Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
1
geplaatst: 26 juli 2021, 12:46 uur
Gewoon het feit dat hij (in ieder geval uit de top 15 of zo die je in beeld zag) de enige is die daar niet springt zegt denk ik al voldoende....of te gefocust dat het niet is doorgedrongen of te eigenzinnig dat ie gewoon niet luistert naar wat anderen zeggen en gewoon z'n eigen ding/zin doet...
0
geplaatst: 26 juli 2021, 12:48 uur
Te eigenzinnig id, of teveel een mietje en dat plankje nodig hebben...
4
geplaatst: 26 juli 2021, 12:52 uur
Bertens: het was een geweldige week in Tokyo...ik weet niet goed wat er zo geweldig is aan verliezen in 1e ronde enkelspel en 2e ronde dubbelspel...maar goed, ik zal wel weer te kritisch / cynisch zijn...
0
geplaatst: 26 juli 2021, 12:53 uur
Nee, het was echt 3x niks. Ms bedoelt ze de Olympische sfeer ofzo...
0
geplaatst: 26 juli 2021, 12:54 uur
Ik denk dat ze vooral blij is dat ze nog een paar redelijke wedstrijden heeft gespeeld na haar blessure. Tot nu toe was het echt dramatisch dit jaar.
0
geplaatst: 26 juli 2021, 12:54 uur
Beelden vd Poel nog ns terug gekeken, zo'n gigasprong was het nou ook weer niet, heb je daar nou een plankje voor nodig?
1
geplaatst: 26 juli 2021, 12:55 uur
Nee, Kiki gaat kotertjes uitpoepen en een beetje tuinieren ofzo vanaf nu en daar horen we nooit meer iets van...
2
geplaatst: 26 juli 2021, 13:04 uur
Maar met Kamminga's zilver hebben we wel de eerste Katwijkse Olympische medaille ooit binnen 

2
geplaatst: 26 juli 2021, 13:06 uur
luigifort schreef:
Beelden vd Poel nog ns terug gekeken, zo'n gigasprong was het nou ook weer niet, heb je daar nou een plankje voor nodig?
Had hij ook niet, maar hij dacht dat het er lag omdat dat bij de verkenning ook zo was.
Ook wel discutabel dat het in de verkenning anders is dan bij de wedstrijd, maar goed.
1
geplaatst: 26 juli 2021, 13:08 uur
Dat schijnt vaker te gebeuren, plankjes bij de verkenningen om valpartijen te voorkomen, las ik.
2
geplaatst: 26 juli 2021, 13:15 uur
Ja apart wel, je verkent toch hoe het echt is?
Anders is het geen verkenning.
Anders is het geen verkenning.
3
geplaatst: 26 juli 2021, 13:20 uur
Ik ben benieuwd naar MvP's eigen verhaal. Zoals ik probeerde aan te geven; zijn teamgenoot ging er van uit dat die plak weg zou zijn en viel het op dat ie weg was toen hij over dat punt ging.
Dat hoor ik een voetballer niet zeggen over sproeiers die aan of uit staan. Ik vind het idd vreemd dat een proefronde niet als de werkelijke situatie is. En daar breekt het vreemde eend zijn hem op denk ik..
Daarom is het nog vreemder dat dit een vraag kan zijn ("het gebeurt wel vaker").
Die anderen sprongen trouwens ook al bij de oefenrondes, dus dat is geen duidelijk signaal.
En hij bewees daarna zelf ook wel te kunnen springen, dus dat verwijt is wat flauw.
Erg sneu voor hem. Ik vind het een geweldig sportman. Tja, wel wat eigenzinnig..
Dat hoor ik een voetballer niet zeggen over sproeiers die aan of uit staan. Ik vind het idd vreemd dat een proefronde niet als de werkelijke situatie is. En daar breekt het vreemde eend zijn hem op denk ik..
Daarom is het nog vreemder dat dit een vraag kan zijn ("het gebeurt wel vaker").
Die anderen sprongen trouwens ook al bij de oefenrondes, dus dat is geen duidelijk signaal.
En hij bewees daarna zelf ook wel te kunnen springen, dus dat verwijt is wat flauw.
Erg sneu voor hem. Ik vind het een geweldig sportman. Tja, wel wat eigenzinnig..
1
geplaatst: 26 juli 2021, 13:24 uur
Minneapolis schreef:
Ik ben benieuwd naar MvP's eigen verhaal. Zoals ik probeerde aan te geven; zijn teamgenoot ging er van uit dat die plak weg zou zijn en viel het op dat ie weg was toen hij over dat punt ging.
De bondscoach geeft aan dat het beproken is dat die plank weg zou zijn.... en die plak is idd weg

1
geplaatst: 26 juli 2021, 13:26 uur
‘Ik was niet op de hoogte, die plank lag er tijdens de verkenning wel. Enkel meegekregen dat hij op het testevent was weggehaald.’ Dat zegt hij zelf.
5
geplaatst: 26 juli 2021, 13:34 uur
In ieder geval sloeg ie de plank niet mis, want die lag er niet 

