MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Stond gelukkig ook niet zo veel druk op. Gewoon een regulier dinsdagmiddagpotje op een achterafbaan voor drie man en een paardenkop.

Teunnis schreef:
(quote)

Die overwinning tegen Nadal stelde inderdaad niet zo heel veel voor. Die speelde het laatste jaar als een speler onderaan de top-100.

Zo is t, dat had jij nog wel gewonnen en dat wil echt heel wat zeggen...

harm1985 schreef:
(quote)

Klopt, maar er is dan nog veel werk aan de winkel bij Red Bull.

Beetje mazzel gisteren, maar het geeft wel vertrouwen. Mooie ouderwetse zege van hem. Hoe lang mag Perez nog blijven?

Nadat ze in de sprint nergens te bekennen waren was het wel verrassend hem in de race zo vooraan te zien rijden. Helaas werd een spannend slot ontnomen door een extreem hoge straf. En daarmee is ook dit weekend vooral weer opzienbarend door de bijzondere strafkeuzes die ze geven.
Maar goed, dit geeft wel wat vertrouwens. Als redbull zijn mojo weer gevonden heeft zouden we dus zomaar 4 teams vooraan hebben rijden. Dat kan erg leuk worden.

trebremmit schreef:
(quote)

Beetje mazzel gisteren, maar het geeft wel vertrouwen. Mooie ouderwetse zege van hem. Hoe lang mag Perez nog blijven?

Als ik Motorsport.com mag geloven laten ze dat aan hemzelf over. Veel gekker dan Qatar gaat het toch niet worden, uitgeschakeld worden in SQ1 is nog tot daar aan toe, maar niet wegrijden bij het groene licht, daar een excuus voor verzinnen en dan in de hoofdrace spinnen achter de safetycar, daar óók weer een excuus voor verzinnen en dan je koppeling slopen is toch wel echt het dieptepunt.

Het is dat Hadjar nog een F2 kampioenschap te winnen heeft anders zou ik zeggen, ze Lawson of Tsunoda in de Red Bull en promoveer Hadjar naar VCARB.

We all love price

De Decker er ook snel uit, verrassend... (maar terecht)

Darts fans, meld je.
Partij van net was matig, maar toch leuk voor die nebrida.
Nu NL glorie, kist.

Weergaloze negendarter net van Kist, jammer dat 'ie daarna volledig inzakt qua niveau. Hopen dat hij de wedstrijd alsnog uit het vuur kan slepen...

Vreemd, kist begint zijn legs goed om daarna steeds 40-70 te gooien.
Als hij er inzit kan ie geweldig gooien.
Helaas verloren.

Nu net: fantastische opkomst van evans

Ja jammer inderdaad. Gemiste kans ook, want Razma gooide helemaal niet zo sterk... Ik kijk nu al uit naar de opkomst van Aspinall, Mr. Brightside is en blijft toch een objectieve en ultieme banger.

THE KILLERS HUN NUMMERS ZIJN BIJ VOORBAAT AL BANGERS.
Alleen daarom al hou ik van aspinall.
Chizzy zn opkomstnummer vond ik ook altijd vet, dizzyyyyy

Meer dan genoeg darters gebruiken trouwens hardstyle-nummers bij hun opkomst. Ik wacht nog op de eerste darter die met een brutaal hard metalnummer op komt, begeleidt door vette, smerige, gure, gorgelende en grommende doodsvocalen...

ABDrums schreef:
Ik kijk nu al uit naar de opkomst van Aspinall, Mr. Brightside is en blijft toch een objectieve en ultieme banger.

Kippenvel weer, heerlijk! Alleen al hierom hoop je dat de beste man door gaat naar de volgende ronde.

Gates heeft wel de gun factor voor mij. Los van dat hij de underdog is vind ik hem ook een sympatieke uitstraling hebben.
De opkomst van Aspinall

Even een kleine terugblik op vanmiddag (ja ik kijk alles lol).
Landman begon goed maar leek te bezwijken onder de druk en is echt een one trick pony. Hij probeert zsm zn pijlen weg te gooien. Als zn eerste erin zit gaat zn tweede er vaak ook in maar als zn eerste er niet ingaat gaan de andere 2 pijlen vaak naast. Richt dus meer op het gevoel van ritme. Lee niet super bijzonder maar wel veel beter als landman, die vooral slecht was op de dubbels.

Rydz was meesterlijk en zijn tegenstander die ook goed gooide had er niets tegen in te brengen.

Kumar heeft zn eerste set ooit gepakt en daar is alles mee gezegd, Lukeman vrij eenvoudig door.

Clemens, vreemde darter toch ook. 27e op de wereldranglijst maar af en toe zo zwak spelen. Opsteker voor Owen, die voor het eerste doorgaat.

Deze laatste partij van vandaag is ook weer genieten zeg, allemachtig.

Ongelofelijk, wereldpot.

Doets!!!! Wat een held zeg

Ongelofelijke pot, rip voor degene die m gemist hebben

Een betere (beslissende) set gaan we dit hele WK 2025 niet meer krijgen

Gelukkig op tijd ingeschakeld toen het nog 1-1 in sets stond

Juul1998B schreef:
Doets!!!! Wat een held zeg

Schitterend interview ook

Echt bizar hoe hoog het niveau van beiden was met de gigantische druk die de laatste set heeft. Doets die revanche wil nemen voor het voorgaande jaar, Smith die heel veel prijzengeld te verliezen heeft

Kiele kiele voor Nijman, z'n Zuid-Afrikaanse tegenstander speelde enorm goed

Dank voor het delen, erg interessant en informatief om te lezen! Volgens mij is bestaat een goed opkomstnummer uit een mix van het kunnen overbrengen van energie, een component van persoonlijke herkenning vanuit de darter zelf en natuurlijk een hoog meeblêr gehalte om het publiek uitzinnig te kunnen krijgen. Is er iemand die het legendarische meegilrefrein van deze klasbak tot opkomstbegeleiding heeft verheven?

Zo weer mighty mike! ZIN IN

Gast
geplaatst: vandaag om 20:09 uur

geplaatst: vandaag om 20:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.