Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 1 september 2022, 17:32 uur
Dacht ik toch heel even dat Kelderman eens een keer wat ging winnen maar helaas...
0
geplaatst: 1 september 2022, 20:38 uur
1
geplaatst: 4 september 2022, 14:38 uur
Rustig hier, er zijn dan ook weinig noemenswaardige sportevenementen op dit moment...
0
geplaatst: 4 september 2022, 14:40 uur
In ieder geval doet Kelderman vandaag weer waar hij goed in is....
Verder heeft Arensman op dit moment een zeer interessante situatie voor zichzelf gecreëerd, ben benieuwd!
Ook benieuwd naar Remco!
En Max!
En...!
Verder heeft Arensman op dit moment een zeer interessante situatie voor zichzelf gecreëerd, ben benieuwd!
Ook benieuwd naar Remco!
En Max!
En...!
0
geplaatst: 4 september 2022, 17:22 uur
Sublieme race weer van Verstappen. Staat geen maat op. Zie niet waarom hij niet alle records kan breken dit seizoen, meeste punten, overwinningen. Nog 7 te gaan en nu al 10 overwinningen, 12 podiums, 301 punten en 109 voor.
0
geplaatst: 4 september 2022, 20:27 uur
harm1985 schreef:
Sublieme race weer van Verstappen. Staat geen maat op. Zie niet waarom hij niet alle records kan breken dit seizoen, meeste punten, overwinningen. Nog 7 te gaan en nu al 10 overwinningen, 12 podiums, 301 punten en 109 voor.
Absoluut! Was ook prachtig om bij te zijn voor mij.

0
geplaatst: 6 september 2022, 18:19 uur
Zeg dat wel....maar voor zover je dat nog niet deed kun je toch wel je vraagtekens zetten bij de stuurmanskunsten van de beste man, want het is ondertussen niet meer te tellen hoe vaak hij de laatste jaren op de grond heeft gelegen, dat kun je onderhand niet meer op domme pech steken.
Wel zonde voor een spannend slot van de Vuelta want, voor zover hij sowieso nog aanspraak kon gaan maken op de overwinning, is dat nu wel over en uit vrees ik, hij zag er behoorlijk gehavend uit, daar gaat hij echt wel last/hinder van ondervinden de komende dagen.
Wel zonde voor een spannend slot van de Vuelta want, voor zover hij sowieso nog aanspraak kon gaan maken op de overwinning, is dat nu wel over en uit vrees ik, hij zag er behoorlijk gehavend uit, daar gaat hij echt wel last/hinder van ondervinden de komende dagen.
0
geplaatst: 6 september 2022, 19:28 uur
El Ninjo schreef:
Zeg dat wel....maar voor zover je dat nog niet deed kun je toch wel je vraagtekens zetten bij de stuurmanskunsten van de beste man, want het is ondertussen niet meer te tellen hoe vaak hij de laatste jaren op de grond heeft gelegen, dat kun je onderhand niet meer op domme pech steken.
Ik vrees eerder dat ze bij Jumbo een banden en/of bandendrukprobleem hebben.
[url=https://youtube.com/shorts/zzCy7FgvuoU?feature=share]
3
geplaatst: 6 september 2022, 23:37 uur
Tuurlijk, dat is het.
Jij hebt ook echt overal de oplossing voor heh
Jij hebt ook echt overal de oplossing voor heh
5
geplaatst: 6 september 2022, 23:48 uur
Als ze bij TJV Opera zouden gebruiken was niets van dit alles gebeurd.
1
geplaatst: 7 september 2022, 09:56 uur
El Ninjo schreef:
Exit Roglic. Duidelijk geval van verkeerde instellingen.
0
geplaatst: 7 september 2022, 10:01 uur
Twee grote rondes vallend moeten verlaten is wel veel.
Jammer voor de spanning, al gun ik het Evenepoel wel. Benieuwd of Arensman nog wat kan richting podium komende dagen.
Jammer voor de spanning, al gun ik het Evenepoel wel. Benieuwd of Arensman nog wat kan richting podium komende dagen.
0
geplaatst: 7 september 2022, 10:53 uur
Niet ik maar mijn fietsenmaker. Ik rijd namelijk zelf op Vittoria en heb ik het verleden expliciet een waarschuwing/advies gehad van hem om de juiste bandendruk te hanteren bij dit merk. Moest de druk verlagen naar 2.5 bar.
1
geplaatst: 7 september 2022, 12:08 uur
Volgend jaar Kelderman en Roglic in één ploeg 
Dan zullen ze nog eens extra moeten kijken naar de bandendruk

