MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Wat een eindsprint van Femke Bol.
Dacht dat ze die achterstand niet meer zou overbruggen, maar wat een macht op die laatste 150 meter.

Kansloos voor de medailles tho...

Belgen op weg naar hockeygoud...

Jammer...

Ze zijn ook gewoon veruit de sterkste ploeg.

Helaas wel ja..

Yessss!!!!

Sinds wanneer geen verlengingen meer?

Sinds de Belgen kunnen winnen op shootouts

Geweldige prestatie van België! Ongekend.

Dik verdiend ook, waren beste ploeg van het toernooi.

En je ziet wederom dat je toch vaak eerst een finale moet verliezen (Rio) om 'm daarna wel te kunnen winnen.

Of eerst een WK winnen.

Juist niet dik verdiend, 2e helft waren ze nergens meer, was het Australië dat de klok sloeg.

Grappig dat Femke eigenlijk een heel normale stem heeft, maar na een race zo'n piepstemmetje

luigifort schreef:
Juist niet dik verdiend, 2e helft waren ze nergens meer, was het Australië dat de klok sloeg.

Eerste helft was het andersom.
Een gelijkspel was verdiend.

En dan weet je dat Vanasch het wel voor ze doet bij de shootouts.

Deze wedstrijd gelijkwaardig, maar ik schrijf ook beste ploeg van het toernooi...door het toernooi heen waren ze dat ook. Australie had al mazzel dat ze beide wedstrijden in de knock out phase tot een goed einde brachten.

El Ninjo schreef:
Deze wedstrijd gelijkwaardig, maar ik schrijf ook beste ploeg van het toernooi...door het toernooi heen waren ze dat ook. Australie had al mazzel dat ze beide wedstrijden in de knock out phase tot een goed einde brachten.

Door het toernooi heen zegt me niks, zie je ook bij voetbal ploegen die pas in de finale er staan en daarvoor baggerwedstrijden spelen...

Anouk en Emma

Nafi en Noor

Mooi Belgisch-Nederlands feestje de zevenkamp

Fantastisch zilver en brons! En tweede keer goud binnen een uur voor België, 'straf' gedaan!

Hoewel ik het eerlijk gezegd niet zo op de zevenkamp heb.

Zevenkamp is juist geweldig, al die takken van sport. De allrounders binnen de atletiek.

Fantastisch gedaan door Emma Oosterwegel. Was op het randje, maar brons is binnen. Goud en zilver waren al zo goed als zeker.

Ja, ik weet niet, ik vind het moeilijk om naar zoiets te kijken in de wetenschap dat er betere verspringers, speerwerpers, 800-meterlopers etc. op deze wereld zijn. Maarja, niet iedere discipline kan leuk zijn.

Jammer dat Vetter uitgerekend op 1 van haar beste onderdelen, het speerwerpen, het eigenlijk heeft laten liggen... ruim 7m onder haar PR...de helft minder en ze had goud gehad.

luigifort schreef:
Door het toernooi heen zegt me niks, zie je ook bij voetbal ploegen die pas in de finale er staan en daarvoor baggerwedstrijden spelen...

Dat vind ik dan ook vaak geen terechte winnaars van het toernooi

El Ninjo schreef:
Jammer dat Vetter uitgerekend op 1 van haar beste onderdelen, het speerwerpen, het eigenlijk heeft laten liggen... ruim 7m onder haar PR...de helft minder en ze had goud gehad.

Typisch NL...

El Ninjo schreef:

Hm, dat is wellicht wat te makkelijk geredeneerd. Thiam deed het volgens mij best kalmpjes aan op de afsluitende 800m, die hoefde er alleen maar voor te zorgen dat Vetter niet langszij kwam. Als Vetter nog aan de leiding had gestaan na het speerwerpen had Thiam er ongetwijfeld veel harder aan getrokken. Die komt nu op haar gemakkie als een van de laatsten over de streep, maar is nog zo fit als een hoentje. Vetter zit daar zelfs nog een aardig stukje achter, komt al molenwiekend over de streep en stort gelijk ter aarde.

Ja, daar zit wel wat in...maar ik denk wel dat als ze het ergens heeft laten liggen het wel op het speerwerpen is.

Poehee, Laurine van Riessen is echt behoorlijk gewond geraakt bij die val...meerdere ribben gebroken, sleutelbeen gebroken en een longkneuzing.

Zo zag het qua val er niet naar uit...

Gaat tie weer lekker FJ, ouwe positivo?

Gast
geplaatst: vandaag om 22:09 uur

geplaatst: vandaag om 22:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.