MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:

BrotherJohn
Begint, in navolging van Sven, Thomas nu in zijn interviews Bert ook al bij zijn voornaam aan te spreken.

Pure verloedering

Mai mag bij mij wel een rondje 24,7 komen doen

Stuur een Appje met een foto zou ik zeggen

BrotherJohn
Het zit wel dicht bij elkaar ja:
1. Thomas Krol - geboren 16 augustus 1992
2. Laurent Dubreuil - geboren 25 juli 1992 (de dag van de openingsceremonie in Barcelona)
3. Havard Lorentzen - geboren 2 oktober 1992

Geboren in het jaar dat er zowel een Zomerspelen als Winterspelen was. Ze waren nog embryo toen Gerard van Velde vierde werd op de 1000m op de Spelen in Albertville 30 jaar geleden alweer.

Beelden van winnende coach Jacques Orie een jaar eerder op een 1.500 meter.

Toen hadden we nog het zeverende commentaar van Ria Visser, nu moeten we het doen met soortgelijk gezever van Annette Gerritsen, Annette doet me steeds aan Ria denken. Ik was toen (en nu nog) fan van Ben v/d Burg, de opponent hier van Jacques. (sorry, beetje off-topic allemaal)

Ik heb liever Annette dan Ria...

Rudi S schreef:
Stuur een Appje met een foto zou ik zeggen

Marc heeft mijn phone

luigifort schreef:

Laat Mart Smeets het maar niet horen

BrotherJohn schreef:

(sorry, beetje off-topic allemaal)

Hoezo, het gaat toch niet over voetbal

BrotherJohn
Rudi S schreef:
(quote)

Hoezo, het gaat toch niet over voetbal

Een maandje voordat Dubreuil geboren werd speelde Oranje op het E.K. tegen Duitsland. Rijkaard, Witschge en Bergkamp scoorden. Op de dag dat Thomas Krol werd geboren debuteerde Marc bij Ajax De dag nadat Havard werd geboren tikte Marc de 0-4 binnen tegen RKC. Zo is de bal weer rond.

BrotherJohn schreef:
(quote)

Een maandje voordat Dubreuil geboren werd speelde Oranje op het E.K. tegen Duitsland. Rijkaard, Witschge en Bergkamp scoorden. Op de dag dat Thomas Krol werd geboren debuteerde Marc bij Ajax De dag nadat Havard werd geboren tikte Marc de 0-4 binnen tegen RKC. Zo is de bal weer rond.

Nog even ronder: de dag nadat Van Bronckhorst - teamgenoot van Overmars in Oranje - met zijn team Glasgow verrassend won van Borussia D in Dortmund, won Thomas Krol verrassend de 1000 meter.

En Ben van de Burg verdient zonder meer goud voor geekyness.

BrotherJohn
luigifort schreef:

Ligt er aan. Annette had een snellere opening, maar Ria was toch wel de betere analist. Lastig vergelijken sporters uit twee verschillende generaties. Ik ga beter weer aan mijn werk.

Ik ga voor de snellere opening

luigifort schreef:
Ik ga voor de snellere opening

We hebben 'em; The one-minute man

BrotherJohn
Ondanks de 1.07.9 als magere winnende tijd, is de National Speed Skating Oval nu toch maar even de op drie na snelste ijsbaan ter wereld; grotendeels dankzij de exceptionele Nils en Irene natuurlijk.

dix
BrotherJohn schreef:

Ligt er aan. Annette had een snellere opening, maar Ria was toch wel de betere analist.

Dit topic wordt meer en meer een hengstenbal

BrotherJohn schreef:
Het zit wel dicht bij elkaar ja:
1. Thomas Krol - geboren 16 augustus 1992
2. Laurent Dubreuil - geboren 25 juli 1992 (de dag van de openingsceremonie in Barcelona)
3. Havard Lorentzen - geboren 2 oktober 1992

Geboren in het jaar dat er zowel een Zomerspelen als Winterspelen was. Ze waren nog embryo toen Gerard van Velde vierde werd op de 1000m op de Spelen in Albertville 30 jaar geleden alweer.

Beelden van winnende coach Jacques Orie een jaar eerder op een 1.500 meter.
(embed)
Toen hadden we nog het zeverende commentaar van Ria Visser, nu moeten we het doen met soortgelijk gezever van Annette Gerritsen, Annette doet me steeds aan Ria denken. Ik was toen (en nu nog) fan van Ben v/d Burg, de opponent hier van Jacques. (sorry, beetje off-topic allemaal)

Goed pak die Orie.
(in carnavalstijd)

2.03, op een buitenbaan zonder klapschaats weliswaar, maar Nuis reed 1:43! (voor de goede orde, het WR was 1:52, gereden in Calgary in 1988).

dix schreef:
(quote)

Dit topic wordt meer en meer een hengstenbal

Vin' je 't gek? Met dit weer ga je niet met de hond naar buiten, laat staan dat je paard in de wei laat dartelen.

Mjuman schreef:
(quote)

Vin' je 't gek? Met dit weer ga je niet met de hond naar buiten

Misschien als je van vliegeren houdt..

Minneapolis schreef:
(quote)

Misschien als je van vliegeren houdt..

Zijn er dan zulke lange hondelijnen?

Gefeliciteerd Belgen!

Jammer van de val van Groenewoud, maar wat knap gedaan van Schouten. 3x goud en 1x brons!

Mooiste goud voor Team NL haarband. Mooiste sowieso.

Natuurlijk wil ik met je trouwen, Irene

Je overschat je uiithoudingsvermogen

Juni 2022 gaan Irene en Antoinette (niet met elkaar) trouwen:
DPG Media Privacy Gate - sportnieuws.nl

Gaat Pechstein nog door? Die deed al mee aan de nationale afstandskampioenschappen voor de val van de muur (meer dan 30 jaar geleden).

L_T_B schreef:
Gaat Pechstein nog door?

Zeker, die liet vandaag de sprint schieten omdat ze er over 4 jaar alweer moet staan.
Over een paar dagen wordt zij 50.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:28 uur

geplaatst: vandaag om 20:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.