Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
1
geplaatst: 4 augustus 2021, 14:05 uur
Dan zou je zeggen dat je toch een beetje tegenstand moet kunnen bieden, maar misschien is er in die twee jaar veel veranderd.
2
geplaatst: 4 augustus 2021, 14:24 uur
Volgens mij zijn naast de Noren ook de Fransen altijd een soort angstgegner voor de Oranje dames, het spel van de Fransen ligt ons totaal niet...had liever gehad dat we 3e in de poule waren geworden en tegen de Russinnen hadden gespeeld.
2
geplaatst: 4 augustus 2021, 15:00 uur
Dit powerhandbal ligt ons idd minder. Toch moet je scherper starten, dan had je nog wel een serieuze kans gehad.
2
geplaatst: 4 augustus 2021, 15:26 uur
Ben ik de enige die synchroonzwemsters best eng vind? Niet specifiek die van Nederland, maar meer in het algemeen. Staat bij mij bijna op gelijke hoogte met clowns.
/edit: hier sta ik duidelijk niet alleen in...
FYI, Synchronized Swimming Is Fucking Terrifying - buzzfeed.com
/edit: hier sta ik duidelijk niet alleen in...
FYI, Synchronized Swimming Is Fucking Terrifying - buzzfeed.com
5
geplaatst: 4 augustus 2021, 15:30 uur
GrafGantz schreef:
Ben ik de enige die synchroonzwemsters best eng vind? Niet specifiek die van Nederland, maar meer in het algemeen. Staat bij mij bijna op gelijke hoogte met clowns.
https://cdn.nos.nl/image/2021/04/23/735671/1024x576a.jpg
https://cdn.vnexplorer.net/node-01/wp-content/uploads/2021/08/03122241/synchronized-swimmers-de-brouwer-to-olympic-final1627993361.jpg
Dit zijn scenes die in een horrorfilm niet zouden misstaan nee
1
geplaatst: 4 augustus 2021, 16:03 uur
GrafGantz schreef:
Wees blij dat er geen synchroonzwemmen voor clowns bestaat!
0
geplaatst: 4 augustus 2021, 16:59 uur
Het is even aan me voorbij gegaan, maar Anouk Vetter staat na 4 onderdelen eerste op de zevenkamp!
0
geplaatst: 4 augustus 2021, 17:09 uur
Op de 800 meter laat ze het liggen, denk ik, maar een medaille moet zeker kunnen lukken, ja.
0
geplaatst: 4 augustus 2021, 17:14 uur
De finale van de PC staat op punt van beginnen en de strijd gaat tussen parturen Bergsma en van der Bos.
LIVE: Kijk hier naar de PC in Franeker | Omrop Fryslân - omropfryslan.nl
LIVE: Kijk hier naar de PC in Franeker | Omrop Fryslân - omropfryslan.nl
0
geplaatst: 4 augustus 2021, 19:50 uur
El Ninjo schreef:
Volgens mij zijn naast de Noren ook de Fransen altijd een soort angstgegner voor de Oranje dames, het spel van de Fransen ligt ons totaal niet...had liever gehad dat we 3e in de poule waren geworden en tegen de Russinnen hadden gespeeld.
Ik dacht tegen Montenegro nog even dat ze expres aan het verliezen waren. Was achteraf wel slimmer geweest voor een kans op een medaille. Frankrijk en Noorwegen zijn zelfs met Polman en Abbingh haast onverslaanbare tegenstanders voor Nederland.
1
geplaatst: 4 augustus 2021, 20:04 uur
harm1985 schreef:
Het is even aan me voorbij gegaan, maar Anouk Vetter staat na 4 onderdelen eerste op de zevenkamp!
Om Thiam te verslaan is er nog wel een wonder nodig. Maar met de blessure van KJT moet zilver te doen zijn. Vetter is wel heerlijk in vorm. Die jonge tweede Belgische ook trouwens. En bij de mannen die Canadees, daar lukt voorlopig ook alles. Wel erg spijtig van zowel de uitschakeling van KJT bij de vrouwen als Kaul bij de mannen. Daarmee lijkt het er voorlopig op dat er geen zware strijd om goud meer gaat komen.
