Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
1
geplaatst: 6 augustus 2021, 12:40 uur
Wel typisch Nederlands om heel dom 1 seconde voor rust een strafcorner weg te geven....nu is er toch nog geloof bij de Argentijnse dames.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 12:40 uur
A joh, we gunnen die Argentijnen er eentje. Net als je arm iets minder aanspannen bij armpje drukken.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 12:43 uur
Gek hoe je blij zou zijn met 2-0 en bij 3-1 ga je 'm toch een beetje knijpen 

2
geplaatst: 6 augustus 2021, 12:46 uur
Ik heb nog steeds die vorige Olympische finale van de dames op m'n netvlies staan....die Engelsen helemaal wegspelen in de finale, kans op kans...alleen scoorden die Engelsen alle 3 de kansjes die ze kregen...en dan met shootout's eraf....we staan er goed voor maar helemaal gerust ben ik nog niet, Argentijnse dames pakken hier ook gewoon de eerste en enige kans die ze kregen.
1
geplaatst: 6 augustus 2021, 13:44 uur
johan de witt schreef:
8-10 goud is nog wel goed mogelijk. Is ook prima.
8-10 goud is nog wel goed mogelijk. Is ook prima.
johan de witt schreef:
Ja beetje ambitieus, maar ook weer niet zo gek.
Voorlopig liggen we 3 achter op schema.
Het zal rond 35-40 uitkomen waarschijnlijk.
Ja beetje ambitieus, maar ook weer niet zo gek.
Voorlopig liggen we 3 achter op schema.
Het zal rond 35-40 uitkomen waarschijnlijk.
Ik zat er niet ver naast. Kan zelfs nog 11 keer goud worden, al denk ik 10

1
geplaatst: 6 augustus 2021, 13:55 uur
Nice, 4x400 mannen hebben gegokt en gewonnen door zónder Bonevacia de finale te halen. Nu kunnen ze hopelijk met een topfitte Liemarvin rocken in de finale.
2
geplaatst: 6 augustus 2021, 13:56 uur
Zeker! Al heb ik laatste uur niet kunnen kijken, want er kwamen mensen langs voor de kittens

Ongekend mooie dag weer met de baanwielrenners en de hockeyvrouwen

0
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:11 uur
Hoeveel reeële kansen op Goud hebben we nog...stuk of 4?
Sifan op 1500 en 10000, Wild op omnium, Harrie en Matthijs op Keirin? Mis ik nog wat?
Sifan op 1500 en 10000, Wild op omnium, Harrie en Matthijs op Keirin? Mis ik nog wat?
2
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:15 uur
Het springen met Houtzager en Vleut.
Maar dat wordt sws geen goud.
Ik verwacht eigenlijk alleen nog Sifan met 1 keer goud. Maar 10 met als laatste de 10 is ook prima.
Maar dat wordt sws geen goud.
Ik verwacht eigenlijk alleen nog Sifan met 1 keer goud. Maar 10 met als laatste de 10 is ook prima.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:28 uur
Met nog een keer goud erbij zijn dit moreel toch de beste spelen ooit, hoewel Sydney 2000 strikt gezien qua medailleklassement wel erg lastig wordt om te evenaren
2
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:30 uur
jasper1991 schreef:
Met nog een keer goud erbij zijn dit moreel toch de beste spelen ooit, hoewel Sydney 2000 strikt gezien qua medailleklassement wel erg lastig wordt om te evenaren
Als het wat meer had meegezeten bij het roeien en zeilen (lees: als enkele sporters niet hadden gechoked in het zicht van de de haven) hadden het deze Spelen zeker meer dan 12 gouden medailles kunnen zijn.
En bij het wegwielrennen had het zilver uiteraard ook gewoon goud moeten zijn, als de bondscoach niet had gefaald.
2
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:32 uur
Ja, blijf het zuur vinden voor Annemiek.
Is haar echt goud door de neus geboord daar.
Maar sowieso Sifan en Annemiek het mooiste goud van deze Spelen.
Is haar echt goud door de neus geboord daar.
Maar sowieso Sifan en Annemiek het mooiste goud van deze Spelen.
2
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:34 uur
Gretz schreef:
Krekels > kuikens
Krekels > kuikens
Eens, maar het zijn cicaden, geen krekels.
Heerlijk geluid, altijd genieten in Japanse films ook.

2
geplaatst: 6 augustus 2021, 14:36 uur
Die heb ik ook op #2 en #1 qua bijzonderheid. Net daarachter Kimmann en Braspennicx, met ook allebei een bijzonder verhaal

* denotes required fields.