Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2007, 16:03 uur
Als de wedstrijd niet binnen 8 weken alsnog wordt gespeeld, wordt het waarschijnlijk een reglementaire 0-1 overwinning voor PSV. 

0
LocoHermano
geplaatst: 16 december 2007, 16:06 uur
Paalhaas schreef:
Als de wedstrijd niet binnen 8 weken alsnog wordt gespeeld, wordt het waarschijnlijk een reglementaire 0-1 overwinning voor PSV.

De apparatski in Zeist is dermate 'Ajax-minded', dat zoiets nooit gaat gebeuren. En dat zeg ik als Ajacied.
0
geplaatst: 16 december 2007, 16:11 uur
Ik zou ook zo niet willen winnen. Ik slacht Ajax liever af met 0-4 of zo in die galmbak. 

0
geplaatst: 16 december 2007, 16:53 uur
Opzich begrijp ik de politie wel, het kan een verantwoordelijke en zware job zijn, en dan is het geld daarvoor niet veel.
Maar dan hoeven ze niet ten koste van de vele voetbalsupporters in het land te gaan staken, genoeg mogelijkheden heb je daarvoor.
Maar dan hoeven ze niet ten koste van de vele voetbalsupporters in het land te gaan staken, genoeg mogelijkheden heb je daarvoor.
0
geplaatst: 16 december 2007, 21:43 uur
Hoezo genoeg mogelijkheden? Als je staakt gaat het altijd ten koste van mensen. Nu is het voetbal een keer aan de beurt. Ik had ook liever die wedstrijden gezien, maar dit vind ik ook wat overdreven. De reactie van Kessler vind ik compleet overtrokken en ronduit arrogant eigenlijk. Hij is zelf een verwend kereltje: een overheidsdienst heeft jarenlang voor nop zijn problemen opgelost. Moet ie ook niet zeuren als het een keer een weekend niet lukt.
0
geplaatst: 16 december 2007, 22:13 uur
Enorm domme opmerking, die kerel moet zijn bek houden hierover. Heeft hij niks mee te maken.
0
geplaatst: 17 december 2007, 10:37 uur
herman schreef:
De reactie van Kessler vind ik compleet overtrokken en ronduit arrogant eigenlijk. Hij is zelf een verwend kereltje
De reactie van Kessler vind ik compleet overtrokken en ronduit arrogant eigenlijk. Hij is zelf een verwend kereltje
Haha, nu doe je precies hetzelfde.
Je hebt wel gelijk, overigens.

