Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 16:47 uur
johan de witt schreef:
Hoop toch op de Zweedses
Hoop toch op de Zweedses
4 van de 6 nu gemist

En keepers mogen in het vrouwenvoetbal gewoon te vroeg vertrekken blijkbaar
1
geplaatst: 6 augustus 2021, 16:49 uur
johan de witt schreef:
Canada dus
Canada dus
Knappe comeback. (+ extreme choke van de Zweedsen)
Blijkt wel dat strafschoppenseries echt een mentaal ding zijn. Het was niet dat de keepsters nu zo enorm uitblonken, eerder de schoten die veel te zacht en te weinig geplaatst waren
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 17:01 uur
Benieuwd naar Bra-Spa morgen 
En die andere wedstrijd natuurlijk!

En die andere wedstrijd natuurlijk!
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 17:26 uur
El Ninjo schreef:
Ik heb de race gemist...begreep wel dat de valpartij de "schuld" was van een Australische.
Ik heb de race gemist...begreep wel dat de valpartij de "schuld" was van een Australische.
Wie zei dat? Niet voor niks dat Nederland een officiële waarschuwing kreeg.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 17:51 uur
Dat werd in ieder geval direct na de val even gesuggereerd in 1 vd live blogs die ik volgde, weet niet meer precies welke want ik had AD, nu.nl en nos.nl open staan. Maar ik had het al niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet omdat ik het maar op 1 plaats tegenkwam
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 17:52 uur
El Ninjo schreef:
Die 3e loopster van Nederland keurt Schippers net na afloop geen blik waardig....
Die 3e loopster van Nederland keurt Schippers net na afloop geen blik waardig....
Dafne kan nog wat leren van de bescheidenheid van Femke...
1
geplaatst: 6 augustus 2021, 17:57 uur
Over onsympathieke sporters gesproken...
Daarbij vergeleken is Marit een schatje. De dames van de 400 meter estafette vind ik dan wel weer leuk. Een beetje hoog giechelgehalte, maar als het oprecht is kan ik dat wel hebben.
Daarbij vergeleken is Marit een schatje. De dames van de 400 meter estafette vind ik dan wel weer leuk. Een beetje hoog giechelgehalte, maar als het oprecht is kan ik dat wel hebben.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 18:21 uur
Sifan geen hattrick…maar zou het Harrie wel gaan lukken zondag? Ik sluit het niet uit.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 18:33 uur
Die Australische kwam gewoon tussendoor fietsen. Meen je nu serieus dat NL daarvoor geel heeft gekregen? Dan heb ik iets aan de ogen, want het was overduidelijk de fout van de Australische. Misschien de beelden van de fiets-VAR eens opvragen dan.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 18:41 uur
Teunnis schreef:
Wat een briljante Spelen voor Italië!
Ook typische Italiaanse achternamen bij de 4x100 meter...Jacobs, Desalu Wat een briljante Spelen voor Italië!
Maar even goed een topprestatie.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 19:04 uur
Poeha schreef:
(quote)
Die Australische kwam gewoon tussendoor fietsen. Meen je nu serieus dat NL daarvoor geel heeft gekregen? Dan heb ik iets aan de ogen, want het was overduidelijk de fout van de Australische. Misschien de beelden van de fiets-VAR eens opvragen dan. Wild stuurt naar beneden om te gaan aflossen. Die Australische had niet kunnen ruiken dat Wild een aflossing wilde gaan doen. Als een renner van lijn verandert, ligt de verantwoordelijkheid om dat veilig te doen bij die renner.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 19:09 uur
El Ninjo schreef:
Hoeveel reeële kansen op Goud hebben we nog...stuk of 4?
Sifan op 1500 en 10000, Wild op omnium, Harrie en Matthijs op Keirin? Mis ik nog wat?
Hoeveel reeële kansen op Goud hebben we nog...stuk of 4?
Sifan op 1500 en 10000, Wild op omnium, Harrie en Matthijs op Keirin? Mis ik nog wat?
Van Schip en Havik op koppelkoers / madison een klein kansje, maar de Denen, Britten en Italië schat ik hoger in.
EDIT: En natuurlijk ook nog een keer Braspennincx op de sprint. Ook niet dé favoriet, maar de op papier rappere vrouwen stelden behoorlijk teleur op de keirin.
Wild op omnium schat ik de kansen eigenlijk nog lager in. Zoals Archibold vandaag aan het beesten was, dan gaat die met een monsterscore het omnium winnen. Of zouden ze zo dom zijn om Laura Kenny op te stellen?
1
geplaatst: 6 augustus 2021, 19:38 uur
Nog één laatste opmerking: wat is dat sportklimmen een fantastische toevoeging aan de OS! Vooral het boulderen heeft me verrast als kijksport.
1
geplaatst: 7 augustus 2021, 01:11 uur
Spannende strijd bij de marathon, we gaan met 4 vrouwen de laatste 5 kilometer in.
0
geplaatst: 7 augustus 2021, 01:25 uur
Nog 1....echt een mooie loopstijl heeft de winnares trouwens niet vind ik, maar goed...boeien...het gaat wel hard.
0
geplaatst: 7 augustus 2021, 10:32 uur
Teunnis schreef:
Nog één laatste opmerking: wat is dat sportklimmen een fantastische toevoeging aan de OS! Vooral het boulderen heeft me verrast als kijksport.
Eens, behalve dan die toevoeging van Speed aan het gebeuren. Dat is geen klimmen en heeft (vooral bij de heren) voor wat vreemde uitslagen gezorgd. En de puntentelling moeten ze ook nog wat aan gaan fine tunen voor de volgende keer. Al wordt Speed als het goed is dan wel losgekoppeld van de echte klimdisciplines Lead en Boulder.
Climbing is a hit at the Tokyo Olympics – but does it reward the best athletes? | Tokyo Olympic Games 2020 | The Guardian - theguardian.com
1
geplaatst: 7 augustus 2021, 13:23 uur
Sifan

Ik geef het je te doen, in een sauna, na al 5 races gelopen te hebben nog een 10 km en dan winnen!

Ik geef het je te doen, in een sauna, na al 5 races gelopen te hebben nog een 10 km en dan winnen!
1
geplaatst: 7 augustus 2021, 13:25 uur
Volgens mij hadden ze beter iemand anders kunnen nomineren om de vlag bij de sluiting te dragen, Sifan kan de komende week niet meer lopen vrees ik 

3
geplaatst: 7 augustus 2021, 13:27 uur
Ms kunnen een paar anderen die dragen, dan kan Sifan op de vlag liggen 

* denotes required fields.