menu

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
avatar van Poek
Hoe dan ook: Giri heeft vandaag MVL verslagen!

avatar van herman
Gretz schreef:
(quote)

Als meter_fan morgen besluit dat er weer over voetbal gepraat mag worden op MovieMeter en MusicMeter dan gebeurt dat gewoon hoor. Uiteindelijk heeft de site-eigenaar het laatste woord.

De vorige site-eigenaar liet dit soort dingen altijd aan de moderators over, die moeten het immers allemaal bijhouden. Gelukkig kun je ook prima terecht op VI.NL

avatar van Arrie
Gretz schreef:
(quote)

Als meter_fan morgen besluit dat er weer over voetbal gepraat mag worden op MovieMeter en MusicMeter dan gebeurt dat gewoon hoor. Uiteindelijk heeft de site-eigenaar het laatste woord.

Zie meter_fan eerst maar eens te bereiken.

avatar van Gretz
herman schreef:
Gelukkig kun je ook prima terecht op VI.NL

Mij niet gezien, al die reactiesites. Het is prima vertoeven op BoekMeter en VoetbalMeter, maar het is wel jammer dat niet alle MuMe'ers die over voetbal zouden willen praten daar een account hebben

avatar van Kronos
Ik heb wel een account op BoekMeter en wil niet over voetbal praten. Hopelijk mag dat ook.

Het probleem op MusicMeter waren vooral de relletjes tussen voetballiefhebbers onderling. Logisch dat moderators op een muzieksite zich daar niet mee bezig willen houden. Ik denk dat alleen voetballiefhebbers met lange tenen, die hun eigen belang ruimschoots overschatten, daar geen begrip voor kunnen opbrengen.

avatar van Onweerwolf
Foebelmannetjes die elkaar onderling bevechten omdat ze voor de verkeerde kneuzenclub zijn lijkt mij als enige foebel-geraleteerd topic wèl interresant. Maar dan graag in een dedicated topic want hier gaat het over sport.

avatar van dix
dix
Onweerwolf schreef:
Maar dan graag in een dedicated topic want hier gaat het over sport.

Doorgaans betekent dat hard rijden in hele dure auto's

avatar van Kronos
Of op hele duren motorfietsen.

Wat dat betreft vraag ik me af hoe de toekomst er voor Marquez uit zal zien. Hij gaat sinds zijn terugkeer wel heel vaak tegen de vlakte. Hopelijk voor hem een voorbijgaande fase van opnieuw grenzen opzoeken.

avatar van Onweerwolf
Autorijden valt bij mij ook niet bepaald onder de definitie van sport maar de fans van dat gedoe jammeren iig niet 24/7 overal over hun hobby.

avatar van trebremmit
Kronos schreef:
Of op hele duren motorfietsen.

Wat dat betreft vraag ik me af hoe de toekomst er voor Marquez uit zal zien. Hij gaat sinds zijn terugkeer wel heel vaak tegen de vlakte. Hopelijk voor hem een voorbijgaande fase van opnieuw grenzen opzoeken.


Ik was net nog bij het TT Circuit, de ggd zit daar met een priklocatie voor het covid vaccin, vandaar.
Ze waren er ook aan het racen met motors, waar dat van was weet ik niet. Maar over een paar weken is de TT al en het is jammer dat er bijna geen publiek bij mag zijn, ook omdat het misschien wel eens de laatste race van Rossi is.

avatar van johan de witt
Twee keer Europees kampioen worden tegen Duitsers, weekend kon slechter beginnen

avatar van Minneapolis
Onweerwolf schreef:
Foebelmannetjes die elkaar onderling bevechten omdat ze voor de verkeerde kneuzenclub zijn lijkt mij als enige foebel-geraleteerd topic wèl interresant. Maar dan graag in een dedicated topic want hier gaat het over sport.

Voetbal is geen sport? Ik vind de combinatie techniek, uithoudingsvermogen, tactiek en passie het een erg mooie sport maken.
Maakt mij niet uit verder hoor wat ik hier op MM kan bepraten, maar die regel (alle sport behalve de populairste sport op aarde) is alsof je hier alle muziek mag bespreken zolang het maar locale bands betreft.
En wat je zegt over motorsportliefhebbers gaat ook niet helemaal op. Ik ken menig TT bezoeker die dag in dag uit met motoren bezig zijn alsof er niks anders bestaat.
Zelf vind ik de tour, de Olympische spelen én internationaal voetbal allemaal prachtig.

avatar van Kronos
Minneapolis schreef:
Voetbal is geen sport? Ik vind de combinatie techniek, uithoudingsvermogen, tactiek en passie het een erg mooie sport maken.

De komedie op het veld die er standaard bij hoort en het blinde fanatisme van supporters voor hun club, met bijhorende overdreven reacties als die gewonnen/verloren heeft, maken het een triest evenement in mijn ogen.

Wie kent niet deze uitspraak: Soccer is a gentleman's game played by hooligans, and rugby is a hooligans' game played by gentlemen.