0
geplaatst: 17 december 2007, 10:55 uur
Een ongelukkige uitspraak is het wel ja, het reflecteert in ieder geval in meer of mindere mate wel de gedachtes van menig voetballiefhebber in NL.
0
Ace
geplaatst: 19 december 2007, 09:25 uur
"Emanuelson ziet overgang naar Spurs wel zitten"
Ik kan 'm gerust stellen: IK OOK!
Ik kan 'm gerust stellen: IK OOK!
0
Jornaquin
geplaatst: 19 december 2007, 18:10 uur
Zoeken ze toevallig ook niet nog een pinchhitter, een rechtsback en gokkende Belgische middenvelder?
0
LocoHermano
geplaatst: 19 december 2007, 18:56 uur
Ik zie nog kansen voor het kampioenschap, ook al speelt Ajax al een tijdje erbarmelijk slecht. Furby pleite, na de winterstop Vermaelen, Vd Wiel, Davids en Leonardo terug, plus nog wat versterkingen (Boulahrouz?). Kan het misschien toch nog wat worden dit seizoen.
0
geplaatst: 19 december 2007, 21:35 uur
herman schreef:
Hoezo genoeg mogelijkheden? Als je staakt gaat het altijd ten koste van mensen. Nu is het voetbal een keer aan de beurt. Ik had ook liever die wedstrijden gezien, maar dit vind ik ook wat overdreven. De reactie van Kessler vind ik compleet overtrokken en ronduit arrogant eigenlijk. Hij is zelf een verwend kereltje: een overheidsdienst heeft jarenlang voor nop zijn problemen opgelost. Moet ie ook niet zeuren als het een keer een weekend niet lukt.
Gewoon 1 week geen boetes uitschrijven dan gaat het ten koste van de staat en niet van de werkende mensen .
Alleen geen rechter in Nederland die hiermee akkoord gaat , wel als de gewone man er de dupe van is dan stemt elke rechter toe.
0
geplaatst: 21 december 2007, 09:18 uur
Om daar op terug te komen: ze moeten een quota halen, dus dat weekje zouden ze wel weer compenseren.
Jammer van AZ gisterenavond. Sommige spelers speelden behoorlijk sterk, maar al met al is het geen schim meer van de ploeg van vorig seizoen... Nog jammerder was Louis' commentaar op Tom Egbers na afloop, al vond ik Egbers' houding erg sterk.
Jammer van AZ gisterenavond. Sommige spelers speelden behoorlijk sterk, maar al met al is het geen schim meer van de ploeg van vorig seizoen... Nog jammerder was Louis' commentaar op Tom Egbers na afloop, al vond ik Egbers' houding erg sterk.
0
geplaatst: 21 december 2007, 09:24 uur
Leuk voor Vormer dat hij ook op dit niveau meteen zijn mannetje stond. Ik hoop echt dat die Agustien nu lekker op de bank (of tribune) blijft zitten. Hoe verzin je het, buitenkantje rechts te schieten in die positie? Hij kon hem zelfs simpel breed spelen met links, dan was het een intikker geweest. Hoe zat het eigenlijk als AZ 3-3 gespeeld had, want dan was het precies gelijk met Zenit geëindigd en had het gelijk gespeeld tegen de nummer 1 van de groep ......
0
geplaatst: 21 december 2007, 09:43 uur
Van Gaal is rijp voor gedwongen opname. Wat een mallote reactie weer op heel normale vragen van Egbers.
0
geplaatst: 21 december 2007, 11:57 uur
het is nu in elk geval wel weer duidelijk..... Zelfs de nederlandse 'top clubs' zijn veel te licht voor het europese werk. Everton is toch niet bepaald een top ploeg in europa maar wel te goed voor een club die van zichzelf vindt te kunnen aanhaken bij PSV, Feyenoord en de club uit 020. Alleen PSV kan nog mee in de europese subtop en verder zijn we niet goed genoeg (Eigenlijk heeft alleen Fc Groningen het goed gedaan, want pas na strafschoppen verliezen van Fiorentina geeft dan geen punten maar wel een goed gevoel zeg ik als supporter
)
)
0
geplaatst: 21 december 2007, 12:34 uur
Liverpool (Eng) - Internazionale (Eng)
Arsenal (Eng) - AC Milan (Ita)
Mooie affiches
Arsenal (Eng) - AC Milan (Ita)
Mooie affiches

0
geplaatst: 21 december 2007, 13:56 uur
PSV - Helsingborgs en daarna wacht de winnaar van Slavia Praag (waar ken ik die club toch van....) en Tottenham Hotspur. Geen onmogelijke opgave.
0
geplaatst: 21 december 2007, 13:57 uur
Dat dacht Heerenveen destijds ook
Toch moet PSV wel minstens in de kwartfinale kunnen komen.
Toch moet PSV wel minstens in de kwartfinale kunnen komen.
0
LocoHermano
geplaatst: 23 december 2007, 22:42 uur
Alles leuk en aardig, maar het verlies lag natuurlijk niet aan het spel van Ajax zelf, maar aan het bevroren ontdooide veld, de reflecterende sneeuw, de laagstaande zon, het kapsel van de scheidsrechter, het verre van perfecte duikwerk van Suarez, het te vroege tijdstip, de lelijke bek van Heitinga en de afwezigheid van Boulahrouz. Dat dat even duidelijk is.
0
KSPR
geplaatst: 24 december 2007, 00:05 uur
Je vergeet de 4 overtredingen op Huntelaar die allemaal penalty's hadden moeten zijn, aldus de Ajax fans 
Ik ben overigens geen Ajax fan.

Ik ben overigens geen Ajax fan.
0
geplaatst: 24 december 2007, 03:00 uur
Gelukkig gaat de vergelijking tussen Heerenveen en PSV dan ook volledig mank.

0
geplaatst: 24 december 2007, 03:01 uur
LocoHermano schreef:
Alles leuk en aardig, maar het verlies lag natuurlijk niet aan het spel van Ajax zelf, maar aan het bevroren ontdooide veld, de reflecterende sneeuw, de laagstaande zon, het kapsel van de scheidsrechter, het verre van perfecte duikwerk van Suarez, het te vroege tijdstip, de lelijke bek van Heitinga en de afwezigheid van Boulahrouz. Dat dat even duidelijk is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.