Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 9 oktober 2020, 17:55 uur
Tja, Nadal kraakt, maar geeft toch niet toe op de belangrijke punten. Schwartzman staat lekker te klappen overigens.
1
Thudd
geplaatst: 9 oktober 2020, 18:51 uur
Vooralsnog gaan Gent-Wevelgem en Vlaanderen nog wel door.
Ben benieuwd wat MvdP nog kan doen. Hij moet nog iets meer afwachten en imo op het juiste moment zn beste kans pakken.
Soms smijt hij imo te veel met zn krachten terwijl er nog vaak een heel eind te gaan is; van kop af winnen kan wanneer het een veldrit van een uur is, maar dit kan niet zo makkelijk bij een wegwedstrijd, alhoewel hem dit al wel een paar keer gelukt is. Maar ze kennen zijn voorliefde voor de demarrage inmiddels, dus Alaphilippe en consorten zullen vaker op hun hoede zijn....
Ben benieuwd wat MvdP nog kan doen. Hij moet nog iets meer afwachten en imo op het juiste moment zn beste kans pakken.
Soms smijt hij imo te veel met zn krachten terwijl er nog vaak een heel eind te gaan is; van kop af winnen kan wanneer het een veldrit van een uur is, maar dit kan niet zo makkelijk bij een wegwedstrijd, alhoewel hem dit al wel een paar keer gelukt is. Maar ze kennen zijn voorliefde voor de demarrage inmiddels, dus Alaphilippe en consorten zullen vaker op hun hoede zijn....
0
geplaatst: 10 oktober 2020, 10:11 uur
Ik was benieuwd of Yates nog kon terugknokken in de Giro, maar hij heeft corona dus uit koers. 

1
geplaatst: 11 oktober 2020, 16:22 uur
Zal Kelderman eindelijk eens zijn potentie gaan verzilveren? Hij staat er toch erg goed voor na 1 week Giro!
0
geplaatst: 11 oktober 2020, 17:37 uur
Eerste twee sets kansloos, maar Djokovic zou zomaar deze derde set nog over de streep kunnen trekken.
0
geplaatst: 11 oktober 2020, 21:23 uur
Van Duijvenbode, inderdaad wat een ongelofelijke baas
Z'n interviews ook

Z'n interviews ook
0
geplaatst: 11 oktober 2020, 22:24 uur
haha echt hè, zo erbarmelijk slecht eerste ronde en nu dit...
0
geplaatst: 11 oktober 2020, 22:33 uur
De laatste 2 sets vond ik hem wel echt goed tegen Whitlock.
Andere halve finale is ook een hele leuke pot. Chizzy haalt het niet, denk ik, maar hij speelt een hartstikke goed toernooi. Ook in deze wedstrijd weer...
Andere halve finale is ook een hele leuke pot. Chizzy haalt het niet, denk ik, maar hij speelt een hartstikke goed toernooi. Ook in deze wedstrijd weer...
0
geplaatst: 12 oktober 2020, 22:54 uur
Een waardige verliezer. Er komen nog wel meer finales voor DvD
0
geplaatst: 13 oktober 2020, 09:56 uur
ik zie het er nog van komen dat de hele Giro stilgelegd word.
0
geplaatst: 13 oktober 2020, 09:58 uur
En er is ook 1 renner van Sunweb besmet maar die naam is nog niet bekend gemaakt.
0
geplaatst: 13 oktober 2020, 09:59 uur
met de huidige koploper als winnaar? dan moet Kelderman maar flink in de aanval vandaag 

0
Hendrik68
geplaatst: 13 oktober 2020, 10:07 uur
El Ninjo schreef:
En er is ook 1 renner van Sunweb besmet maar die naam is nog niet bekend gemaakt.
Ook nog, ja dan vrees ik voor het vervolg van de Giro. Zou me niks verbazen als het Kelderman is. Of hij valt, of hij is ziek, of hij heeft andersoortig pech. Er gebeurt hem altijd wat. Nu ziet het er eens heel, heel kansrijk uit en dan zou je dit weer krijgen. Denk dat hij dan ook direct stopt met wielrennen. Hoeveel pech kan een mens verdragen.En er is ook 1 renner van Sunweb besmet maar die naam is nog niet bekend gemaakt.
0
geplaatst: 13 oktober 2020, 10:11 uur
En bij zowel AG2R als Ineos is 1 staflid besmet...dus daar is het wellicht ook wachten op meer besmettingen de komende dagen.
Ik vrees er toch een beetje voor...virus waait rond in peloton en begeleiding, ben bang dat dit niet te stoppen is.
Ik vrees er toch een beetje voor...virus waait rond in peloton en begeleiding, ben bang dat dit niet te stoppen is.
1
geplaatst: 13 oktober 2020, 10:14 uur
Gelukkig stonden sommige bergen behoorlijk vol met meerennende en schreeuwende toeschouwers...
0
geplaatst: 13 oktober 2020, 11:55 uur
Nog niet officieel bevestigd (blijkbaar gemeld door Eurosport), maar ook Jumbo Visma zou hele ploeg terugtrekken uit de Giro.
Edit: lijkt nu officieel bevestigd te zijn.
Edit: lijkt nu officieel bevestigd te zijn.
1
Hendrik68
geplaatst: 13 oktober 2020, 12:07 uur
Zo creëer je vanzelf 1.5 afstand in het peloton.....
1
geplaatst: 13 oktober 2020, 12:30 uur
vigil schreef:
Gelukkig stonden sommige bergen behoorlijk vol met meerennende en schreeuwende toeschouwers...
Dat scheelt, gelukkig zongen ze niet...
0
geplaatst: 13 oktober 2020, 16:12 uur
Peter Sagan behaalt z'n eerste zege sinds de Tour van 2019, knap gereden!
0
geplaatst: 13 oktober 2020, 17:04 uur
Schitterende zege van Sagan 
Sowieso was het een heerlijke etappe vandaag.

Sowieso was het een heerlijke etappe vandaag.
* denotes required fields.