MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Teunnis schreef:
Overigens was het hoogtepunt van de daf wellicht niet eens het wielrennen, maar de onverzettelijkheid van de Russische judoka Taimazova. Ik kijk niet veel judo en ging voor de gein eens een partijtje kijken. De halve finale tegen de Japanse Arai was episch tot en met. Toen ze even later alsnog brons won, stond ik (figuurlijk) op de banken.

Dat was idd geweldig om te zien, wat een wilskracht had die zeg....

Ja, die Taimazova was heerlijk om naar te kijken en nog winnen ook, heroïsch!

Teunnis schreef:
(quote)

Paardjehop is de meest walgelijke sport die er maar bestaat. Over x jaar kijken we hier als mensheid met enorme schaamte op terug.

En vanwaar deze nogal aanmatigende opmerking?

Omdat dat niet de manier is waarop ik met dieren om wil gaan.

En daarnaast - maar dat is slechts bijzaak - werkt het helemaal niet als kijksport. Net zo min als bijvoorbeeld ritmisch gymnastiek.

Teunnis schreef:
(quote)

Als Primoz heel diep was gegaan in de Tour, had Slovenië ook altijd nog voor Pogacar kunnen gaan. Ik denk dat Pogi ook gewonnen zou hebben vandaag.

Wil je dat ajb niet meer doen: "Pogi" gebruiken - dat doet die kwallebal ook die samen met andere kwallebal Maarten (ooit bij de Kwantumkwallen) wielersport bij de NOS voorziet van praetsels die zelden het niveau van Saar Commentaar ontstijgen. Vind dat zo zo zo zo zo - bedenk het maer

Teunnis schreef:

En daarnaast - maar dat is slechts bijzaak - werkt het helemaal niet als kijksport. Net zo min als bijvoorbeeld ritmisch gymnastiek.

Synchroon zwemmen wel soms? What about paalwerpen en hamerslingeren (zo'n echte moker) vs speerwerpen, kogelslingeren etc.

Biljarten, hengelsport idem - en toch waren dat eind jaren '90 de grote publiektrekkers bij BSkyB. "Rare jongens, die mensen" zou Obelix zeggen

Mjuman schreef:
(quote)

Synchroon zwemmen wel soms? What about paalwerpen en hamerslingeren (zo'n echte moker) vs speerwerpen, kogelslingeren etc.

Biljarten, hengelsport idem - en toch waren dat eind jaren '90 de grote publiektrekkers bij BSkyB. "Rare jongens, die mensen" zou Obelix zeggen

Ook NMD. Paalwerpen en hamerslingeren nog nooit gezien, maar zal vast net zo matig boeiend als kogelslingeren zijn. Dé biljartsport om te kijken is uiteraard snooker. Staat voor mij qua kijksport net onder wielrennen en op gelijke hoogte met bijvoorbeeld biatlon. Al is dat altijd een beetje appels met peren vergelijken. En hengelsport, tsja... Volgens mij was er niet zo lang geleden VisTV of zoiets op RTL7. Ik vermoed dat ze dat na één uitzending direct van de buis hebben gegooid. Mij hebben ze in ieder geval niet overgehaald om vaste kijker te worden. Ik hoopte op hilarische knulligheid.

Teunnis schreef:

Nou mijn beide katten vinden ritmisch gymnastiek met lint het hoogtepunt van de spelen.

Onweerwolf
Weet iemand op welke dag de Olympische vossenjacht is?

Blaudzun die Song 2 doet van Blur in Studio Tokio, why o why

Onweerwolf schreef:
Weet iemand op welke dag de Olympische vossenjacht is?

Dat weet Marianne...

luigifort schreef:
Blaudzun die Song 2 doet van Blur in Studio Tokio, why o why

Blaudzun sowieso, why o why

Ja, hij deed ook nog Big in Japan, kan dat nummer nu nooit meer horen

Ja gisteren ook, met Lakshmi.
Die doet hij elke avond waarschijnlijk.
Big in Japan dan.

Gelukkig was vandaag zijn laatste keer
Morgen andere huisband

O ja? Volgende week Spinvis? Met Japans gefluister?

Geen idee. Niet Vandaag iig

johan de witt schreef:
O ja? Volgende week Spinvis? Met Japans gefluister?

Morgen fluistert ie De Dag dat BMX Goud Won
2.9.7.2.1

Heupworp op Blaudzun. Ippon

We zitten momenteel qua aantal medailles tussen Sydney 2000 en de voorspelling van Forecast in.

https://pbs.twimg.com/media/E7aPC_bWEAcavsy?format=png&name=medium

Als ik vrijgezel was had ik het wel geweten, Annemiek is vrijgezel

Lol, Nederland voor de derde keer nipt goud gemist bij het roeien. Dit keer gebeurde het wel op een hele dramatische manier, met drie boten waar ze op de laatste meters door ingehaald worden. De finishfoto lijkt de vierde plek aan te geven, maar blijkbaar toch nog brons.

Het ongeloof en blijdschap bij de Italiaanse winnaressen is wel mooi om te zien.

luigifort schreef:
Als ik vrijgezel was had ik het wel geweten, Annemiek is vrijgezel

Dat kan je zelf snel regelen hoor, tenminste dat zelf vrijgezel worden

Teunnis schreef:
Lol, Nederland voor de derde keer nipt goud gemist bij het roeien. Dit keer gebeurde het wel op een hele dramatische manier, met drie boten waar ze op de laatste meters door ingehaald worden. De finishfoto lijkt de vierde plek aan te geven, maar blijkbaar toch nog brons.

Het ongeloof en blijdschap bij de Italiaanse winnaressen is wel mooi om te zien.

Ze maakt bijna nooit zo'n fout zei ze. En dan nu 100 meter voor het einde wel, typische NL jinx weer

Katwijk Kamminga

luigifort schreef:
Gelukkig was vandaag zijn laatste keer
Morgen andere huisband
Son Mieux is de volgende begreep ik, wat vind je daar dan van?

Alles beter dan Blaudzun

Poek schreef:
We zitten momenteel qua aantal medailles tussen Sydney 2000 en de voorspelling van Forecast in.

Als je die grafiek ziet lijkt het alsof we maar ongeveer 3 medailles achterlopen op voorspelling...ik vraag me een beetje af voor wie die 13 medailles uit de laatste 3 dagen voorspeld zijn (als ik die grafiek tenminste goed lees)....qua teamsporten kan ik me 4 voorspelde medailles voorstellen (hockey h - daar kan vrees ik wel een streep door, hockey d - zou moeten, handbal d - vind ik ook geen zekerheid maar kan wel, waterpolo d - geen zekerheid, kan wel) , boksen d kan ik me indenken (boksfinales meestal op het einde meen ik), wellicht 2 of 3 onderdelen atletiek in laatste 3 dagen....maar dan kom ik nog niet op 13....wat zie ik over het hoofd?

Als de voetbal d de volgende wedstrijd winnen is er een hoop mogelijk

Die was ik idd even vergeten.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:48 uur

geplaatst: vandaag om 02:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.