0
geplaatst: 7 september 2022, 12:13 uur
johan de witt schreef:

Geloof dat ze daar even geen Queen/Bowie willen horen! Misschien hebben ze nog wel een potje om Linkin' Mike als Pressure Consultant in te huren ?
1
geplaatst: 7 september 2022, 12:43 uur
johan de witt schreef:

Dan krijg je van die Zoetemelk/Van der Velden valpartijen

0
geplaatst: 11 september 2022, 17:25 uur
Van Vleuten doet een Merckx-je.
Fantastische overwinning voor Max, geweldige P9 voor De Vries, bij zijn debuut. Wat een afgang voor Latifi, je zal maar zo worden afgedroogd door een debutant.
Fantastische overwinning voor Max, geweldige P9 voor De Vries, bij zijn debuut. Wat een afgang voor Latifi, je zal maar zo worden afgedroogd door een debutant.
0
geplaatst: 11 september 2022, 17:35 uur
harm1985 schreef:
En nu moet Nyck naar de stewards voor misschien wel een overtreding...
Edit: hij komt met een reprimande weg! Gelukkig.
0
geplaatst: 15 september 2022, 15:37 uur
Einde van een tijdperk...
Tennislegende Roger Federer (41) kondigt afscheid aan | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Tennislegende Roger Federer (41) kondigt afscheid aan | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
1
geplaatst: 15 september 2022, 21:59 uur
Zo ontzettend zonde... Wat had ik deze man graag nog op de baan zien tennissen. Het is altijd een lust voor het oog om te kijken naar de ongelooflijke souplesse, elegantie en dominantie die Federer in zijn spel weet te brengen. Maar goed, als het lichaam niet meer wil, wil het niet meer.
Wat hebben we in ieder geval van 'm genoten!
0
geplaatst: 18 september 2022, 13:40 uur
Als Zonta van den Goorbergh zo'n groot talent is mag ie het wel eens een keer laten zien. 
Bendsneyder doet het dit jaar wel redelijk, maar zal nooit een race winnen ben ik bang.

Bendsneyder doet het dit jaar wel redelijk, maar zal nooit een race winnen ben ik bang.
0
geplaatst: 18 september 2022, 13:53 uur
ABDrums schreef:
Zo ontzettend zonde... Wat had ik deze man graag nog op de baan zien tennissen. Het is altijd een lust voor het oog om te kijken naar de ongelooflijke souplesse, elegantie en dominantie die Federer in zijn spel weet te brengen. Maar goed, als het lichaam niet meer wil, wil het niet meer.
Zonde? De man is 41. Ik vind het vrij logisch dat het lichaam ho zegt.
Verder eens; hij heeft mooie dingen laten zien.
0
geplaatst: 18 september 2022, 14:02 uur
Minneapolis schreef:
Zonde dat we hem en zijn tenniskunsten niet meer kunnen bewonderen. Dat zijn lichaam, logischerwijs, niet meer wil is volgens mij vrij logisch. Ik snap je punt dus niet echt.
0
geplaatst: 18 september 2022, 14:09 uur
ABDrums schreef:
Zonde dat we hem en zijn tenniskunsten niet meer kunnen bewonderen. Dat zijn lichaam, logischerwijs, niet meer wil is volgens mij vrij logisch. Ik snap je punt dus niet echt.
(quote)
Moet ik "mijn punt" serieus uitleggen?
Zo ingewikkeld is het niet. In 1 woord: berusting. Hij heeft ons erg lang mooi tennis kunnen laten zien. Dus; jammer? Tja, misschien, maar zonde?
Ik vind zo'n Van Basten op z'n 26e een heel ander verhaal.
0
geplaatst: 18 september 2022, 14:14 uur
Ik constateer dat we beide hetzelfde punt willen maken met een iets andere woordkeuze. Blij dus dat je het met me eens bent. 

0
geplaatst: 18 september 2022, 14:19 uur
ABDrums schreef:
Ik constateer dat we beide hetzelfde punt willen maken met een iets andere woordkeuze. Blij dus dat je het met me eens bent.
Het is een nuance ABTrommels.

* denotes required fields.