Doordat er zo weinig doelpunten gemaakt worden en de meeste kansen op niks uitdraaien wekt de spanning frustraties op. Dat zie je zowel op het veld als bij de supporters. Het is zeker een sport, maar de sportiviteit is vaak ver te zoeken.

Psychologisch gezien vind ik het al te doorzichtig en niet zo gezond zich zo te identificeren met een club of land. 'Wij hebben gewonnen/verloren'. Onzin.

avatar van Teunnis
Maar gelukkig zijn WIJ wel dubbel de beste in hockey en mogen we dat uitgebreid vieren hier!

En, mits de Spelen doorgaan, gaan WIJ heel de wereld laten zien dat WIJ de beste zijn en de andere landen allemaal inferieur aan ONS.

https://i.fokzine.net/s/wapper.gif

avatar van Minneapolis
Ieder zijn mening Kronos. Ik vind dat fanatisme (binnen grenzen uiteraard), de trots, identificatie, traditie, hoop en afleiding (van het harde bestaan) juist erg mooi. Zeker als ik in Latijns America kom.
Maar badminton (<-- hier gaat deze post om..) is ook mooi.

avatar van herman
Minneapolis schreef:
En wat je zegt over motorsportliefhebbers gaat ook niet helemaal op. Ik ken menig TT bezoeker die dag in dag uit met motoren bezig zijn alsof er niks anders bestaat.

Er zijn ook mensen die dat met postzegels of Eefje de Visser hebben.

avatar van GrafGantz
herman schreef:
(quote)

Er zijn ook mensen die dat met postzegels of Eefje de Visser hebben.


Zijn er al Eefje de Visser postzegels? Asking for a friend...

avatar van Gretz
GrafGantz schreef:
(quote)


Zijn er al Eefje de Visser postzegels? Asking for a friend...

Er bestaat wel al Eefje de Visser graffiti
https://i.vgy.me/tzSfyk.jpg

avatar van vigil
Flink schuurtje heb je Gretz


avatar van johan de witt
Nooit meer sportvrouw van het jaar

avatar van Gretz
johan de witt schreef:
Nooit meer sportvrouw van het jaar

Heb toch het gevoel dat ze meer uit haar carrière had kunnen halen. Eeuwig zonde dat het tot een breuk kwam met Sluiter, daarna werd het toch steeds minder.

Als het iets meer had gezeten had ze Roland Garros en/of de WTA Tour Finals kunnen winnen.

avatar van Teunnis
Gretz schreef:
(quote)

Heb toch het gevoel dat ze meer uit haar carrière had kunnen halen.

Aan de andere kant, zonder plezier te hebben in je sport is het heel knap om alsnog jaren bij de beste tien ter wereld horen.

Wat dat betreft lijkt me dit een hele verstandige keuze.

avatar van El Ninjo


Ik moet eerlijk gezegd toegeven dat ik haar niet ga missen...er zijn niet heel veel Nederlandse topsporters die bij mij irritatie oproepen maar op een gegeven moment had ik het toch wel helemaal gehad met haar met dat eeuwige gejank, het was altijd wel wat...los van de blessures het laatste jaar want daar kun je niks aan doen, maar die had echt zoveel meer uit haar carriere kunnen halen als ze mentaal wat stabieler was geweest.

avatar van Gretz
Formule 1 biedt meer sensatie dan de veredelde oefenfase van dat andere grote sportevenement in Europa. Wat een race, wat een ontknoping

avatar van Poek
Gretz schreef:
Formule 1 biedt meer sensatie dan de veredelde oefenfase van dat andere grote sportevenement in Europa.


Nou ik vond de nationale kampioenschappen best spannend anders.

avatar van Teunnis
De Nations League (in Rimini) bij de vrouwen is voorlopig nog geen spektakel inderdaad. Laatste speelronde was alles al beslist, inclusief Nederland niet bij de laatste vier, mede vanwege matige laatste wedstrijden tegen de belangrijkste concurrenten. Bij de mannen kan de groepsfase nog wel tot een zinderende ontknoping komen. Hup Slovenië 🇸🇮! Nederland is ook daar al uitgeschakeld.

avatar van koosknook
De Tour gaat van start vandaag.
Waagt zich iemand aan een voorspelling? Top 5 of top 10?

avatar van Poles Apart
koosknook schreef:
De Tour gaat van start vandaag.
Waagt zich iemand aan een voorspelling? Top 5 of top 10?

Etappe van vandaag:

01) Colbrelli
02) Alaphilippe
03) Roglic
04) Van der Poel
05) Lutsenko
06) Woods
07) Hirschi
08) Fraile
09) Van Aert
10) Carapaz

Eindklassement:

01) Roglic
02) Pogacar
03) Carapaz
04) Porte
05) Alaphilippe
06) Mas
07) Gaudu
08) MA Lopez
09) Kelderman
10) Uran

avatar van Teunnis
Leuke slotklim bij La Course. Hopelijk wordt het bij de mannen net zo leuk.

Voorspelling top-5 GC:

1. Pogi
2. G.
3. Rogla
4. Karrepats
5. Uran Uran Uran Uran

Gast
geplaatst: vandaag om 23:36 uur

geplaatst: vandaag om 23:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.