MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Jammer dat de oude charismatische helden het niveau niet meer consistent kunnen bijbenen. Had Wright, Barney en Gary Anderson graag een stuk verder zien komen. En bijvoorbeeld Simon Whitlock en Adrian Lewis zijn bijna helemaal uit beeld. Veel saaie jongens in de dartswereld tegenwoordig. Behalve Littler natuurlijk, hij is wel echt een beest met de juiste geslepenheid.

Maar zal ook wel vooral aan mij liggen aangezien mijn interesse in darten vooral jaren '10 was.

Voorspelling Juul1998B ABDrums?

Ik zeg 6-3 groene sloopkogel

Nou, net op tijd doet viaplay het weer voor het darts.... Wat een k*t site is het ook. na het wk abonnement zsm weer beëindigen.

Gretz schreef:

Same. Nu nog op werk tho. Mis ik iets.

Juul1998B schreef:
(quote)

Same. Nu nog op werk tho. Mis ik iets.

Nah. Nog geen vuurwerk in deze partij, zoals Co net al aangaf

Dobey is nergens voorlopig, laat veel te veel kansen op de dubbels liggen

Toch erg makkelijk hoor, geen echte halve finale. GROENE SLOOPKOGEL IN THE FINALE.

Het was inderdaad niet fenomenaal, maar bij vlagen wel zeer goed (die 10 darter bijvoorbeeld). Dobey kon Van Gerwen echter geen moment echt bijhouden. Eigenlijk was het na een paar sets al duidelijk dat Van Gerwen dit hoe dan ook zou gaan winnen. En dat wist hij zelf ook denk ik.

Gretz schreef:

Ik heb niet gekeken, was met vrienden aan het vertoeven. MvG door verbaast me niet eigenlijk, Dobey was dit hele toernooi al veel zwakker dan hem.

Nu Littler tegen Bunting, gaat naar zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de kant van de jongeling op vallen. Zin in de finale van morgen!

Zo smerig als die 84-finish zie je ze zelden

Tja, saaie halve finales en bijna te gemoedelijk met al die handjes. Ik mis price

Juul1998B schreef:
Tja, saaie halve finales en bijna te gemoedelijk met al die handjes. Ik mis price

Dat gaat Van Gerwen morgen niet doen hoor

"Zoals altijd: triples for show, doubles for dough"
– Frank the Voice, 2025

Voldemort slaat toe

Gretz schreef:
(afbeelding)

Shit, i already failed no nut 2025. Thanks geert.

WAT DENKEN WE?
Ik voorspel nipte winst van gerwen, denk toch dat zn ervaring littler de das omdoet.

MvG moet echt z’n dubbels gooien, anders wordt het helemaal niks.

Waar het gisteren Van Gerwen was die op het podium stond met het gevoel, ik kan dit niet verliezen, is het nu Littler die met dat gevoel rondloopt. Ik zie Littler dit dus niet meer verliezen. En laten we wel wezen, gezien zijn afgelopen jaar verdient hij het ook. Hoe graag ik ook wil dat Van Gerwen het nog om weet te draaien. Ik hoop op een wonder.

Toch een terechte overwinning voor Littler.

Alleen hoop ik niet dat hij vanaf nu (haast) alle grote titels gaat pakken
Wat een fenomeen afgelopen jaar.

Knap hoor! Talentje wel die Littler. Van Gerwen lijkt me wel game over trouwens. Denk dat hij niet meer terugkomt als top 3 ooit.

Van Gerwen heeft echt gewoon een uitstekend bezield toernooi gegooid, en dat was een tijdje geleden.

True, en toch denk ik dat dit echt het maximale is voor hem. Maargoed, ik laat me graag verassen!

jerome988 schreef:
Jammer dat de oude charismatische helden het niveau niet meer consistent kunnen bijbenen. Had Wright, Barney en Gary Anderson graag een stuk verder zien komen. En bijvoorbeeld Simon Whitlock en Adrian Lewis zijn bijna helemaal uit beeld. Veel saaie jongens in de dartswereld tegenwoordig. Behalve Littler natuurlijk, hij is wel echt een beest met de juiste geslepenheid.

Maar zal ook wel vooral aan mij liggen aangezien mijn interesse in darten vooral jaren '10 was.
Ik mis dat ook wel en heb dan weer het meeste op met de 90's darts vanaf zo rond 1995. Met o.a. een Les Wallace in Schotse kilt. En dan vooral de gemoedelijke BDO wk's. Maar "das war einmal".

Ik zie Van Gerwen voorlopig nog zeker wel top 3 eindigen. Dit toernooi presteerde hij toch wel beter t.o.v. eerder dit jaar. Ook eens zien hoe die andere Luke, Humphries, het zal blijven doen.

Littler heeft de potentie om net zo dominant te zijn als Taylor 20 jaar geleden. Maar ik vraag me wel af of hij op lange termijn gedisciplineerd genoeg is om aan de top te blijven. Te veel talent kan ook tot slapte, gebrek aan honger of zelfs gebrek aan interesse leiden. Zie bv. Lewis.

Juul1998B schreef:
Ik voorspel nipte winst van gerwen, denk toch dat zn ervaring littler de das omdoet.
Juul1998B schreef:
Knap hoor! Talentje wel die Littler. Van Gerwen lijkt me wel game over trouwens. Denk dat hij niet meer terugkomt als top 3 ooit.
Er kan veel veranderen in twee uur tijd...

Jammer dat Van Gerwen als een natte krant begon. Na set 4 ging het gelijk op, maar toen was het kalf al verdronken.

Onweerwolf
Merel Conijn. ❤️

Ja, ik ben de NK's allround en sprint aan het terugkijken. Ik zie al pagina's lang berichten over een spelletje dus ik ik dacht "laat ik weer eens iets over sport plaatsen in het sporttopic".

Leuk, wanneer komt dat sportbericht Onweerwolf?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:25 uur

geplaatst: vandaag om 03:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.