MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Papaver

Vanavond weeral geen darts. Kan echt niet.

Papaver
1️⃣https://media.nu.nl/m/enwxjcoagoba_wd854/van-der-poel-verslaat-teruggekeerde-van-aert-en-blijft-foutloos-in-veldritseizoen.jpgVan der Poel verslaat teruggekeerde Van Aert en blijft foutloos in veldritseizoen.
4️⃣https://media.nu.nl/m/b5vx670a5rcp_wd854.jpgWout van Aert verloor de strijd om de tweede plaats door een val.

Onweerwolf
Wat vindt Poek er van dat Magnus C. van het WK is afgetrapt omdat hij een spijkerbroek droeg?

En heeft Bruce Springsteen al gereageerd?

Onweerwolf schreef:
Wat vindt Poek er van dat Magnus C. van het WK is afgetrapt omdat hij een spijkerbroek droeg?

Ik ben het eens met Anna-Maja Kazarian.

x.com

Onweerwolf schreef:

Voor alle duidelijkheid: hij is er niet afgetrapt maar heeft zich teruggetrokken.

En naar mijn mening volledig begrijpelijk, wat een bullshit dat je je partij niet mag spelen als je een spijkerbroek draagt.

Grote onzin inderdaad, FIDE moet zich echt dood schamen. Een organisatie die minder en minder serieus te nemen is.

Ik kan wel snappen dat ze niet willen dat mensen niet een korte broek achter het bord zitten, en ook niet slonzig, maar wat er mis is met een spijkerbroek of sneakers snap ik niet.

Ladies and gentlemen... MICHAEL VAAAAAN GEEEEEERWEEEEEEN!!!!

Mayonaise.

Johnny Marr schreef:
Ladies and gentlemen... MICHAEL VAAAAAN GEEEEEERWEEEEEEN!!!!

Belgen mogen niet juichen voor Van gerwen

Juul1998B schreef:
(quote)

Belgen mogen niet juichen voor Van gerwen

Doe ik ook zeker niet. Grootste engnek ooit.

Wie is die vrouw naast de caller eigenlijk? She hot tho.

Van gerwen zijn gezichtsuitdrukkingen maken me zo wild.
1-1.

Juul1998B schreef:
Van gerwen zijn gezichtsuitdrukkingen maken me zo wild.

Ik wist niet dat jij op kale groene mannen viel.

Deze gemist gisteren, AMAI

De opkomst van Littler is zwaar underrated. Ben benieuwd naar deze pot, hebben jullie voorspellingen?

Ik denk dat Littler White met 4-1 van de oche veegt.

Gretz schreef:
Deze gemist gisteren, AMAI

Same, #rip

ABDrums schreef:
De opkomst van Littler is zwaar underrated. Ben benieuwd naar deze pot, hebben jullie voorspellingen?

True that, geniale opkomst

Ik denk een Whitewash en maar een paar legjes voor Ian (max. 3)

Ik denk 4-1 in sets voor Littler. White vind ik zo'n droogkloot joh. En ook middelmatigjusss.

Poek schreef:
Ik kan wel snappen dat ze niet willen dat mensen niet een korte broek achter het bord zitten, en ook niet slonzig, maar wat er mis is met een spijkerbroek of sneakers snap ik niet.

https://i.imgur.com/Lfb26Tf.jpeg

Poek schreef:

Ha ha, wat een gedoe ook weer.
Om met Nakamura te spreken dit soort regels zijn niet meer van deze tijd.
Nepo had kort daarvoor ook al een kledingboete gehad.
Waarschijnlijk had Carlsen het simpel op kunnen lossen ( hotel om de hoek) maar Magnus en de Fide
Overigens ik herinner mij een Nederlandse GM die regelmatig met fraai verschillend gekleurd haar achter het bord verscheen

Lol, wat een megaverrassing

Credits naar Wright, puike partij (bijna 101 gemiddeld en 70% checkoutpercentage )

En dan te bedenken dat Plaisier hem makkelijk had kunnen verslaan in Ronde 1.

Sjeuzes wat een partij van Wright, niet normaal. Dikke respect, als 'ie zo blijft spelen is het een serieuze kandidaat voor de beker.

ABDrums schreef:
Sjeuzes wat een partij van Wright, niet normaal. Dikke respect, als 'ie zo blijft spelen is het een serieuze kandidaat voor de beker.

https://media2.giphy.com/media/Ypev0Xfnrq9pwqFvTU/giphy.gif?cid=6c09b952ltdyfte15sj95pli5v1dn507ivbylbqtegm8nq5n&ep=v1_gifs_search&rid=giphy.gif&ct=g

Schaaksite - Voor schakers / Door schakers

En Magnus Carlsen gaat toch weer spelen in het toernooi, vanavond begint het blitz ( snelschaken ) deel.
O.a. hier FIDE World Rapid & Blitz Championships 2024 | Blitz Open 1-30 • Round 1 • lichess.org live te volgen.

Ik zag het ja, het ging om 'een elegante aanpassing van de regelementen'. Wat een blamage van de FIDE, deze hele situatie, maar wel mooi dat de enige juiste beslissing is genomen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:00 uur

geplaatst: vandaag om 15:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.