Het baanwielrennen is trouwens echt fantastisch als je even buiten de dominantie van de Nederlandse sprinters rekent. De ploegenachtervolging bij de mannen kan ik iedereen aanraden om terug te kijken, vanaf de kwalificatie tot de finale om goud. Ook de ploegenachtervolging en teamsprint bij de vrouwen was heerlijk. En de teamsprint bij de mannen was eigenlijk ook vermakelijk, ondanks het overwicht van NL.
Jammer dat het zo'n ondergeschoven kindje is dat baanwielrennen. Geen individuele achtervolging, geen puntenkoers en het omnium compleet verkracht.
0
geplaatst: 4 augustus 2021, 20:17 uur
El Ninjo schreef:
Olympisch voetbal doet me niet zoveel, maar Spanje - Brazilië is wel een mooie finale.
Olympisch voetbal doet me niet zoveel, maar Spanje - Brazilië is wel een mooie finale.
Wat ik tot nu toe van ze heb gezien, spelen ze beiden erg saai voetbal. Zeker Spanje is niet om aan te zien.
0
geplaatst: 4 augustus 2021, 20:20 uur
Ik heb nog helemaal niks van het voetbal gezien....uitspraak was puur gebaseerd op de namen van de finalisten en de spelers die bij beide landen meedoen.
0
geplaatst: 4 augustus 2021, 20:23 uur
El Ninjo schreef:
Ik heb nog helemaal niks van het voetbal gezien....uitspraak was puur gebaseerd op de namen van de finalisten en de spelers die bij beide landen meedoen.
Ja, dat geeft nog wel wat hoop. Dat de grote namen niet tot het maximale komen tegen tegenstanders als Japan en Egypte, maar dat het in de finale gewoon CL-niveau wordt.
0
geplaatst: 4 augustus 2021, 20:50 uur
Teunnis schreef:
Jammer dat het zo'n ondergeschoven kindje is dat baanwielrennen. Geen individuele achtervolging, geen puntenkoers en het omnium compleet verkracht.
Ik had al het gevoel dat ik het een en ander miste toen ik het baanwielrenprogramma voor deze week bekeek. Onderdelen geschrapt dus. Zonde.Jammer dat het zo'n ondergeschoven kindje is dat baanwielrennen. Geen individuele achtervolging, geen puntenkoers en het omnium compleet verkracht.
0
geplaatst: 4 augustus 2021, 23:08 uur
Teunnis schreef:
Wat je zegt! Ik ben meer een liefhebber van de wegwedstrijden en ik zit daar het hele jaar naar te kijken tot frustratie van mijn zoon die een liefhebber is van het baanwielrennen. Wacht maar op de OS, zei ik dan. Dat valt erg tegen. En qua tv-tijd zal de baan de weg ook niet gaan inhalen.
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 00:12 uur
Ik denk dat je met schakelen tussen Eurosport, BBC, NOS en Sporza een heel eind komt.
Ik heb zelf de Eurosport Player (of tegenwoordig Discovery+), dat is ideaal (maar niet gratis).
1
geplaatst: 5 augustus 2021, 11:39 uur
Ik weet niet wat de tactiek van van Schip was, maar dit sloeg helemaal nergens op.
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 11:59 uur
Kom op Australische hockeymannen, pak die vervelende Belgen...
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 12:13 uur
Vergeet het maar Luigifort...komt 2x goud bij vandaag voor Belgie 

0
geplaatst: 5 augustus 2021, 12:20 uur
Hoop t niet, ik vind ze veel te arrogant...
Waarom kunnen de Belgen de laatste 10 jaar ineens wel hockeyen en daarvoor nooit?
Waarom kunnen de Belgen de laatste 10 jaar ineens wel hockeyen en daarvoor nooit?
2
geplaatst: 5 augustus 2021, 12:20 uur
Prachtige zege. En dat ondanks dat ze zes jaar terug een hartinfarct heeft gehad. Prima van hersteld (schijnbaar al vrij snel), gelukkig.
* denotes required fields.