MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
johan de witt schreef:
Eva de Goede 3 keer goud!

Ereplaatsje bij mij in huis

Sifan wint 2x goud. Rest is afwachten. Wild gaat keihard falen...

Dan is Sifan de koningin van de Spelen.
Ze is wel in supervorm.
Spannend!

Ik nie begrijp, ik heb Olympies kampioen

Legendarisch! Net als Dusan.
Pak goud!

Brons! Te snel op kop.

Jammer...ws toch te korte afstand.

johan de witt schreef:
Dan is Sifan de koningin van de Spelen.
Ze is wel in supervorm.
Spannend!

2x goud en 1x brons zou ook schitterend zijn. Op deze 1500 m op waarde geklopt

Ja maar had meer in gezeten denk ik.
Op de 10 zilver of goud.

johan de witt schreef:
Brons! Te snel op kop.

Zilver had er misschien nog in gezeten met een andere tactiek, maar Kipyegon was gewoon veel te sterk voor iedereen

Gretz schreef:
(quote)

Zilver had er misschien nog in gezeten met een andere tactiek, maar Kipyegon was gewoon veel te sterk voor iedereen

Klopt, ook regerend olympisch en wereldkampioen. Maar Sifan had al goud en Kipyegon moest.
Ze had gewoon het initiatief aan haar kunnen laten.
Maar goed, 3 medailles is gewoon schittetend

Ze had sowieso niet de kop moeten pakken, aldus man op de bank...

Dan wordt Harrie ws de Koning vd Spelen.

Ik kan niks aan doen

Al had ze niet op kop gelopen, dan nog had ze geen schijn van kans gehad als je het verschil ziet. Ze is ook al vaker in een sprint geklopt door die Keniaanse en die liep dit seizoen ook al bijna 2 seconden sneller dan Hassan met 3.51 nog iets...das best een verschil hoor op die afstand.

Ik vrees dat het op de 10 km niet anders gaat worden, daar heeft die wereldrecordrecordhoudster Gidey ook al een geweldige eindsprint...en ik denk dat het voor Hassan met al 3x een 1500m in haar benen deze week dan net iets teveel van het goede wordt.

Goud, zilver én brons zou het ook al afmaken

Met die wind die er blijkbaar stond extra zonde dat ze zoveel onnodig kopwerk op zich nam.

Schippers, Schippers, Schippers, hou ff in!!!!

Dafne zal net als Kiki ook wel stoppen binnenkort

Ja, alsof Kiki en Dafne t toch onbewust voor de anderen nog willen verpesten ook. Maar typisch NL weer hoor dat het wisselen weer mislukt...

luigifort schreef:
Ja, alsof Kiki en Dafne t toch onbewust voor de anderen nog willen verpesten ook. Maar typisch NL weer hoor dat het wisselen weer mislukt...

Leek erop dat Schippers gewoon in haar hoofd telde en op een X aantal seconden begint met lopen. Zonder te checken waar Visser zich bevond. Die was dan misschien iets langzamer dan ze verwachtte.

Amateurisme dus en typisch NL...

Nederland bij de beste 10 landen ter wereld en jij vindt ze amateuristisch

Berrettini nog even de US Open en/of de World Tour Finals winnen + Bettiol het WK wielrennen op de weg en Ganna het WK tijdrijden en Italië heeft dit jaar op zo'n beetje elk vlak geëxcelleerd.

Ja, zou leuk zijn als we Italië, en Duitsland, nog voorbij gaan

johan de witt schreef:
Nederland bij de beste 10 landen ter wereld en jij vindt ze amateuristisch

Ik probeer de wat kritische te zijn hier

Kun je je beter op de Belgen richten

Nou ja...eerlijk gezegd vond ik de manier waarop dit fout ging wel behoorlijk amateuristisch, de timing van Schippers was ook niet zo'n klein beetje verkeerd ... en dat terwijl je al gewaarschuwd was in de kwalificatie series.

luigifort schreef:
(quote)

Ik probeer de wat kritische te zijn hier

Je begint al net zo te praten als Sifan Hassan - nou nog wat sneller worden en dan krijg je een mooie vetleren medaille voor je schrijfsels. Begin steeds beter te begrijpen waarom die ene sport hier niet meer mag worden genoemd.

Met de huidige trend - de quasi langs-de-lijn-smalltalk - moet een mens zich wel heel erg vervelen

Negenvoudig wereldkampioen Rossi (42) stopt met motorracen | NOS

Wel verstandig trouwens, want hij kan echt niet meer meekomen. Hij is ongeveer net zo oud als ik ben, ietsje jonger, maar ik volg hem al sinds zijn rookie tijd. Echt een afscheid van een lange periode, want ik was rond de twintig toen hij bekend werd.

Die 3e loopster van Nederland keurt Schippers net na afloop geen blik waardig....

Gast
geplaatst: vandaag om 23:57 uur

geplaatst: vandaag om 23:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.