0
Onweerwolf
geplaatst: 26 juli 2021, 13:55 uur
Oh, nou gelukkig maar lag het net als bij de vrouwen niet aan de Nederlandse wielrenners zelf maar aan andere factoren. Kunnen we toch net doen alsof we de beste zijn.
2
geplaatst: 26 juli 2021, 13:59 uur
luigifort schreef:
Kiki heb ik helemaal niks mee, faler en huilebalk. Dan is topsport niks voor je. Er zijn mensen die al 40 jaar koekjes inpakken aan de lopende band en nooit klagen. Jij hoeft alleen maar 1,5 uur tegen een bal aan te rammen. Motivatie moet je uit jezelf halen, als je het niet hebt zal je t ook nauwelijks krijgen..
Kiki heb ik helemaal niks mee, faler en huilebalk. Dan is topsport niks voor je. Er zijn mensen die al 40 jaar koekjes inpakken aan de lopende band en nooit klagen. Jij hoeft alleen maar 1,5 uur tegen een bal aan te rammen. Motivatie moet je uit jezelf halen, als je het niet hebt zal je t ook nauwelijks krijgen..
Het gaat ook om veel trainingsuren en reizen. Maar inderdaad, als je zo je geld kunt verdienen mag je niet klagen. Er zijn ook topspeelsters die om deze reden al op hun 25e gestopt zijn en voor de rest van hun leven miljonair.
Sluiter woont hier trouwens vlakbij, kom hem wel eens tegen als hij de hond uitlaat. Die komt nu nauwelijks de buurt nog uit, heeft wel genoeg gereisd denk ik
Toen Bertens niet meer met hem door wilde als coach dacht ik al dat haar carriere er gauw op zou zitten.
2
geplaatst: 26 juli 2021, 14:01 uur
Sluiter is nu coach van Griekspoor toch?
Benieuwd hoe ver hij die de top 100 in krijgt.
2
geplaatst: 26 juli 2021, 14:02 uur
Onweerwolf schreef:
Oh, nou gelukkig maar lag het net als bij de vrouwen niet aan de Nederlandse wielrenners zelf maar aan andere factoren. Kunnen we toch net doen alsof we de beste zijn.
Ik had juist graag het duel met Pidcock gezien.
jammer voor de Kiekster, maar volgens mij vond ze tennissen niet zo leuk. Sluiter had ook a hell of a job volgens mij.
1
geplaatst: 26 juli 2021, 14:03 uur
johan de witt schreef:
Klopt inderdaad. Die gaat ook wel goed de laatste tijd.
7
geplaatst: 26 juli 2021, 14:04 uur
Voorspellingen:
- Chloe Dygert vind na anderhalf jaar plots haar wonderbenen terug en Van der Breggen en Van Vleuten worden tweede en derde met minuten achterstand.
- Tom Dumoulin heeft ook zijn oude vorm weer te pakken, maar wordt op het laatste moment de verkeerde kant opgestuurd en door gebrekkige communicatie blijft hij minutenlang verkeerd rijden.
- De teamsprint op de baan lukt het niet om tot drie te tellen en missen daardoor op een paar hondertste het goud.
- Kirsten Wild wint de eerste drie onderdelen van het omnium, maar heeft voor het laatste onderdeel de verkeerde starttijd doorgegeven gekregen. Ze arriveert pas in het stadion als Laura Kenny juichend over de streep komt.
- In de finale van de BMX hapert het startpoortje van Laura Smulders en ze duikt zo head first van de schans.
- Chloe Dygert vind na anderhalf jaar plots haar wonderbenen terug en Van der Breggen en Van Vleuten worden tweede en derde met minuten achterstand.
- Tom Dumoulin heeft ook zijn oude vorm weer te pakken, maar wordt op het laatste moment de verkeerde kant opgestuurd en door gebrekkige communicatie blijft hij minutenlang verkeerd rijden.
- De teamsprint op de baan lukt het niet om tot drie te tellen en missen daardoor op een paar hondertste het goud.
- Kirsten Wild wint de eerste drie onderdelen van het omnium, maar heeft voor het laatste onderdeel de verkeerde starttijd doorgegeven gekregen. Ze arriveert pas in het stadion als Laura Kenny juichend over de streep komt.
- In de finale van de BMX hapert het startpoortje van Laura Smulders en ze duikt zo head first van de schans.
3
geplaatst: 26 juli 2021, 14:04 uur
gigage schreef:
(embed)
(embed)
Remi Gaillard, altijd goed. Een jaar of 10 terug heb ik alles gekeken wat hij gemaakt heeft.

Deze blijft ook mooi:
1
geplaatst: 26 juli 2021, 14:15 uur
Teunnis schreef:
Voorspellingen:
Voorspellingen:
Dygert reed in de wegwedstrijd helemaal niet zo slecht vond ik, het zou me niets verbazen dat ze een hele goede tijdrit gaat rijden.
3
geplaatst: 26 juli 2021, 14:16 uur
Het zuurste aan het Van Der Poel verhaal vind ik dat we een potentieel fantastisch gevecht hebben gemist. Ik had Mathieu wel in de weer willen zien met Pidcock en Fluckiger. Dat had de wedstrijd en de spanning een flinke boost gegeven, en niet alleen uit Nederlands oogpunt.
0
geplaatst: 26 juli 2021, 14:20 uur
Ja, uiteindelijk werd de hele wedstrijd een beetje een flop. Kreeg nooit de indruk dat Flückiger echt een bedreiging was voor Pidcock. We zullen het nooit weten of het anders wel leuk was geworden, voor hetzelfde geldt rijdt Van der Poel een soortgelijke wedstrijd als Schürter.
Enige positieve is dat de kans nu nog groter is dat hij nog vier jaar blijft mountainbiken.
Enige positieve is dat de kans nu nog groter is dat hij nog vier jaar blijft mountainbiken.
* denotes required fields.