Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2022, 12:40 uur
gigage schreef:
Die analyses nemen een F1 karakter aan. 6 minuten duurde de rit, niet? Ach ja.
Jazeker, ze hebben 3 experts nodig om ons uit te leggen wat we hebben gezien.
0
geplaatst: 6 februari 2022, 12:56 uur
gigage schreef:
Ah goeie, enkel die laatste rondjes in Abu Dhabi leverde een week lang allerlei analyses van de diverse " experts" op.

2
geplaatst: 6 februari 2022, 13:22 uur
Het is maar rondjes rijden hoor, dus al die uren voorbeschouwing is gewoon tijdvulling. Waarom zou je sowieso moeten voorbeschouwen? Je ziet vanzelf wel wat er gebeurt tijdens de wedstrijd.
2
geplaatst: 6 februari 2022, 13:24 uur
Ben wel benieuwd naar de nabeschouwing in Eindhoven nu het seizoen daar in februari al voorbij is 

1
geplaatst: 6 februari 2022, 13:30 uur
maar dan zou het grootste gedeelte van de uitzending schaatsen zijn,hoe bizar zou dat zijn 
1
geplaatst: 6 februari 2022, 13:30 uur
Ja, maar die had een eindsprint. Jullie hebben Ramalho en Thomas. Niet te vergelijken

1
geplaatst: 6 februari 2022, 13:40 uur
2
geplaatst: 6 februari 2022, 14:00 uur
luigifort schreef:
Toch heb ik geen OS feel ofzo. Veel te weinig publiek denk. OS moet echt een feestje zijn...
Toch heb ik geen OS feel ofzo. Veel te weinig publiek denk. OS moet echt een feestje zijn...
Die Pokémons die bij het podium werden uitgereikt, helpen ook niet. Je kon zien dat ze geen gewicht hadden

1
geplaatst: 6 februari 2022, 14:33 uur
Met een dergelijke insteek vraag je erom dat Haller en Tadic een scheve schaats gaan rijden en hoe kom je dan weer op een goed schema

2
geplaatst: 6 februari 2022, 14:48 uur
Give the cup to Amsterdam 
De mooiste insteek die we in jaren gehad hebben, hét recept voor nooit iets winnen
We zullen hem missen.

De mooiste insteek die we in jaren gehad hebben, hét recept voor nooit iets winnen

We zullen hem missen.
3
geplaatst: 6 februari 2022, 14:55 uur
1
geplaatst: 6 februari 2022, 15:00 uur
johan de witt schreef:
We zullen hem missen.

We zullen hem missen.
Ga maar snel kijken of je fiets nog wel in de stalling staat

2
geplaatst: 6 februari 2022, 15:02 uur
0
geplaatst: 6 februari 2022, 16:58 uur
dix schreef:
Die Pokémons die bij het podium werden uitgereikt, helpen ook niet. Je kon zien dat ze geen gewicht hadden
(quote)
Ik zou die poppetjes bij thuiskomst wel effe goed door de screener halen, voordat je het weet importeer je een virus
.
1
geplaatst: 6 februari 2022, 17:11 uur
Voor jou is speesjaal een nieuwe sport in het leven geroepen - en volgens mij kan jij daarin Goud halen voor Oranje: onderdeel huid van de beer verkopen voordat ie geschoten is - remember 8 mei 2016

0
geplaatst: 6 februari 2022, 21:01 uur
dix schreef:
Joy en Jutta mooi
Die doen alsof ze mooi zijn maar ze blijven provinciaal.
Er was één schaatster die mooier was dan ze schaatste. Ze was een Noorse. Omdat ik haar naam niet graag met flauwe grappen bezoedeld zie laat ik deze achterwege.
(quote)
Joy en Jutta mooi
Die doen alsof ze mooi zijn maar ze blijven provinciaal.
Er was één schaatster die mooier was dan ze schaatste. Ze was een Noorse. Omdat ik haar naam niet graag met flauwe grappen bezoedeld zie laat ik deze achterwege.
Hege idd, dat vond haar coach ook, die ranzige Muller.
Ik dacht 3 ronden voor het eind toen hij nog steeds boven de rondetjden van Roest zat, dat hij het niet meer zou redden. Toch moet Roest er vrede mee hebben imho. Hij is er vol voor gegaan, beter zo dan de laatste twee rondjes onder de 29 en het gevoel dat er meer in zat. In een rechtstreeks duel was hij erop gegaan, zeker weten. Dan had NvdP hem gevolgd en er overheen geklapt.
Het publiek komt blijkbaar niet alleen in de stadions weer terug......
0
geplaatst: 7 februari 2022, 08:00 uur
Nog geen enkele gouden plak voor team USA. Zelfs Shiffrin laat het afweten.
0
geplaatst: 7 februari 2022, 08:03 uur
harm1985 schreef:
Bowe gaat het ook niet doen straks.
Benieuwd naar Ireen en Antoinette.
Medaille zit er goed in, maar welke kleur?
0
geplaatst: 7 februari 2022, 08:05 uur
johan de witt schreef:
(quote)
Bowe faalde de laatste keren wel opzichtig ja.
Las nog een reactie van Bergsma. Te voorzichtig begonnen. Ach ja joh, het is maar eens in de vier jaar. Waarom risico nemen?
0
geplaatst: 7 februari 2022, 09:07 uur
Na Roest snap ik dat wel. Die verspeelt goud de laatste twee ronden. Gegokt en verloren, Jorrit.
1
geplaatst: 7 februari 2022, 09:22 uur
Ja, maar je hebt voorzichtig en gewoon 3 seconden inleveren halverwege je race. Nou ja, in ieder geval lekker opgewarmd voor de 10k.
Marrit Leenstra maakt de voorbeschouwing wel de moeite waard om naar te kijken. Ook de technische analyse van Mark Tuitert vind ik interessant, zoals gisteren over de houding van Kramer. Precies om die reden vind ik Hersman ook zo'n fijne commentator. Mag Dijkstra lekker praten over koetjes en kalfjes.
Marrit Leenstra maakt de voorbeschouwing wel de moeite waard om naar te kijken. Ook de technische analyse van Mark Tuitert vind ik interessant, zoals gisteren over de houding van Kramer. Precies om die reden vind ik Hersman ook zo'n fijne commentator. Mag Dijkstra lekker praten over koetjes en kalfjes.
* denotes required fields.