Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
1
geplaatst: 13 oktober 2024, 23:21 uur
Deze backfired nu wel heel hard terug naar Kimmetje 
Mike de Decker een major winnaar, wie had dat gedacht?

1
Onweerwolf
geplaatst: 13 oktober 2024, 23:38 uur
Gretz schreef:
(embed)

(embed)
Zijn dit Johnny Marr en Arno?
2
Papaver
geplaatst: 14 oktober 2024, 11:17 uur
M'n Top lijstje van professionele wielrensters:
1. Puck Pieterse
2. Lucinda Brand
3. Marianne Vos
Meer op basis van hun karakter - geen maniertjes of sterallures.
1. Puck Pieterse
2. Lucinda Brand
3. Marianne Vos
1
geplaatst: 14 oktober 2024, 12:15 uur
En alle drie wereldkampioen veldrijden geweest (Puck bij de beloften).
3
geplaatst: 14 oktober 2024, 13:57 uur
Papaver schreef:
1. Puck Pieterse
2. Lucinda Brand
3. Marianne Vos
1. Puck Pieterse
2. Lucinda Brand
3. Marianne Vos
1. Niewiadoma
2. Pieterse
3. Vos
4. Vas
3
geplaatst: 14 oktober 2024, 14:03 uur
1. Niewiadoma
2. Van Anrooij
3. Muzic
4. Bradbury
5. Vas
6. Fisher-Black
Maar dat is ook deels omdat ik er niet van houd om te supporteren voor renners/rensters die te vaak winnen

0
geplaatst: 20 oktober 2024, 10:02 uur
De NOC*NSF zou eens met een nieuwe prijs moeten komen: Doorbraak van het Jaar. Dan kan een tennisster zoals Lamens - die deze week in Osaka alles en iedereen verbaasde - ook shinen op het sportgala
Tennisster Lamens wint in Osaka haar eerste WTA-toernooi - nos.nl
Tennisster Lamens wint in Osaka haar eerste WTA-toernooi - nos.nl
0
geplaatst: 20 oktober 2024, 15:25 uur
Harrie Hattrick op herhaling http://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gif
5
geplaatst: 3 november 2024, 20:22 uur
Absolute masterclass van Verstappen vandaag. Zo ga je met kritiek om. Misschien wel zijn beste race ooit.
4
geplaatst: 16 november 2024, 10:20 uur
Ik ben officieel oud en begrijp de wereld niet meer. 
Dit is niet het juiste topic want het valt imo niet onder sport, maar toch... Die flauwekul van ene Jake Paul tegen Mike Tyson.
Ten eerste kan ik na al die jaren nog steeds niks met het begrip influencer. Wie beïnvloeden ze, en vooral, waarom laten mensen zich ongegeneerd beïnvloeden? Oké, als je een expertise hebt op een bepaald gebied, dan kan ik me voorstellen dat mensen met dezelfde hobby geïnteresseerd zijn, maar dat gaat zelden op. Het mag uiteraard, maar ik snap het niet.
Maar deze vertoning valt echt onder de categorie circusartiest tegen kangaroo. Waar zijn we mee bezig allemaal? Tyson was een wereldkampioen in de jaren 80! Gaat er over 20 jaar een puber een lange neus trekken als hij Carl Lewis heeft ingehaald in de gang van het bejaardenhuis?

Dit is niet het juiste topic want het valt imo niet onder sport, maar toch... Die flauwekul van ene Jake Paul tegen Mike Tyson.
Ten eerste kan ik na al die jaren nog steeds niks met het begrip influencer. Wie beïnvloeden ze, en vooral, waarom laten mensen zich ongegeneerd beïnvloeden? Oké, als je een expertise hebt op een bepaald gebied, dan kan ik me voorstellen dat mensen met dezelfde hobby geïnteresseerd zijn, maar dat gaat zelden op. Het mag uiteraard, maar ik snap het niet.
Maar deze vertoning valt echt onder de categorie circusartiest tegen kangaroo. Waar zijn we mee bezig allemaal? Tyson was een wereldkampioen in de jaren 80! Gaat er over 20 jaar een puber een lange neus trekken als hij Carl Lewis heeft ingehaald in de gang van het bejaardenhuis?
1
geplaatst: 22 november 2024, 22:32 uur
Gretz wat denk jij. Davis Cupploeg NL, sportploeg van t jaar?
0
geplaatst: 22 november 2024, 22:36 uur
Loooool, ik wilde hier net hetzelfde gaan posten https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif
Nog 2 van de 3 resterende potjes winnen en de 3x3
⛹️ en 4x400 ⛹️
kunnen fluiten naar hun eretitel. Ja toch Poekster?De finale van de sterkbezette Davis Cup halen is sowieso al een stukje knapper dan wat de 3x3 basketballers flikten, als we heel eerlijk zijn
Over de roeiers, hockeyers en baanwielrenners hoeven we al helemaal niet te beginnen #nichesporten
2
geplaatst: 22 november 2024, 22:50 uur
Ja, Griekspoor en Van de Zandschulp verslaan gewoon de nummer 43 en de nummer 88 van de wereld! Als zij niet de hoogste koninklijke onderscheiding krijgen weet ik het ook niet meer.
0
geplaatst: 22 november 2024, 23:25 uur
Poek schreef:
Ja, Griekspoor en Van de Zandschulp verslaan gewoon de nummer 43 en de nummer 88 van de wereld! Als zij niet de hoogste koninklijke onderscheiding krijgen weet ik het ook niet meer.
Gelukkig bestaat de Davis Cup uit iets meer rondes

