MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Ook in New York aan het schaken: Wemby!

https://images.chesscomfiles.com/uploads/v1/news/1564735.f1139092.668x375o.0e9f7c50ce75.jpg

Het haalde het jeugdjournaal gisteren (dat ook al twee keer aandacht aan spijkerbroekgate heeft besteed).

Als NBA speler heeft hij waarschijnlijk dit topic nog nooit gehaald

Gretz schreef:
Hail for the king HUMPHRIES!!
(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)
I PREDICT A RIOT!!

Waarom staat deze Post-Punk Revival BANGER niet in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ?

This didn't age well.

Rudi S schreef:
Als NBA speler heeft hij waarschijnlijk dit topic nog nooit gehaald
NBA is sowieso niet zo'n hot topic hier. Wemby wordt wel steeds beter hoor. Tweede jaars en nu al bij de tien/ twintig beste spelers in de NBA.

VANDAAG WEER DARTS @€^##^#OMGF

Net al een geweldige partij tussen Dobey en Price op deze nog jonge dartsdag. Je moet wel ballen van staal hebben om een kwartfinalepartij op een WK met twee keer dubbel achttien uit te gooien, terwijl je daarvoor vijf (!) matchdarts hebt gemist.

Nu Machtige Michael maar eens bekijken. De eerste set ziet er niet goed uit voor hem, maar de weg is nog lang...

ABDrums schreef:
Net al een geweldige partij tussen Dobey en Price op deze nog jonge dartsdag. Je moet wel ballen van staal hebben om een kwartfinalepartij op een WK met twee keer dubbel achttien uit te gooien, terwijl je daarvoor vijf (!) matchdarts hebt gemist.

Nu Machtige Michael maar eens bekijken. De eerste set ziet er niet goed uit voor hem, maar de weg is nog lang...

Pohh, rydz speelt echt geweldig, hoop op een overwinning van hem. Als NLer nooit echt gejuicht voor Van gerwen. Geen idee, hij pakt me niet echt. Jammer dat Price eruit ligt, is toch een favoriet van mij.

Niemand stopt Littler dit jaar, denk ik.
Ik ben ook wel voor Rydz!

Het lijkt toch MvG te gaan worden die de partij naar zich toe trekt. Rydz speelt wel een ijzersterke wedstrijd, maar deze versie Van Gerwen is 'gewoon' een serieuze kandidaat om wereldkampioen te worden.

Hij heeft de loting trouwens wel erg mee deze keer, dat moet ook gezegd worden.

ABDrums schreef:
Het lijkt toch MvG te gaan worden die de partij naar zich toe trekt. Rydz speelt wel een ijzersterke wedstrijd, maar deze versie Van Gerwen is 'gewoon' een serieuze kandidaat om wereldkampioen te worden.

Vergeet niet dat het in deze wedstrijd ook meezit he. In legs staat rydz voor, iknow daar gaat het niet om. Maar zegt veel!
Denk dat v gerwen er nog lang niet is

ABDrums schreef:
Als het afgelopen dartsjaar iets duidelijk heeft gemaakt dan is het wel dat iedereen van iedereen kan winnen. Mike de Decker en Richie Edhouse die majors winnen. Doets die Smith eraf gooit, De Graaf die Anderson eraf gooit, Littler die er bijna uitvliegt tegen Joyce. Ofwel, de loting is compleet irrelevant.

Frank the Voice schreef:
“En natuurlijk op 1 januari 2025 pieterait met een vuurwerklook, en een Karel Appel-shirt”

BUUUUNTING.
GOK 5-3 voor wright tho

5-4 voor Wright

De woordvoerder van Van Gerwen legt het even uit

"Als je maar honderd dingen roept, dan komt er vast wel eentje uit." https://www.forumsmileys.nl
– The Dutch Destroyer, 2025

Juul1998B schreef:
BUUUUNTING.
GOK 5-3 voor wright tho

NVM

Juul1998B schreef:
(quote)

NVM

HET KAN NOG STEEDS 11!!

“En zie ik nou traantjes weer in de ogen van Peter Wright.”
– Frank the Voice

https://i.vgy.me/DYhQKQ.png

Johnny Marr

Wright 85,53 gemiddeld, daar ga je in veel eerste rondepartijen ook al nat mee https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif

ASPINALL MET HET BESTE OPKOMSTNUMMER_ CAUSE IM MR BRIGHTSIDE!!!@#

Ik gok op een verassing. 5-3 voor aspinall

Juul1998B schreef:
Ik gok op een verassing. 5-3 voor aspinall

Daar geloof ik weinig van. Ik denk dat we vroeg naar bed kunnen, 5-1 Littler.

Tot nu toe vond ik Littler niet heel overtuigend, zal je nu zien dat ie met 5-0 wint natuurlijk. Maar zn vorige partijen vond ik hem soms wat wankel

Geen maat op Littler, dat zal Bunting morgen ook wel ontdekken

https://i.postimg.cc/X7BFgw2P/southparkgenot.gif

Tot morgen hartsvrienden
(afbeelding)

Denk dat littler ook wel van van gerwen in de finale wint (oke ik loop op de zaken vooruit).

En vreemd dat niemand van de commentatoren sprak over het dartiritus van Aspinall? Ik zag hem toch best vaak zn pijl terugtrekken?

Ja, die darteritus lijkt wel weer wat erger te worden

Ik ga even de potjes van vanmiddag terugkijken, ben voorlopig toch nog lang niet moe

Gast
geplaatst: vandaag om 13:15 uur

geplaatst: vandaag om 13:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.