MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Mwa, geef mij nog steeds maar Joy Beune hoor.

Is het trouwens echt nodig om twee uur lang te voorbeschouwen voor schaatsen? De balans is echt zoek daar in Hilversum.

Respectabele tijd van Kramer, langzamer dan bij het OKT, we gaan zien wat het waard is, lastig in te schatten wat de conditie van het ijs is. Doet niets af aan de staat van dienst. 125x een 5000 gereden en meer dan 100x gewonnen. Dan ben je een hele grote hoor. Misschien wel de grootste ooit. Hij heeft misschien niet in één jaar de WK sprint en allround gewonnen of 5 afstanden op de OS, maar in zo'n competitief veld al 15 jaar aan de top staan, daar kan weinig tegenop.

Nou dit is geen top meer, hoor.
Hij komt nog puur voor de team pursuit.
Niks mis mee, maar wel een beetje zonde.

Tja, zo zijn de regels, je mag niet alleen meedoen met de team pursuit. En hij heeft zich gewoon geplaatst als derde Nederlander voor deze afstand, er was niemand beter (behalve Roest en Bergsma). Maar wordt geen top 10 nee.

6.09 is al behoorlijk hard hoor. Daar gaan ze nog een hele kluif aan krijgen.

PS: zolang er mensen 6:26 rijden hoeft Kramer zich nergens voor te schamen. Eens kijken wat Roest kan.

dix
Rudi S schreef:
Bedankt, Ane Farstad dus.

Die oogt als het halfzusje van Joy en Jutta. Nee dus.
Ik geef een tip, haar broer schaatste ook en best goed.

dix schreef:
(quote)

He, ge kan het toch gewoon zeggen?

harm1985 schreef:
Tja, zo zijn de regels, je mag niet alleen meedoen met de team pursuit. En hij heeft zich gewoon geplaatst als derde Nederlander voor deze afstand, er was niemand beter (behalve Roest en Bergsma). Maar wordt geen top 10 nee.

6.09 is al behoorlijk hard hoor. Daar gaan ze nog een hele kluif aan krijgen.

PS: zolang er mensen 6:26 rijden hoeft Kramer zich nergens voor te schamen. Eens kijken wat Roest kan.

Niet schamen is wat anders dan top zijn
Knappe race van Roest. Hopelijk genoeg voor een medaille.

dix schreef:
(quote)

Bokko dus.

Anyway. Die laatste twee ronden kunnen Roest nog wel eens gaan nekken. Zag het al aankomen.

Is een beetje een De Jong verhaal, die was ook vooraf zo bezig met het klein houden in haar hoofd een Roest wilde niet als kip zonder kop. Zo'n Van der Poel die rijdt gewoon veel ontspannener die blaast het niet zo op in zijn hoofd lijkt het. Net als Schouten.

Als je zo vaak zo opzichtig faalt op een individuele afstand dan is het geen toeval meer.

Graag wordt ik gelogenstraft over 5 ritten hoor. Maar denk het niet.

johan de witt schreef:
(quote)

Niet schamen is wat anders dan top zijn
Knappe race van Roest. Hopelijk genoeg voor een medaille.

Hij schaamt zich voor 6:17.

Ondertussen rijdt er iemand 6:30.

Die analyses nemen een F1 karakter aan. 6 minuten duurde de rit, niet? Ach ja.

dix
Wat is er met Rintje gebeurd? Menig man knijpt vanavond een fles Sanex leeg en slaapt met een badmuts op

dix schreef:
Wat is er met Rintje gebeurd? Menig man knijpt vanavond een fles Sanex leeg en slaapt met een badmuts op

Die heeft dezelfde kapper als Raymond van Barneveld.

6.13 voor Bergsma, zo slecht was die race van Roest dus niet. Bergsma heeft gewoon die snelheid niet. Maar zal wel aan het ijs liggen zeker, te zacht na de dweil.

Roest heeft een uitstekende tijd gereden juist.
Daar gaat alleen Van der Poel nog onder komen denk ik.

Nou, top 10 is nog niet uitgesloten voor Kramer. Weeral zo'n langzame rit.

Het lijkt er wel op dat je niet direct na de dweil moet rijden. Zowel Antoinette de Jong gisteren als Bergsma nu toch wel behoorlijk onder hun niveau…of zijn ze beide toch niet in vorm?

gigage schreef:
Die analyses nemen een F1 karakter aan. 6 minuten duurde de rit, niet? Ach ja.

Je moet toch wat om die tijd door te komen, Ze konden ook de dweil laten zien

Ben ik de enige die het Bloemen niet gun? Als Nederlander nooit wat gepresteerd en dat lag aan iedereen behalve hem, meneer stapt over naar Canada en wint dan ineens wel. Dat matige presteren tussen de spelen door staat me ook niet zo aan. Even afstand nemen van de sport. Dat heb ik Kramer of Wüst nooit horen zeggen.

Benieuwd naar Nils op dit ijs!

Geen Bloemen voor Ted vandaag...

Wanneer gaat Herbert eens een keer met pensioen? Wat een verschrikking blijft dat toch...

dix
vigil schreef:
Ze konden ook de dweil laten zien

Dat gebeurde vroeger wel degelijk, herinner ik mij.
Races met hele steady rondjes, geen enkel verval

Klasse Nils

Wat een spanning! Grote klasse.

Wat een geweldige eindsprint van vd Poel, klasse hoor!!

Net niet, 2 seconden terug gepakt in de laatste 3 ronden. Toch die slotronde.

Maar gezien de verloop van het seizoen naar verwachting, Roest was dit seizoen gewoon minder dan Van der Poel.

Nu moguls kijken op Eurosport.

vigil schreef:
Geen Bloemen voor Ted vandaag...

Wanneer gaat Herbert eens een keer met pensioen? Wat een verschrikking blijft dat toch...

Die is 127, net als Frank Snoeks, lijken het eeuwige leven te hebben ofzo...

Jammer dat ze niet tegen elkaar reden. In andere sporten is dat vaak ondenkbaar. ( ik ben geen volger, zo blijkt maar weer eens)

Toch heb ik geen OS feel ofzo. Veel te weinig publiek denk. OS moet echt een feestje zijn...

luigifort schreef:

Die is 127, net als Frank Snoeks, lijken het eeuwige leven te hebben ofzo...

Dat is nog eens slecht nieuws

Gast
geplaatst: vandaag om 01:20 uur

geplaatst: vandaag om 01:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.