Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
Thudd
geplaatst: 13 oktober 2020, 17:08 uur
Kruijswijk.
Op zijn pad eens een zijdelingse sneeuwrand,
Dit jaar opnieuw ongemak, een
Schouder in het verband,
Hopelijk verdrinkt hij zich niet
Aan Coronabier in eigen land.
Op zijn pad eens een zijdelingse sneeuwrand,
Dit jaar opnieuw ongemak, een
Schouder in het verband,
Hopelijk verdrinkt hij zich niet
Aan Coronabier in eigen land.
0
geplaatst: 13 oktober 2020, 19:15 uur
Prachtige zege van Peter Sagan, helaas net vandaag niet kunnen kijken. 
Ook Pozzovivo was indrukwekkend, naar het schijnt. Die kleine strijder gun ik echt 'n keer een podiumplek of zelfs de eindzege. In deze Giro voor de geschiedenisboeken kan alles!
Je zag het wel aankomen, die zege van Sagan. Hij leek veel meer bevrijd rond te rijden in deze Giro (getuige ook al die knappe tweede plek na Ulissi aan het begin van de Giro), hopelijk kiest hij in de toekomst vaker voor de Giro dan de Tour, maar dat zal vast niet enkel van hem afhangen..

Ook Pozzovivo was indrukwekkend, naar het schijnt. Die kleine strijder gun ik echt 'n keer een podiumplek of zelfs de eindzege. In deze Giro voor de geschiedenisboeken kan alles!
Je zag het wel aankomen, die zege van Sagan. Hij leek veel meer bevrijd rond te rijden in deze Giro (getuige ook al die knappe tweede plek na Ulissi aan het begin van de Giro), hopelijk kiest hij in de toekomst vaker voor de Giro dan de Tour, maar dat zal vast niet enkel van hem afhangen..
0
geplaatst: 13 oktober 2020, 20:06 uur
Mooie overwinning van Sagan. Kennelijk moest hij even getriggerd worden om weer tot dergelijke prestaties gedreven te worden.
Pozzovivo was sterk idd, maar dit is natuurlijk wel zijn terrein: korte, steile klimmertjes. Ik zie hem in de bergen niet genoeg tijd hoekbanken goedmaken op Kelderman en Nibali om hetgeen hij verliest in de tijdritten te compenseren, maar podium moet kunnen. Aan de andere kant is niets zeker in deze Giro...
Pozzovivo was sterk idd, maar dit is natuurlijk wel zijn terrein: korte, steile klimmertjes. Ik zie hem in de bergen niet genoeg tijd hoekbanken goedmaken op Kelderman en Nibali om hetgeen hij verliest in de tijdritten te compenseren, maar podium moet kunnen. Aan de andere kant is niets zeker in deze Giro...
0
Thudd
geplaatst: 16 oktober 2020, 11:16 uur
Deze Giro een afval-race in spe?
Knocked-Out by Corona.
Devaluatie alom in mijn ogen.
Knocked-Out by Corona.
Devaluatie alom in mijn ogen.
0
geplaatst: 18 oktober 2020, 15:09 uur
Jezus Alaphillipe 
Dat was toch wel de best denkbare kopgroep

Dat was toch wel de best denkbare kopgroep
0
geplaatst: 18 oktober 2020, 16:17 uur
Prachtige een tegen een strijd tussen twee groot kampioenen, en heel knap gereden van beide. Ze waren echt gelijkwaardig aan elkaar. Jammer dat Alaphilippe er zo op ongelukkige wijze tussen uit viel. Al betwijfel ik of de finale dan anders was gelopen.
0
geplaatst: 18 oktober 2020, 17:23 uur
Wat een ontzettend gave Ronde. 2 titanen die ook nog eens samen de finale maken. Ongekend spannend en wat zal pa vd Poel trots zijn zeg. Moet toch wel in de genen zitten 

0
geplaatst: 18 oktober 2020, 17:35 uur
Heerlijke wielerzondag. Van der Poel die de ronde wint en Kelderman op pole position voor Giro winst. Nu maar duimen dan corona het feestje niet verstiert.
1
geplaatst: 18 oktober 2020, 17:41 uur
Mooie overwinning voor Van den Broek-Blaak! Met dank aan ploeggenote Van der Breggen.
1
Thudd
geplaatst: 18 oktober 2020, 18:35 uur
Mathieu + Wilco + Chantal = Mooiste sportzondag sinds tijden.
0
geplaatst: 20 oktober 2020, 20:55 uur
En ook de Vuelta is van start. Was een feestweken voor de wielerliefhebber. Enerzijds leuk (en spectaculair) dan ze beginnen met een bergetappe, anderzijds ook een beetje saai. Een dagje koers en het aantal kanshebbers voor de eindzege van de Vuelta is teruggebracht tot drie. Uiteraard chargeer ik een beetje, maar over een aantal gekende toppers (Froome, Pinot, Vlasov, Martinez, Woods) kan toch al een dik rood kruis. Anderen (Gaudu, Poels, Martin, Formolo & Dumoulin) zaten er ook bepaald niet lekker bij.
En in Italië? Daar pakt Kelderman morgen (en anders toch woensdag) de roze trui.
En in Italië? Daar pakt Kelderman morgen (en anders toch woensdag) de roze trui.
0
Onweerwolf
geplaatst: 21 oktober 2020, 16:21 uur
Slovenië wint dus gisteren 2 etappes in grote rondes. Dat moet haast wel uniek zijn, toch?
1
geplaatst: 21 oktober 2020, 16:36 uur
Onweerwolf schreef:
Slovenië wint dus gisteren 2 etappes in grote rondes. Dat moet haast wel uniek zijn, toch?
https://twitter.com/GcnRacing/status/1318584952452206592Slovenië wint dus gisteren 2 etappes in grote rondes. Dat moet haast wel uniek zijn, toch?
0
geplaatst: 21 oktober 2020, 16:45 uur
Morgen laatste kans om Almeida er nog af te rijden.
Vandaag was kansloos. Ik zie hem wel standhouden
Vandaag was kansloos. Ik zie hem wel standhouden
0
geplaatst: 21 oktober 2020, 20:32 uur
Vergeet zaterdag niet. De etappe is aangepast en de renners moeten nu drie keer de col richting Sestriere (1e cat.) op, waarbij de laatste keer gelijk de (bergop) finish is.
Maar ik verwacht dat het roze morgen al van schouder wisselt.
Maar ik verwacht dat het roze morgen al van schouder wisselt.
1
geplaatst: 21 oktober 2020, 21:21 uur
Onweerwolf schreef:
Denk het wel, want de laatste keer dat grote rondes overlapten op één dag, bestond Slovenië nog niet

Helaas net niet gewonnen... Dan komende dagen maar. Verwacht toch wel dat Kelderman morgen eindelijk roze pakt.
3
geplaatst: 22 oktober 2020, 13:32 uur
Fan van LA Dodgers of Julia Görges? Ander sportnieuws vind ik zo snel niet.
0
geplaatst: 22 oktober 2020, 15:08 uur
Kelderman moet wel een totale instorting krijgen om vandaag al teveel tijd op Hart of Hindley te verliezen. Dat zie ik ook weer niet gebeuren
* denotes required fields.