Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
1
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:41 uur
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:41 uur
Sifan wint 2x goud. Rest is afwachten. Wild gaat keihard falen...
1
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:43 uur
Dan is Sifan de koningin van de Spelen.
Ze is wel in supervorm.
Spannend!
Ze is wel in supervorm.
Spannend!
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:56 uur
2x goud en 1x brons zou ook schitterend zijn. Op deze 1500 m op waarde geklopt
1
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:57 uur
Ja maar had meer in gezeten denk ik.
Op de 10 zilver of goud.
Op de 10 zilver of goud.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:57 uur
johan de witt schreef:
Brons! Te snel op kop.
Brons! Te snel op kop.
Zilver had er misschien nog in gezeten met een andere tactiek, maar Kipyegon was gewoon veel te sterk voor iedereen
2
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:59 uur
Gretz schreef:
Zilver had er misschien nog in gezeten met een andere tactiek, maar Kipyegon was gewoon veel te sterk voor iedereen
(quote)
Klopt, ook regerend olympisch en wereldkampioen. Maar Sifan had al goud en Kipyegon moest.
Ze had gewoon het initiatief aan haar kunnen laten.
Maar goed, 3 medailles is gewoon schittetend
2
geplaatst: 6 augustus 2021, 15:02 uur
Ze had sowieso niet de kop moeten pakken, aldus man op de bank...
1
geplaatst: 6 augustus 2021, 15:05 uur
Al had ze niet op kop gelopen, dan nog had ze geen schijn van kans gehad als je het verschil ziet. Ze is ook al vaker in een sprint geklopt door die Keniaanse en die liep dit seizoen ook al bijna 2 seconden sneller dan Hassan met 3.51 nog iets...das best een verschil hoor op die afstand.
Ik vrees dat het op de 10 km niet anders gaat worden, daar heeft die wereldrecordrecordhoudster Gidey ook al een geweldige eindsprint...en ik denk dat het voor Hassan met al 3x een 1500m in haar benen deze week dan net iets teveel van het goede wordt.
Ik vrees dat het op de 10 km niet anders gaat worden, daar heeft die wereldrecordrecordhoudster Gidey ook al een geweldige eindsprint...en ik denk dat het voor Hassan met al 3x een 1500m in haar benen deze week dan net iets teveel van het goede wordt.
2
geplaatst: 6 augustus 2021, 15:06 uur
Goud, zilver én brons zou het ook al afmaken 
Met die wind die er blijkbaar stond extra zonde dat ze zoveel onnodig kopwerk op zich nam.

Met die wind die er blijkbaar stond extra zonde dat ze zoveel onnodig kopwerk op zich nam.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 15:44 uur
Ja, alsof Kiki en Dafne t toch onbewust voor de anderen nog willen verpesten ook. Maar typisch NL weer hoor dat het wisselen weer mislukt...
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 15:47 uur
luigifort schreef:
Ja, alsof Kiki en Dafne t toch onbewust voor de anderen nog willen verpesten ook. Maar typisch NL weer hoor dat het wisselen weer mislukt...
Leek erop dat Schippers gewoon in haar hoofd telde en op een X aantal seconden begint met lopen. Zonder te checken waar Visser zich bevond. Die was dan misschien iets langzamer dan ze verwachtte.
2
geplaatst: 6 augustus 2021, 15:54 uur
Nederland bij de beste 10 landen ter wereld en jij vindt ze amateuristisch 

0
geplaatst: 6 augustus 2021, 15:55 uur
Berrettini nog even de US Open en/of de World Tour Finals winnen + Bettiol het WK wielrennen op de weg en Ganna het WK tijdrijden en Italië heeft dit jaar op zo'n beetje elk vlak geëxcelleerd.
2
geplaatst: 6 augustus 2021, 16:00 uur
Ja, zou leuk zijn als we Italië, en Duitsland, nog voorbij gaan 

2
geplaatst: 6 augustus 2021, 16:14 uur
Nou ja...eerlijk gezegd vond ik de manier waarop dit fout ging wel behoorlijk amateuristisch, de timing van Schippers was ook niet zo'n klein beetje verkeerd ... en dat terwijl je al gewaarschuwd was in de kwalificatie series.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 16:17 uur
Je begint al net zo te praten als Sifan Hassan - nou nog wat sneller worden en dan krijg je een mooie vetleren medaille voor je schrijfsels. Begin steeds beter te begrijpen waarom die ene sport hier niet meer mag worden genoemd.
Met de huidige trend - de quasi langs-de-lijn-smalltalk - moet een mens zich wel heel erg vervelen

0
geplaatst: 6 augustus 2021, 16:22 uur
Negenvoudig wereldkampioen Rossi (42) stopt met motorracen | NOS

Wel verstandig trouwens, want hij kan echt niet meer meekomen. Hij is ongeveer net zo oud als ik ben, ietsje jonger, maar ik volg hem al sinds zijn rookie tijd. Echt een afscheid van een lange periode, want ik was rond de twintig toen hij bekend werd.

Wel verstandig trouwens, want hij kan echt niet meer meekomen. Hij is ongeveer net zo oud als ik ben, ietsje jonger, maar ik volg hem al sinds zijn rookie tijd. Echt een afscheid van een lange periode, want ik was rond de twintig toen hij bekend werd.
1
geplaatst: 6 augustus 2021, 16:32 uur
Die 3e loopster van Nederland keurt Schippers net na afloop geen blik waardig....
* denotes required fields.