, 13:13 uur
Nee, hij had geen souvenirty meegenomen. Hij had wel een t-shirt (onder zijn oranje sweater) aan met de titel van zijn nieuwe film daarop. Dus die moest nog even worden gepromoot.
En Perez naar Ajax... lijkt me een goede koop.
Als AZ januari goed doorkomt (met Alves???) worden ze kampioen, denk ik. Het zijn maar een paar verliespunten verschil met PSV en Feyenoord.
En Perez naar Ajax... lijkt me een goede koop.
Als AZ januari goed doorkomt (met Alves???) worden ze kampioen, denk ik. Het zijn maar een paar verliespunten verschil met PSV en Feyenoord.
0
geplaatst: 31 december 2007, 13:58 uur
Ja dat mag je wel het betere cabaret noemen, hilarisch zeg en vooral die kop van Van Hanegem na het laten zien van dat filmpje...onvergetelijk

0
Jornaquin
geplaatst: 31 december 2007, 14:10 uur
Haha, wat een figuur. Inderdaad hilarisch
Enne, Perez naar Ajax? Wanneer rot dat bestuur nou eens op?
Enne, Perez naar Ajax? Wanneer rot dat bestuur nou eens op?
0
geplaatst: 1 januari 2008, 22:50 uur
brooklyn schreef:
Perez naar Ajax, dat zou wel heel bizar zijn...
Geniaal staaltje van wanbeleid deel zoveel.Perez naar Ajax, dat zou wel heel bizar zijn...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.