Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
1
geplaatst: 5 augustus 2021, 12:45 uur
Wat een eindsprint van Femke Bol.
Dacht dat ze die achterstand niet meer zou overbruggen, maar wat een macht op die laatste 150 meter.
Dacht dat ze die achterstand niet meer zou overbruggen, maar wat een macht op die laatste 150 meter.
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 13:40 uur
Dik verdiend ook, waren beste ploeg van het toernooi.
En je ziet wederom dat je toch vaak eerst een finale moet verliezen (Rio) om 'm daarna wel te kunnen winnen.
En je ziet wederom dat je toch vaak eerst een finale moet verliezen (Rio) om 'm daarna wel te kunnen winnen.
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 13:47 uur
Juist niet dik verdiend, 2e helft waren ze nergens meer, was het Australië dat de klok sloeg.
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 13:50 uur
Grappig dat Femke eigenlijk een heel normale stem heeft, maar na een race zo'n piepstemmetje 

1
geplaatst: 5 augustus 2021, 13:55 uur
luigifort schreef:
Juist niet dik verdiend, 2e helft waren ze nergens meer, was het Australië dat de klok sloeg.
Eerste helft was het andersom.
Een gelijkspel was verdiend.
En dan weet je dat Vanasch het wel voor ze doet bij de shootouts.
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 13:57 uur
Deze wedstrijd gelijkwaardig, maar ik schrijf ook beste ploeg van het toernooi...door het toernooi heen waren ze dat ook. Australie had al mazzel dat ze beide wedstrijden in de knock out phase tot een goed einde brachten.
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 14:04 uur
El Ninjo schreef:
Deze wedstrijd gelijkwaardig, maar ik schrijf ook beste ploeg van het toernooi...door het toernooi heen waren ze dat ook. Australie had al mazzel dat ze beide wedstrijden in de knock out phase tot een goed einde brachten.
Door het toernooi heen zegt me niks, zie je ook bij voetbal ploegen die pas in de finale er staan en daarvoor baggerwedstrijden spelen...
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 14:36 uur
Fantastisch zilver en brons! En tweede keer goud binnen een uur voor België, 'straf' gedaan!
Hoewel ik het eerlijk gezegd niet zo op de zevenkamp heb.
Hoewel ik het eerlijk gezegd niet zo op de zevenkamp heb.
1
geplaatst: 5 augustus 2021, 14:44 uur
Zevenkamp is juist geweldig, al die takken van sport. De allrounders binnen de atletiek.
Fantastisch gedaan door Emma Oosterwegel. Was op het randje, maar brons is binnen. Goud en zilver waren al zo goed als zeker.
Fantastisch gedaan door Emma Oosterwegel. Was op het randje, maar brons is binnen. Goud en zilver waren al zo goed als zeker.
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 14:47 uur
Ja, ik weet niet, ik vind het moeilijk om naar zoiets te kijken in de wetenschap dat er betere verspringers, speerwerpers, 800-meterlopers etc. op deze wereld zijn. Maarja, niet iedere discipline kan leuk zijn.
1
geplaatst: 5 augustus 2021, 14:53 uur
Jammer dat Vetter uitgerekend op 1 van haar beste onderdelen, het speerwerpen, het eigenlijk heeft laten liggen... ruim 7m onder haar PR...de helft minder en ze had goud gehad.
1
geplaatst: 5 augustus 2021, 14:55 uur
luigifort schreef:
Door het toernooi heen zegt me niks, zie je ook bij voetbal ploegen die pas in de finale er staan en daarvoor baggerwedstrijden spelen...
Dat vind ik dan ook vaak geen terechte winnaars van het toernooi

0
geplaatst: 5 augustus 2021, 15:03 uur
El Ninjo schreef:
Jammer dat Vetter uitgerekend op 1 van haar beste onderdelen, het speerwerpen, het eigenlijk heeft laten liggen... ruim 7m onder haar PR...de helft minder en ze had goud gehad.
Typisch NL...
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 15:45 uur
El Ninjo schreef:
Hm, dat is wellicht wat te makkelijk geredeneerd. Thiam deed het volgens mij best kalmpjes aan op de afsluitende 800m, die hoefde er alleen maar voor te zorgen dat Vetter niet langszij kwam. Als Vetter nog aan de leiding had gestaan na het speerwerpen had Thiam er ongetwijfeld veel harder aan getrokken. Die komt nu op haar gemakkie als een van de laatsten over de streep, maar is nog zo fit als een hoentje. Vetter zit daar zelfs nog een aardig stukje achter, komt al molenwiekend over de streep en stort gelijk ter aarde.
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 15:58 uur
Ja, daar zit wel wat in...maar ik denk wel dat als ze het ergens heeft laten liggen het wel op het speerwerpen is.
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 17:12 uur
Poehee, Laurine van Riessen is echt behoorlijk gewond geraakt bij die val...meerdere ribben gebroken, sleutelbeen gebroken en een longkneuzing.
* denotes required fields.