0
geplaatst: 23 november 2024, 00:04 uur
Als ze de titel pakken is het wel een unieke sportprestatie. Die sla ik nog net even hoger aan dan de verschillende gouden plakken op de spelen.
0
geplaatst: 23 november 2024, 06:25 uur
Wellicht wordt de overwinning tegen Spanje de ronde ervoor zo ook nog even gebagatelliseerd, ben benieuwd....

1
geplaatst: 24 november 2024, 13:35 uur
vigil schreef:
Wellicht wordt de overwinning tegen Spanje de ronde ervoor zo ook nog even gebagatelliseerd, ben benieuwd....
(quote)
Die uit 1993 tegen Spanje blijft het mooiste Davis Cup-moment ooit, voor mij.
Maar daar kan vandaag verandering in komen.
1
geplaatst: 24 november 2024, 13:42 uur
trebremmit schreef:
Ongekend.
Max Verstappen wereldkampioen na vijfde plek in GP Las Vegas - nl.motorsport.com
Ongekend.
Max Verstappen wereldkampioen na vijfde plek in GP Las Vegas - nl.motorsport.com
Na de masterclass in Brazilië zat dit er wel aan te komen natuurlijk. Mooi gestreden seizoen waarbij hij er wel weer voor heeft moeten werken. Wel frappant dat McLaren er niet bij zat deze race, waarmee het kampioenschap al snel gelopen was. Had toch gehoopt op een beetje strijd tussen Verstappen en Norris.
Mercedes trouwens echt enorm sterk hier. En zonde dat Hamilton de quali heeft verkloot. Anders was de strijd vooraan ook best interessant geweest.
Benieuwd of Ferrari in de laatste paar races McLaren nog voorbij kan streven in het constructeurskampioenschap. Hoewel die vandaag ook weer een lekkere actie hadden met Sainz

0
geplaatst: 24 november 2024, 14:28 uur
Vandaag een unieke prestatie: voor het eerst wordt de World Tour Finals 3x3 gewonnen door een Nederlands team!
2
geplaatst: 24 november 2024, 14:36 uur
trebremmit schreef:
Ongekend.
Ongekend.
Misschien wel zijn beste titel. Na Miami had hij op zijn best de 2e snelste auto, maar vaker nog de 3e of 4e snelste. Hij kan het dus ook in een auto die niet dominant is. Hij maakt het verschil, zonder hem was Red Bull niet alleen niet kampioen geworden bij de coureurs, maar ook achter Mercedes geëindigd bij de constructeurs. In een Ferrari of McLaren was hij ook kampioen geworden, en misschien nog wel eerder dan nu. In een McLaren zeker.
Het is echt ongekend. In 1997, toen ik begon met kijken was het rijtje Fangio, Prost, Senna. Jos Verstappen reed in de achterhoede. Nu, 27 jaar later staat Verstappen er met 4 titels gewoon tussen. Echt één van de grootste vaderlandse sporters.
1
geplaatst: 24 november 2024, 14:39 uur
johan de witt schreef:
En wie scoort de beslissende? Standbeeld voor die man.
En wie scoort de beslissende? Standbeeld voor die man.
Hoe dan? Hoe dan? Hij flikt het weer! Hij flikt het gewoon weer!
1
geplaatst: 24 november 2024, 14:54 uur
Ik vind Verstappen zijn eerste titel de mooiste, maar dat kwam door de ontknoping, deze is is inderdaad knap omdat hij niet de snelste auto had. Volgend seizoen kan hij het record van Schumacher evenaren met vijf titels op rij als ik het goed heb?
0
geplaatst: 24 november 2024, 20:08 uur
trebremmit schreef:
Ik vind Verstappen zijn eerste titel de mooiste, maar dat kwam door de ontknoping, deze is is inderdaad knap omdat hij niet de snelste auto had. Volgend seizoen kan hij het record van Schumacher evenaren met vijf titels op rij als ik het goed heb?
Klopt, maar er is dan nog veel werk aan de winkel bij Red Bull.
0
geplaatst: 27 november 2024, 15:46 uur
vigil schreef:
(quote)
Die overwinning tegen Nadal stelde inderdaad niet zo heel veel voor. Die speelde het laatste jaar als een speler onderaan de top-100. De dubbel tegen Spanje was de enige echt indrukwekkende prestatie.
* denotes required fields.